Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ D'ATENCIÓ I SUPORT A LA DEPENDÈNCIA I PROMOCIÓ DE L'AUTONOMIA PERSONAL DE LES ILLES BALEARS
Núm. 10767
Licitació del contracte de serveis de transport adaptat per als usuaris del Centre de dia Son Güells
1.Entitat adjudicadora
a) Organisme: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de las Illes Balears
b) Dependència que tramita l’expedient: Departament de Gestió
c) Obtenció de documentació i informació:
1) Dependència: Departament de Gestió
2) Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33.
3) Localitat i codi postal: Palma, 07006
4) Telèfon: 971177707/971177737
5) Telefax: 971176316
6) Adreça electrònica: contractacio@fbd.caib.es
7) Adreça d’internet del perfil de contractant: https://contractaciondelestado.es/ o http://portaldecontractacio.caib.es
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: 18 dies a comptar des del dia següent al de la publicació d'aquest anunci en el BOIB
9) Número d’expedient: 19/2017 OBERT/SERV
2.Objecte del contracte
a) Tipus: contracte privat
b) Descripció de l’objecte del contracte: Servei de transport adaptat per als usuaris del Centre de dia Son Güells
c) Divisió per lots i nombre de lots: no
d) Lloc d’execució:
1) Domicili, localitat i codi postal
Centre de dia Son Güells: Camí vell de Sineu, 12, 07007 Palma
e) Termini d’execució: 2 anys
f) Admissió de pròrroga: no
g) CPV: 601300008
h) Condicions especials d'execució de caràcter social: sí.
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària
b) Procediment: obert, amb diversos criteris d'adjudicació
c) Subhasta electrònica: no
d) Criteris d’adjudicació:
- Oferta econòmica (80%)
- Oferta tècnica (20%):
- Millores en relació amb els requisits dels vehicles (10%).
- Millores en relació amb el servei (5%).
- Criteris de caràcter social (5%).
4. Valor estimat del contracte: 164.008,00 (cent seixanta-quatre mil vuit euros).
5. Pressupost base de licitació
Import net: 164.008,00 (cent seixanta-quatre mil vuit euros). Preu unitari màxim per trajecte i usuari: 8,30 € (vuit euros i trenta cèntims), IVA exclòs (9,13 €, IVA inclòs).
Import total amb IVA: 180.408,80 € (cent vuitanta mil quatre-cents vuit euros i vuitanta cèntims).
6. Garanties exigides:
Provisional: No s'exigeix
Definitiva: 5% del preu de licitació.
7. Requisits específics del contractista:
a) Classificació – no obligatòria- (grup, subgrup i categoria):
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:
1) Solvència econòmica i financera:
Mitjà: Justificant de l’existència d’una assegurança d’indemnització per riscos professionals.
Criteris de selecció: l’assegurança ha de cobrir com a mínim la quantitat de 600.000,00 €.
2) Solvència tècnica i professional
A) Relació signada dels principals serveis i treballs realitzats en els darrers cinc anys que han d’incloure importes, dates i el destinatari públic o privat dels mateixos. Els serveis o treballs realitzats s’acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l’òrgan competent quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d’aquest certificat, mitjançant una declaració de l’empresari, en el seu cas, aquests certificats seran comunicats directament a l’òrgan de contractació per l’autoritat competent.
Criteris de selecció i requisits mínims:
El requisit mínim serà que l’import anual acumulat en l’any de major execució sigui igual o superior a la anualitat mitjana del contracte, IVA exclòs, és a dir, 82.004,00.
B) Declaració signada indicant la maquinària, material i equip tècnic del qual es disposarà per l’execució del servei, a la qual s’adjuntarà la documentació acreditativa pertinent.
Criteris de selecció i requisits mínims:
L’empresa haurà d’acreditar que disposa de vehicles suficients per prestar el servei , segons la capacitat d'aquests, més un vehicle de reserva
8. Presentació de les ofertes o de sol·licituds de participació:
a) Data límit de presentació: 20 dies naturals a comptar des del dia següent a la publicació d'aquest anunci en el BOIB, a les 14:00 hores
b) Lloc de presentació:
1. Dependència: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de la Autonomia Personal de les Illes Balears
2. Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33
3. Localitat i codi postal: Palma, 07006
4. Adreça electrònica: contractacio@fbd.caib.es
c) Admissió de variants: no
d) Termini al llarg del qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: 3 mesos.
9. Obertura de les ofertes:
a) Descripció: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears.
b) Adreça: Avinguda Gabriel Alomar, 33
c) Localitat i codi postal: Palma, 07006
d) Data i hora: Es comunicarà oportunament
10: Subcontractació: No es permet
11. Despeses de publicitat: Aniran a càrrec de l’empresa adjudicatària fins el límit de 500.00,00 € (cinc-cents euros).
Palma, 28 de setembre de 2017
La gerent
Alexandra Pavlovic Djurdjev