Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE CIUTADELLA
Núm. 10524
Licitació del contracte de les obres del projecte de millora de la mobilitat, il.luminació i acessibilitat en una zona entorn del Canal Salat
1.- Entitat adjudicadora: dades generals i dades per a l’obtenció de la documentació
1. Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
2. Dependència que tramita l’expedient: Serveis Jurídics
3. Obtenció de la documentació i de la informació:
o Dependència: Serveis Jurídics-Contractació
o Domicili: Plaça des Born, 15
o Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca 07760
o Telèfon: 971381050
o Telefax: 971385500
o Correu electrònic: contractacio@ajciutadella.org
o Adreça internet del perfil del contractant: www.ajciutadella.org
o Data límit d'obtenció de documentació i informació: El darrer dia per presentar proposicions
4. Número d’expedient: 8349/2017
2.- Objecte del contracte
1. Tipus: contracte d'obres
2. Descripció de l’objecte: Execució de les obres contingudes en el Projecte millora de la mobilitat, il·luminació i accessibilitat en una zona entorn del Canal Salat, del terme municipal de Ciutadella de Menorca, de data febrer 2017, consistents en: eixamplar la vorera del tram del carrer de Sant Antoni Maria Claret i pintar-hi i senyalitzar-hi el carril velo; eixermar l'aparcament del centre de salut; asfaltar els espais eixermats de l'aparcament del centre de salut; Redistribuir i pintar de nou les places d'aparcament; instal·lar enllumenat a l'aparcament del centre de salut; substituir les mampares de vidre de la barana de darrere la sala multifuncional del canal salat; senyalitzar i il·luminar un itinerari per a vianants des de la rampa del pont fins al carrer Sant Antoni Maria Claret; millorar la il·luminació a l'aparcament de cinemes; millorar el ferm del camí que va del pont fins a l'observatori i de l'observatori al camí de Sant Jordi i millorar-hi el seu tancament.
3. Divisió per lots i número de lots/número d’unitats: No
4. Lloc d’execució: Ciutadella de Menorca
5. Termini d’execució: dos (2) mesos
6. Admissió de pròrroga: Si, únicament en casos de retard en el termini d'execució de les obres per motius no imputables al contractista degudament justificats i prèvia autorització expressa de l'òrgan de contractació, d'acord amb els articles 213.2 TRLCSP i 100 del RGLCAP. El termini de pròrroga no podrà ser superior al temps perdut.
7. CPV: 45316000-5: Treballs d'instal·lació de sistemes d'enllumenat i senyalització.
CPV: 45233200-1: Treballs diversos de pavimentació.
CPV: 45112500-0: Treballs moviment de terres.
3.- Tramitació, procediment
1. Tramitació: Ordinària
2. Procediment: Obert.
3. Subhasta electrònica: No
4. Criteris d’adjudicació: els assenyalats en el plec de clàusules administratives particulars:
- El preu: fins a 100 punts.
4.- Valor total estimat del contracte sense IVA: 77.685,95 €
- IVA: 16.314,05 €
- Total: 94.000,00 €
5.- Preu de licitació (preu que no podran superar les ofertes): 77.685,95 €
6.- Garanties exigides:
1. Provisional: No procedeix.
2. Definitiva: equivalent al 5% de l'import d'adjudicació (IVA exclòs), en qualsevol de les formes regulades en l'art. 96.1 TRLCSP.
7.- Requisits específics del contractista:
1. Classificació: no s'exigeix.
2. Solvència econòmica i financera, i solvència tècnica i professional: no s'exigeix.
3. Altres requisits específics: --
4. Contractes reservats: No
8.- Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:
1. Data límit de presentació: QUINZE (15) dies naturals a comptar des del següent a la publicació de l'anunci de la licitació al BOIB.
2. Modalitat de presentació: presencial en registre d’entrada de l’Ajuntament de Ciutadella o mitjançant tramesa per correu postal d’acord amb l’assenyalat al Plec de clàusules administratives particulars.
3. Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella de Menorca
o Dependència: Oficina d’Atenció Ciutadana (Registre d’entrada)
o Domicili: Plaça des Born, 15
o Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca, 07760
4. Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: Plec de clàusules administratives particulars
9.- Obertura de propostes:
1. Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
2. Domicili: Plaça des Born, 15.
3. Localitat: Ciutadella de Menorca 07760.
4. Data, lloc i hora: S’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.
10.- Despeses de publicitat: Aniran a càrrec de l’adjudicatari totes les despeses d’anuncis d’aquesta licitació fins a un màxim de 400€.
11.- Altres informacions:
1. Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas que se’n presentin, se suspendrà la licitació i el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en que sigui necessari per a resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi de l’esmentat termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.
Ciutadella de Menorca, 20 de setembre de 2017
La secretària,
Caterina Barceló Martí