Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE TREBALL, COMERÇ I INDÚSTRIA
Núm. 10450
Resolució del conseller de Treball, Comerç i Indústria de 20 de setembre de 2017 per la qual es convoquen subvencions destinades a fomentar la cooperació empresarial en l'àmbit del comerç mitjançant el suport a les organitzacions sindicals i empresarials amb suficient representativitat per negociar el conveni laboral del sector comerç
Versió PDF
L’article 30.42 de l’Estatut d’autonomia de les Illes Balears, d’acord amb la redacció feta per la Llei orgànica 1/2007, de 28 de febrer, de reforma de l’Estatut, atribueix a aquesta Comunitat Autònoma la competència exclusiva en matèria de comerç interior, sens perjudici del que disposen els articles 38, 131 i els números 11 i 13 de l’apartat 1 de l’article 149 de la Constitució. Aquesta competència inclou l'ordenació de l’activitat comercial; la regulació dels calendaris i horaris comercials amb respecte al principi d’unitat de mercat; les modalitats de venda, sens perjudici de la legislació mercantil; les condicions per exercir l’activitat comercial i l’establiment de les normes de qualitat en matèria de comerç; la promoció de la competència en l’àmbit autonòmic, sens perjudici de la legislació estatal i europea, i l'establiment i la regulació dels òrgans de defensa de la competència de la Comunitat Autònoma.
L’Ordre de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 8 d’abril de 2008 per la qual s’estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions en matèria de comerç i serveis (BOIB núm. 52, de 17 d’abril) fixa les bases per a aquesta convocatòria d’ajudes, tot això d’acord amb el Text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.
L’article 2.7 del Decret 24/2015, de 7 d’agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 120, de 8 d'agost de 2015), modificat pel Decret 1/2016, de 16 de febrer (BOIB núm. 23, de 28 de febrer de 2016), atribueix a la Direcció General de Comerç i Empresa el foment en matèria de comerç i empresa.
Les subvencions compreses en aquesta convocatòria estan incloses dins el Pla estratègic de subvencions de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l’exercici 2017, aprovat per l’Acord de Consell de Govern de 3 de febrer de 2017 i modificat pels acords de Consell de Govern de 28 d'abril, 17 de març i 9 de juny de 2017. Les línies principals d’actuació del Pla estan orientades a fomentar un escenari més competitiu i professional per al desenvolupament del comerç. Hi figura, entre d’altres actuacions, el foment de la cooperació empresarial i sindical en l'àmbit del comerç mitjançant el suport a les organitzacions sindicals i empresarials amb suficient representativitat per negociar el conveni laboral del sector comerç amb l'objectiu de promoure i defensar els interessos econòmics i socials dins el sector del comerç, que els són propis.
Per aconseguir els objectius enumerats en el paràgraf anterior i els establerts en l'article 2.1 de les bases reguladores abans esmentades, especialment el foment de la cooperació empresarial en l'àmbit del comerç, el Govern de les Illes Balears vol donar suport a les organitzacions sindicals i empresarials amb suficient representativitat per negociar el conveni laboral del sector comerç, d'acord amb les previsions de la disposició addicional vuitena de la Llei 11/2014, de 15 d'octubre, de comerç de les Illes Balears, modificada per la Llei 17/2016, de 16 de desembre.
D’altra banda, el Reglament (UE) número 1407/2013 de la Comissió, de 18 de desembre de 2013, relatiu a l’aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea a les ajudes de minimis (Diari Oficial de la Unió Europea L 352/1, de 28 de desembre), estableix les condicions que s’han de tenir en consideració a l’hora de concedir segons quins tipus d’ajuda.
A aquesta convocatòria s’apliquen les mesures de simplificació establertes en el Decret 6/2013, de 8 de febrer, de mesures de simplificació documental, i en la Llei 2/2012, de 4 d’abril, de suport als emprenedors i les emprenedores i a la micro, petita i mitjana empresa, pel que fa a la simplificació administrativa a emprenedors i a empreses.
D’acord amb l’article 15 del Text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, i l’article 5 de l’Ordre de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 8 de abril de 2008 per la qual s’estableixen les bases reguladores de les subvencions en matèria de comerç i serveis, correspon aprovar la convocatòria d’aquestes ajudes mitjançant resolució.
