Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció I. Disposicions generals

AJUNTAMENT DE LLORET DE VISTALEGRE

Núm. 10348
Aprovació definitiva modificació i derogació Ordenança Tarifes utilització privativa de dependències i terrenys municipals

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Aprovada definitivament la modificació i derogació de part dels articles 1, 2, 3 i 5 de l’Ordenança reguladora de les Tarifes per a la utilització privativa de dependències a edificis i terrenys municipals, una vegada finalitzat el termini d’exposició pública sense que s’hagin presentat al·legacions. Es publica el text íntegre de la mateixa per a la seva entrada en vigor i aplicació, en compliment del previst a l’article 17.4 del Reial Decret Legislatiu 2/2004 de 5 de març, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals.

Contra aquest acord, que és definitiu en via administrativa, sols es pot interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, comptador a partir del dia següent al de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

No obstant l’anterior, es pot formular qualsevol altre recurs que es consideri adient.

ORDENANÇA REGULADORA DE LES TARIFES PER A LA UTILITZACIÓ PRIVATIVA DE DEPENDÈNCIES A EDIFICIS I TERRENYS MUNICIPALS.

-Derogar part de l’art. 1 de l’ordenança, de tal manera que la seva redacció sigui la següent:

“Article 1.- Concepte.

De conformitat amb el que disposa l’article 3.1 del RDL 2/2004, de 5 de març, Text Refós de la Llei d’Hisendes Locals, l’Ajuntament de Lloret de Vistalegre estableix les tarifes per a la utilització privativa de dependències a edificis i terrenys municipals, essent els següents:

  • Local ubicat al C/. Costa des Pou, 13 baixos. (actualment Centre de la 3ª Edat)
  • Local ubicat al C/. Costa des Pou, 13 1er. (actualment Biblioteca i Centre Juvenil)
  • Local ubicat a la Ctra. Sineu s/n. (magatzem i cotxeria municipal)
  • Capella de Sa Comuna – ubicada a Sa Comuna
  • Caseta des Caçadors – ubicada a Sa Comuna
  • Centre de Dia – C/. Senyora de Manresa, 15
  • Centre Parroquial – Plaça Jaume I, 10
  • Centre Sanitari – C/. Convent, 10
  • Pis ubicat damunt el Centre Sanitari – C/. Convent, 10 1er.
  • Edifici de la Casa Consistorial – C/. Costa des Pou, 3
  • Edifici Es Convent – C/. Ses Monges, 3
  • Bar/Restaurant Poliesportiu Municipal – Sa Comuna
  • Instal·lacions Poliesportiu Municipal – Sa Comuna
  • Escoleta Municipal – Baix de Sa Riba, s/n.
  • Local Es Tarongers planta baixa – C/. Convent, s/n.
  • Local Es Tarongers primer pis – C/. Convent, s/n.
  • Molí de Pienso – Sa Comuna
  • Peixeteria – C/. Costa des Pou, s/n.
  • Local Correus – C/. Costa des Pou, s/n.
  • Cementiri – Sa Comuna
  • Cova des Pou – Ctra. Sineu, s/n.
  • Carrers, camins i altres bens de domini públic municipals”.

-Derogar part de l’art. 2 de l’ordenança, de tal manera que la seva redacció sigui la següent:

“Article 2.- Obligats al pagament.

Estaran obligats al pagament de les tarifes regulades per aquesta ordenança les persones físiques i jurídiques amb ànim de lucre que utilitzin les dependències i terrenys municipals amb finalitats privades”.

-Derogar part de l’art. 3 de l’ordenança, de tal manera que la seva redacció sigui la següent:

“Article 3.- Quantia.

1.- La quantia de les tarifes queden fixada en el quadre següent:

a) Per ús de les dependències municipals:

Per activitats que es desenvolupin de manera continua que provoqui haver de fer una reserva periòdica...................... 25 € / mensuals + 1 € / hora.

Per activitats puntuals ..........................  50 € / dia (han de dipositar una fiança de 50 €)

Per exposicions o funcions ........... 150 € / dia (han de dipositar una fiança de 50 €)

c) Per ús de terrenys, vies i edificis públics per gravacions d’espots publicitaris o altres filmacions 500,67 € dia.”

-Derogar part de l’art. 5 de l’ordenança, de tal manera que la seva redacció sigui la següent:

“Article 5.- Deures d’ús

a) Les instal·lacions s’han de mantenir pulcres i netes, el sol·licitant es farà càrrec de tornar-les en les mateixes condicions que es varen entregar.

b) En cas d’haver de col·locar aparells de so, aquests no podran sobrepassar els límits d’emissió acústica. Pel que fa a les portes i finestres, aquestes es mantindran tancades per evitar molèsties innecessàries als veïnats. L’horari màxim per a tenir música serà fins les 24:00 hores. No obstant al exterior del recinte es prohibeix cridar.

c) En cas de que les instal·lacions públiques sofreixin qualque desperfecte producte de l’activitat autoritzada, serà el sol·licitant el responsable d’abonar les costes de la reparació dels menats desperfectes.

d) El incompliment d’aquests deures, implicarà la no autorització per part de l’Ajuntament de sol·licituds futures”.

-Disposició final

La present Ordenança entrarà en vigor el mateix dia de la seva publicació íntegra en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, romanent en vigor fins a la seva modificació o derogació expresses.

  

Lloret de Vistalegre 7 de juliol 2017

     

El Batle

Antoni Bennasar Pol