Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA

Núm. 10851
Convocatòria de concessió d'ajudes per a adquisició de llibres de text d'un màxim de 100,00 € cada una per a alumnat empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia que dins el curs 2017-18 cursi 1r, 2n, 3r o 4t d'ESO

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per Decret d’Alcaldia núm. 2078/2017 de 27 de setembre de 2017, es va aprovar la següent:

 “Convocatòria de concessió d’ajudes per a adquisició de llibres de text d’un màxim de  100,00 € cada una per a alumnat empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia que dins el curs 2017-2018 cursi 1r, 2n, 3r o 4t d’ESO.

 1. Objecte, finalitat i àmbit d’aplicació

1.1. L’objectiu d’aquesta convocatòria és donar suport econòmic  a alumnat empadronat  al municipi de Sant Josep de sa Talaia, que dins el curs 2017-2018 cursi 1r, 2n, 3r o 4t  d’ESO i no estigui adherit al Programa de reutilització de llibres del seu centre.   Aquest suport serà de l’import gastat en la compra de llibres fins a un màxim de 100,00 euros per a cada sol·licitant. 

1.2. Actualment el Programa de reutilització de llibres de text està plenament integrat en els centres de primària del municipi de Sant Josep de sa Talaia i a aquest efecte anualment l’Ajuntament destina una subvenció als centres per tal que puguin ampliar o renovar lots de llibres, segons les necessitats que hi hagi.

1.3. En els centres d’educació secundària obligatòria ha resultat més complicat instaurar aquest Programa, per la qual cosa les famílies dels centres de secundària que no tenen instaurat aquest Programa s’han vist abocades a sufragar el cost total dels llibres dels seus infants. Un cost moltes vegades mal de dur per les precàries economies familiars.

1.4. És per aquest motiu que la Regidoria d’Educació  de l’Ajuntament de Sant Josep convoca per al curs 2017/2018 ajudes econòmiques per a adquisició de llibres de text d’un màxim de  100,00 € cada una per a alumnat empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia, que dins el curs 2017-2018 cursi 1r, 2n, 3r o 4t  d’ESO.

1.5. Aquestes ajudes van dirigides a la compra de llibres de text de caràcter obligatori per a alumnes que cursin aquests estudis i cobrirà fins a un màxim de 100,00 € per alumne. No són objecte d’aquestes ajudes la compra d’altres materials escolars complementaris.

1.6. No podran  beneficiar-se d’aquestes ajudes l’alumnat de secundària, adherit al Programa de reutilització de llibres del seu centre, si és el cas, ja que per a aquest cas específic ja hi ha una altra convocatòria d’ajudes.

2. Règim jurídic

2.1. La present convocatòria se sotmet a la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, al Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, a l’Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia (BOIB núm. 66 de 30 de maig de 2017) i al Pla estratègic de subvencions de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia per a l’any 2017 (BOIB núm. 53, de 4 de maig de 2017).

2.2. Aquesta convocatòria s’exposarà en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament, a la pàgina web de l’Ajuntament de Sant Josep www.santjosep.org, i serà publicada al BOIB i a la BDNS.

3. Consignació pressupostària i quantia

La quantia màxima de les ajudes que es podrà concedir en aquesta convocatòria és de 43.000,00 € amb càrrec a la partida 326 480 33, finançada amb fons propis de l’Ajuntament.

4. Requisits generals

Podrà acollir-se a aquesta convocatòria alumnat empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia que dins el curs 2017-2018 cursi 1r, 2n, 3r o 4t  d’ESO i no estigui adherit al Programa de reutilització de llibres del seu centre. L’alumnat que vulgui acollir-se a aquesta convocatòria haurà de complir  els següents requisits:

a)    Estar empadronat de manera continuada al municipi de Sant Josep de sa Talaia des de, com a mínim, abans de l’01/01/2016.

b)   Cursar, dins el curs 2017-2018, 1r, 2n, 3r o 4t  d’ESO i no estar adherit al Programa de reutilització del seu centre.

c)   La unitat familiar de la qual formen part haurà d’haver tengut durant l’any 2016, com a màxim, els següents ingressos:

Nombre de fills

Ingressos iguals o inferiors a

Un o dos fills

36.691,2 €

De tres a quatre fills

55.036,8 €

De cinc a sis fills

73.382,4 €

De set a vuit fills

91.728,00 €

Nou o més fills

100.900,8 €

d)      Trobar-se el beneficiari al corrent de les obligacions tributàries, amb la seguretat social i amb el mateix Ajuntament de sant Josep.

e)      No trobar-se el beneficiari incurs en cap de les causes d’incompatibilitat i complir els requisits que fixa l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

5. Règim de les ajudes

5.1. La concessió de la subvenció es durà a terme mitjançant el règim de concurrència no competitiva, per la qual cosa no és procedent establir criteris de valoració ponderativa de les sol·licituds.

5.2. S’estableix com a únic mitjà de notificació de tots els actes de tràmit del present procediment, el tauler d’anuncis de l’Ajuntament i el de la pàgina web de l’Ajuntament (www.santjosep.org).

5.3. Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i un cop revisades aquestes per l’òrgan instructor, s’exposarà, segons s’estableix a la base 5.2,  la llista provisional d’admesos per participar en el procediment així com les ressenyes de les sol·licituds que tenguin algun defecte o hagin de ser esmenades.

Si la sol·licitud i/o documentació presentada té cap defecte, manca alguna documentació o es volen fer al·legacions, la persona interessada disposarà d’un termini de 10 dies, comptats a partir del dia següent de la publicació de la llista provisional, per fer les esmenes que corresponguin. Transcorregut aquest termini sense haver efectuat les esmenes o haver-hi adjuntat  la documentació requerida, es considerarà desestimada la seva petició, d’acord amb el que disposa l’article 68.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Un cop passat el termini per a l’esmena de documentació o  presentació d’al·legacions i un cop resoltes aquestes per l’òrgan col·legiat, l’òrgan instructor  publicarà la llista definitiva d’admesos i exclosos per participar en el procediment.

 5.4. Només podran obtenir subvenció aquells sol·licitants que, reunint els requisits exigits, acompleixin les condicions assenyalades a la base 4.

5.5. Els ajuts objecte d’aquesta convocatòria són compatibles amb altres ajuts efectuats per qualsevol altra administració pública o institució privada, mentre la suma total dels ajuts no superi el total de la despesa efectuada.  

5.6. En cas que el total d’ajudes que s’hagin de concedir superi la consignació pressupostària, es reduiran proporcionalment  les quantitats concedides.

6. Sol·licitud, termini de presentació i documentació

6.1. Les instàncies es dirigiran a l’Alcaldia de l’Ajuntament de Sant Josep i es presentaran en el Registre General de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia  o en la forma establerta en l’art. 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest cas s’haurà de passar avís per correu electrònic a l’adreça: normalitzacio@santjosep.org.

6.2 Els sol·licitants de la subvenció hauran d’adjuntar a la sol·licitud (annex I) la següent documentació (originals o fotocòpies compulsades):

a)    Identificació de qui subscriu la sol·licitud i especificació del caràcter amb què ho fa, mitjançant fotocòpia del seu DNI, NIF o altre document acreditatiu.

b)    Fotocòpia del DNI, NIF o altre document acreditatiu del menor, si és el cas, per al qual se sol·licita l’ajuda.

c)  Original o fotocòpia acarada del Llibre de Família o document que acrediti:

- la relació de parentesc o de tutoria entre la persona que subscriu la petició i el menor, si és el cas.

- el nombre de germans que conformen la unitat familiar.

d) A l’efecte d’acreditar els components de la unitat familiar en el cas que els pares o tutors estiguin legalment separats o divorciats, s’hauran d’adjuntar a la sol·licitud les sentències de separació/divorci completes.

e) En el cas que un dels pares o tutors sigui vidu hauran de presentar la partida de defunció que ho acrediti o el llibre de família amb la inscripció de la defunció del cònjuge.

f) Aquelles unitats familiars en què els progenitors o tutors legals no tenguin regulada la seva separació hauran de signar declaració de responsabilitat  relativa als components de la  unitat familiar (vegeu annex II).