Per tot això, dict la següent
Resolució
Primer
Objecte
L’objecte d’aquesta Resolució es aprovar la convocatòria pública de subvencions destinades a fomentar la cooperació empresarial en l'àmbit del comerç mitjançant el suport a les organitzacions sindicals i empresarials amb suficient representativitat per negociar el conveni laboral del sector comerç.
Segon
Beneficiaris i requisits
1. Poden ser beneficiàries d’aquesta línia d’ajudes les organitzacions sindicals i empresarials amb suficient representativitat per negociar el conveni laboral del sector comerç.
2. Les entitats que sol·licitin aquest ajuts han d’estar al corrent de les seves obligacions amb la Seguretat Social i de les seves obligacions tributàries amb l’Estat i amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Tercer
Actuacions subvencionables i quantia de les ajudes
1. Actuacions subvencionables:
a) Despeses derivades d'accions de promoció comercial: jornades tècniques o seminaris, estudis i publicacions monogràfics i altres accions de promoció que tenguin com a objectiu la promoció o l’animació comercial.
b) Despeses de funcionament ordinari: despeses de personal excepte les indemnitzacions per acomiadament, jubilacions anticipades, lloguer de les seus de les organitzacions, despeses de subministraments i comunicacions.
2. La quantia de les ajudes serà del 100 % de les despeses justificades fins al màxim fixat d'acord amb el criteris de distribució proporcional expressats en el punt vuitè.
Quart
Import econòmic de la convocatòria
1. L’import econòmic d’aquesta convocatòria és de 200.000,00 euros, dels quals en correspondran 100.000,00 a les organitzacions empresarials del sector del comerç i 100.000,00 a les organitzacions sindicals del mateix sector.
2. Les ajudes s’han de concedir amb càrrec a la partida pressupostaria 19301 761A01 48 000 00 del pressupost de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l’exercici de l’any 2017.
Cinquè
Sol·licituds i documentació
1. Les sol·licituds, que han d’anar adreçades al conseller de Treball, Comerç i Indústria, s’han de presentar en el registre de la Conselleria, en el de les seves delegacions o en qualsevol altre lloc dels que estableix l’article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
2. Els sol·licitants han de presentar la documentació següent:
a) Còpia acarada del DNI de la persona que actua en nom de l’organització sol·licitant i document fefaent que acrediti, per qualsevol forma vàlida en dret, la seva representació.
b) Còpia acarada del CIF de l’organització sindical o empresarial.
c) Model normalitzat de sol·licitud i declaració responsable, que apareix com a annex 1 d’aquesta Resolució i que està disponible a http://dgcomerc.caib.es, així com a les dependències de la conselleria de Treball, Comerç i Indústria.
d) Certificat d’estar al corrent amb les obligacions tributàries de l’entitat amb l’Estat i amb la Tresoreria General de la Seguretat Social.
Pel que fa a aquesta documentació, la sol·licitud d’ajuts recull l’autorització perquè la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria pugui obtenir informació relativa al compliment de les dites obligacions. En el cas que es denegui expressament, el sol·licitant haurà d’aportar el certificat corresponent juntament amb la sol·licitud d’ajuts.
e) Dades bancàries del sol·licitant, d’acord amb l’annex 1.
f) Memòria explicativa de les activitats que s'han de dur a terme, que ha d'incloure:
- Despeses derivades d'accions de promoció comercial: una valoració econòmica de les despeses corresponents, mitjançant l’aportació dels pressuposts o les factures proforma. En el cas d'activitats realitzades amb anterioritat a la data de presentació de la sol·licitud però incloses dins el període d’elegibilitat, s’han de presentar les factures originals.
- Despeses de funcionament ordinari: una previsió de les despeses corrents durant el període d'elegibilitat. En el cas de despeses ja realitzades i incloses dins el període d’elegibilitat , s'han de presentar les factures originals.
