Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT

Núm. 10819
Resolució del conseller d’Educació i Universitat de 25 de setembre de 2017 per la qual s’aprova el Programa d’Actuació del Departament d’Inspecció Educativa per al curs 2017-2018

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’educació (LOE), modificada per la Llei orgànica 8/2013, de 9 de desembre, per a la millora de la qualitat educativa, estableix en el títol VII, capítol II, el marc regulador de la inspecció educativa i, concretament en l’article 154, atribueix a les administracions educatives la regulació de l’estructura i el funcionament dels òrgans que estableixin per al desenvolupament de les funcions i tasques de la inspecció educativa en els seus àmbits territorials.

La Llei orgànica 1/2007, de 28 de febrer, de reforma de l’Estatut d’autonomia de les Illes Balears, en l’article 36 atribueix a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears la competència de desenvolupament legislatiu i d’execució de l’ensenyament en tota la seva extensió, nivells i graus, modalitats i especialitats.

El Decret 36/2001, de 9 de març, pel qual es regula la inspecció educativa en l’àmbit de l’ensenyament no universitari, estableix en l’article 7 que la Conselleria d’Educació i Cultura ha de determinar periòdicament les directrius d’actuació del Departament d’Inspecció Educativa (DIE). L’article 2 fixa com a finalitats de la inspecció contribuir a la millora permanent del sistema educatiu, emparar els drets de la ciutadania pel que fa a una educació de qualitat i assegurar l’aplicació adequada de les normes jurídiques que regulen el sistema educatiu, finalitats que es complementen amb la contribució explícita a consolidar els valors de protecció de la convivència democràtica i el respecte als drets fonamentals dels ciutadans, així com el foment d’actituds positives envers el patrimoni cultural i lingüístic de les Illes Balears.

En coherència amb el que preveu la disposició final primera d’aquest Decret, l’Ordre del conseller d’Educació i Cultura de 24 de març de 2011 regula l’organització i el funcionament de la inspecció educativa, desenvolupa l’estructura organitzativa del DIE i concreta pautes de funcionament per a la planificació de les actuacions que ha de dur a terme, a fi de possibilitar més coherència i estabilitat en les actuacions i que aquestes es desenvolupin de manera coordinada per contribuir a millorar la qualitat del sistema educatiu. La Resolució del conseller d’Educació i Universitat de dia 2 de febrer de 2016 per la qual es fixen les directrius i s’aprova el Pla d’Actuació del Departament d’Inspecció Educativa per al període 2015-2019 i s’estableix el Programa d’Actuació per al Curs 2015-2016 (BOIB núm. 19, de 9 de febrer) concreta el Pla per al present quadrienni i determina les directrius que són el referent per al Programa d’Actuació per al Curs 2017-2018.

Tant la normativa bàsica com l’autonòmica reconeixen a la inspecció educativa un caràcter transversal que afecta tot el sistema educatiu. Així, el Decret 24/2015, de 7 d’agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 120, de 8 d’agost), estableix en l’article 2.4 que la inspecció educativa s’ha d’exercir sota la dependència directa de la persona titular de la Conselleria d’Educació i Universitat.

Per això, a proposta del cap del Departament d’Inspecció Educativa i de conformitat amb el que estableix l’article 9 del Decret 36/2001, dict la següent

RESOLUCIÓ

Primer

Aprovar el Programa d’Actuació del Departament d’Inspecció Educativa per al Curs 2017-2018, que figura en l’annex 1.

Segon

Publicar aquesta Resolució i els seus annexos en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar un recurs potestatiu de reposició davant el conseller d’Educació i Universitat en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 25.5 i 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També s’hi pot interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà d’haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb els articles 10 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Palma, 25 de setembre de 2017

El conseller d’Educació i Universitat
Martí X. March Cerdà

ANNEX 1
Programa d’Actuació del Departament d’Inspecció Educativa per al Curs 2017–2018

1. Objectius del Programa d’Actuació del DIE per al Curs 2017-2018

El Programa d’Actuació del DIE per al Curs 2017-2018 incorpora les actuacions que es deriven de la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’educació, modificada per la Llei orgànica 8/2013, de 9 de desembre, per a la millora de la qualitat educativa, i la normativa que les desplega.

