Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
INSTITUT MALLORQUÍ D'AFERS SOCIALS
Núm. 10478
Licitació per a la contractació del subministrament de taquilles per als vestuaris del personal de la Residència de pensionistes La Bonanova gestionada per l'Institut Mallorquí d'Afers Socials, mitjançant procediment obert
Versió PDF
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Institut Mallorquí d’Afers Socials (IMAS)
b) Dependència que tramita l'expedient: Servei Jurídicoadministratiu
c) Número d'expedient: SUB 08/17
2. Objecte del contracte
a) Descripció de l’objecte: subministrament de taquilles per als vestuaris del personal de la Residència de pensionistes La Bonanova, en total 380 taquilles metàl·liques distribuïdes en 139 armaris d'acord amb el següent detall:
-Taquilles de 2 portes (30 armaris de 40 cm d'ample): 25 armaris de 3 taquilles i 5 armaris de 2 taquilles.
-Taquilles d'1 porta (109 armaris de 30 cm d'ample): 34 armaris de 4 taquilles, 32 armaris de 3 taquilles, 20 armaris de 2 taquilles i 23 armaris d'1 taquilla.
b) Divisió per lots: no
c) Admissibilitat de variants o millores: no
d) Durada del contracte: des de la firma del contracte fins al 31 de desembre de 2017
3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació
a) Tramitació: ordinària
b) Procediment: obert
4. Pressupost base de licitació: 37.743,32 €, IVA exclòs
5. Garanties
a) Provisional: no
b) Definitiva: 5% del pressupost base de licitació, IVA exclòs
6. Obtenció de documentació: www.imasmallorca.com (perfil del contractant)
7. Obtenció d’informació
a) Entitat: Institut Mallorquí d’Afers Socials (IMAS)
b) Domicili: C/ del General Riera, 67
c) Localitat i codi postal: Palma 07010
d) Telèfon: 971.49.88.04
e) Telefax: 971.76.16.69
g) Data límit d'obtenció de documents i informació: fins el darrer dia de presentació de les ofertes
8. Requisits del contractista
a) Classificació: no
b) Altres requisits: figuren al plec de clàusules administratives i al de prescripcions tècniques
9. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació
a) Data límit de presentació: 14 hores del QUINZÈ (15) dia natural comptador a partir de l'endemà de la data de publicació de l’anunci de licitació al BOIB.
b) Documentació a presentar: figura al plec de clàusules administratives
c) Lloc de presentació
1ªEntitat: Registre General de l'IMAS
2ªDomicili: C/ del General Riera, 67
3ªLocalitat i codi postal: Palma 07010
d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: dos mesos comptadors a partir de l'endemà de l'obertura de la proposició econòmica
10. Obertura de les ofertes
a) Entitat: Institut Mallorquí d’Afers Socials (Sala d'actes)
b) Domicili: C/ del General Riera, 67
c) Localitat: Palma 07010
d) Data: es comunicarà mitjançant el perfil del contractant www.imasmallorca.com
e) Hora: es comunicarà mitjançant el perfil del contractant www.imasmallorca.com
11. Despeses dels anuncis a càrrec de l'adjudicatari
12. Criteris de valoració de les ofertes:
- Preu: 70 punts
- Qualitat: 30 punts
13. Els plecs regidors d’aquesta contractació s’exposen al públic per un termini de DEU (10) dies naturals comptadors a partir del dia següent al de la publicació d'aquest anunci en el BOIB, per tal que les persones interessades puguin examinar-lo i presentar-hi les reclamacions que estimin adients.
Simultàniament s’anuncia la licitació del contracte esmentat.
Tot això de conformitat amb el que estableix l'article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears (BOIB núm. 186 EXT., de dia 27 de desembre de 2006).
Si durant el termini d’exposició al públic dels plecs es presentessin reclamacions, es suspendrà la licitació i també el termini per presentar proposicions en els casos en què sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.
Palma, 15 de setembre de 2017
La secretària delegada
(BOIB núm.109 de 05-09-2017)
Mª Àngels Vanrell Julià