Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 10549
Departament de Personal. Servei de Selecció, Provisió i Gestió. Resolució recursos a la convocatòria de TAE Superior Qualitat.
La Regidora de l’Àrea de Funció Pública i Govern Interior, per resolució número 16.589 de 8 de setembre de 2017, va acordar el següent
PRIMER.- Estimar el recurs interposat per la Sra. M.M.L, contra la resolució núm. 14526, de 28 de juliol de 2017, de la regidora de l’Àrea de Funció Pública i govern interior, publicada al Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 96 de 5 d’agost de 2017, mitjançant el qual es convocava concurs oposició pel torn lliure per cobrir 1 plaça de Tècnic/a Administració Especial Qualitat pel que fa a la inclusió de les acreditacions de gestor de qualitat i representant de direcció de qualitat, d’acord amb l’informe emès per la Cap de departament de qualitat i atenció a la ciutadania i amb les especificacions del centre de Registre i certificació de persones ( CERPER)
2.4 Altres titulacions
2.4.1 Acreditacions específiques de qualitat:
SEGON.- Desestimar el recurs pel que fa a l’atorgament de puntuació diferenciada a les diferents acreditacions específiques de qualitat.
TERCER.- Pel que fa a l’aclariment del temari sol·licitat per la interessada, una vegada comprovat el mateix, i d’acord amb l’informe emès per la cap de departament de qualitat i atenció a la ciutadania, queda de la següent manera:
Allà on diu:
Tema 10: UNE-EN ISO 9001:2015: Sistema de gestió de la qualitat. Requisits generals. Requisits de la documentació.
Tema 11: UNE-EN ISO 9001:2015: Responsabilitat de la Direcció<A[Direcció|Adreça]>. Gestió de Recursos Realització del Producte. Mesurament, Anàlisi i Millora.
Ha de dir:
Tema 10: UNE-EN ISO 9001:2015: Lideratge. Planificació. Suport.
Tema 11: UNE-EN ISO 9001:2015: Operació. Avaluació de l’acompliment. Millora.
Allà on diu:
Tema 47: L’Administració electrònica com una oportunitat d’eficàcia i eficiència a l’Administració Pública. Marc normatiu i aplicació als Governs locals. L’Ordenança d’administració electrònica de l’Ajuntament de Palma.
Ha de dir:
Tema 47: L’Administració electrònica com una oportunitat d’eficàcia i eficiència a l’Administració Pública. Marc normatiu i aplicació als Governs locals.
Allà on diu:
Tema 59: Gestió de l'accessibilitat universal. Criteris DALCO per facilitar l'accessibilitat de l'entorn. Norma 17001-1.
Ha de dir:
Tema 59: Gestió de l'accessibilitat universal. Criteris DALCO per facilitar l'accessibilitat de l'entorn. Norma 170001-1.
QUART.- Notificar el present decret a la persona interessada i publicar les modificacions al Butlletí oficial de les Illes balears.
Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.
Palma, 12 de setembre de 2017
La cap del Servei de Selecció, Provisió i Gestió
p.d. Decret de batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30, de 04/03/2014)
Esperanza Vega Terrón