Els objectius derivats de les funcions de control i d’assessorament es refereixen a les diferents etapes educatives, en el marc de les respectives especificitats. Els conceptes de cooperació i d’informació s’han d’entendre referits a tots els components del sistema educatiu, amb la inclusió de la mateixa Administració educativa.

Els objectius del curs 2017-2018 es vinculen a cada una de les directrius establertes en l’annex 2 d’aquesta Resolució concorden amb els objectius descrits en l’annex 2 de la Resolució del conseller d’Educació i Universitat de dia 2 de febrer de 2016 per la qual es fixen les directrius i s’aprova el Pla d’Actuació del Departament d’Inspecció Educativa per al període 2015-2019 (BOIB núm. 19, de 9 de febrer).

2. Actuacions

Les actuacions previstes en el Programa per al curs 2017-2018 s’organitzen en els àmbits següents: organització i funcionament del Departament, centres, alumnat, professorat, cooperació amb els òrgans de l’Administració educativa i actuacions incidentals. L’elevat nombre d’actuacions de caràcter incidental que duen a terme els inspectors suposa un volum considerable de feina. Aquestes actuacions difícilment poden ser previsibles i, per això, no s’inclouen en la programació, tot i que poden repercutir directament en l’execució del Programa.

Les actuacions que s’inclouen en cada un d’aquests àmbits es codifiquen d’acord amb el procés al qual pertanyen i apareixen indicades en l’annex 2 d’aquesta Resolució. D’altra banda, totes les actuacions es vinculen a les directrius del Pla i es categoritzen bàsicament en actuacions prioritàries (AP) o actuacions habituals (AH), i de manera orientativa s’indica el moment del curs en què es duran a terme.

2.1. Actuacions prioritàries per al curs 2017-2018:

1.   La contribució a l’èxit educatiu dels centres fonamentat en l’anàlisi dels resultats de l’aprenentatge dels alumnes, en les propostes de millora adoptades pels centres i en la prevenció de l’abandonament.

2.   El control i la supervisió del compliment dels deures professionals del personal dels centres educatius.

3.   L’avaluació externa i el foment de l’autoavaluació de l’organització i el funcionament dels centres educatius.

4.   El seguiment del desenvolupament i dels resultats del programa d’FP bàsica.

5.   El seguiment i l’assessorament en relació amb l’atenció als alumnes amb NESE i la supervisió dels plans d’atenció a la diversitat (PAD).

2.2. Actuacions habituals, desenvolupades en l’exercici de les funcions que són pròpies de la inspecció educativa:

a. Vinculades als plantejaments i a les prioritats institucionals i a l’organització i el funcionament dels centres.

b. Derivades de les instruccions d’organització i funcionament dels centres i del marc normatiu aplicable.

c. Relacionades amb la informació i el suport als diferents òrgans de l’Administració educativa i amb la col·laboració amb aquests òrgans.

d. Dissenyades per atendre, informar i assessorar els membres de la comunitat educativa.

Aquestes actuacions es desenvoluparan d’acord amb la planificació que estableixi el DIE, que es concreta en aquesta Resolució. Algunes d’aquestes actuacions seran objecte d’un tractament homogeni en totes les demarcacions territorials, que quedarà garantit mitjançant la utilització dels corresponents protocols estandarditzats.

La inspecció educativa intervindrà, sempre en relació amb les funcions i les competències que té atribuïdes, en aquelles actuacions que, per criteri d’oportunitat i interès, sorgeixin al llarg del curs acadèmic i li encomani la Conselleria d’Educació i Universitat.

La feina de la inspecció educativa no pot limitar-se a dur a terme les activitats que es concreten i defineixen en l’annex 2 d’aquesta Resolució. També ha d’intervenir en multitud de situacions i tasques de caràcter incidental i imprevisible, freqüentment caracteritzades per la urgència i la immediatesa. En altres casos, l’actuació pot tenir per finalitat l’emissió d’informes requerits per la normativa, la supervisió del funcionament correcte dels centres docents o accions derivades de col·laboracions o del suport a les gestions del mateix DIE.

