Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL DE GOVERN

Núm. 10178
Acord del Consell de Govern de 15 de setembre de 2017 pel qual s’autoritza l’ocupació urgent dels terrenys afectats per l’expropiació relativa al «Projecte d’accés a Lloseta des de l’Ma-13. Fase I. TM Lloseta i Binissalem. Exp. CM-90»

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. El 28 d’agost de 2017 va tenir entrada a la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques del Govern de les Illes Balears un escrit del Consell de Mallorca amb el qual es remetien els documents administratius relatius a la sol·licitud de declaració d’ocupació urgent dels terrenys afectats per l’expropiació relativa al «Projecte d’accés a Lloseta des de l’Ma-13. Fase I. TM Lloseta i Binissalem. Exp. CM-90», amb la finalitat que el Consell de Govern declaràs, si escau, l’ocupació urgent d’aquests terrenys.

2. El Consell de Mallorca ha aportat la documentació següent:

a. Una còpia de la notificació de 7 de juny de 2017 de la Resolució del president del Consell de Mallorca de la mateixa data, sobre l’aprovació definitiva del «Projecte d’accés a Lloseta des de l’Ma-13. Fase I. TM Lloseta i Binissalem. Exp. CM-90». En aquesta Resolució s’acorda també iniciar l’expedient d’expropiació, així com sol·licitar al Consell de Govern de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears la declaració d’ocupació urgent dels béns que hagin de ser expropiats per a l’execució de les obres.

b. Una còpia de l’informe de l’enginyer d’actuació viària de 20 de juliol de 2017, sobre la urgència de l’obtenció dels terrenys afectats per les obres corresponents al projecte esmentat.

c. Una còpia del certificat del secretari general del Consell de Mallorca de 31 de juliol de 2017, relatiu al fet que el «Projecte d’accés a Lloseta des de l’Ma-13. Fase I. TM Lloseta i Binissalem. Exp. CM-90» ha estat sotmès a informació pública en el BOIB núm. 77, de 24 de juny de 2017; en els diaris Última Hora i Diario de Mallorca de 22 de juny de 2017; als ajuntaments de Lloseta i Binissalem, i a la Secretaria Tècnica de Territori i Infraestructures del Consell de Mallorca, prèviament al tràmit de declaració d’ocupació urgent als efectes prevists en l’article 56.1 del Reglament de la Llei d’expropiació forçosa. Segons aquest certificat, en el període de presentació d’al·legacions, entre els dies 25 de juny i 14 de juliol de 2017, s’han presentat set al·legacions el contingut i el resultat de les quals es recullen en l’informe de 28 de juliol de 2017 de l’adjunta al cap del Servei d’Expropiacions que s’inclou adjunt al certificat. Cap de les al·legacions presentades fa referència a la declaració d’ocupació urgent.

d. La notificació de la Resolució de la consellera executiva de Territori i Infraestructures de 16 d’agost de 2017 relativa a l’aprovació de la relació de propietaris i béns afectats per les obres corresponents al «Projecte d’accés a Lloseta des de l’Ma-13. Fase I. TM Lloseta i Binissalem. Exp. CM-90», un cop fet el tràmit d’informació pública. En la mateixa Resolució consta la relació d’afectats i se sol·licita al Govern de les Illes Balears la declaració d’ocupació urgent per a l’expropiació.

e. Una còpia dels documents de retenció de crèdit de 10 d’agost de 2017, signats per la interventora delegada.

f. Una còpia de l’informe del coordinador de la gestió administrativa de 10 d’agost de 2017 relatiu a la sol·licitud de retencions de crèdit per a l’execució de la despesa pluriennal corresponent a l’ocupació urgent d’accés a Lloseta des de l’Ma-13, Fase I. Exp.: CM-90.

g. Els plànols parcel·laris dels béns afectats.

3. Cal referir-se a l’informe tècnic de l’enginyer d’actuació viària de 20 de juliol de 2017 sobre la urgència de la tramitació de l’obtenció dels terrenys afectats per les obres corresponents al «Projecte d’accés a Lloseta des de l’Ma-13. Fase I. TM Lloseta i Binissalem. Exp. CM-90». Aquest informe justifica la declaració d’ocupació urgent dels terrenys afectats per aquest expedient expropiatori en els termes següents:

El «Proyecto de acceso a Lloseta desde la Ma-13. Fase 1» define las actuaciones a realizar para la ejecución de un nuevo enlace sobre la Autopista Central Ma-13, que mejora la accesibilidad a la zona de los términos municipales de Lloseta y Binissalem.

