Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT D'ALCÚDIA

Núm. 10100
Aprovació de la convocatòria i les bases que han de regir el procediment selectiu, mitjançant concurs de mèrits, per a la constitució d´una borsa de feina de personal tècnic d´atenció sociosanitària (treballadors/es familiars) de l´Ajuntament d´Alcúdia, com a personal laboral temporal

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant Resolució de batlia núm. 1427/2017 de data 7 de setembre de 2017, s’ha aprovat la convocatòria i les bases que regiran el procediment selectiu, mitjançant concurs de mèrits, per a la constitució d’una borsa de treball de tècnic d’atenció sociosanitària (treballador/a familiar) de l’Ajuntament d’Alcúdia com a personal laboral temporal.

Als efectes establerts a l’article 45 de la Llei 39/2.015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, es publica al Butlletí Oficial de les Illes Balears i al tauler d’anuncis electrònic del lloc web de l’Ajuntament d’Alcúdia (http://www.alcudia.net/ajuntament/ca/).

Contra l’esmentada resolució, que exhaureix la via administrativa,  les persones interessades poden interposar de forma alternativa, els següents recursos: recurs potestatiu de reposició a interposar davant la Batlia en el termini d’un mes, comptador des de l’endemà de la publicació de la present resolució; o bé directament recurs contenciós administratiu a interposar davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos, comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquesta resolució. Tot això sense perjudici que les persones interessades puguin interposar aquells altres recursos que en considerin procedents.

 

Alcúdia, 12 de setembre de 2017

El batle,

Antoni Mir Llabrés

    

BASES REGULADORES DEL PROCEDIMENT SELECTIU PER A LA CONSTITUCIÓ D´UNA BORSA DE FEINA DE PERSONAL TÈCNIC D’ATENCIÓ SOCIOSANITÀRIA (TREBALLADOR/A FAMILIAR) DE L´AJUNTAMENT D´ALCÚDIA COM A PERSONAL LABORAL TEMPORAL MITJANÇANT EL SISTEMA DE CONCURS DE MÈRITS.

Primera.- Objecte de la convocatòria:

L’objecte de la convocatòria és la constitució d´una borsa de treball de personal tècnic en atenció sociosanitària de l´Ajuntament d´Alcúdia (Illes Balears), com a personal laboral temporal per a la cobertura de les necessitats que puguin subvenir, com ara substitucions, vacances, permisos, llicències, baixes laborals, així com per atendre totes aquelles situacions temporals o circumstancials regulades a l´article 15.1  del R.D. Legislatiu 2/2015, de 25 d’octubre, text refós de la Llei de l’Estatut dels Treballadors.

El sistema de selecció serà el de concurs de mèrits.

El lloc de treball pertany al grup 4 de classificació professional del vigent conveni col·lectiu per al personal laboral de l’Ajuntament d’Alcúdia (BOIB 66/2009, de 5 de maig), amb les retribucions establertes al mateix.

Segona.- Funcions del lloc de treball:

Les funcions a desenvolupar pel personal tècnic de la borsa seran les regulades a l’Ordre de la Consellera de Benestar Social, per la qual es regula el Servei d’Ajuda a Domicili (BOIB núm. 126, de 14 d’octubre de 2000, modificada per l’Ordre de 18 de setembre de 2001).

Tercera.- Requisits dels aspirants:

Per participar en aquesta convocatòria, les persones interessades han de complir, en la data d´acabament del termini de presentació de sol·licituds, els requisits següents, dels quals han d´estar en possessió durant tot el procés selectiu:

1. Tenir nacionalitat espanyola, sense prejudici d´allò establert  a l´article 57, relatiu a l´accés a l´ocupació pública dels nacionals d´altres Estats, del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s´aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.

2. Tenir 16 anys complerts el dia que finalitzi el termini de presentació de les sol·licituds i no haver arribat a l´edat de jubilació forçosa.

3. Estar en possessió d´una de les titulacions següents, o en condicions d’obtenir-lo a la data en que finalitzi el termini de presentació de instàncies:

-Títol FP de grau mig de Tècnic en Atenció a Persones en Situació de Dependència que estableix el RD 1593/2011, de 4 de novembre.