La concreció de les actuacions previstes és la que figura en l’annex 2, referent a les actuacions per al curs 2017-2018, d’aquesta Resolució.

3. Organització del Departament d’Inspecció Educativa (DIE)

El DIE s’organitza atenent criteris jeràrquics, territorials i d’especialització. L’organització territorial de la inspecció educativa determina les demarcacions. L’organització especialitzada es desenvolupa en àrees específiques o grups de treball.

L’Ordre del conseller d’Educació i Cultura de 24 de març de 2011, per la qual es regula l’organització i el funcionament del Departament, estableix pautes organitzatives i funcionals que s’aniran desenvolupant d’acord amb les necessitats i les disponibilitats del Departament. D’acord amb aquesta Ordre, el cap del DIE compta amb la col·laboració dels òrgans de coordinació següents:

  • Unipersonals:

a) L’inspector adjunt al cap del DIE en l’àmbit de planificació i actuacions.

b) La inspectora adjunta al cap del DIE en l’àmbit de l’administració i la gestió.

c) Els inspectors coordinadors de les demarcacions A, B, C i D de Mallorca, de la de Menorca i de la d’Eivissa-Formentera.

  • Col·legiats:

a) La Comissió de Coordinació General.

b) Les demarcacions.

c) Els grups de treball.

d) El Ple del DIE.

Sens perjudici del que s’estableix anteriorment, el cap del DIE pot incorporar al Departament altres òrgans de coordinació segons les necessitats i la capacitat organitzativa d’aquest, d’acord amb l’Ordre de 24 de març de 2011.

4. Seguiment del Programa

D’acord amb l’article 9.2.f del Decret 36/2001, el cap del DIE ha d’elaborar la memòria anual sobre l’execució del Programa d’Actuació i l’ha d’elevar a l’òrgan competent perquè l’aprovi. A aquests efectes, al llarg del curs s’han de dur a terme activitats de seguiment i de valoració del grau d’assoliment dels objectius, dels processos i de les actuacions que figuren en l’annex 2 amb la cooperació dels inspectors i dels diferents coordinadors. En tot cas, la memòria ha de contenir les propostes de millora que l’anàlisi dels resultats posi de manifest.

Tant les demarcacions com els òrgans de coordinació del DIE han de fer les aportacions que considerin adients. Així mateix, s’hi han d’incorporar les observacions realitzades en les sessions de seguiment del Programa.

5. Indicadors d’activitat del DIE

La codificació de les directrius, dels objectius i de les actuacions determina la relació entre uns i altres. D’altra banda, els instruments de què disposa el DIE per al registre sistemàtic de les actuacions, la planificació setmanal, les ressenyes de visita, els models de documents, els informes estandarditzats i els informes en general són elements essencials per obtenir dades quantitatives i qualitatives per a un coneixement exhaustiu del grau en què s’han desenvolupat les actuacions i per a l’avaluació de cada objectiu.

 

6. Programa de formació dels inspectors

La formació en l’exercici professional és un dret i un deure per a tots els funcionaris públics. En aquest sentit, la formació dels inspectors d’educació ha de fer referència als valors i als principis inherents a la funció inspectora, així com als coneixements actualitzats relatius a les diferents àrees, matèries, programes, ensenyaments i nivells en què s’ordena el sistema educatiu i als corresponents processos d’ensenyament i d’aprenentatge; a l’equitat; a l’autonomia dels centres, que possibilita una organització i una gestió adequades i eficaces; a la participació de la comunitat educativa; als plans d’avaluació i de millora; als procediments administratius; a l’ús adequat i efectiu de les tecnologies de la informació i la comunicació, i a tots aquells altres aspectes que incideixen positivament en l’educació.

Les activitats de formació que es duguin a terme en el marc d’aquest Programa estan directament relacionades amb els camps establerts en el Pla d’Actuació 2015-2019. Així, la formació es podrà concretar de la manera següent:

  • Participació en activitats formatives en el DIE, d’àmbit autonòmic, estatal i internacional.
  • Organització de jornades i activitats en el mateix DIE relacionades amb la funció inspectora i amb la difusió de bones pràctiques.
  • Aprofundiment, en el marc de les demarcacions i en el conjunt del DIE, en el coneixement i l’anàlisi dels documents normatius vigents.
  • Actualització dels aspectes administratius necessaris relacionats amb les tasques documentals que han de dur a terme els inspectors.