Según reza en la memoria del citado proyecto, el proyecto pretende dar solución a la creciente demanda de tráfico en la entrada y salida a la autovía Ma-13 desde Lloseta, mejorando las condiciones de seguridad y funcionalidad en los tramos considerados.

Este enlace proyectado, es una reivindicación histórica por parte del municipio de Lloseta, que se oficializa en la alegación presentada por el Ayuntamiento al Plan Director Sectorial de Carreteras, en el año 1998, dicha configuración no se ha modificado desde la fecha citada, y el tráfico y acceso a la autopista se realiza por el enlace de Consell-Binissalem a 5,2 km o por el enlace de Inca a 2,5 km.

El enlace proyectado evita la circulación de tráfico pesado a través del casco urbano de Binissalem procedente del polígono industrial de Lloseta, adosado a la Ma-2111. En el citado Polígono industrial se encuentra instalada la cementera CEMEX, que obliga a hacer uso de ambas rutas a las salidas antes mencionadas de la autopista Ma-13 (Consell-Binissalem y Inca) con la consecuente degradación de las carreteras utilizadas y molestias a usuarios. También sirve para aumentar la seguridad en la intersección en T de la Ma-2111 y de la Ma-13A.

Las principales actuaciones propuestas para la construcción de un acceso a Lloseta desde la autovía Ma-13 se resumen a continuación:

· Construcción de un enlace a distinto nivel sobre la traza de la autovía Ma-13 mediante la implantación de un enlace tipo “pesas” modificado con un único paso superior. Este tipo de enlaces es una solución intermedia entre el enlace en diamante y el enlace de única glorieta con 2 pasos superiores, teniendo la ventaja de su forma compacta, construcción de una única estructura y su bajo coste.

· El enlace propuesto permitirá además la conexión de la población de Sencelles a través de una carretera local que se conectará a la rotonda del enlace lado sur.

· La rotonda del enlace lado norte se ha trasladado hasta la intersección de las carreteras Ma-13a y Ma-2111, con el objeto de minimizar la afección al tendido de una Línea Aérea de Alta Tensión que discurre de  forma paralela a la autovía Ma-13 por el norte de la misma.

· La rotonda proyectada en el enlace en el lado sur consta de una calzada anular de 42,00m de diámetro exterior y 26,00m de diámetro interior, con 2 carriles de circulación de 4,00m de ancho cada uno. Consta de un arcén interior de 0,50m de ancho y un arcén exterior de 1,50m de ancho.

· La rotonda proyectada en el lado norte remodela la intersección existente entre las carreteras Ma-13a y la Ma-2111, transformando una intersección en “T” con carril central de almacenamiento y espera en una rotonda completa por lo que se eliminan todos los giros a izquierdas. Además, a la rotonda proyectada llegará el vial de conexión con el nuevo enlace y se acondicionará el acceso a un local de restauración existente en la zona.

· La rotonda proyectada en el enlace en el lado norte consta de una calzada anular de 41,00m de diámetro exterior y 25,00m de diámetro interior, con 2 carriles de circulación de 4,00m de ancho cada uno. Consta de un arcén interior de 0,50m de ancho y un arcén exterior de 1,50m de ancho.

· Ensanche y mejora de la traza de la carretera Ma-2111, que discurrirá a partir de la rotonda descrita en el apartado anterior en dirección a Lloseta hasta antes de llegar al cruce con la línea ferroviaria de SFM. El acondicionamiento de trazado se ha dividido en 2 tramos diferenciados, con el objeto de mantener la rotonda existente de acceso al Polígono Industrial de Lloseta.

· La sección tipo en el ensanche y mejora de la Ma-2111 está compuesta por 2 carriles de circulación de 3,50m de ancho cada uno (1 carril por sentido de circulación), arcenes exteriores de 1,80m de ancho, bermas no pavimentadas de 0,75m de ancho. Por la margen este del ensanche discurrirá un paseo de 2,50m de ancho. El ensanche y mejora también incluirá la construcción de muros de mampostería de piedra seca en el exterior de la misma.