-Títol FP de grau mig de Tècnic en Cures Auxiliars d’Infermeria que estableix el RD 546/1995, de 7 d’abril.

-Títol FP de grau mig en Atenció Sociosanitària que estableix el RD 496/2003, de 2 de maig.

-El Certificat  de Professionalitat d’Atenció Sociosanitària en el Domicili (RD 1379/2008, d’1 d’agost).

-El Certificat de Professionalitat d’Auxiliar d’Ajuda a Domicili (itinerari formatiu regulat per RD 331/1997, de 7 de març, segons la Disposició Transitòria Primera del RD 1506/2003, de 28 de novembre).

-El Certificat d’haver superat un curs amb itinerari formatiu de Certificat de Professionalitat d’Auxiliar d’Ajuda a Domicili itinerari formatiu regulat per RD 331/1997, de 7 de març. D’una durada mínima de 445 hores).

En el cas de titulacions expedides a l´estranger, s´haurà d´aportar la corresponent homologació del Ministeri d´Educació.

4. Posseir la capacitat funcional i les aptituds físiques i psíquiques necessàries per al desenvolupament de les funcions corresponents.

5. No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que desenvolupaven en el cas del personal laboral, en què hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, al seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.

6. No patir malaltia o defecte físic o psíquic que impedeixi el desplegament de les corresponents funcions.

7. Abans de prendre possessió de la plaça, la persona interessada haurà de fer constar que no ocupa cap lloc de treball ni realitza cap activitat al sector públic delimitat per l´article 1 de la Llei 53/1984, i que no percep pensió de jubilació, retir u orfandat. Si realitza alguna activitat privada, inclosa la de caràcter professional, ho haurà de declarar en el termini de deu dies naturals comtats a partir del dia de la presa de possessió, per tal que la corporació acordi la declaració de compatibilitat o incompatibilitat.

8. Acreditar el requisit de coneixements de llengua catalana corresponents al nivell del certificat A2 o en condicions d’obtenir-lo a la data en que finalitzi el termini de presentació de instàncies, de la Direcció General de Política Lingüística, de l’EBAP, de l’Escola Oficial d’Idiomes o equivalents. En el cas que els aspirants optin per acreditar els coneixements de llengua catalana mitjançant l’aportació del títol o certificat oficial corresponent, els títols vàlids seran els expedits o homologats pels organismes competents i d’acord amb la legislació vigent quant a aquesta matèria. En el cas que no es tengui dita titulació, es farà una prova prèvia de català del nivell establert, que tindrà caràcter eliminatori, la qual serà qualificada d’apte o no apte.

9. Tenir el permís de conduir classe B.

Quarta.- Presentació d’instàncies:

Les instàncies per participar al concurs de mèrits s’hauran de presentar, segons el model normalitzat que figura a l’Annex I d’aquestes bases, adreçades al Sr. batle de l’Ajuntament d’Alcúdia, dins el termini de quinze dies naturals a comptar des del següent a la publicació d’aquesta convocatòria al BOIB, amb independència del registre o oficina en que es presentin. Es publicarà també al tauler d´anuncis del lloc web de l´Ajuntament d´Alcúdia (http://www.alcudia.net/ajuntament/ca/).

Les instàncies es podran presentar davant el Registre General d’Entrada de la Corporació, ubicat al C/ Major, 9; CP07400-Alcúdia, en horari d’atenció al públic (de 9h. a 14h.), o per qualsevol dels mitjans admesos a l’article 16.4 de la Llei 39/2.015, d´1 d´octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques. Si l’últim dia de l’esmentat termini es dissabte, diumenge o festiu, el mateix s’entendrà prorrogat fins a les 14 hores del  primer dia hàbil següent.

Per ser admesos i prendre part al procés selectiu, els aspirants hauran de fer constar a les seves sol·licituds que accepten les presents bases i que reuneixen totes i cada una de les condicions exigides a la base tercera d’aquesta convocatòria, referides a la data de finalització del termini de presentació.

