Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ D'ATENCIÓ I SUPORT A LA DEPENDÈNCIA I PROMOCIÓ DE L'AUTONOMIA PERSONAL DE LES ILLES BALEARS
Núm. 10766
Licitació del contracte de serveis de transport adaptat per als usuaris dels centres de dia Oms i Can Clar
1.Entitat adjudicadora
a) Organisme: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de las Illes Balears
b) Dependència que tramita l’expedient: Departament de Gestió
c) Obtenció de documentació i informació:
1) Dependència: Departament de Gestió
2) Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33.
3) Localitat i codi postal: Palma, 07006
4) Telèfon: 971177707/971177737
5) Telefax: 971176316
6) Adreça electrònica: contractacio@fbd.caib.es
7) Adreça d’internet del perfil de contractant: https://contractaciondelestado.es/ o http://portaldecontractacio.caib.es
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: 18 dies a comptar des del dia següent al de la publicació d'aquest anunci en el BOIB
9) Número d’expedient: 18/2017 OBERT/SERV
2.Objecte del contracte
a) Tipus: contracte privat
b) Descripció de l’objecte del contracte: Servei de transport adaptat per als usuaris dels centres de dia Oms i Can Clar Divisió per lots i nombre de lots:
- Lot 1: transport adaptar per al Centre de dia Oms
- Lot 2: transport adaptat per al Centre de dia Can Clar
d) Lloc d’execució:
1) Domicili, localitat i codi postal
- Centre de dia Oms: C/Oms, 2, Palma, 07003 (lot 1)
- Centre de dia Can Clar: C/ Ses Monges, 4, Llucmajor, 07620 (lot 2)
e) Termini d’execució: 1 any
f) Admissió de pròrroga: no
g) CPV: 601300008
h) Condicions especials d'execució de caràcter social: sí.
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària
b) Procediment: obert, amb diversos criteris d'adjudicació
c) Subhasta electrònica: no
d) Criteris d’adjudicació:
- Oferta econòmica (80%)
- Oferta tècnica (20%):
- Millores en relació amb els requisits dels vehicles (10%).
- Millores en relació amb el servei (5%).
- Criteris de caràcter social (5%).
4. Valor estimat del contracte: 164.008,00 (cent seixanta-quatre mil vuit euros).
5. Pressupost base de licitació
Import net: 164.008,00 (cent seixanta-quatre mil vuit euros). Preu unitari màxim per trajecte i usuari: 8,30 € (vuit euros i trenta cèntims), IVA exclòs (9,13 €, IVA inclòs).
Import total amb IVA: 180.408,80 € (cent vuitanta mil quatre-cents vuit euros i vuitanta cèntims).
Import net lot 1: 82.004,00 € (vuitanta-dos mil quatre euros). Import total amb IVA: 90.204,40 € (noranta mil dos-cent quatre euros i quaranta cèntims)
Import net lot 2: 82.004,00 € (vuitanta-dos mil quatre euros). Import total amb IVA: 90.204,40 € (noranta mil dos-cent quatre euros i quaranta cèntims)
6. Garanties exigides:
Provisional: No s'exigeix
Definitiva: 5% del preu de licitació del lot que correspongui.
7. Requisits específics del contractista:
a) Classificació – no obligatòria- (grup, subgrup i categoria):
Grup R
Subgrup 1
Categoria 2
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:
1) Solvència econòmica i financera:
Mitjà: Justificant de l’existència d’una assegurança d’indemnització per riscos professionals.
Criteris de selecció: l’assegurança ha de cobrir com a mínim la quantitat de 600.000,00 €.
2) Solvència tècnica i professional
A) Relació signada dels principals serveis i treballs realitzats en els darrers cinc anys que han d’incloure importes, dates i el destinatari públic o privat dels mateixos. Els serveis o treballs realitzats s’acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l’òrgan competent quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d’aquest certificat, mitjançant una declaració de l’empresari, en el seu cas, aquests certificats seran comunicats directament a l’òrgan de contractació per l’autoritat competent.
Criteris de selecció i requisits mínims:
El requisit mínim serà que l’import anual acumulat en l’any de major execució sigui igual o superior al preu de licitació del lot al qual es concorri, IVA exclòs.
B) Declaració signada indicant la maquinària, material i equip tècnic del qual es disposarà per l’execució del servei, a la qual s’adjuntarà la documentació acreditativa pertinent.
Criteris de selecció i requisits mínims:
L’empresa haurà d’acreditar que disposa de vehicles suficients per prestar el servei , segons la capacitat d'aquests, més un vehicle de reserva
8. Presentació de les ofertes o de sol·licituds de participació:
a) Data límit de presentació: 20 dies naturals a comptar des del dia següent a la publicació d'aquest anunci en el BOIB, a les 14:00 hores
b) Lloc de presentació:
1. Dependència: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de la Autonomia Personal de les Illes Balears
2. Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33
3. Localitat i codi postal: Palma, 07006
4. Adreça electrònica: contractacio@fbd.caib.es
c) Admissió de variants: no
d) Termini al llarg del qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: 3 mesos.
9. Obertura de les ofertes:
a) Descripció: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears.
b) Adreça: Avinguda Gabriel Alomar, 33
c) Localitat i codi postal: Palma, 07006
d) Data i hora: Es comunicarà oportunament
10: Subcontractació: No es permet
11. Despeses de publicitat:
Aniran a càrrec de l’empresa adjudicatària fins el límit de 600.00,00 € (sis-cents euros).
Palma, 29 de setembre de 2017
La gerent
Alexandra Pavlovic Djurdjev