Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT
Núm. 10022
Resolució del conseller d’Educació i Universitat de 7 de setembre de 2017 per la qual es convoquen ajuts a la xarxa d’escoles públiques de les Illes Balears per a la creació de noves places públiques de primer cicle d’educació infantil a centres de nova creació, per al sosteniment de les escoles públiques de primer cicle d’educació infantil, per al funcionament de serveis educatius d’atenció primerenca i per al funcionament d’activitats, serveis i programes per a l’enfortiment de les capacitats educatives de les famílies corresponents a l’any 2017
Versió PDF
La Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’educació estableix a l’article 12 que l’educació infantil té caràcter voluntari i que, amb l’objectiu de respectar la responsabilitat fonamental dels pares o tutors en aquesta etapa, els centres d’educació infantil han de cooperar estretament amb ells.
L’article 15.1 especifica que les administracions públiques han de promoure un increment progressiu de l’oferta de places públiques al primer cicle d’educació infantil (0-3 anys). De la mateixa manera, han de coordinar les polítiques de cooperació entre si i amb altres entitats per assegurar l’oferta educativa en aquest cicle. Per tot això, cal determinar les condicions en les quals es poden establir convenis amb les corporacions locals, altres administracions i entitats privades sense ànim de lucre.
El Decret 60/2008, de 2 de maig, que estableix els requisits mínims que han de complir els centres de primer cicle d’educació infantil, preveu a l’article 3 que les administracions públiques han de promoure una oferta suficient de places de primer cicle d’educació infantil d’acord amb les necessitats de cada nucli de població. Per a això, han de determinar les condicions en les quals poden establir-se convenis amb les corporacions locals i amb altres administracions.
El Decret 131/2008, de 28 de novembre, pel qual s’estableix i regula la xarxa d’escoles infantils públiques i els serveis per a l’educació de la primera infància de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i es crea l’Institut per a l’Educació de la Primera Infància (BOIB núm. 169, de 4 de desembre), estableix a l’article 4.1 que “mitjançant resolució la consellera d’Educació i Cultura convocarà els ajuts corresponents per a la creació, consolidació de places de primer cicle d’educació infantil, sosteniment de centres de primer cicle d’educació infantil, oferta d’activitats, serveis i programes per a l’enfortiment de les capacitats educatives de les famílies amb infants menors de tres anys, tenguin o no fills o filles escolaritzats, i per al funcionament de serveis educatius d’atenció primerenca”. Poden participar en la convocatòria totes les entitats que s’hagin integrat a la xarxa mitjançant la subscripció del conveni previst a l’article 3 del mateix decret. Aquests ajuts són compatibles amb d’altres que es puguin obtenir de l’Administració mateixa o d’una altra entitat pública o privada, segons el que disposa la normativa de subvencions.
L’article 7 del mateix Decret diu que els ajuts econòmics per al sosteniment dels centres s’han d’atorgar de manera universal i igual a tots els centres públics que pertanyen a la xarxa d’escoles infantils públiques de la comunitat autònoma de les Illes Balears i d’acord amb el mòdul que preveu l’article 8.1 del mateix decret.
Aquests mòduls queden fixats a l’Ordre del conseller d’Educació i Universitat de 4 de juliol de 2017 (BOIB núm. 87, de 18 de juliol) mitjançant la qual s’estableix la quantia dels mòduls per a la creació de noves places de primer cicle d’educació infantil a centres de nova creació, per al sosteniment de les escoles públiques de primer cicle d’educació infantil, per al funcionament de serveis educatius d’atenció primerenca i per al funcionament d’activitats, serveis i programes per a l’enfortiment de les capacitats educatives de les famílies.
Aquests ajuts econòmics tenen per objecte contribuir a les despeses de creació de noves places, de funcionament, de manteniment, de conservació i de personal dels centres de primer cicle d’educació infantil que pertanyen a la xarxa esmentada. Igualment, els ajuts per al desenvolupament de serveis educatius d’atenció primerenca i els ajuts econòmics per al desenvolupament d’activitats, serveis i programes per a l’enfortiment de les capacitats educatives de les famílies amb infants menors de tres anys no escolaritzats, s’han de distribuir d’acord amb la mateixa Ordre del conseller d’Educació i Universitat de 4 de juliol de 2017.
D’aquesta manera, la legislació d’àmbit local i la legislació educativa preveuen la regulació de la cooperació entre les corporacions locals i les administracions educatives.