· Acondicionamiento de la traza de la carretera Ma-13a, entre el núcleo urbano de Binissalem y la rotonda proyectada en la intersección con la Ma-2111. La actuación consta de la ejecución de una capa de regularización sobre la calzada existente, para acondicionar 2 carriles de circulación de 3,50m de ancho cada uno, arcenes exteriores de 1,80m y bermas no pavimentadas de ancho mínimo de 0,75m. Se incluye la construcción de un paseo de 2,50m de ancho por la margen sur de la traza de la Ma-13a, que permitirá la conexión del paseo que proviene del núcleo urbano de Lloseta, con el núcleo urbano de Binissalem.

· Por último, cabe destacar que las obras proyectadas se completan con la señalización horizontal y vertical de los nuevos viales, la colocación de balizamiento y defensas en las zonas necesarias, así como el alumbrado de las intersecciones proyectadas y el nuevo enlace de la autovía a construir.

Las medidas propuestas contribuirán significativamente al aumento de las seguridad en las vías relacionadas así como a la reducción de accidentes, mejora en la accesibilidad de usuarios no motorizados, peatones y ciclistas.

Para la ejecución de la obra se requieren las expropiaciones siguientes:

· Expropiación de 59.443m2 de superficie.

· De los anteriores, 1.556m2 corresponden a edificaciones. Dichas edificaciones principalmente se ubican en la finca número 1 perteneciente a Proyectos Paisajísticos de Baleares (PPB SL), y en la finca número 4 Explotaciones Turísticas Foro de Mallorca.

· Ocupación temporal de 30.014m2.

Cabe indicar que las edificaciones a expropiar en la finca número 1 corresponden a  un centro de trabajo donde desarrolla gran parte de su actividad la empresa PPB SL, además de una vivienda donde reside el guarda de la empresa. PPB SL ha presentado sendos escritos solicitando que, al tratarse de elementos vitales para la ejecución de la actividad de la empresa, se les avise de la expropiación con la antelación suficiente y necesaria para el traslado de los bienes muebles en las zonas afectadas a una nueva nave a alquilar hasta la construcción del nuevo centro donde desarrollar la actividad.

Aparte de las justificaciones expuestas anteriormente, un hecho que pone de manifiesto la importancia de la ejecución de la obra es su inclusión dentro de la fase 1 del Plan Director Sectorial de Carreteras vigente, además  de formar parte de las actuaciones integradas en el Convenio entre el Ministerio de Fomento y el Consell de Mallorca.

Por todo lo expuesto anteriormente, y siempre teniendo en cuenta la solicitud de la empresa PPB SL antes indicada, el Ingeniero que subscribe considera necesaria la tramitación por urgencia del expediente de expropiación de bienes y derechos afectados por las obras del “PROYECTO DE ACCESO A LLOSETA DESDE LA MA-23. Fase 1” clave 15-33.0-ML.

4. Una vegada examinat l’expedient del Consell de Mallorca, el Servei de Corporacions Locals de la Direcció General de Funció Pública i Administracions Públiques va emetre un informe jurídic el 4 de setembre de 2017. Aquest informe exposa que per declarar l’ocupació urgent són necessaris certs requisits, com ara que hi concorrin unes circumstàncies excepcionals, que aquestes circumstàncies estiguin degudament motivades i documentades en l’expedient administratiu, i que, a més, impossibilitin que l’Administració compleixi els objectius que pretén si utilitza el procediment ordinari.

Aquests requisits generals es fonamenten en la jurisprudència del Tribunal Suprem en relació amb l’article 52 de la Llei d’expropiació forçosa i l’article 56 del Reglament de la Llei d’expropiació forçosa. Aquesta jurisprudència del Tribunal Suprem consta, entre d’altres, en les sentències de la Sala Contenciosa Administrativa de 30 de setembre de 1992 (recurs 1581/1990), de 3 de desembre de 1992 (recurs 1797/1989), de 9 de març de 1993 (recurs 8333/1990), de 23 de setembre de 1997 (recurs 14176/1991), de 10 de desembre de 1997 (recurs 4575/1993), de 22 de desembre de 1997 (recurs 782/1996), de 3 de desembre de 1998 (recurs 5821/1994), de 14 de novembre de 2000 (recurs 2939/1996), de 18 de maig de 2002 (recurs 628/1998), de 25 d’abril de 2003 (recurs 318/1999), de 16 de juny de 2004 (recurs 6068/1999), de 14 de febrer de 2005 (recurs 2381/1999) i d’11 d’octubre de 2006 (recurs 5909/2003).

