Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE SERVEIS SOCIALS I COOPERACIÓ
Núm. 10021
Licitació del contracte reservat de serveis per a la digitalització, la validació i la gravació de dades d’expedients de la Conselleria de Serveis Socials i Cooperació
1. Entitat adjudicadora
a. Organisme: Conselleria de Serveis Socials i Cooperació.
b. Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.
c. Obtenció de documentació i informació:
1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació.
2. Domicili: plaça de la Drassana, 4, primera planta.
3. Localitat i codi postal: Palma, 07012.
4. Telèfon: 971 17 74 00.
5. Telefax: 971 78 40 14.
6. Adreça d’Internet del perfil del contractant: http://contrataciondelestado.es.
7. Data límit d’obtenció de documentació i informació: la mateixa que s’assenyala per a la presentació d’ofertes.
d. Número d’expedient: CONTR 2017/2299.
2. Objecte del contracte
a. Tipus de contracte: de serveis.
b. Descripció de l’objecte del contracte: servei per a la digitalització, la validació i la gravació de dades d’expedients de la Conselleria de Serveis Socials i Cooperació.
D’acord amb la disposició addicional cinquena del Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic, i l’Acord del Consell de Govern de 29 d’abril de 2016 (BOIB núm. 54/2016), es reserva la participació en el procediment d’adjudicació d’aquest contracte a centres especials d’ocupació i a empreses d’inserció.
c. Lloc d’execució: d’acord amb el que preveu la clàusula 1 del Plec de prescripcions tècniques.
d. Termini d’execució: 24 mesos.
e. Admissió de pròrroga: sí.
f. CPV: 79500000-9.
3. Tramitació i procediment
a. Tramitació: ordinària.
b. Procediment: obert.
c. Criteris d’adjudicació:
1. Oferta econòmica: 90 %.
2. Criteri social: mesures de conciliació de la vida personal, laboral i familiar: 10 %.
4. Valor estimat del contracte: 170.851,56 euros.
5. Pressupost base de licitació
a. Import net: 113.901,04 euros.
b. IVA (21 %): 23.919,22 euros.
c. Import total: 137.820,26 euros.
6. Garanties exigides
Definitiva: 5 % de l’import d’adjudicació, IVA exclòs.
7. Requisits específics del contractista
a. Classificació: no s’exigeix.
b. Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: la que indiquen les lletres F.2 i F.3 del Plec de clàusules administratives particulars.
c. Condicions especials d'execució del contracte de caràcter social: les que indica la lletra M del Plec de clàusules administratives particulars.
8. Presentació d’ofertes
a. Data límit de presentació: les 14.00 hores del quinzè dia natural comptador des de l’endemà d’haver-se publicat aquest anunci en el BOIB. En cas que aquest dia sigui dissabte, diumenge o festiu a les Illes Balears, el termini es prorrogarà al dia hàbil següent.
b. Modalitat de presentació: presencial o per correu.
c. Lloc de presentació: Conselleria de Serveis Socials i Cooperació.
1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació.
2. Domicili: plaça de la Drassana, 4.
3. Localitat i codi postal: Palma, 07012.
4. Adreça electrònica: contractacio@sgsersoc.caib.es.
d. Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: vegeu les clàusules 21.3 i 21.4 del Plec de clàusules administratives particulars.
9. Obertura d’ofertes
a. Adreça: plaça de la Drassana, 4.
b. Localitat i codi postal: Palma, 07012.
c. Data i hora: s’avisarà per correu electrònic.
10. Despeses de publicitat: màxim 400 euros a càrrec de l’adjudicatari.
Palma, 11 de setembre de 2017
La secretària general
Isabel E. Nora del Castillo