Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 10490
Licitació del servei de producció artística, tècnica, gestió i participació ciutadana a la festivitat dels Reis Mags a Palma 2018, 2019 i 2020 (2 lots). Exp. 2017-032-A

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Anunci per a la licitació del contracte de  SERVEI DE PRODUCCIÓ ARTÍSTICA, TÈCNICA, GESTIÓ I PARTICIPACIÓ CIUTADANA A LA FESTIVITAT DELS REIS MAGS A PALMA 2018, 2019 I 2020 (2 LOTS) , segons plecs de condicions aprovats per la Junta de Govern de dia 06.09.2017.

1r. Entitat adjudicadora:

  • Organisme: Ajuntament de Palma.
  • Dependència que tramita l’expedient: CONTRACTACIÓ
  • Exp.: 2017-032-A

2n.- Objecte del contracte:

  • Descripció:  Servei de producció artística, tècnica, gestió i participació ciutadana a la festivitat dels Reis Mags a Palma 2018, 2019 i 2020 (2 lots).
  • Divisió dels lots:
    • Lot 1: Construcció, aportació, decoració i ambientació de tots els elements que participaran als actes objecte del contracte, com també els serveis necessaris per a la seva execució i el funcionament  
    • Lot 2: Aportació de tots els personatges que participaran als actes objecte del contracte, com també dels serveis necessaris per a la seva execució i funcionament
  • Termini d’execució: de la signatura del contracte fins 30.04.20, improrrogable

3r.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:

  • Tramitació:ORDINÀRIA.
  • Procediment: OBERT.
  • Forma: NO SUBJECTE A REGULACIÓ HARMONITZADA (NO SARHA).

4t.- Pressupost: 475.206,61 € més 99.793,39 € d’IVA. Total  575.000,00 € amb l'IVA inclòs per als 2 lots.

  • Divisió dels lots:
    • Lot 1: 322.314,05 € més 67.685,94 € d’IVA. Total 390.000,00 €
    • Lot 2: 152.892,56 € més 32.107,44 € d’IVA . Total: 185.000,00 €

5è.- Obtenció de documentació i informació:

  • Al Perfil del Contractant de l’Ajuntament: www.palma.cat

6è.- Presentació d’ofertes:

  • Termini: De 9:00 a 14:00 hores, durant els 15 (quinze) dies naturals comptats a partir del mateix dia de la publicació d’aquest anunci.
  • Documentació a presentar: L’especificada al plec de clàusules que regeix la contracta.
  • Lloc de presentació:
    1. Entitat: Ajuntament de Palma (Contractació).
    2. Domicili: Plaça de Santa Eulàlia, 9, 4t.
    3. Localitat i CP: Palma de Mallorca. CP 07001.
    4. Tel 971 22 59 00 (ext. 1425-1427-1430); FAX 971 72 80 04
  • Horari de presentació: de 9:00 a 14:00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d’ofertes.
  • Admissió de variants: no s’admeten solucions variants

7è.- Obertura de les ofertes:

  • Entitat: Ajuntament de Palma (Saló de Sessions).
  • Domicili : Plaça de Cort 1, 1er. Palma.
  • Data i hora: A les 09:00 hores del segon dilluns hàbil següent al de la data de finalització de presentació de propostes.

8è.- Les despeses dels anuncis de la present licitació seran a càrrec de l'adjudicatari.

Palma, a 21 de setembre de 2017

El cap de departament d’Interior

p.d. Decret de batlia núm. 3000 de 26 febrer de 2014 publicat al BOIB núm. 30, de 4 de març de 2014

Juan Carlos Sastre Sastre