L’informe jurídic esmentat considera que és procedent la declaració d’ocupació urgent que ha sol·licitat el Consell de Mallorca, atès que resta acreditada la concurrència de circumstàncies de caràcter excepcional que aconsellen recórrer al procediment d’urgència i que es fonamenten en la seguretat vial. D’acord amb l’informe tècnic esmentat, l’actuació sobre aquestes vies es justifica per:

a) Evitar la circulació de tràfic pesant a través del casc urbà de Binissalem procedent del polígon industrial de Lloseta, adossat a l’Ma-2111. En el polígon industrial citat es troba instal·lada la cimentera CEMEX, que obliga a usar ambdues rutes a les sortides abans esmentades de l’autopista Ma-13 (Consell-Binissalem i Inca) amb la consegüent degradació de les carreteres utilitzades i molèsties a usuaris. També serveix per augmentar la seguretat en la intersecció en T de la Ma-2111 i de l’Ma-13A.

b) Les mesures proposades contribuiran significativament a l’augment de la seguretat en les vies relacionades així com a la reducció d’accidents, millora en l’accessibilitat d’usuaris no motoritzats, peatons i ciclistes.

5. D’acord amb la jurisprudència del Tribunal Suprem, millorar una carretera per evitar el perill greu que en suposa l’estat o el traçat i per garantir la seguretat dels usuaris es considera una motivació suficient que justifica la utilització del procediment excepcional de l’article 52 de la Llei d’expropiació forçosa. Així es desprèn, entre d’altres, de la Sentència de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Suprem de 26 de maig de 1997 (recurs 6002/1992), que, en el fonament de dret tercer, exposa el següent:

El estrangulamiento que produce en la circulación rodada la franja de terreno afectada por la expropiación y el grave peligro que aquel estrechamiento conlleva para los usuarios de la vía e incluso de La Terraza, habida cuenta las características propias de la misma, en cuanto rápida, con una mediana en su parte central y sin aceras, constituyen desde luego motivación suficiente y justifican el excepcional procedimiento previsto en el artículo 52 de la Ley Expropiatoria para declarar urgente la expropiación a que da lugar la realización de la obra pública, según lo preceptuado en el artículo 56.1 del Reglamento de 26 de abril de 1957.

Per tant, la declaració d’ocupació urgent dels béns afectats pel «Projecte d’accés a Lloseta des de l’Ma-13. Fase I. TM Lloseta i Binissalem. Exp. CM-90» té com a finalitat dotar la carretera de les mesures i les condicions adequades de seguretat al més aviat possible. Els arguments que s’han exposat justifiquen la declaració d’ocupació urgent que ha sol·licitat el Consell de Mallorca.

6. S’ha de tenir en compte el que disposa l’article 52 de la Llei d’expropiació forçosa pel que fa a l’excepcionalitat de la declaració d’ocupació urgent, en relació amb l’article 56 del Reglament que l’aplica.

Així mateix, s’ha de considerar que la competència que atorga l’article 52 al Consell de Ministres es va transferir a la Comunitat Autònoma mitjançant el Reial decret 2612/1982, sobre transferència de competències, funcions i serveis de l’Administració de l’Estat al Consell General Interinsular de Balears en matèria d’Administració local, i s’ha de preveure el que disposen l’article 32.1 de la Llei orgànica 2/1983, de 25 de febrer, d’Estatut d’autonomia per a les Illes Balears i el Decret 81/1984, de 30 d’agost, pel qual s’assumeixen i es distribueixen les competències transferides pel Reial decret 2612/1982.

7. El Decret 24/2015, de 7 d’agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, inclou, en l’estructura orgànica de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques, la Direcció General de Funció Pública i Administracions Públiques, que exerceix les competències en l’àmbit de les relacions amb les institucions de govern de les Illes Balears i dels municipis, i de les relacions de cooperació i col·laboració amb els ens territorials.

En conseqüència, exerceix també les competències en matèria d’expropiació forçosa i, per tant, la proposta de declaració d’ocupació urgent dels béns i els drets afectats en tots els expedients que tramitin les corporacions locals que ho sol·licitin.

