Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 10075
Participació Ciutadana - Acord JG programes generals
Versió PDF
La Junta de Govern de Palma, reunida dia 13 de setembre de 2017, va acordar:
1r.- APROVAR el programa general d’actuació per a la contractació artística, serveis complementaris, la sonorització, la il·luminació i promoció publicitària de la revetla i altres concerts en el marc de les festes de Sant Sebastià 2018.
2n.- INICIAR l’expedient per a la contractació en exclusiva de l’artista principal, dels serveis complementaris i de la sonorització i la il·luminació per a la realització de la Revetla a la pl. de Joan Carles I, pl. d’Espanya, pl. de la Reina i c. Jacint Verdaguer (Pont des Tren), amb motiu de les festes de Sant Sebastià 2018, mitjançant procediment negociat amb publicitat.
3r.- APROVAR els plecs de clàusules administratives i els plecs de prescripcions tècniques per a la contractació en exclusiva de l’artista principal, dels serveis complementaris i de la sonorització i la il·luminació per a la realització de la Revetla a la pl. de Joan Carles I, pl. d’Espanya, pl. de la Reina i c. Jacint Verdaguer (Pont des Tren), amb motiu de les festes de Sant Sebastià 2018, mitjançant procediment negociat amb publicitat, que s’adjunten com annex a aquesta resolució.
4t.- INICIAR l’expedient per a la contractació de tres concerts per a la promoció artística i la difusió publicitària en motiu de les festes de Sant Sebastià 2018, mitjançant procediment negociat amb publicitat.
5è.- APROVAR els plecs de clàusules administratives i els plec de prescripcions tècniques per a la contractació de tres concerts per a la promoció artística i la difusió publicitària en motiu de les festes de Sant Sebastià 2018, mitjançant procediment negociat amb publicitat, que s’adjunten com annex a aquesta resolució.
6è.- INICIAR l’expedient de contractació menor amb motiu de les festes de Sant Sebastià 2018 per a la contractació artística, serveis complementaris i/o equips de so i llum amb motiu de la Revetla (19 de gener) a les següents places:
- A places de format mitjà i petit: Pl. Major, Pl. Porta de Santa Catalina, Pl. de Cort i Pl. de l’Olivar.
- S’aplicarà a la contractació d’artistes teloners i serveis complementaris amb motiu de la Revetla ( 19 de gener) a la pl. Pl. de Joan Carles, Pl. de la Reina, Pl. d’Espanya i C. Jacint Verdaguer –Pont des Tren-..
7è.- AUTORITZAR que la contractació menor dels artistes, serveis complementaris, la sonorització i la il·luminació de la Revetla i altres concerts en el marc de les festes de Sant Sebastià 2018, es realitzi per Decret.
8è.- AUTORITZAR una despesa global de 283.950,70 € (IVA inclòs) que s’ha de carregar a l’aplicació pressupostària 16.33802.22609 o partida escaient del pressupost de despeses de l’any 2018 per tal de fer front a les despeses derivades de la Revetla i altres concerts prevists a aquest programa de contractació.
9è.- DISPOSAR que la quantia de 283.950,70 € (IVA inclòs) es tramiti com a despeses a justificar, atès que els pagaments s’han de realitzar un cop finalitzats els concerts.
10è.-.- PUBLICAR aquest acord al BOIB, als efectes d’informació pública, per un termini de 10 dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la seva publicació, per que es puguin presentar al·legacions als anteriors expedients, els quals podran ser examinats a les oficines del Servei de Participació Ciutadana, plaça de Santa Eulàlia núm. 9, 3r pis, de dilluns a divendres de 9 a 14 h.
Palma, 13/09/2017
La cap del Departament,
Antònia Casas Mora