Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT

Núm. 10238
Resolució del director de l’Institut de les Qualificacions Professionals de les Illes Balears (IQPIB) de 14 de setembre de 2017 per la qual es designen les persones que han d’actuar com a assessors, avaluadors i membres de les comissions d’avaluació en el procediment d’acreditació de competències professionals convocat mitjançant la Resolució del conseller d’Educació i Universitat de 23 de juny de 2017

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Reial decret 1224/2009, de 17 de juliol, de reconeixement de les competències professionals adquirides per experiència laboral preveu que les tasques d’assessorament i d’avaluació les exerceixin les persones habilitades a aquest efecte per les administracions competents.

El Decret 55/2011, de 20 de maig, regulador de l’estructura organitzativa del procediment de reconeixement de les competències professionals adquirides per l’experiència laboral o vies no formals de formació a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, designa en l’article 3.1 l’IQPIB com a òrgan encarregat de desenvolupar l’estructura organitzativa responsable del procediment, així com de gestionar i coordinar el procediment d’avaluació i d’acreditació en l’àmbit de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. En l’article 3.2 f estableix que l’IQPIB és l’òrgan responsable d’habilitar el personal assessor i avaluador i mantenir-ne el registre, així com de nomenar, per a cadascuna de les convocatòries, els professionals habilitats.

La Resolució del conseller d’Educació i Universitat de 23 de juny de 2017 per la qual es convoca el procediment per acreditar les competències professionals adquirides a través de l’experiència laboral o de vies no formals de formació (BOIB núm. 85, de 13 de juliol), incloses en les unitats de competència de diverses qualificacions professionals, estableix en el punt 27 de les bases de la convocatòria que el director de l’IQPIB ha de designar els assessors i els avaluadors i establir la composició i el nombre de comissions d’avaluació necessàries per dur a terme aquest procediment, d’acord amb el que preveu l’article 7 del Decret 55/2011, de 20 de maig. La designació s’ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web <http://iqpib.caib.es>.

Per tot això, dict la següent

RESOLUCIÓ

Primer

Designar com a assessors, avaluadors i membres de les comissions d’avaluació que participen en el procediment les persones indicades. Aquesta relació figura a l’annex 1 d’aquesta Resolució.

Segon

Establir que, si hi ha causes justificades que alterin o impedeixin a alguna persona designada la realització de les seves funcions, s’ha de comunicar a l’IQPIB per escrit, al més aviat possible, perquè aquesta circumstància s’incorpori a l’expedient d’aquesta convocatòria.

Tercer

Establir que el director del I’QPIB designarà nous membres de la comissió d'avaluació en cas de necessitat, ja sigui per ampliació o per substitució d'algun membre de la comissió d'avaluació, d'entre els avaluadors nomenats en aquesta Resolució.

Quart

Ordenar la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la relació de persones que actuaran com a assessors, avaluadors i membres de les comissions d’avaluació respectivament en el procediment d’acreditació de les competències convocat mitjançant la Resolució del conseller d’Educació i Universitat de 23 de juny de 2017.

 

Palma, 14 de setembre de 2017

El director
Joan Antoni Sancho Castañer

ANNEX 1
Relació de persones que han d’actuar com a assessors, avaluadors i membres de les comissions d’avaluació en el procediment d’acreditació de competències professionals convocat mitjançant la Resolució del conseller d’Educació i Universitat de 23 de juny de 2017