g) Per acreditar la renda de la unitat familiar: còpia de la declaració de l’IRPF corresponent a l’exercici fiscal 2016 del pare i de la mare o dels tutors del sol·licitant o autorització  a l’Ajuntament de Sant Josep per accedir a la informació fiscal de la persona o persones interessades (vegeu annex III). En els casos de nul·litat matrimonial, separació o divorci, es tendrà en compte la renda de qui tengui l’exercici de la guàrdia i custòdia, que s’acreditarà mitjançant sentència judicial, llibre de família o altra documentació legal).

h) Declaració responsable que el menor per al qual se sol·licita l’ajuda està empadronat de manera continuada al municipi de Sant Josep de sa Talaia des de, com a mínim,  abans de l’01/01/16 (vegeu annex IV).

i) Declaració responsable del pare, mare o tutor/a legal del menor per al qual se sol·licita l’ajuda de trobar-se al corrent de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb el mateix Ajuntament de Sant Josep i autorització a l’Ajuntament per sol·licitar a l’Agència Tributària i a la Seguretat Social les dades fiscals del sol·licitant, que siguin necessàries (vegeu annex IV).

j) Declaració  responsable del pare, mare o tutor/a legal del menor per al qual se sol·licita l’ajuda, de no trobar-se incurs en cap de les causes d’incompatibilitat i de complir  els requisits que fixa l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (vegeu annex IV).

k) Certificat del centre escolar en què estigui matriculat l’alumne/a, que acrediti el curs que està realitzant l’alumne/a dins el període escolar 2017-2018 i que aquest/a alumne/a no està adherit/da al Programa de reutilització del seu centre, en cas d’haver-n’hi.

l) Factura original justificativa d’haver abonat els llibres de text, amb acreditació del pagament segons base 9. La factura, en cas d’alumnat menor d’edat, anirà a nom del pare, mare o tutor/a legal o a  nom de l’alumne/a.

m) Imprès de transferència bancària facilitat per l’Ajuntament degudament emplenat  amb les dades bancàries actualitzades. En cas d’haver-lo presentat en altres ocasions no serà necessari tornar-lo a presentar.

n) Declaració de les subvencions rebudes o sol·licitades per a la mateixa finalitat i compromís de comunicar a l’entitat local, les que s’obtinguin en el futur (annex V).

Si els documents exigits en la sol·licitud ja s’haguessin presentat a l’Ajuntament en una altra ocasió, la persona sol·licitant podrà acollir-se a l’establert en l’article 53.d) de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, sempre que es faci constar la data i l’òrgan o dependència en què van ser presentats o emesos.

La documentació presentada haurà d’estar escrita en una de les dues llengües oficials de les Illes Balears (català o castellà) o haurà d’anar acompanyada de la traducció en una d’aquestes dues llengües oficials.

6. 3. Termini de presentació

El termini de presentació de sol·licituds serà de 15 dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la publicació de l’extracte de la present convocatòria en el BOIB.

7. Òrgan col·legiat

7.1. L’òrgan col·legiat realitzarà la valoració tècnica de les sol·licituds i elaborarà la proposta de resolució de concessió, la qual, a través de l’òrgan instructor, s’elevarà a l’òrgan resolutori per a les oportunes concessions de subvencions.

Aquesta comissió és l’òrgan col·legiat que elaborarà la proposta de resolució  de concessió, la qual, a través de l’òrgan instructor, s’elevarà a l’òrgan resolutori per a les oportunes concessions de subvencions.

7.2. Estarà format pels següents membres:

Presidència:  la regidora de Governació o persona en qui delegui.

Vocals:

- la regidora d’Educació o persona en qui delegui.

- un/a tècnic/a d’Administració general de l’Ajuntament de Sant Josep.

- un membre del personal administratiu de la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Sant Josep.

Secretari/ària: la de la corporació o persona que legalment la substitueixi

7.3. L’òrgan col·legiat té atribuïdes les següents funcions:

a) Examinar les sol·licituds i la documentació presentada i comprovar les dades en virtut de les quals s’haurà d’adoptar la resolució.

b) Analitzar i valorar les sol·licituds d’acord amb l’establert a les bases 4 i 6.

c) Formular l’informe d’avaluació i elevar-lo a l’òrgan instructor.

d) Resoldre qualsevol dubte que es presenti en la interpretació i aplicació d’aquesta convocatòria.