Per tot això, segons el que disposen l’article 15.1 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions (BOIB núm.196, de 31 de desembre) i l’article 4 de l’Ordre de la consellera d’Educació i Cultura d’1 de juliol de 2009, per la qual s’estableixen les bases reguladores de les subvencions en matèria d’educació i cultura (BOIB núm. 100, d’11 de juliol de 2009); segons el Pla Estratègic de Subvencions de la conselleria d’Educació i Universitat per a l’any 2017; a proposta del director general d’Innovació i comunitat Educativa; amb l’informe previ de la Direcció General de Pressuposts i Finançament; amb la fiscalització favorable de la Intervenció General, i fent ús de les facultats que m’atribueixen la Llei 4/2001, de 14 de maig, del Govern de les Illes Balears, i la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, dict la següent
RESOLUCIÓ
1. Objecte
L’objecte d’aquesta Resolució és convocar ajuts destinats a la creació de noves places públiques de primer cicle d’educació infantil a centres de nova creació a l’illa d’Eivissa, al sosteniment de la xarxa d’escoles públiques de primer cicle d’educació infantil de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, al funcionament de serveis educatius d’atenció primerenca de les Illes Balears i al funcionament d’activitats, serveis i programes per a l’enfortiment de les capacitats educatives de les famílies amb infants menors de tres anys de les Illes Balears, tenguin o no infants escolaritzats.
Els ajuts que es donin per a la creació de noves places tenen com a objectiu l’adaptació d’aquests centres al Decret 60/2008, de 2 de maig, pel qual es regulen els requisits mínims dels centres de primer cicle d’educació infantil.
2. Beneficiaris
Els beneficiaris d’aquests ajuts són els ajuntaments i consells insulars de les Illes Balears, que reuneixin els requisits exigits en aquesta convocatòria.
3. Import i crèdit pressupostari
1. L’import econòmic d’aquesta convocatòria és d’1.780.000 euros, amb càrrec als pressuposts de la Comunitat Autònoma per a l’any 2017, d’acord amb la distribució següent:
a. De la quantitat total, es destinen 79.750 euros per a la creació de places públiques de primer cicle d’educació infantil a l’illa d’Eivissa, a càrrec de les partides:
13601 421K04 46100 30
13601 421K04 46000 30
b. De la quantitat total, es destinen 1.350.000 euros per al sosteniment de les escoles públiques de primer cicle d’educació infantil de les Illes Balears, a càrrec de les partides:
13601 421K04 46000 10
13601 421K04 46000 11
13601 421K04 46100 20
13601 421K04 46000 20
13601 421K04 46100 30
13601 421K04 46000 30
13601 421K04 46100 40
c. De la quantitat total, es destinen 200.250 euros per al funcionament d’activitats, serveis i programes per a l’enfortiment de les capacitats educatives de les famílies de les Illes Balears, n’estiguin o no escolaritzats els infants, a càrrec de les partides:
13601 421K04 46000 10
13601 421K04 46000 11
13601 421K04 46100 20
13601 421K04 46000 20
13601 421K04 46100 30
13601 421K04 46000 30
13601 421K04 46100 40
d. De la quantitat total, es destinen 150.000 euros per al funcionament de serveis educatius d’atenció primerenca de les Illes Balears, a càrrec de les partides:
13601 421K04 46000 10
13601 421K04 46000 11
13601 421K04 46100 20
13601 421K04 46000 20
13601 421K04 46100 30
13601 421K04 46000 30
13601 421K04 46100 40
2. Una vegada que la Comissió Avaluadora prevista en aquesta Resolució hagi avaluat i qualificat les sol·licituds a què fa referència l’article 9.1 a d’aquesta Resolució, i un cop distribuïda la quantitat total destinada a aquests ajuts, d’acord amb l’Ordre del conseller d’Educació i Universitat de 4 de juliol de 2017, amb la finalitat de concedir el total de la subvenció, la quantia que no s’hagi exhaurit en algun dels mòduls s’ha de redistribuir entre la resta d’aquests, de manera que s’incrementi l’import que inicialment s’hi hagi previst. Per això, en primer lloc, s’ha d’incrementar la creació de places en centres de nova creació a l’illa d’Eivissa; una vegada cobertes aquestes sol·licituds, si n’és el cas, s’ha d’incrementar el sosteniment de les escoles infantils públiques de primer cicle d’educació infantil de les Illes Balears , i finalment, el del funcionament de serveis educatius d’atenció primerenca de les Illes Balears, d’acord amb els criteris següents:
1. Creació de places en centres de nova creació a l’illa d’Eivissa, fins arribar a un màxim de 80.000 € per entitat sol·licitant.
2n Sosteniment de les escoles infantils públiques de primer cicle d’educació infantil de les Illes Balears, fins arribar a un màxim de 5.000 € per unitat autoritzada i en funcionament.
3r Funcionament de serveis educatius d’atenció primerenca de les Illes Balears, fins arribar a un màxim de 1.500 € per infant de necessitats educatives especials escolaritzat.
3. Una vegada que la Comissió Avaluadora prevista en aquesta Resolució hagi elaborat l’informe a què fa referència l’article 9.1 b d’aquesta Resolució, havent redistribuït, si s’escau, el total de la quantitat prevista en aquesta convocatòria entre les partides previstes al punt 1 d’aquest article d’acord amb el punt anterior, i tenint en compte la natura econòmica i administrativa de les entitats sol·licitants a les quals es proposa concedir l’ajut, s’han d’obrir les partides pressupostàries que siguin necessàries.