Junt amb la sol·licitud, s´haurà d´adjuntar a dita instància:

- Fotocòpia compulsada del Document Nacional d´Identitat (DNI) o, en cas de no ser espanyol, del document oficial acreditatiu de la personalitat.

- La documentació acreditativa de la titulació exigida.

- El requisit de coneixement de nivell A2 de català, que haurà d’acreditar-se mitjançant la corresponent certificació. La no acreditació del nivell de coneixement de català exigit obligarà als/les aspirants a la superació d’una prova específica que acrediti el nivell A2 de coneixements de llengua catalana. Aquesta prova es durà a terme per part del Servei de Normalització Lingüística de l’Ajuntament d’Alcúdia.

Es reconeixeran els certificats que es presentin, acreditatius del coneixement del nivell A2, d’acord amb l’establert a l’Ordre del conseller d’Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013, per la qual es determinen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de llengua catalana de la Direcció General de Cultura i Joventut. Els certificats s’hauran de presentar mitjançant document original o còpia adverada.

-Currículum-vitae i tots aquells documents, originals i fotocòpies, que acreditin els mèrits dels què siguin titulars a valorar pel Tribunal al concurs. La data límit per al·legar i acreditar o justificar els mèrits al·legats és la de finalització del termini de presentació de sol·licituds per participar en la convocatòria. En cap cas no es valoraran els mèrits al·legats però que no es justifiquin degudament abans de la finalització del termini de presentació d’instàncies.

Cinquena.- Admissió d’aspirants:

Finalitzat el termini de presentació d’instàncies l’autoritat convocant dictarà resolució aprovant la llista provisional d’aspirants admesos i exclosos en el termini màxim de deu dies hàbils des de la finalització del termini de presentació d’instàncies, que es farà pública al tauler d’anuncis electrònic del lloc web de l’Ajuntament d’Alcúdia (http://www.alcudia.net/ajuntament/ca/), concedint un termini de deu dies hàbils per tal que els interessats presentin les al·legacions que considerin oportunes i en seran esmenats els errors.

A la mateixa resolució es comunicarà el llistat d’aspirants convocats a la realització de la prova específica de coneixements de llengua catalana, així com la data i hora prevista per a la seva realització.

Les possibles reclamacions o al·legacions, si n’hi haguessin, seran acceptades o rebutjades en la Resolució que aprovi la relació definitiva d’aspirants admesos i exclosos, que es farà pública de la mateixa manera que la relació anterior.

Els successius anuncis del procediment selectiu es publicaran al tauler d’anuncis electrònic del lloc web de l’Ajuntament d’Alcúdia

(http://www.alcudia.net/ajuntament/ca/.

En cas de no produir-se reclamacions a la llista provisional s’entendrà aquesta elevada a definitiva sense necessitat de nova resolució, circumstància que es farà pública al tauler d’anuncis electrònic del lloc web de l’Ajuntament d’Alcúdia

(http://www.alcudia.net/ajuntament/ca/.)

Sisena.- Tribunal Qualificador: 

El Tribunal estarà format per tres membres i els seus respectius suplents, per cobrir les absències que es puguin produir: 

President: Francesca Cerdà Segui- Assistenta Social Coordinadora de l´Àrea de Benestar Social de l´Ajuntament                 

Suplent: Bartomeu Amengual Barceló- TAG de l´Ajuntament                 

Vocal 1: Blanca Echevarria Gómez- Treballadora Familiar de l´Ajuntament

Suplent 1: Margalida Ferrer Viver- Auxiliar Administratiu de l´Ajuntament      

Secretari:  Margalida Serrano Gual- Treballadora Social de l´Ajuntament

Suplent  Secretari: Teresa Vives Ventayol- Auxiliar Administratiu de l´Ajuntament

Hi podrà assistir un membre designat pel comitè d’empresa, amb veu però sense vot, segons la normativa vigent.

El Tribunal no es podrà constituir ni actuar sense l’assistència del president i del secretari, ni tampoc d’almanco la meitat, referida al número total, dels seus membres, ja siguin titulars o suplents indistintament.

