Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ D'ATENCIÓ I SUPORT A LA DEPENDÈNCIA I PROMOCIÓ DE L'AUTONOMIA PERSONAL DE LES ILLES BALEARS

Núm. 10766
Licitació del contracte de serveis de transport adaptat per als usuaris dels centres de dia Oms i Can Clar

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1.Entitat adjudicadora

a) Organisme: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de las Illes Balears

b) Dependència que tramita l’expedient: Departament de Gestió

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència: Departament de Gestió

2) Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33.

3) Localitat i codi postal: Palma, 07006

4) Telèfon: 971177707/971177737

5) Telefax: 971176316

6) Adreça electrònica: contractacio@fbd.caib.es

7) Adreça d’internet del perfil de contractant: https://contractaciondelestado.es/ o http://portaldecontractacio.caib.es

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: 18 dies a comptar des del dia següent al de la publicació d'aquest anunci en el BOIB

9) Número d’expedient: 18/2017 OBERT/SERV

2.Objecte del contracte

a) Tipus: contracte privat

b) Descripció de l’objecte del contracte: Servei de transport adaptat per als usuaris dels centres de dia Oms i Can Clar Divisió per lots i nombre de lots:

- Lot 1: transport adaptar per al Centre de dia Oms

- Lot 2: transport adaptat per al Centre de dia Can Clar

d) Lloc d’execució:

1) Domicili, localitat i codi postal

- Centre de dia Oms: C/Oms, 2, Palma, 07003 (lot 1)

- Centre de dia Can Clar: C/ Ses Monges, 4, Llucmajor, 07620 (lot 2)

e) Termini d’execució: 1 any

f) Admissió de pròrroga: no

g) CPV: 601300008

h) Condicions especials d'execució de caràcter social: sí.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària

b) Procediment: obert, amb diversos criteris d'adjudicació

c) Subhasta electrònica: no

d) Criteris d’adjudicació:

- Oferta econòmica (80%)

- Oferta tècnica (20%): 

- Millores en relació amb els requisits dels vehicles (10%).

- Millores en relació amb el servei (5%).

- Criteris de caràcter social (5%).

4. Valor estimat del contracte: 164.008,00 (cent seixanta-quatre mil vuit euros).

5. Pressupost base de licitació

Import net: 164.008,00 (cent seixanta-quatre mil vuit euros). Preu unitari màxim per trajecte i usuari: 8,30 € (vuit euros i trenta cèntims), IVA exclòs (9,13 €, IVA inclòs).

Import total amb IVA: 180.408,80 € (cent vuitanta mil quatre-cents vuit euros i vuitanta cèntims).

Import net lot 1: 82.004,00 € (vuitanta-dos mil quatre euros). Import total amb IVA: 90.204,40 € (noranta mil dos-cent quatre euros i quaranta cèntims)

Import net lot 2: 82.004,00 € (vuitanta-dos mil quatre euros). Import total amb IVA: 90.204,40 € (noranta mil dos-cent quatre euros i quaranta cèntims)

6. Garanties exigides:

Provisional: No s'exigeix

Definitiva: 5% del preu de licitació del lot que correspongui.

7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació – no obligatòria- (grup, subgrup i categoria):

Grup R

Subgrup 1

Categoria 2

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:

1) Solvència econòmica i financera:

Mitjà: Justificant de l’existència d’una assegurança d’indemnització per riscos professionals.

Criteris de selecció: l’assegurança ha de cobrir com a mínim la quantitat de 600.000,00 €.

2) Solvència tècnica i professional

A) Relació signada dels principals serveis i treballs realitzats en els darrers cinc anys que han d’incloure importes, dates i el destinatari públic o privat dels mateixos. Els serveis o treballs realitzats s’acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l’òrgan competent quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d’aquest certificat, mitjançant una declaració de l’empresari, en el seu cas, aquests certificats  seran comunicats directament a l’òrgan de contractació per l’autoritat competent.

Criteris de selecció i requisits mínims:

El requisit mínim serà que l’import anual acumulat en l’any de major execució sigui igual o superior al preu de licitació del lot al qual es concorri, IVA exclòs.

B) Declaració signada indicant la maquinària, material i equip tècnic del qual es disposarà per l’execució del servei, a la qual s’adjuntarà la documentació acreditativa pertinent.

Criteris de selecció i requisits mínims:

L’empresa haurà d’acreditar que disposa de vehicles suficients per prestar el servei , segons la capacitat d'aquests, més un vehicle de reserva

8. Presentació de les ofertes o de sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació: 20 dies naturals a comptar des del dia següent a la publicació d'aquest anunci en el BOIB, a les 14:00 hores

b) Lloc de presentació:

1. Dependència: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de la Autonomia Personal de les Illes Balears

2. Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33

3. Localitat i codi postal: Palma, 07006

4. Adreça electrònica: contractacio@fbd.caib.es

c) Admissió de variants: no

d) Termini al llarg del qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: 3 mesos.

9. Obertura de les ofertes:

a) Descripció: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears.

b) Adreça: Avinguda Gabriel Alomar, 33

c) Localitat i codi postal: Palma, 07006

d) Data i hora: Es comunicarà oportunament

10: Subcontractació: No es permet

11. Despeses de publicitat:

Aniran a càrrec de l’empresa adjudicatària fins el límit de 600.00,00 € (sis-cents euros).

Palma, 29 de setembre de 2017

La gerent

Alexandra Pavlovic Djurdjev