8. Instrucció i resolució

8.1. L’òrgan instructor del procediment serà un/a tècnic/a del Departament d’Educació, que té atribuïdes les funcions establertes a l’article 24 de la Llei general de subvencions i article 12 de l’Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l’Ajuntament de Sant Josep.  

 L’òrgan instructor, a la vista de l’expedient i de l’informe de l’òrgan col·legiat, formularà la proposta de resolució provisional concedint un termini de 10 dies, comptats a partir del dia següent de la publicació de la proposta, perquè les persones interessades puguin presentar-hi al·legacions, si és el cas.

Finalitzat aquest termini i examinades les al·legacions que, si és el cas, haguessin presentat els interessats, l’òrgan instructor, amb l’informe previ de l’òrgan col·legiat, formularà la proposta de resolució definitiva que dirigirà a l’òrgan competent per resoldre, que  dictarà resolució definitiva amb la llista de sol·licitants que hagin obtingut ajudes i la quantia de les ajudes concedides, la qual es notificarà de conformitat amb l’exposat a la base 5.2.  

8.2. L’òrgan competent per resoldre les convocatòries de subvencions és l’alcalde de Sant Josep de sa Talaia, sense perjudici que pugui ser assistit per la Junta  de Govern Local, segons les atribucions que li confereix l’article 23.2a) de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local i en relació amb l’article 10.4 de la Llei 38/2003 general de subvencions.

La resolució serà pública de conformitat amb el que preveu l’article 18.2 de la Llei 38/2003 general de subvencions i l’article 17 de l’Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l’Ajuntament de Sant Josep.  

El termini per a la resolució i notificació del procediment és de sis mesos des de la data de publicació de la corresponent convocatòria.

9. Factura justificativa

9.1. Les factures originals i altres documents de valor probatori equivalent han de ser estampillats per l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia i s’ha d’indicar l’import de la factura que justifica la subvenció.

9.2. S’haurà d’acreditar el pagament de la factura justificativa amb anterioritat a la finalització del període de sol·licitud de la subvenció.

9.3.  El pagament de la factura s’acreditarà de la següent manera:

L’acreditació de l’abonament de la  despesa del projecte s’ha de dur a terme a través de la documentació que tot seguit s’indica, depenent dels mitjans de pagament que s’hagin utilitzat:

a)     Pagament en efectiu: factura, signada i segellada pel proveïdor, en la qual s’ha d’especificar la despesa a què correspon el pagament, la data i l’expressió «rebut en metàl·lic», «pagat en metàl·lic», «pagat» o similar  . Sota la signatura hi ha de figurar el nom, els llinatges i el número de document d’identitat de la persona que signa.

b)     Pagament mitjançant targeta de crèdit:

—  Tiquet de compra en què figuri el pagament amb targeta.

—  Tiquet de compra i resguard del pagament amb targeta en cas que no figuri en el tiquet de compra.

—  Extracte del compte en què figuri el càrrec de pagament amb targeta. L’extracte del compte pot substituir-se per un certificat o títol similar de l’entitat bancària en què, com a mínim, consti el titular i el número de compte corrent en què es carrega el pagament de la targeta, la persona beneficiària, el concepte pel qual es fa la transferència i l’import i la data de l’operació.

c)     Pagament mitjançant transferència bancària o ingressos en un compte bancari:

—  Còpia del justificant de l’ordre de transferència bancària o del document bancari acreditatiu del pagament en el qual figurin el concepte de la transferència o l’ingrés, la data del document, l’import, la identificació del concepte, a fi que quedi identificat el pagament de la factura, i les dades de l’ordenant i del destinatari, que han de coincidir amb la persona beneficiària i amb l’emissor de la factura, respectivament.

—  Extracte del compte bancari de la persona beneficiària de l’ajuda en el qual figuri el càrrec d’aquesta transferència.

d)     Pagament mitjançant xec nominatiu:

—  Còpia del xec nominatiu o pagaré nominatiu emès a nom del proveïdor que expedeix la factura o document equivalent, sempre que estigui vençut.