El disseny de la formació permanent prevista en aquest Programa gira a l’entorn de dos eixos: en primer lloc, la reflexió sobre la tasca habitual derivada de l’aplicació del Pla i del Programa; en segon lloc, l’ampliació i l’actualització de coneixements compartits i relacionats amb l’exercici professional, basades en bona mesura en la cooperació i en l’intercanvi entre els mateixos membres del Departament i amb institucions professionals i formatives de les Illes Balears o d’altres indrets.

Es combinarà també la iniciativa personal dels inspectors amb les dinàmiques de grup per atendre les necessitats formatives més específiques des del punt de vista dels interessos acadèmics o professionals. Aquest aspecte de la formació s’ha d’articular al voltant dels eixos següents:

1. Organització de jornades explicatives i d’anàlisi d’actuacions previstes en el Pla i en el Programa del DIE.

2. Exposició i debat de temes educatius que afectin el desenvolupament de la inspecció, desenvolupats pels mateixos membres del Departament, en consonància amb la trajectòria professional de cada un.

3. Reunions periòdiques per a l’anàlisi i el debat de la normativa educativa.

4. Participació dels membres del DIE en activitats formatives relacionades amb la funció inspectora, organitzades per entitats públiques i privades tant a les Illes Balears com a la resta de l’Estat o a països estrangers.

5. Altres activitats de formació i d’actualització que puguin incidir en la millora del funcionament del DIE i de les actuacions que duen a terme els inspectors.

   

ANNEX 2
Actuacions per al curs 2017-2018

1. Àmbit d’organització i funcionament del DIE (OF)

Procés

Actuació

Codi

actuació

Temporització

Categoria

Planificació i organització del DIE

(OF1)

Seguiment del Pla i del Programa del Departament en el marc de les reunions de coordinació de les demarcacions.

OF1.2

Tot el curs

AH

Atenció directa a la comunitat educativa i al públic en general per part de cada un dels inspectors un dia a la setmana.

OF1.5

Tot el curs

AH

Elaboració d’estudis, informes, anàlisi de documents, preparació de visites, reunions de coordinació dels grups de treball, tutoritzacions, etc.

OF1.7

Tot el curs

AH

Participació en grups de treball vinculats directament a les actuacions de la inspecció.

OF1.8

Tot el curs

AH

Formació i recerca

(OF2)

Participació en jornades organitzades per l’Administració educativa, universitats o entitats educatives.

OF2.8

Tot el curs

AH

Organització de jornades, activitats formatives i sessions informatives específiques de la inspecció educativa.  

OF2.9

Tot el curs

AH

 

2. Àmbit dels centres (CEN)

Procés

Actuació

Codi

actuació

Temporització

Categoria

Supervisió de l’inici de curs

(CEN1)

Supervisió dels horaris dels centres, de l’alumnat i del professorat.

CEN1.1

Inici del curs escolar

AH

Supervisió de les incidències significatives de principi de curs.

CEN1.2

Inici del curs escolar

AH

Recursos humans

(CEN2)

Supervisió, a instància de l’òrgan directiu corresponent, de l’adequació de les hores impartides pel professorat dels CC.

CEN2.1

A instància de la DGPD

AH

Col·laboració en la concreció de plantilles i quotes de professorat dels centres, d’acord amb els criteris que l’òrgan competent estableixi.

CEN2.2

Tot el curs

AH

Planificació i organització educatives

(CEN3)

Control, supervisió i avaluació de l’organització i el funcionament dels centres, dels serveis, dels EOEP i EAP, dels programes i d’altres iniciatives que impulsi la Conselleria i foment de l’autoavaluació.

CEN3.1

Tot el curs

AP

Control i supervisió dels documents institucionals, de la PGA i de la memòria, de la documentació administrativa i dels plans, programes i serveis dels centres.

CEN3.2

Tot el curs

AH

Control i supervisió dels centres que imparteixen ensenyaments artístics i esportius de règim especial.