Els membres del Tribunal hauran d’abstenir-se de formar part d’aquest quan concorrin les circumstàncies previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2.015, d´1 d´octubre, de règim jurídic del sector públic, o si hagués realitzat tasques de preparació d’aspirants a proves selectives en els cinc anys anteriors a la publicació d’aquesta convocatòria, notificant-ho a l’autoritat  competent. Els aspirants podran recusar-los per iguals motius, cas de no abstenir-se. El Tribunal podrà disposar la incorporació als seus treballs d’assessors especialistes, per a totes o algunes de les proves. Aquests assessors es limitaran a l’exercici de les seves especialitats tècniques, sobre la base de les quals col·laboraran amb el Tribunal i tindran veu però no vot.

Setena.- Procediment de selecció:

El procediment selectiu serà el concurs de mèrits.

La puntuació màxima que es pot assolir a la fase de concurs és de 40 punts.

Els mèrits al·legats i justificats pels aspirants i que el Tribunal valorarà es regiran pel barem següent:

1. Formació i perfeccionament: màxim de 10 punts. Es valorarà la formació específica i relacionada amb les funcions pròpies de les places convocades. La valoració d´aquest criteri es du a terme d´acord amb el barem següent:

-Cursos de formació i perfeccionament, jornades o seminaris impartits i/o reconeguts per l’Institut Nacional d’Administració Pública (INAP), l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), l’Administració de l’Estat, l’autonòmica o la local, les organitzacions sindicals signants dels acords de formació continua de les Administracions públiques, les universitats i les escoles tècniques o els homologats per qualsevol d’aquests institucions. En aquest apartat s’inclouen els cursos de formació ocupacional impartits o promoguts pel Servei d’Ocupació de les Illes Balears (SOIB), i per altres entitats o organismes locals, autonòmics o estatals amb competència en matèria de formació ocupacional.

-Els cursos es valoraran sempre que estiguin relacionats directament amb les tasques pròpies de la plaça en la que es concursa, excepte els cursos de l´àrea de seguretat i salut laboral, àrea d´igualtat entre homes i dones i prevenció de la violència de gènere, que es valoraran en qualsevol cas.

-Els cursos han de tenir una durada superior a deu (10) hores. Els crèdits d’aprofitament suposen els d’assistència; és a dir, no són acumulatius l’assistència i l’aprofitament.

-Els cursos relacionats amb les tasques pròpies de la plaça: màxim 10 punts, que es computaran com a 0.04 punts per cada hora d’aprofitament i amb 0.02 punts per a cada hora d’assistència.

- S’ha d’acreditar mitjançant la presentació de la titulació o certificació acreditativa expedida per institució pública, oficial o homologada, en original o còpia compulsada.

2. Experiència professional: màxim 20 punts.

- Per serveis prestats a un lloc de treball de les mateixes característiques i categoria professional a l´Administració pública o qualsevol ens del sector públic. Es valorarà a raó de 1 punt per any de servei (es prorratejaran per mesos les fraccions inferiors a un any).

- Per serveis prestats a un lloc de treball de les mateixes característiques a empreses privades. Es valorarà a raó de 0,80 punt per any de servei (es prorratejaran per mesos les fraccions inferiors a un any).

L'experiència professional s'haurà d'acreditar mitjançant certificat expedit per l'Administració pública o empresa corresponent, còpia de contracte de treball, informe de vida laboral, certificat de serveis o qualsevol altre mitjà admissible en Dret, on consti la plaça i el lloc de treball exercits i el període de prestació dels serveis.

3. Coneixement de la llengua catalana: màxim 5 punts. Es valoraran els certificats i/o titulacions expedides u homologades per l´EBAP, per la Direcció General de Cultura i Joventut, per l´Escola Oficial d´Idiomes, i també els reconeguts d´acord amb la normativa autonòmica i segons el barem següent:

-Nivell B1: 2 punt

-Nivell B2: 3 punts

-Nivell C1: 3,5 punts

-Nivell C2: 4,5 punts

-Nivell LA: 0,5 punt

Es valorarà només un certificat (el de major graduació) llevat del cas de coneixements de llenguatge administratiu, la puntuació del qual s´acumularà a la de l´altre certificat que s´aporti. S´ha d´acreditar mitjançant la presentació de la titulació o certificació acreditativa expedida per institució pública, oficial u homologada, en original o còpia compulsada.