—  Extracte del compte corrent de la persona beneficiària de l’ajuda en el qual figuri el càrrec d’aquest xec o pagaré.

e)     Pagament mitjançant pagarés, lletres de canvi o similars:

—  Document acreditatiu del càrrec en compte de l’efecte mercantil.

—  Extracte del compte en què figuri el càrrec de l’efecte mercantil.

Aquesta documentació es pot substituir per un certificat o document similar emès per l’entitat bancària que contengui el titular i el número de compte en què s’ha carregat l’efecte mercantil, el lliurador i el lliurat de la lletra de canvi, la persona beneficiària, el concepte pel qual es fa l’efecte mercantil, l’import de la lletra de canvi i la data d’emissió de la lletra i de l’abonament per part del lliurat.

f) Pagament mitjançant domiciliació bancària:

—  Notificació bancària del càrrec.

—  Extracte bancari en què figuri el càrrec de la domiciliació.

Aquesta documentació es pot substituir per un certificat o títol similar de l’entitat bancària en què consti el titular i el número del compte corrent en què s’ha fet el càrrec i l’ordenant del càrrec, la persona beneficiària, el concepte pel qual es fa el càrrec i l’import i la data de l’operació.

10. Règim de recursos

Contra la resolució que recaigui en aquest procediment, la qual posarà fi a la via administrativa, es podran interposar, alternativament, els recursos següents:

- El recurs potestatiu de reposició davant l’òrgan que dictarà la resolució, en el termini d’un mes, comptador a partir del dia següent de la notificació d’aquesta resolució. Contra la desestimació expressa del recurs de reposició, es podrà interposar el recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent de la notificació de la desestimació del recurs de reposició. Contra la desestimació per silenci del recurs de reposició, es podrà interposar el recurs contenciós administratiu, en el termini de sis mesos, comptadors a partir del dia següent a la desestimació presumpta.

- O, directament, el recurs contenciós administratiu davant la jurisdicció contenciosa administrativa, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del  dia següent de la notificació de l’acord.”

La qual cosa es fa pública perquè tothom en prengui coneixement.

 

Sant Josep de sa Talaia, 29 de setembre de 2017

L’alcalde

Josep Marí Ribas

 

ANNEX I

SOL·LICITUD D’AJUDES PER A ADQUISICIÓ DE LLIBRES DE TEXT D’UN MÀXIM DE  100,00 € CADA UNA PER A ALUMNAT EMPADRONAT AL MUNICIPI DE SANT JOSEP DE SA TALAIA QUE DINS EL CURS 2017-2018 CURSI 1r, 2n, 3r O 4t D’ESO.

SOL·LICITANT (dades del pare, mare o tutor/a, en cas que l’estudiant sigui menor d’edat)

Nom i llinatges sol·licitant:

DNI sol·licitant:

Domicili sol·licitant:

Telèfon:

Adreça electrònica:

DADES DEL SEU FILL/A O TUTELAT/DA (dades alumnat al qual s’han comprat llibres de text)

Nom i llinatges de l’estudiant:

DNI  de l’estudiant:

Domicili de l’estudiant:

Centre on estudia:

Curs que està realitzant:

Parentesc amb el sol·licitant:

EXPÒS:

1.   Que m’he assabentat de la  convocatòria de concessió d’ajudes per a adquisició de llibres de text d’un màxim de  100,00 € cada una per a alumnat empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia que dins el curs 2017-2018 cursi 1r, 2n, 3r o 4t d’ESO

2.    Que el meu fill/a o tutelat/da durant el curs 2017-2018 realitzarà estudis del següent tipus:

□ 1r ESO

□ 2n ESO

□ 3r ESO

□ 4t ESO

3. Que el meu fill/a o tutelat/da  no està adherit/da al Programa de reutilització de llibres.

SOL·LICIT:

Una ajuda econòmica per la quantitat de ..............euros, en concepte d’ajudes per a adquisició de llibres de text d’un màxim de  100,00 € cada una per a alumnat empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia que dins el curs 2017-2018 cursin 1r, 2n, 3r o 4t d’ESO

Així mateix, adjunt:

□ Identificació de qui subscriu la sol·licitud i especificació del caràcter amb què ho fa, mitjançant fotocòpia del seu DNI, NIF o altre document acreditatiu.