3. Quan les activitats objecte de subvenció incloguin com a despeses elegibles el subministrament de béns d’equip o la prestació de serveis d’una quantia superior a 18.000 euros, s’han de presentar com a mínim tres ofertes de distints proveïdors, amb caràcter previ a la contractació llevat que, per les seves característiques especials, no hi hagi entitats suficients per a poder fer-les, o que la despesa s’hagi realitzat abans de la sol·licitud de subvenció. Quan l’elecció de les ofertes presentades, que s’ha de fer conforme als criteris d’eficiència econòmica, no hagi recaigut en la proposta econòmica més avantatjosa o quan no es puguin presentar els tres pressuposts esmentats, s’ha de justificar expressament aquesta circumstància, mitjançant la presentació d’una memòria explicativa.
4. Si la sol·licitud no compleix els requisits legals i els exigits en l’Ordre de bases reguladores i en aquesta convocatòria, es requerirà la persona interessada perquè en el termini de deu dies esmeni la falta o aporti els documents preceptius, amb la indicació que, si no ho fa així, es considerarà que desisteix de la petició, amb la resolució prèvia que s’ha de dictar en els termes que estableix l’article 21 de la Llei 39/2015.
5. La Conselleria de Treball, Comerç i Indústria, en qualsevol moment, pot sol·licitar als interessats la documentació i la informació complementària que consideri necessàries per resoldre l’expedient.
6. En el supòsit que algun dels documents esmentats ja s’hagi presentat a la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria en ocasió de la tramitació d’altres expedients, no és necessari aportar-lo de nou, sempre que es facin constar la data i l’òrgan o dependència en què es varen presentar o, si s’escau, en què es varen emetre, sempre que no hagin transcorregut més de cinc anys des de l’acabament del procediment corresponent i que no hagin sofert modificacions.
7. Als beneficiaris d’aquesta convocatòria se’ls ha d’aplicar la norma de les ajudes de minimis que determina que l’import total d’aquestes ajudes a una única entitat no pot ser superior a 200.000 euros, durant qualsevol període de tres exercicis fiscals (article 3 del Reglament UE núm.1407/2013 de la Comissió, de 18 de desembre).
Sisè
Termini de presentació de les sol·licituds
El termini per presentar les sol·licituds és d’un mes a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Setè
Competència i resolució
1. La Direcció General de Comerç i Empresa és l’òrgan competent per instruir i tramitar els procediments i ha de fer d’ofici totes les actuacions que consideri necessàries per determinar, conèixer i comprovar les dades en virtut de les quals s’ha d'elaborar la proposta de resolució. La directora general de Comerç i Empresa ha d’emetre la dita proposta, la qual ha de contenir la llista dels beneficiaris proposats per l'òrgan instructor per atorgar la subvenció, i també dels exclosos, amb indicació del motiu d’exclusió.
D’acord amb l’article 45 de la Llei 39/2015, les actuacions a què es refereix el paràgraf anterior s’han de notificar a les persones interessades mitjançant la publicació en la pàgina web de la Direcció General de Comerç i Empresa i en el tauler d’anuncis de la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria, situat a la plaça de Son Castelló, número 1, de Palma.
2. La resolució expressa del conseller de Treball, Comerç i Indústria finalitza el procediment de concessió de la subvenció i ha de motivar i fixar, amb caràcter definitiu, la quantia individual de la subvenció concedida, i s’ha de notificar als interessats d’acord amb l’article 45 de la Llei 39/2015, mitjançant la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
3. La resolució de concessió ha d’especificar els aspectes següents: beneficiari, pressupost total de l’activitat que se subvenciona, import de la subvenció concedida, partida pressupostària a la qual s’aplica, termini per dur a terme l’activitat, justificació de les activitats objecte d’ajuda, i termini per presentar els justificants.
4. El termini per resoldre la sol·licitud i notificar la resolució és de sis mesos. Transcorregut aquest termini sense que s’hagi dictat una resolució expressa, la petició s’ha d’entendre desestimada.
5. Les resolucions del conseller de Treball, Comerç i Indústria que concedeixin o deneguin la subvenció sol·licitada posen fi a la via administrativa i, contra aquestes, s’hi pot interposar un recurs potestatiu de reposició en el termini d’un mes, o bé un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors a partir de l’endemà que s’hagin notificat.