CEN3.6

Tot el curs

AH

Control i supervisió de l’organització i el funcionament dels centres que imparteixen ensenyaments de persones adultes (CEPA) i anàlisi dels documents institucionals.

CEN3.7

Tot el curs

AH

Control, supervisió, assessorament i seguiment de l’aplicació del projecte lingüístic dels centres (PLC).

CEN3.8

Tot el curs

AH

Control i supervisió de l’organització i el funcionament de les escoles oficials d’idiomes (EOI) i anàlisi dels documents institucionals.

CEN3.9

Tot el curs

AH

Control i supervisió dels centres que imparteixen ensenyaments de sistemes educatius estrangers.

CEN3.10

Tot el curs

AH

Assessorament per a l’elaboració de la concreció curricular del centre.

CEN3.11

Tot el curs

AH

Supervisió i assessorament dels òrgans de participació, govern i coordinació del centre i intervencions amb la direcció.

CEN3.12

Tot el curs

AH

Mediació i assessorament a professors, pares o alumnes.

CEN3.13

Tot el curs

AH

Millora del rendiment escolar

(CEN4)

Supervisió dels resultats de les avaluacions (inicials, contínues i finals) i de l’anàlisi que en fan els equips docents per a la millora del rendiment dels alumnes i per a l’èxit educatiu.

CEN4.1

Tot el curs

AP

Supervisió i assessorament en l’aplicació de la normativa vigent al procés d’avaluació i proposta de resolució en les reclamacions a les qualificacions.

CEN4.4

Tot el curs

AP

Comprovació de les mesures adoptades a partir dels resultats de l’avaluació i supervisió de les iniciatives pedagògiques per a la millora del rendiment.

CEN4.5

Tot el curs

AP

Supervisió del procés d’anàlisi que es faci als centres dels resultats de l’avaluació i dels plans de millora que se’n derivin.

CEN4.6

Tot el curs

AP

Supervisió del procés d’ensenyament i aprenentatge a l’aula.

CEN4.7

Tot el curs

AP

Planificació i innovació educatives

(CEN6)

Col·laboració en el desenvolupament dels programes i projectes relacionats amb la innovació educativa, o d’altres aspectes que, pel seu caràcter específic, depenen de la iniciativa dels centres.

CEN6.1

Tot el curs

AH

Coordinació entre centres

(CEN9)

Impuls i assessorament al funcionament coordinat dels centres educatius: coordinació entre centres que imparteixen etapes educatives correlatives (1r i 2n cicle EI, EI i EP, i EP i ESO), dinamització i coordinació dels centres d’una mateixa zona, coordinació curricular, intercanvi de bones pràctiques i coordinació metodològica.

CEN 9.1

Tot el curs

AH

Supervisió i assessorament del procés d’elaboració i de tramitació dels informes d’aprenentatge.

CEN 9.2

Final de curs

AH

Control i avaluació de les activitats dels centres

(CEN10)

Autorització, si escau, seguiment i avaluació de les sortides escolars.

CEN10.1

Tot el curs

AH

Supervisió de les activitats extraescolars i complementàries i dels serveis que ofereixen els centres, públics i concertats.

CEN10.2

Tot el curs

AH

Supervisió i seguiment dels processos educatius que es desenvolupen als centres privats sostinguts amb fons públics.

CEN10.3

Tot el curs

AP

Formació professional

(CEN12)

Supervisió dels ensenyaments de formació professional i elaboració d’informes relatius a aquests ensenyaments en els aspectes que l’Administració educativa requereixi.

CEN12.2

Tot el curs

AH

Seguiment del desenvolupament i dels resultats del programa d’FP bàsica.

CEN12.3

Tot el curs

AP

Educació infantil 0-3 anys

(CEN15)

Verificació de l’adequació de les titulacions dels professionals dels centres.

CEN15.1

Tot el curs

AH

Supervisió de les unitats autoritzades i de les ràtios d’alumnat.

CEN15.2

Primer trimestre

AH

Comprovació de l’elaboració i l’aplicació dels documents institucionals corresponents a aquest tram educatiu i supervisió de l’adequació d’aquests a la normativa.