□ Fotocòpia del DNI, NIF o altre document acreditatiu del menor, si és el cas, per al qual se sol·licita l’ajuda.

□ Original o fotocòpia acarada del Llibre de Família o document que acrediti:

- la relació de parentesc o de tutoria entre la persona que subscriu la petició i el menor, si és el cas.

- el nombre de germans que conformen la unitat familiar.

□ Sentència de separació/divorci completes, si és el cas, a l’efecte d’acreditar els components de la unitat familiar en el cas que els pares o tutors estiguin legalment separats o divorciats.

□ Partida de defunció que ho acrediti o el llibre de família amb la inscripció de la defunció del cònjuge, en el cas que un dels pares o tutors sigui vidu.

□ Declaració de responsabilitat  relativa als components de la  unitat familiar signada (vegeu annex II), en aquelles unitats familiars en què els progenitors o tutors legals no tenguin regulada la seva separació.

□ còpia de la declaració de l’IRPF corresponent a l’exercici fiscal 2016 del pare i de la mare o dels tutors del sol·licitant o autorització  a l’Ajuntament de Sant Josep per accedir a la informació fiscal de la persona o persones interessades (vegeu annex III) per acreditar la renda de la unitat familiar. En els casos de nul·litat matrimonial, separació o divorci, es tendrà en compte la renda de qui tengui l’exercici de la guàrdia i custòdia, que s’acreditarà mitjançant sentència judicial, llibre de família o altra documentació legal).

 □Declaració responsable que el menor per al qual se sol·licita l’ajuda està empadronat de manera continuada al municipi de Sant Josep de sa Talaia des de, com a mínim,  abans de l’01/01/16 (vegeu annex IV).

 □ Declaració responsable del pare, mare o tutor legal del menor per al qual se sol·licita l’ajuda de trobar-se al corrent de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb el mateix Ajuntament de Sant Josep i autorització a l’Ajuntament per sol·licitar a l’Agència Tributària i a la Seguretat Social les dades fiscals del sol·licitant, que siguin necessàries (vegeu annex IV).

□ Declaració  responsable del pare, mare o tutor legal del menor per al qual se sol·licita l’ajuda, de no trobar-se incurs en cap de les causes d’incompatibilitat i de complir  els requisits que fixa l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (vegeu annex IV).

□ Certificat del centre escolar en què estigui matriculat l’alumne/a, que acrediti el curs que està realitzant l’alumne/a dins el període escolar 2017-2018 i que aquest/a alumne/a no està adherit/da al Programa de reutilització del seu centre, en cas d’haver-n’hi.

□ Factura original justificativa d’haver abonat els llibres de text, amb acreditació del pagament segons base 9. La factura, en cas d’alumnat menor d’edat, anirà a nom del pare/mare o tutor/a  o a nom  de l’alumne/a.  

□ Imprès de transferència bancària facilitat per l’Ajuntament degudament emplenat  amb les dades bancàries actualitzades. En cas d’haver-lo presentat en altres ocasions no serà necessari tornar-lo a presentar.

□ Declaració de les subvencions rebudes o sol·licitades per a la mateixa finalitat i compromís de comunicar a l’entitat local, les que s’obtinguin en el futur (annex V)

Sant Josep de sa Talaia, ....d....................de 2017

(signatura)

ALCALDIA DE L’AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA

    

ANNEX II

DECLARACIÓ DE RESPONSABILITAT SOBRE LA CONDICIÓ DE LA UNITAT FAMILIAR

SOL·LICITANT

Nom i llinatges:

DNI/NIE/Passaport:

Localitat:

DECLAR, sota la meva responsabilitat, com a sol·licitant d’ajudes d’un màxim de 100,00 € per a l’adquisició de llibres de text d’ESO:

1. Que la unitat familiar a què pertany és una família monoparental, atès que estic separat/da  del pare/mare o tutor/a de l’alumne/a per al qual se sol·licita l’ajuda per a l’adquisició de llibres de text, però no he formalitzat el tràmit de la separació legalment, fet pel qual no puc acreditar mitjançant documentació aquesta situació.

