Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE MARRATXÍ

Núm. 10382
Licitació del servei de participació ciutadana denominat: "Aprenem a participar"

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

SECCIÓ DE CONTRACTACIÓ

Per Decret de l’Alcaldia de data 19-09-2017 s’ha aprovat el Plec de clàusules administratives particulars i tècniques per a contractar el servei de participació ciutadana denominat: “Aprenem a participar”, la qual part dispositiva diu el següent:

1r.- Aprovar l’expedient per realitzar el contracte de serveis denominat “Aprenem a participar”, que puja al total import de 12.640 €, anuals,  IVA exclòs, i l’obertura del procediment d'adjudicació, mitjançant procediment obert, per un termini de dos anys, prorrogables per un anys mes (2+1).

2n.- Aprovar el Plec de Clàusules Administratives Particulars i Tècniques que ha de regir el procediment abans referit.

3è.- Aprovar la despesa corresponent.

4t.- Que prossegueixi l’expedient els tràmits reglamentaris adients.”

Per això s’anuncia l’esmentat decret als efectes d’informació pública, a fi que durant el termini de deu dies naturals, a comptar des de l’endemà de la publicació del corresponent anunci al BOIB, puguin presentar-se reclamacions en el Registre General. Els esmentats plecs restaran exposats a la Secció de Contractació d’aquest Ajuntament.

ANUNCI per a la LICITACIÓ del contracte del servei de participació ciutadana denominat: “Aprenem a participar”,segons Plecs de condicions aprovats per Decret de l’Alcaldia de data 19-09-2017.

1r.- Entitat adjudicadora:

-Organisme: Ajuntament de Marratxí.

-Dependència que tramita l’expedient: CONTRACTACIÓ

-Exp.: Se 8/2017

2n.- Objecte del Contracte:

-Descripció: servei de participació ciutadana denominat: “Aprenem a participar

-Duració del contracte: Dos anys prorrogables per un any mes (2+1)

3r.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:

 -Tramitació: ordinaria.

 -Procediment:  obert.

4t.- Pressupost: 12.640 € /anuals /IVA exclòs.

5è.- Garantia Provisional: No es fixa.

6è.- Presentació d’ofertes:

-Termini: les proposicions es presentaran en el Registre General (Secretaria General) en mà, de 8,15 a 14,00 hores,  durant els 15 dies naturals següents a la publicació de l’anunci en el BOIB (si el darrer dia fos dissabte, diumenge o festiu, s’entendrà prorrogat a primer dia hàbil següent)

-Documentació a presentar: La especificada a la clàusula catorzena del plec de clàusules administratives que regeix la contractació.

-Lloc de presentació:

1.Entitat: Ajuntament de Marratxí (Registre General)

2.Domicili: Olesa, 66

3.Localitat i C.P.: Marratxí C.P. 07141.

4.Tel. 971 78 81 24, 971 78 81 30; fax 971 79 74 33

7è.- Obertura de les ofertes:

-Entitat: Ajuntament de Marratxí (Saló de Juntes)

-Domicili: Olesa, 66 - 1r Marratxí

-Data i hora: a les 9,00 hores  del primer dia hàbil següent a la data de finalització  de presentació d’ofertes, i sempre que l’Ajuntament hagi rebut la totalitat de les pliques i   sempre que no s’haguessin presentat reclamacions durant el període d’informació pública, del plec de clàusules administratives particulars i tècniques, supòsit en el qual per a procedir a l’obertura de les proposicions, s’hauran d’haver resolt les al·legacions formulades. Si no es donen  aquests dos supòsits,  la mesa d’obertura s’anunciarà al Perfil del Contractant amb, al menys, vint-i-quatre hores d’antelació.

Marratxí a  19  de  setembre  de 2017.              

El Regidor Delegat,

Miquel Cabot Rodríguez