CEN15.3

Tot el curs

AH

3. Àmbit de l’alumnat (AL)

Procés

Actuació

Codi

actuació

Temporització

Categoria

Convivència

(AL1)

Supervisió i seguiment del pla de convivència i dels processos que se’n derivin (acords, mediació, expedients...)

AL1.1

Tot el curs

AH

Supervisió dels plans de convivència dels centres.

AL1.2

Tot el curs

AH

Escolarització

(AL2)

Col·laboració i supervisió en els processos d’escolarització de l’alumnat, especialment en els casos derivats de necessitats educatives específiques, de problemes de convivència o de mobilitat durant el curs escolar, i participació en les comissions d’escolarització.

AL2.1

Tot el curs

AH

Mesures de suport a l’alumnat

(AL3)

Control del rendiment acadèmic dels alumnes que romanen un any més en un curs o que tenen matèries pendents i de les dades globals d’idoneïtat dels centres i supervisió de les mesures de prevenció i de reforç aplicades.

AL3.1

Tot el curs

AP

Supervisió dels programes educatius específics d’atenció a la diversitat: PMAR, PISE, ALTER. Assessorament i seguiment de l’escolarització dels alumnes en aquests programes.

AL3.2

Tot el curs

AP

Supervisió de mesures encaminades a prevenir l’absentisme i l’abandonament prematur.

AL3.5

Tot el curs

AP

Anàlisi i seguiment dels plans d’atenció a la diversitat (PAD), amb especial atenció als casos específics (dislèxia, altes capacitats, etc.).

AL3.6

Tot el curs

AP

4. Àmbit del professorat (PR)

Procés

Actuació

Codi

actuació

Temporització

Categoria

Control i compliment dels deures laborals

(PR1)

Supervisió i emissió d’informes relacionats amb la gestió del personal docent i no docent dels centres referits a faltes d’assistència, incompliments dels deures professionals i altres qüestions.

PR1.1

Tot el curs

AP

Instrucció d’expedients disciplinaris del personal docent

PR1.2

Tot el curs

AH

Participació en el nomena-ment de càrrecs: propostes, selecció i altres

(PR2)

Col·laboració amb l’Administració en la proposta de directors als centres on no hi hagi candidatures, o quan sigui necessari.

PR2.3

Tercer trimestre

AH

Participació en comissions de selecció de directors.

PR2.4

Tercer trimestre

AH

Avaluació del professorat i de la funció directiva

(PR3)

Participació en el procés d’avaluació dels funcionaris en pràctiques i seguiment del procés de tutorització del professorat interí.

PR3.1

Tot el curs

AH

Avaluació de la funció directiva, dels directors en pràctiques per a l’exercici del càrrec de director, dels que aspirin a la consolidació dels drets derivats del càrrec o dels que acaben el període de mandat.

PR3.3

Tot el curs

AH

5. Àmbit de cooperació amb altres unitats i organismes (C)

Procés

Actuació

Codi

actuació

Temporització

Categoria

Cooperació institucional

(C1)

Cooperació i participació en comissions generals i específiques i en tribunals i comissions de selecció de personal.

C1.1

Segons convocatòria

AH

Coordinació i cooperació amb l’IAQSE, amb l’Institut per a la Convivència i l’Èxit Escolar i amb altres òrgans de la Conselleria d’Educació i Universitat.

C1.2

Tot el curs

AH

Cooperació en l’avaluació general del sistema educatiu, d’acord amb les instruccions de la Conselleria d’Educació i Universitat.

C1.4

Segons convocatòria

AH

Col·laboració amb altres unitats administratives (assistència a reunions, comissions, etc.).

C1.5

Segons convocatòria

AH

Col·laboració, segons directrius dels òrgans responsables, amb les xarxes de centres que participen en el programa de qualitat.

C1.6

Tot el curs

AH

Planificació i organització de les PAU

(C2)

Participació en les comissions per a l’accés a la universitat.

C2.1

Tot el curs

AH

6. Actuacions incidentals (INC)

Procés

Actuació

Codi

actuació

Temporització

Categoria

Actuacions incidentals

(INC1)

Actuació incidental i no previsible.

INC1.1

Tot el curs

IN