Per tot això, el Consell de Govern, a proposta de la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques, en la sessió del dia 15 de setembre de 2017 adoptà, entre d’altres, l’Acord següent:

Primer. Declarar l’ocupació urgent dels terrenys afectats per dur a terme l’expropiació relativa al «Projecte d’accés a Lloseta des de l’Ma-13. Fase I. TM Lloseta i Binissalem. Exp. CM-90», atesa la sol·licitud del Consell de Mallorca i als efectes del que estableix l’article 52 de la Llei d’expropiació forçosa. Els béns i els drets afectats per la declaració d’ocupació urgent s’enumeren, de manera individualitzada i amb indicació dels titulars, en l’annex 1 d’aquest Acord.

Segon. Fonamentar la urgència en la documentació que ha presentat el Consell de Mallorca i en l’informe jurídic del Servei de Corporacions Locals de la Direcció General de Funció Pública i Administracions Públiques, que considera procedent la declaració d’urgència del Consell de Govern perquè hi concorren circumstàncies excepcionals que motiven la declaració d’ocupació urgent dels béns i els drets afectats per l’expedient d’expropiació forçosa i que es basen en la seguretat vial, d’acord amb els arguments que consten en els informes esmentats.

En concret, es justifica per la necessitat d’evitar la circulació de trànsit pesant a través de la zona urbana de Binissalem procedent del polígon industrial de Lloseta, adossat a l’Ma-2111. En el polígon industrial esmentat es troba instal·lada la cimentera CEMEX, que obliga a usar ambdues rutes a les sortides abans esmentades de l’autopista Ma-13 (Consell-Binissalem i Inca) amb la consegüent degradació de les carreteres utilitzades i molèsties als usuaris. També serveix per augmentar la seguretat en la intersecció en T de l’Ma-2111 i de l’Ma-13A. Les mesures proposades contribuiran significativament a l’augment de la seguretat en les vies esmentades, com també a la reducció d’accidents i a la millora en l’accessibilitat d’usuaris no motoritzats, vianants i ciclistes.

Tercer. Fer constar que durant el període d’informació pública a què es va sotmetre la sol·licitud d’ocupació urgent no es va presentar cap al·legació referida a la declaració d’urgència de l’expropiació.

Quart. Publicar aquest Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Cinquè. Notificar a les persones que figuren com a interessades en l’expedient que, contra aquest Acord, que exhaureix la via administrativa, poden interposar un recurs potestatiu de reposició davant el Consell de Govern en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver-ne rebut la notificació, d’acord amb l’article 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma.

També poden interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà d’haver rebut la notificació de l’Acord, de conformitat amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

Palma, 15 de setembre de 2017

La secretària del Consell de Govern

Pilar Costa i Serra

               

 

ANNEX 1

Llista concreta i individualitzada dels béns, els drets i les persones afectats per l’expropiació relativa al «Projecte d’accés a Lloseta des de l’Ma-13. Fase I. TM Lloseta i Binissalem. Exp. CM-90»

BÉNS I DRETS AFECTATS DEL TERME MUNICIPAL DE BINISSALEM

Finca núm.

Políg.

Parcel.

Referència cadastral

Propietari/s

m2
exprop.

m2
ocupació temporal

Altres
elements
afectats

m2
superfície construïda

1

13

132

07008A013001320000HH

Proyectos Paisajísticos de Baleares SL.

5.088,00

1.771,00

safareig

77,00

habitatge

202,00

magatzem

163,00

porxades (2)

150,00

2

13

71

07008A013000710000HW

María de la Caridad Català Serpa

8.395,00

9.801,00

3

13

69

07008A013000690000HA

Hereus de Bartolomé Sbert Bosch

4.278,00

857,00

caseta d’eines

52,00

4

13

130

07008A013001300000HZ

Explotaciones Turísticas Foro de Mallorca, SA

3.864,00

695

616,00

Mármoles Amengual, SA

5

4

109

07008A004001090000HU

Aleix Pascual Galmés

6.487,00

1.114,00

6

4

108

07008A004001080000HZ

Miguel Torrens Arrom

567,00

353,00

7

13

70

07008A013000700000HH

Proyectos Paisajísticos de Baleares SL.