Vuitè
Règim de concessió de les subvencions
1. Règim de concessió per a les organitzacions empresarials:
Atès que, d’acord amb la seva naturalesa, no són necessàries ni la comparació ni la prelació de les sol·licituds en un únic procediment, la concessió dels ajuts s’ha de fer aplicant una distribució proporcional en funció del nombre de representants vocals assignats a la Comissió Negociadora del Conveni Col·lectiu pel sector comerç de les Illes Balears per al període 2016-2019, de la manera següent:
a) Un ajut mínim lineal de 12.500,00 € a totes les organitzacions empresarials representades en la Comissió negociadora abans esmentada.
b) Després d'haver restat a la quantitat pressupostada per a organitzacions empresarials (100.000,00 €) l'ajut mínim lineal a què fa referència el paràgraf anterior, les organitzacions empresarials veuran incrementada la subvenció en els termes següents:
1r. La quantitat resultant de la minoració indicada s'ha de dividir pel nombre total de representants de les organitzacions empresarials assignats a la Comissió Negociadora del Conveni Col·lectiu pel sector comerç de les Illes Balears pe r al període 2016-2019. Amb això s'obté el valor mitjà assignat a cada representant empresarial.
2n. El valor mitjà assignat a cada representant empresarial s'ha de multiplicar pel nombre de representants empresarials de cadascuna de les organitzacions en la dita Comissió Negociadora.
c) La quantia total de l'ajut que es pot concedir a cadascuna de les organitzacions és el resultat de sumar les quantitats que li corresponen en concepte d'ajut mínim lineal i per acreixement, prevists en els paràgrafs a) i b) d'aquest apartat.
2. Règim de concessió per a les organitzacions sindicals:
La concessió dels ajuts s’ha de fer aplicant una distribució proporcional directa dels 100.000,00 € destinats a aquestes organitzacions en funció del nombre de representants vocals assignats a la Comissió Negociadora del Conveni Col·lectiu pel sector comerç de les Illes Balears per al període 2016-2019.
3. D'acord amb el punt 7.3 de l’Ordre de bases reguladores, per seleccionar les entitats beneficiàries no serà necessari realitzar un concurs, atès que per la naturalesa del règim de concessió no és necessària la comparació i la prelació, en un únic procediment, de totes les sol·licituds entre si.
Novè
Justificació de les activitats subvencionades i pagament de la subvenció
1. El termini per justificar la realització de les activitats subvencionades finalitza el 31 d’octubre de 2017.
2. Les activitats o despeses objecte de les sol·licituds s’han d’executar i pagar en el període comprès entre l’1 de gener de 2017 i el 31 d’octubre de 2017 (ambdós inclosos).
3. No s’han de tenir en consideració com a justificants de les despeses subvencionades les factures emeses ni els pagaments fets amb anterioritat a l’1 de gener de 2017 ni posteriors al 31 d’octubre de 2017.
4. El pagament de la subvenció únicament es pot fer efectiu una vegada dictada la resolució corresponent i justificada de manera suficient la realització de l’activitat subvencionada, mitjançant la presentació de la documentació següent:
a) Sol·licitud de pagament.
b) Memòria d’actuació justificativa del compliment de les condicions imposades a la concessió de la subvenció, en què es descriguin de manera detallada les activitats que s’han dut a terme i els resultats que s’han obtingut.
c) Memòria econòmica justificativa del cost de les activitats, que ha de contenir:
Per justificar el pagament de les factures objecte de la subvenció s’ha de presentar la documentació següent:
- Una còpia del document bancari que acrediti la transferència o el pagament domiciliat, en què figurin la data del pagament, l’import pagat, el concepte del pagament de tal manera que s’identifiqui aquest amb la factura, i també les dades de l’ordenant i del destinatari, que han de coincidir amb el beneficiari i amb l’emissor de la factura respectivament.
- Una còpia de l’extracte bancari del beneficiari de l’ajuda en què figurin els càrrecs dels pagaments esmentats.
Malgrat això, per a les factures inferiors a 500 euros és justificant suficient el rebut de pagament signat pel proveïdor.
No s’admeten en cap cas els tiquets de caixa com a justificants de la despesa.