1.  Trasllat i mobilització d’usuaris i/o pacients, documentació i materials en centres sanitaris (SAN668_1)

Presidenta

Vicens

Sureda

Margalida

Secretària

Enseñat

Femenias

Margalida

Vocal

Martínez

Cruz

Raúl

Vocal

Sánchez

Victori

Francisco José

Vocal

Pastor

Palenzuela

Mª José

Avaluadora

Padrós

Cano

Cecilia

Avaluadora

Fernández

Rojo

Silvia

Assessora

Burguera

Burguera

Margalida

Assessora

Salas

Cabeza

Silvia

Assessor

Barea

Mañas

Jorge

2.  Operació d’estacions de tractament d’aigües (SEA026_2)

Presidenta

Roca

Bibiloni

Margalida

Secretària

Gumá

Torá

Mercedes

Vocal

Martín

Muñoz

Sara

Vocal

Martín

Muñoz

Javier

Vocal

Fernández

Ferragut

Víctor

Avaluador

Xabuch

Fortuny

Josep

Assessora

Parets

Amengual

Mª Francisca

Assessor

Mateu

Colom

Joan

3.  Atenció sociosanitària a persones al domicili (SSC089_2)

Presidenta

Dolç

Ordines

Àngela

Secretari

Estrany

Sastre

Jaume

Vocal

Jofre

Maimó

Francisca

Vocal

Molina

Paniagua

Gregorio

Vocal

Muñoz

Alonso

Yolanda

Avaluadora

Ameller

García

Anna

Avaluadora

Fos

Claver

Maria

Avaluadora

Morro

Pallicer

M. Àngels

Avaluador

Bibiloni

Pou

Francesc

Avaluadora

Sureda

Sansó

Maribel

Assessor

Romero

Espinosa

Marcos

Assessora

Perelló

Roig

Catalina

Assessora

Nicolau

Bauzá

Maria

Assessora

Roser

Hernández

Margarita

Assessora

Díaz

Sánchez

Pilar

Assessor

Bujosa

Morro

Rafel

Assessor

Delgado

Drover

Xavier

Assessora

Ferriol

Mas

Maria

4.  Atenció sociosanitària a persones dependents en institucions socials (SSC320_2)

Presidenta

Dolç

Ordines

Àngela

Secretari

Estrany

Sastre

Jaume

Vocal

Jofre

Maimó

Francisca

Vocal

Molina

Paniagua

Gregorio

Vocal

Muñoz

Alonso

Yolanda

Avaluadora

Ameller

García

Anna

Avaluadora

Fos

Claver

Maria

Avaluadora

Morro

Pallicer

M. Àngels

Avaluador

Bibiloni

Pou

Francesc

Avaluadora

Sureda

Sansó

Maribel

Assessor

Romero

Espinosa

Marcos

Assessora

Perelló

Roig

Catalina

Assessora

Nicolau

Bauzá

Maria

Assessora

Roser

Hernández

Margarita

Assessora

Díaz

Sánchez

Pilar

Assessor

Bujosa

Morro

Rafel

Assessor

Delgado

Drover

Xavier

Assessora

Ferriol

Mas

Maria

5.  Educació infantil (SSC322_3)

Presidenta

Arrom

Florit

Juana Mª

Secretària

Molino

Roca

Àngels

Vocal

Ruiz

González

Cristina

Vocal

García

Relucio

Rosa

Vocal

González

Suárez

José Emilio

Avaluadora

Pons

Seguí

Rafela

Avaluadora

Torres

Roig

Amelia

Assessora

Seguí

Ardila

Aina Mª

Assessora

Gómez

Serrano

Eustaquia

Assessora

Garcias

Arrom

Aina

Assessora

Roca

Estrada

Esperança

Assessora

Monteserín

Gómez

Débora Zara

6.  Inserció laboral de persones amb discapacitat (SSC323_3)

Presidenta

Alemany

Gelabert

Catalina

Secretària

Gago

Alonso

Mónica

Vocal

Ferretjans

Moranta

Begoña

Vocal

Ferra

Rotger

Jaume

Vocal

Santiago

Juan

Laura María

Avaluadora

Torres

Martí

Cristina

Assessora

Villén

Díaz

Inmaculada

Assessora

Nigorra

Martorell

Eva Mª

Assessor

Rosselló

Bennàssar

Antoni

Assessor

Sampol

Mena

Rafel

7.  Atenció a l’alumnat amb necessitats educatives especials (ACNEE) en centres educatius (SSC444_3)

President

Peñalver

García

José Roberto

Secretària

Nadal

Vivas

Blanca

Vocal

Gargallo

Torrebadell

Marta

Vocal

Cadena

Linares

Marina

Vocal

Martí

Gollart

Marisol

Avaluadora

Miguel

Escrivà

Asunción

Assessora

Gumá

Torá

Mónica

Assessora

Montero

Escudero

Nieves

Assessor

Sancho

Cervantes

Lourdes