Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE MARRATXÍ
Núm. 10633
Licitació del "Lloguer i manteniment d'il·luminació i ornamentació nadalenca"
SECCIÓ DE CONTRACTACIÓ
Per Decret de l’Alcaldia de data 25-09-2017, s’ha aprovat el Plec de clàusules administratives particulars i tècniques per a la contractació del contracte mixt pel “lloguer i manteniment d’il.luminació i ornamentació nadalenca”, la qual part dispositiva diu el següent:
“1r.- Aprovar l’expedient de contractació del lloguer i manteniment d’il.luminació i ornamentació nadalenca, que puja al total import de 27.019’07 €/anuals/ IVA exclòs, i l’obertura del procediment d'adjudicació, mitjançant procediment obert, per un període de dos anys, prorrogables fins a dos anys mes.
2n.- Aprovar el Plec de Clàusules Administratives Particulars i Tècniques, que ha de regir el procediment abans referit.
3è.- Aprovar la despesa corresponent.
4t.- Que prossegueixi l’expedient els tràmits reglamentaris adients.”
Per això s’anuncia l’esmentat decret als efectes d’informació pública, a fi que durant el termini de deu dies naturals, a comptar des de l’endemà de la publicació del corresponent anunci al BOIB, puguin presentar-se reclamacions en el Registre General. Els esmentats plecs restaran exposats a la Secció de Contractació d’aquest Ajuntament.
ANUNCI per a la LICITACIÓ del contracte mixt el “lloguer i manteniment d’il.luminació i ornamentació nadalenca”, segons plecs de condicions aprovats per Decret de l’Alcaldia de data 25-09-2017.
1r.- Entitat adjudicadora:
-Organisme: Ajuntament de Marratxí.
-Dependència que tramita l’expedient: CONTRACTACIÓ
-Exp.: Mixt 1/2017
2n.- Objecte del Contracte:
-Descripció:“loguer i manteniment d’il.luminació i ornamentació nadalenca”
-Duració del contracte: Dos anys prorrogables fins a dos anys mes.
3r.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:
-Tramitació: Ordinària.
-Procediment: Obert.
4t.- Pressupost: 27.019’07 €/anuals/ iva exclòs
5è.- Garantia Provisional: No es fixa.
6è.- Presentació d’ofertes:
-Termini: les proposicions es presentaran en el Registre General (Secretaria General) en mà, de 8,15 a 14,00 hores, de dilluns a divendres, durant els 15 dies naturals següents a la publicació de l’anunci en el BOIB.
-Documentació a presentar: La especificada a la clàusula catorzena del plec de clàusules administratives que regeix la contractació.
-Lloc de presentació:
1.Entitat: Ajuntament de Marratxí (Registre General)
2.Domicili: Olesa, 66
3.Localitat i C.P.: Marratxí C.P. 07141.
4.Tel. 971 78 81 24, 971 78 81 30; fax 971 78 81 18
7è.- Obertura de les ofertes:
-Entitat: Ajuntament de Marratxí (Saló de Juntes)
-Domicili: Olesa, 66 - 1r Marratxí
-Data i hora: a les 9,00 hores del primer dia hàbil següent a la data de finalització de presentació d’ofertes, i sempre que l’Ajuntament hagi rebut la totalitat de les pliques i sempre que no s’haguessin presentat reclamacions durant el període d’informació pública, del plec de clàusules administratives particulars i tècniques, supòsit en el qual per a procedir a l’obertura de les proposicions, s’hauran d’haver resolt les al·legacions formulades. Si no es donen aquests dos supòsits, la mesa d’obertura s’anunciarà al Perfil del Contractant amb, al menys, vint-i-quatre hores d’antelació
Marratxí a 25 de setembre de 2017.
El Regidor Delegat,
Miquel Cabot Rodríguez