5. En el cas que l’expedient de pagament no tengui la documentació necessària per comprovar que s’ha justificat i aplicat la subvenció, l’òrgan competent ha de sol·licitar al beneficiari que esmeni els defectes de la justificació dins els deu dies següents comptadors a partir de l’endemà d’haver rebut el requeriment d’esmena.
6. En el supòsit que no es justifiqui totalment la realització de l’activitat subvencionada, però s’hagi complert parcialment la finalitat per a la qual es va concedir la subvenció, aquesta s’ha de revisar i s’ha de minorar proporcionalment.
7. Tota alteració de les condicions que s’han tingut en compte per concedir la subvenció i, en tot cas, l’obtenció concurrent de subvencions o ajudes atorgades per altres administracions o ens, públics o privats, nacionals o internacionals, pot donar lloc a la modificació de la resolució de la concessió.
8. La falta de justificació en els termes i en els terminis que estableixi la resolució d’atorgament de la subvenció, la modificació significativa de les activitats presentades sense que aquesta Conselleria les hagi aprovades prèviament, i també la desviació de les subvencions o l’aplicació diferent a la que estableix la norma, determinen la revocació de la subvenció.
Desè
Obligacions del beneficiari
A més del que estableixen l’article 15 de l’Ordre de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 8 d’abril de 2008 i l’article 11 del Text refós de la Llei de subvencions, els beneficiaris estan obligats a:
a) Acreditar davant la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria el compliment efectiu dels requisits i les condicions que s’exigeixen per concedir les ajudes.
b) Comunicar a la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria si s’han sol·licitat altres ajudes per a les mateixes activitats davant qualsevol altra administració o organisme públic o privat i, si és el cas, si s’ha concedit i la quantia.
c) Comunicar a la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria l’obtenció de qualsevol altra ajuda de minimis que s’hagi rebut durant els dos exercicis fiscals anteriors i durant l’exercici fiscal en curs.
d) Sotmetre’s a les actuacions de comprovació que faci la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria, i a les actuacions de control financer que duguin a terme la Intervenció General de la Comunitat Autònoma, la Sindicatura de Comptes i altres autoritats de control.
Onzè
Normativa d’aplicació
1. La convocatòria es regeix pel que disposen aquesta Resolució i l’Ordre de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 8 d’abril de 2008 per la qual s’estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions en matèria de comerç i serveis.
2. En tot el que no estableixen aquesta Resolució ni l’Ordre esmentada, s’ha d’aplicar el Text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.
Dotzè
Règim de minimis
Aquests ajuts estan sotmesos al règim de minimis, en els termes establerts en el Reglament (CE) núm. 1407/2013 de la Comissió, de 18 de desembre, relatiu a l’aplicació dels articles 107 i 108 del tractat CE de funcionament de la Unió Europea als ajuts de minimis.
Tretzè
Publicació
Aquesta Resolució s’ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 20 de setembre de 2017
El conseller de Treball, Comerç i Indústria
Iago Negueruela i Vázquez
ANNEX 1
Sol·licitud de subvenció i declaració responsable de dades, corresponent a la convocatòria per fomentar la cooperació empresarial en l'àmbit del comerç mitjançant el suport a les organitzacions sindicals i empresarials amb suficient representativitat per negociar el conveni laboral del sector comerç
Dades de l'entitat sol·licitant
Nom de l'entitat:
CIF: .......…............Telèfon: .…….….....…….......... Fax:
Adreça:
Població: ……………………………………………………………….. Codi postal: ..….........….…...
Adreça electrònica:
Nom i DNI del / de la representant legal:
Persona de contacte:......
Adreça a l’efecte de notificacions:
Descripció de l'actuació:
...............................................................................................................................
.................................................................................................................................
Pressupost de les activitats (IVA no inclòs): ...........................
EXPÒS:
1. Que em vull acollir a la convocatòria de subvencions per a l'any 2017.
2. Que no incorr en cap dels supòsits establerts en l’article 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions.
3. Que facilitaré totes les possibles actuacions de control que es duguin a terme per comprovar que s’ha realitzat correctament l’objecte d’aquests ajuts.
