Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA

Núm. 10591
Convocatòria licitació obres "Projecte modificat per un edifici d'usos turístics i socioculturals al Caló de s'Oli, Sant Agustí."

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb l’acord de la Junta de Govern de 21 de setembre de 2017, per mitjà del present anunci s'efectua convocatòria del procediment obert, amb diversos criteris d’adjudicació, per a la contractació de les obres del “Projecte modificat per un edifici d’usos turístics i socioculturals al Caló de s’Oli, Sant Agustí, TM de Sant Josep de sa Talaia.”

D’acord amb el que disposa l’art. 142 del Text refós de la Llei de contractes del Sector Públic aprovada per Reial Decret Legislatiu 3/2001, de 14 de novembre, es publica convocatòria de licitació conforme a les dades següents:

1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:

a) Organisme: Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia. Illes Balears

b) Dependència que tramita l'expedient: Contractació

c) Obtenció de documentació i informació:

1. Dependència: Departament de Contractació.

2. Domicili: C/Pere Escanellas, 12-16 

3. Localitat i Codi Postal. Sant Josep de sa Talaia. Illes Balears, CP07830.

4. Telèfon: 971800125

5. Correu electrònic: obres@santjosep.org

6. Adreça d’Internet del Perfil de Contractant: www.santjosep.org .

8. Data límit d'entrega de documentació: 15 dies hàbils a comptar a partir del següent de la publicació de la convocatòria en el BOIB.

d) Nombre d'expedient: 51/2016

2. Objecte del contracte.

a) Tipus: Contracte d’obres.

b) Descripció de l'objecte: Contractació de les obres del ”Projecte modificat per un edifici per usos turístics i socioculturals i adequació d’espais lliures al Caló de s’Oli, Sant Agustí, TM Sant Josep.”

c) Lloc d'execució: Sant Agustí, TM Sant Josep de sa Talaia, 07830.

3. Tramitació i procediment.

a) Tramitació: Ordinària.

b) Procediment: Obert.

c) Criteris d’Adjudicació:

Millor oferta económica: ……….……. fins a 60 punts.

Augment termini garantia ................. fins a 10 punts

Memòria constructiva:

o Actuacions prèvies, anàlisi general del projecte, incidències possibles........ 6 punts.

o Sistema estructural.......................... 6 punts.

o Sistema envoltant: Previsió de fabricació i subministrament d’elements............ 6 punts.

o Sistema de compartimentació i d’acabats....................................... 6 punts.

o Sistemes de condicionament i instal·lacions.................................. 6 punts.

4. Pressupost base de licitació.

a) Import: 2.936.052,43 euros i 616.571,01 euros d’IVA al 21%.

 

5. Garanties exigides:

Definitiva (5 % de l’import d’adjudicació sense IVA).

6. Requisits específics del contractista:

a) Classificació del contractista: Grup C, Tots els subgrups, categoria e)

b) Solvència econòmica i financera, i solvència tècnica i professional conforme al Plec de Condicions.

c) Altres requisits específics.

7. Presentació d'ofertes:

a) Data límit de presentació: 15 dies hàbils a partir del següent a la data de la publicació del present anunci en el BOIB.

b) Modalitat de presentació.

c) Lloc de presentació:

1. Dependència: Departament de contractació.

2. Domicili: C/Pere Escanellas, 12-16         

3. Localitat i Codi Postal. Sant Josep de sa Talaia. Illes Balears, CP07830.

4. Adreça electrònica: obres@santjosep.org  (en cas de presentar-se per correus.

8. Obertura d'ofertes:  La mesa de contractació es reunirà una vegada acabat el  termini per a la presentació de proposicions:

a) Lloc: Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia.

b) Adreça. Carrer Pere Escanelles, 12-16

c) Localitat i Codi Postal: Sant Josep de Sa Talaia, Illes Balears, CP 07830

d) Data i hora: Es comunicarà oportunament

9. Despeses dels anuncis: Les despeses de l’anunci de la present licitació serà a càrrec dels adjudicataris.

 

Sant Josep de sa Talaia, 22 de setembre de 2017.

L’Alcalde
Josep Marí Ribas.