Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE CIUTADELLA
Núm. 10523
Aprovació padró anual pels serveis de manteniment del Cementiri Municipal de l'exercici 2017
L’Ajuntament de Ciutadella, per acord de Junta de Govern de dia 20.09.17, ha resolt aprovar el padró anual pels serveis de manteniment del Cementiri Municipal de l'exercici 2017.
L’esmentat padró romandrà exposat al públic en el departament de Rendes i Exaccions de l'Ajuntament, durant el termini de 20 dies hàbils, a comptar des del dia següent al d'aquesta publicació. A partir de la finalització del termini anterior i durant el període d'un mes, els interessats podran interposar, contra el mateix, recurs de reposició davant la Junta de Govern d'aquest ajuntament.
Així mateix, podran utilitzar qualsevol altra mitjà de defensa que estimin convenient pels seus interessos.
Mitjançant aquest document i d'acord amb el disposat en el Reglament General de Recaptació, poso en coneixement l'obertura del període voluntari de cobrament del padró anteriorment referit que comprendrà el següent termini: de dia 28.09.17 a 28.11.17.
Passat l'esmentat període s'incoarà la via de constrenyiment, en la qual, els deutors hauran d'abonar a més de l'import de la quota, les costes del procediment i els següents recàrrecs: del 10% si el pagament s’efectua en els terminis assenyalats en la provisió de constrenyiment o del 20%, si el pagament és posterior als terminis referits i els interessos de demora corresponents. El recàrrec serà del 5% si el pagament es realitza abans de la notificació de la provisió de constrenyiment.
El pagament podrà efectuar-se durant tots els dies laborals, exceptuant-ne els dissabtes, de les 9 a les 13:30 hores a l'oficina de Recaptació municipal, situada al carrer Nou de Juliol, 1.
El pagament es podrà fer en metàl·lic, xec bancari, mitjançant ingrés o transferència en les entitats col·laboradores o per domiciliació bancària.
Ciutadella de Menorca, 21.09.17
L´alcaldessa,
Joana Gomila LLuch