4. Que accept íntegrament les condicions de la convocatòria.
5. Que, per a l’actuació per a la qual sol·licit l’ajut: (assenyalau amb una X el vostre cas)
( ) No he sol·licitat ni he rebut cap altra ajuda pel mateix concepte.
( ) He sol·licitat o he rebut una altra ajuda pel mateix concepte:
|
Organisme |
Data de resolució |
Quantia |
|
• ...................................... |
..................................... |
.......................... |
|
• ...................................... |
..................................... |
.......................... |
|
• ...................................... |
..................................... |
.......................... |
6. Que, per a altres actuacions o activitats: (assenyalau amb una X el vostre cas)
( ) No he rebut durant els tres darrers exercicis fiscals (2014, 2015 i 2016) cap subvenció subjecta al règim de minimis.
( ) He rebut durant els tres darrers exercicis fiscals (2014, 2015 i 2016) les subvencions següents subjectes al règim de minimis :
|
Organisme |
Data de resolució |
Quantia |
|
• ..................................... |
..................................... |
.......................... |
|
• ...................................... |
..................................... |
.......................... |
|
• ...................................... |
..................................... |
.......................... |
7. Que les meves dades bancàries, a l’efecte de l’ ingrés derivat del procediment, són:
|
Entitat |
Domicili, sucursal o oficina |
|||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
CODI COMPTE |
|
|||||||||||||||||||||||
|
País (2 dígits) |
Control IBAN (2 dígits)
|
Codi entitat (4 dígits) |
Codi sucursal o oficina (4 dígits) |
DC compte (2 dígits) |
Núm. compte o llibreta (10 dígits) |
|||||||||||||||||||
|
E |
S |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Que puc acreditar aquestes dades documentalment, en cas que se m’exigeixi.
9. Declar que totes les dades que he exposat són certes.
Present la documentació següent: (assenyalau amb una X el vostre cas)
( ) Memòria explicativa de les actuacions a realitzar.
( ) Pressupost o factures proforma.
( ) Certificat bancari si aquestes dades no consten a l’Administració autonòmica.
Autoritz: (assenyaleu amb una X el vostre cas)
Que es facin les consultes en els fitxers públics per acreditar les dades o els documents esmentats, perquè puguin ser obtinguts en nom meu per l’òrgan competent o autoritzat en l’àmbit de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, mitjançant transmissions telemàtiques de dades o de les certificacions que les substitueixen.
Que les dades i els documents d’altres administracions inclosos en aquesta comunicació i que no es presenten puguin ser obtinguts per l’òrgan gestor mitjançant transmissions telemàtiques de dades o de les certificacions que les substitueixen, sempre que s’hagi establert per conveni amb l’Administració competent.
Política de privacitat
D’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, em don per assabentat/assabentada que les dades personals recollides s’incorporaran i es tractaran en un fitxer específic, a l’efecte de gestionar la tramitació de les ajudes i, en tot cas, a efectes estadístics. L’òrgan responsable del fitxer és la Direcció General de Comerç i Empresa.
Per tot això,
SOL·LICIT:
La subvenció destinada a fomentar la cooperació empresarial en l'àmbit del comerç mitjançant el suport a les organitzacions sindicals i empresarials amb suficient representativitat per negociar el conveni laboral del sector comerç, de conformitat amb la memòria de les activitats i el pressupost que adjunt a aquest document.
…….........…, ………. de .........…… de 2017
(Signatura de la persona sol·licitant)
ANNEX 2
Compte justificatiu
Beneficiari/ària: .....................................................................................
NIF.: ..........................
Data concessió: ................
Import de l’ajuda concedida: ............................. €
Import d’altres ajudes: ............................. €
LLISTA ENUMERATIVA DE LES DESPESES DERIVADES DE L’EXPEDIENT NÚM. .............
|
Núm. ordre |
Núm. factura |
Data |
Proveïdor |
Concepte |
Import base imposable |
IVA |
TOTAL |
Data i forma pagament |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aquesta llista correspon al cost total definitiu de les despeses, els justificants de les quals s’adjunten.
Data: ..............................................
Signat:
DIRECCIÓ GENERAL DE COMERÇ I EMPRESA. CONSELLERIA DE TREBALL, COMERÇ I INDÚSTRIA