4. Entrevista curricular: màxim 5 punts. Consistirà en una entrevista a tots els aspirants per part dels membres del Tribunal, relacionada amb la trajectòria professional i formativa i d´acord amb el perfil de la convocatòria.

Vuitena.- Qualificació definitiva del concurs:

El Tribunal classificarà els aspirants en funció dels mèrits al·legats i justificats per aquests i formarà la relació en funció de les puntuacions totals obtingudes per cada aspirant.

En cas d’empat en la puntuació final, s’atendrà com a primer criteri de prelació la major puntuació en els mèrits relatius a l’experiència professional a què es refereix el punt 2 de la base setena. Si així i tot encara persistís l’empat, es decidirà l’ordre de prelació per sorteig públic.

Acabada la qualificació dels aspirants el Tribunal procedirà a fer públiques al tauler d’anuncis electrònic municipal les qualificacions i la relació d’aprovats, atorgant als interessats un termini de tres dies hàbils per tal que puguin formular-ne al·legacions o sol·licitar revisió de la puntuació atorgada en la fase de concurs. Un cop transcorregut el termini, si no es presenten al·legacions, o bé un cop que hagin estat examinades les presentades, el Tribunal Qualificador elevarà a la Batlia, la proposta definitiva de la relació d’aprovats de la borsa, per ordre de prelació, per tal que dicti la corresponent resolució de creació de la borsa de treball de personal tècnic en atenció sociosanitària.

Novena.- Funcionament i vigència de la borsa de treball:

Una vegada confeccionada la borsa de treball, el batle aprovarà la seva constitució, i es publicarà la constitució de la borsa al tauler d’anuncis electrònic de l’Ajuntament d’Alcúdia i al Butlletí Oficial de les Illes Balears, als efectes de garantir el principi de transparència i publicitat.

Aquesta borsa tendrà una vigència màxima de tres anys des que es publiqui la resolució de constitució de la mateixa al BOIB. Un cop hagi transcorregut aquest període de temps la borsa perd la vigència i no es pot reactivar.

Una vegada constituïda la borsa, els aspirants seran requerits per ocupar les corresponents places per ordre de puntuació, quan es produeixi la necessitat de contractar personal tècnic en atenció sociosanitària.

Les persones que formen part d’aquesta borsa a l’efecte d’oferir-los un lloc de treball, estan en situació de disponible o no disponible. Estan en la situació de no disponible aquelles persones integrants de la borsa de treball que es trobin en situació d’incapacitat temporal o d’embaràs, en descans per maternitat o paternitat, adopció o acolliment (permanent o preadoptiu) i excedència per cura de fills menors de 12 anys o ascendents dependents.

Mentre la persona aspirant estigui en la situació de no disponible en la borsa, no se la cridarà per oferir-li un lloc de treball d’aquesta borsa.

A aquest efecte, el departament de Recursos Humans, en presència d´un membre del Comitè d´Empresa, es posarà en contacte telefònic o telemàtic amb un màxim de tres intents amb la persona que correspongui, li comunicarà el lloc a cobrir i el termini en el qual cal que s’incorpori al lloc de treball. Quedarà constància a l’expedient, mitjançant una diligència, de què aquesta persona ha rebut la comunicació o dels intents realitzats.

Dins el termini màxim d’un dia hàbil a comptar des de la comunicació (telefònica o per correu electrònic), o dos dies si la crida es fa en divendres, la persona integrant de la borsa ha de manifestar el seu interès amb la contractació. Si dins aquest termini no manifesta la conformitat, renúncia expressament a la contractació, no respon al telèfon de contacte que ha facilitat o altra circumstància que impedeixi la seva incorporació, perdrà el seu lloc a la llista de les persones aspirants seleccionades i passarà a ocupar el darrer lloc (és a dir, no quedarà exclòs de la borsa de treball), i el departament de Recursos Humans avisarà a la següent de la llista.