9.493,00

0,00

30

2

1

07008A002000010000HH

Miguel Gomara Perelló

1.610,00

1.933,00

31

2

2

07008A002000020000HW

Johnsson Gustafsson Ingalill Margareta

308,00

424,00

32

2

3

07008A002000030000HA

Catalina Torrens Pol

109,00

203,00

33

2

54

07008A0020000540000HD

Juan Vidal Dols

94,00

181,00

34

2

48

07008A002000480001JP

Productors Balears d’Ametlles i Garrovers, (A.I.E)

872,00

1.269,00

35

4

129

07008A004001290000HK

Hereus de Margarita Nadal Amengual

218,00

309,00

36

4

2

07008A00400002000HO

Mariano Rios Salmeron

328,00

464,00

37

4

119

07008A004001190000HQ

Catalina Gomila Martí

103,00

152,00

38

4

117

07008A004001170000HY

Juana María Anguera Sansó
Mª Teresa Vallespir Anguera
Juana Mª Vallespir Anguera
Ana Mª Vallespir Anguera
Antonia Mª Vallespir Anguera

123,00

179,00

39

4

116

07008A004001160000HB

Margarita Gomila Borrás

212,00

301,00

40

4

9170

07008A009091700000HZ

Ajuntament de Binissalem

793,00

18,00

41

13

74

07008A013000740000HY

Construcciones Ramón Ferrer, SL.

375,00

517,00

42

13

135

07008A013001350000HB

Proyectos Paisajísticos de Baleares SL.

2.474,00

490,00

43

4

9957

07008A004099570000HD

Descuento

168,00

0,00

48

2

9160

07008A002091600000HB

Ajuntament de Binissalem

22,00

30,00

49

4

9952

07008A0040099520000HF

Descuento

10,00

14,00

50

13

72

07008A013000720000HA

Jose Antonio Sánchez Castro 

969,00

Antonia Adoración Pérez Mula

BÉNS I DRETS AFECTATS DEL TERME MUNICIPAL DE LLOSETA

Finca núm.

Políg.

Parcel.

Referència cadastral

Propietari/s

m2
exprop.

m2
ocupació temporal

Altres
Elements
afectats

m2
superfície construïda

8

1

301

07029A001003010000UD

Hereus de Juan Cabot Salom

3.564,00

446,00

9

1

1215

07029A001012150000UZ

CEMEX España Operaciones, SLU

378,00

79,00

pleta

156,00

10

1

1027

07029A001010270000UW

Matias Gelabert Veny

702,00

690,00

Carlos Gelabert Veny

11

1

1247

07029A001012470000UZ

José de Oriol Devis Prieto

144,00

151,00

12

1

287

9147203DD8994N0000BM

CEMEX España Operaciones SLU

2.025,00

1.364,00

13

Ajuntament de Lloseta

2.283,00

1.661,00

14

1

281

07029A001002810000UU

Marti Garcias Juan

92,00

372,00

15

1

278

07029A001002780000UU

VITRAC OBRA PÚBLICA, S.L.

387,00

201,00

16

1

279

07029A001002790000UH

Miguel Roca Ariza  

420,00

196,00

Ana Maria Filani Oliver

17

1

280

07029A001002800000UZ

Promociones Martorell SA.

343,00

192,00

18

1

235

07029A001002350000UR

María Santandreu Ferragut

93,00

55,00

19

1

1007

07029A001010070000UF

Margarita Santandreu Ferragut

167,00

100,00

20

1

945

07029A001009450000UE

Gabriel Ripoll Mora

83,00

52,00

21

1

234

07029A001002340000UK

Antonio Coll Bestard

364,00

216,00

                                       

1

233

07029A001002330000UO

Antonio Ramon Coll

363,00

212,00

Onofre Alba Mateu

CEPSA Comercial Petroleo SA.

23

1

230

07029A001002300000UT

Hereus de Bartolomé Reus Fluxà

382,00

760,00

24

1

229

07029A001002290000UM

Antonia Pou Comas

179,00

306,00

24

Representant: Margarita Pou Comas

25

1

937

07029A001009370000UR

María Magdalena Bibiloni Fiol

55,00

81,00

26

1

936

07029A001009360000UK

Sebastián Coll Ferragut

54,00

75,00

27

1

228

07029A001002280000UF

Ricardo Bonet Tarraga

44,00

63,00

María del Carmen Gigante Mota

28

1

232

07029A001002320000UM

Magdalena Pol Capó

371,00

230,00

29

1

219

07029A001002190000UY

Francisco Capó Ripoll

527,00

422,00

44

9147201DD8994N0001EQ

CEMEX España Operaciones SLU

367,00

0,00

45

1

9054

07029A001090540000UY

Ajuntament de Lloseta

27,00

13,00

46

1

9055

07029A001002300000UT

Ajuntament de Lloseta

8,00

15,00

47

1

9053

07029A001090530000UA

Ajuntament de Lloseta

30,00

18,00