Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 11015
Departament de Personal-Acord integració provisional del personal del Patronat Municipal de Reallotjament i Reinserció Social

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern de l’Ajuntament  de Palma  en sessió ordinària de data 13 de setembre  de 2017 va acordar:

  1. Aprovar la integració provisional del personal adscrit al Patronat Municipal de Reallotjament i Reinserció social . La integració definitiva queda condicionada a tots els efectes al que prevegi el pla d’ordenació de recursos humans que la regula, el qual es troba pendent de tramitació i negociació amb les organitzacions sindicals. Tot això als efectes de garantir l’eficàcia i adequació a la normativa del procés d’integració, assegurar la comprovació dels requisits i condicions del personal afectat pel procés i principalment garantir la protecció provisional dels seus drets legítims.
  2. Els efectes d’aquesta integració provisional serà del dia 31 de juliol fins a  la resolució definitiva del procediment d’integració.
  3. Es garanteixen a les persones afectades les condicions retributives que tinguessin consolidades a la data de 31 de desembre de 2016 que se seguiran meritant amb càrrec al pressupost municipal fins a la resolució definitiva del procediment d’integració en què haurà de tenir lloc una adequació de les seves retribucions al sistema previst al vigent conveni col·lectiu del personal laboral d’aquest Ajuntament. La resta de condicions laborals s’ajustaran al conjunt de drets i obligacions del personal d’aquest Ajuntament.
  4. Facultar a la Secció de selecció i provisió del Departament de Personal perquè gestioni la subrogació contractual laboral corresponent.
  5. Publicar en el butlletí oficial de les Illes Balears aquest acord.

Contra aquest acord, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb el que disposa l’article 123 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de la seva publicació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que s’hagi resolt el de reposició.

El recurs de reposició potestatiu s’ha de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb  l’article 123 abans esmentat anteriorment, i el que disposa  la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de la seva publicació tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.

Palma, 20 de setembre  de 2017

La cap de Servei de Selecció, Provisió i Gestió
p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014 ( BOIB núm. 30 de 04/03/2014)
Espernza Vega Terrón