Si alguna de les persones integrants de la borsa renuncien tres vegades seguides a diferents ofertes de feina (és a dir, no manifesta la conformitat a incorporar-se al lloc de feina, renúncia expressament al nomenament, no respon al telèfon de contacte que ha facilitat o altra circumstància que impedeixi la seva incorporació), serà definitivament exclòs de la borsa de treball a tots els efectes.

Quan la persona seleccionada mitjançant aquest sistema de borsa cessi en el seu lloc de treball, es reincorporarà novament a la borsa de treball ocupant el darrer lloc de la llista.

Serà d’aplicació a aquest procediment el que disposen la Llei 39/2015, d´1 d´octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, i la Llei 11/2007, d’accés electrònic dels ciutadans als serveis públics en el sentit que totes les comunicacions que es derivin d’aquest procediment ho seran mitjançant publicació al tauler d’anuncis electrònic del lloc web de l’Ajuntament d’Alcúdia (http://www.alcudia.net/ajuntament/ca/), excepte la comunicació de nomenament de membre del tribunal qualificador.

Desena.- Presentació de documents i contractació:

Les persones aspirants que formin part de la borsa, en ser cridades i donin la seva conformitat a la contractació, hauran de presentar, dins el termini de tres dies hàbils a comptar a partir del dia en que manifestin la conformitat, els documents acreditatius de reunir els requisits exigits a la base tercera.

La documentació a presentar és la següent:

Fotocòpia adverada del Document Nacional d’Identitat, o del permís de conduir o del passaport en vigor, per als espanyols. Els nacionals d’estats membres de la Unió Europea o d’un altre Estat part en l’Acord sobre l’espai econòmic europeu hauran de presentar fotocòpia adverada del document nacional d’identitat del seu país acompanyat del NIE. Els nacionals d’altres estats amb permís de residència de familiar de ciutadà de la Unió, hauran d’aportar la targeta de residència de familiar de ciutadà de la Unió Europea. Els nacionals d’altres estats hauran de presentar la targeta d’estranger.

1. Còpia autenticada o fotocòpia compulsada del títol exigit o certificació acadèmica que acrediti que té cursats i aprovats els estudis necessaris per a l'obtenció del títol corresponent, juntament amb el document que acrediti que ha abonat els drets per a la seva expedició. (El justificant de pagament dels drets d'expedició del títol només té validesa fins a l'expedició del títol; es presumirà que el títol ha estat expedit quan hagin transcorregut més de dos anys des de l'emissió del justificant de pagament dels drets d'expedició del títol i, en aquest cas, els aspirants hauran de justificar, mitjançant un certificat del centre d'estudis oficials corresponent, que el títol encara no es troba en l'expedient acadèmic de l'aspirant).

2. Certificat mèdic acreditatiu de no patir cap malaltia o defecte físic o psíquic que impedeixi el desenvolupament de les corresponents funcions.

3.Declaració jurada o promesa que no ha estat mai separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, ni tampoc per exercir funcions similars a les que desenvolupaven en el cas del personal laboral, en què hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, al seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.

En el cas que l’aspirant proposat no reuneixi els requisits exigits, o no els acrediti en el termini establert, la Batlia acordarà la seva exclusió i procedirà a proposar la contractació de l’aspirant següent  per ordre de puntuació.

Presentada la documentació, es procedirà a la contractació dels aspirants de la borsa de treball, per ordre de puntuació, mitjançant contracte laboral temporal, havent-se d’incorporar al lloc de treball el dia que s’acordi a la dita contractació.

Onzena.- Incidències, règim normatiu i recursos:

El Tribunal queda facultat per resoldre els dubtes que es presentin, i prendre els acords necessaris per al bon ordre del procediment de selecció, en tot allò no previst en aquestes bases.