I, perquè consti a l’efecte de justificar la situació familiar, sign aquesta declaració.

Sant Josep de sa Talaia, .....d....................................de 2017

(signatura del sol·licitant)

 

ANNEX III

AUTORITZACIÓ PER ACCEDIR A LA INFORMACIÓ FISCAL DE LA PERSONA O PERSONES INTERESSADES EN RELACIÓ AMB LA CONVOCATÒRIA DE CONCESSIÓ D’AJUDES PER A ADQUISICIÓ DE LLIBRES DE TEXT D’UN MÀXIM DE  100,00 € CADA UNA PER A ALUMNAT EMPADRONAT AL MUNICIPI DE SANT JOSEP DE SA TALAIA QUE DINS EL CURS 2017-2018 CURSI 1R, 2N, 3R O 4T D’ESO

Nom i llinatges del tutor legal 1:

DNI:

Nom i llinatges del tutor legal 2:

DNI:

ADREÇA:

POBLACIÓ:

TELÈFON:

AUTORITZ expressament l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia perquè pugui sol·licitar per mitjans telemàtics a l’Agència Estatal de l’Administració Tributària informació relativa al compliment de les obligacions tributàries nostres.

Sant Josep de sa Talaia,  de            de 2017

(signatura tutor legal 1)                                         (signatura tutor legal 2)

Perquè la transmissió de dades es pugui fer per mitjans telemàtics, cal presentar el consentiment exprés de la persona interessada, d’acord amb l’article 6.2.b de la Llei 1/2007, de 22 de juny, d’accés electrònic dels ciutadans als serveis públics (BOE núm. 150, de 23 de juny)

 

ANNEX IV

DECLARACIONS RESPONSABLES

Jo, ............................................., amb DNI ....................................., com a pare/mare o tutor/a de ...........................................................  a l’efecte de sol·licitar les ajudes d’un màxim de 100,00 € que atorga aquest Ajuntament a alumnat empadronat al municipi de Sant Josep que cursi 1r, 2n, 3r o 4t d’ESO, FAIG LES SEGÜENTS DECLARACIONS RESPONSABLES:

1. Declar que el meu fill/filla.......................................................... està  empadronat/da de manera continuada al municipi de Sant Josep de sa Talaia  des d’abans de l’01/01/2016. 

2.  Declar  que em trob al corrent del compliment de les meves obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb el mateix Ajuntament de Sant Josep. Per altra banda, autoritz l’Ajuntament de Sant Josep a poder sol·licitar a l’Agència Tributària i a la Seguretat Social  les dades fiscals meves que siguin necessàries.

3. Declar que no em trob incurs en cap de les causes d’incompatibilitats i també que compleix els requisits que fixa l’art. 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

Sant Josep de sa Talaia, .....d.................................de 2017

                                          (signatura)

 

ANNEX V

Declaració de les subvencions obtingudes per a la mateixa finalitat i compromís de comunicar a l’entitat local, les que s’obtinguin en el futur.

Jo, ............................................., amb DNI ....................................., com a pare/mare o tutor/a de ...........................................................  a l’efecte de sol·licitar les ajudes d’un màxim de 100,00 € que atorga aquest Ajuntament als alumnes empadronats al municipi de Sant Josep que cursin 1r, 2n, 3r o 4t d’ESO, FAIG LA SEGÜENT DECLARACIÓ RESPONSABLE:

DECLAR (marcau l’opció que correspongui):

1. ( ) Que fins a la data NO he sol·licitat ni obtingut subvenció d’altra entitat per a la mateixa finalitat i que, en cas de rebre’n alguna en el futur, em compromet a comunicar-ho a aquest Ajuntament.

2. ( ) Que  he sol·licitat o he rebut les següents ajudes per a la mateixa finalitat d’altres entitats:

Organisme

Tipus d’ajut

Data sol·licitud

Quantitat sol·licitada

Quantitat concedida

Observacions

( ) Que el total dels ajuts percebuts o pendents de percebre no superaran el cost total de l’activitat subvencionable.

( ) Que en cas de rebre alguna ajuda més en el futur, em compromet a comunicar-ho a aquest Ajuntament.

Sant Josep de sa Talaia,               d                    de  2017

(Signatura)