En allò no previst en les bases serà d’aplicació el Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el text refús de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic; el Reial Decret Legislatiu 2/2015, de 23 d´octubre, pel qual s´aprova el text refús de la Llei de l´Estatut dels Treballadors; la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears; Decret 30/2009, de 22 maig, pel qual s’aprova el procediment de selecció de personal funcionari interí al servei de l’Administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears i el vigent  Conveni Col·lectiu del Personal Laboral de l´Ajuntament d´Alcúdia (BOIB 66/2009, de 5 de maig).

La convocatòria, les seves bases i actes administratius que es derivin d’aquesta i de les actuacions del Tribunal, podran ser impugnades pels interessats en els casos i en la forma establerta per la Llei 39/2.015, d´1 d´octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

  

Alcúdia, 7 de setembre de 2017.

El batle

Antoni Mir Llabrés  

               

 

ANNEX I

MODEL D’INSTÀNCIA

Nom_________________________________; Primer llinatge________________________________;

Segon llinatge______________________________; DNI/NIF_________________________________;

Domicili: __________________________________________________________________________;

(a efectes de notificació)

Localitat:___________________________________________Teléfon:__________________________

La/el sotasignat, major d’edat, davant Vè comparesc i com millor procedeixi,

EXPOSA:

Primer.- Que ha tingut coneixement de la convocatòria del procediment selectiu per a la creació d´una borsa de feina de tècnic en atenció sociosanitària, com a personal laboral temporal de l’ajuntament d’Alcúdia per tal d’atendre situacions temporals o circumstancials.

Segon.- Que declara estar en possessió de tots i cadascun dels requisits i condicions que s’exigeixen a la convocatòria, i específicament que reuneix els requisits requerits a la Base Tercera de la convocatòria.

Tercer.- Que en relació al requisit de coneixement de la llengua catalana manifesta que:

(Marcar amb una X una de les dues opcions):

Compleix el requisit de coneixement i presenta certificat acreditatiu del Nivell A2 ò superior.

No acredita el requisit i sol·licita realitzar la prova d’aptitud específica prevista en la convocatòria.

Quart.- Que d’acord amb l’establert a les Bases de la convocatòria, al·lega i acredita els mèrits de la convocatòria mitjançant els documents que a continuació es relacionen per la qual cosa sol·licita li siguin reconeguts:

(DOCUMENTACIÓ ADJUNTA)

1.-____________________________________________________________________

2.-____________________________________________________________________

3.-____________________________________________________________________

4.-____________________________________________________________________

5.-____________________________________________________________________

6.-____________________________________________________________________

Per tot l’exposat,

SOL·LICITA:

Ser admès a la convocatòria del procediment selectiu per a la per a la creació d’una borsa de treball de tècnic en atenció sociosanitària com a personal laboral temporal de l’ajuntament d’Alcúdia.

Alcúdia, _________ de ________________ de 2.017

AL SR. BATLE D’ALCÚDIA

(La/L’interessada/t presta el seu consentiment per tal que l’Ajuntament pugui comprovar si s’escau les dades personals referides a la seva identitat, en cas contrari marcau la casella següent amb una x , i s’haurà d’acompanyar a la sol·licitud còpia adverada del document acreditatiu de la identitat).

De conformitat al que disposen els articles 5 i 6.2 de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades personals, s'informa als interessats que les dades personals contingudes en la sol·licitud d'admissió, documentació que s'acompanyi a aquesta o que es generi a resultes d'aquesta convocatòria, són objecte de recollida per al seu tractament única i exclusivament per a l’exercici de funcions pròpies d’aquesta Administració, dins  el present procediment selectiu per a la seva convocatòria, tramitació, qualificació i resolució, per la qual cosa s’informa que les dades s’incorporaran a un fitxer de dades de caràcter personal, del qual és responsable aquest Ajuntament, i que en cas que sigui necessari als efectes de complir amb els principis de publicitat i transparència del procediment, algunes dades personals dels aspirants poden ser publicades en el BOIB o al tauler d’anuncis electrònic de l’Ajuntament.