4. Quan l’import de les sol·licituds d’ajuts per a la creació de places públiques de primer cicle d’educació infantil, per al sosteniment de centres públics de primer cicle d’educació infantil, per al funcionament de serveis educatius d’atenció primerenca i per al funcionament d’activitats, serveis i programes per a l’enfortiment de les capacitats educatives de les famílies amb infants menors de 3 anys, tenguin o no infants escolaritzats, sigui superior a les quantitats màximes que fixa aquesta Resolució, els criteris que s’han de seguir per concedir-los són els establerts a l’apartat 10.
4. Tipus d’ajuts
D’acord amb l’Ordre del conseller d’Educació i Universitat de 4 de juliol de 2017 mitjançant la qual s’estableix la quantia dels mòduls per a la creació de noves places públiques de primer cicle d’educació infantil, per al sosteniment de les escoles infantils públiques de primer cicle d’educació infantil, per al funcionament de serveis educatius d’atenció primerenca i per al funcionament d’activitats, serveis i programes per a l’enfortiment de les capacitats educatives de les famílies, aquests ajuts s’han de distribuir segons els conceptes següents:
1. Creació de noves places de primer cicle d’educació infantil.
a. Tenen per objecte contribuir al finançament de les despeses d’inversió per crear noves places de primer cicle d’educació infantil de titularitat pública a centres de nova creació a l’illa d’Eivissa, a raó de 1.450 € per plaça creada.
b. Es considera plaça de nova creació la plaça escolar per a infant menor de tres anys que no existís amb anterioritat a l’1 de setembre de 2017, tenint en compte que no substitueixi en cap cas places existents en edificis públics o dels quals el titular fos el municipi, independentment que estigués autoritzada o no.
c. El caràcter públic de les places a què fa referència l’apartat primer d’aquesta convocatòria ve determinat per la titularitat de les instal·lacions i del servei i pel finançament del funcionament del centre de primer cicle d’educació infantil.
d. L’oferta de places ha d’estar oberta a tota la població, i s’han d’aplicar els criteris d’admissió establerts amb caràcter general per als centres sostinguts amb fons públics.
e. Les places que es creïn han de ser de titularitat pública vinculades a l’Administració de què depenen.
f. Els centres que es creïn han de començar a funcionar al llarg del darrer trimestre del 2017 i comptar amb l’autorització preceptiva de la Conselleria d’Educació i Universitat com a centre de primer cicle d’educació infantil d’acord amb el Decret 60/2008, de 2 de maig, pel qual s’estableixen els requisits mínims dels centres de primer cicle d’educació infantil, abans d’iniciar el seu funcionament.
2. Sosteniment de les escoles públiques de primer cicle d’educació infantil.
a. Tenen per objecte contribuir a les despeses de funcionament, de manteniment, de conservació i de personal de les escoles públiques de primer cicle d’educació infantil de les Illes Balears integrades a la xarxa esmentada, a raó de 3.000 € per unitat escolar en funcionament.
b. Es considera unitat escolar en funcionament aquella que estigui autoritzada per l’Administració educativa en data anterior al setembre de 2016 i de la qual el secretari de l’entitat pública sol·licitant en certifiqui el funcionament de forma regular un mínim de sis mesos a partir de setembre de 2016.
3. Funcionament d’activitats, serveis i programes per a l’enfortiment de les capacitats educatives de les famílies.
a. Tenen per objecte contribuir a l’enfortiment de les capacitats educatives de les famílies de les Illes Balears, a raó de 250 € per cada sessió justificada d’una mateixa activitat feta a partir de setembre de 2016.
b. Es considera sessió de servei o programa destinat a l’enfortiment de les capacitats educatives de les famílies:
· Massatge infantil i/o ioga per a famílies amb infants menors de tres anys no escolaritzats.
· Taller de famílies amb infants menors de tres anys, estiguin aquests escolaritzats o no.
· Espai familiar adreçat a famílies amb infants no escolaritzats.
· Xerrades, col·loquis, taules rodones, etc. adreçats a famílies amb infants menors de tres anys, escolaritzats o no.
· Teatre, concerts, espectacles de dansa, etc., preferentment per a famílies amb infants menors de tres anys no escolaritzats.
· Activitats destinades a infants menors de tres anys no escolaritzats i a les seves famílies, residents a l’àmbit rural.
4. Funcionament de serveis educatius d’atenció primerenca.
a. Tenen per objecte contribuir a les despeses de detecció, diagnòstic i, sobretot, integració i suport educatiu dels infants amb necessitats educatives especials de les Illes Balears, a raó de 1.000 € per infant amb necessitats educatives especials.
b. Es considera alumne amb necessitats educatives especials escolaritzat aquell que a partir de setembre de 2016 hagi estat matriculat un mínim de sis mesos i del qual, al seu expedient, consti el dictamen d’escolarització o equivalent expedit per l’òrgan competent abans de l’1 de setembre de 2016.
c. No són computables els infants amb necessitats educatives especials escolaritzats que són atesos directament per personal de la pròpia Conselleria d’Educació i Universitat durant un temps igual o superior al 60 % de la seva permanència a l’escola infantil.
En el cas que dues entitats públiques integrades a la xarxa d’escoletes públiques de les Illes Balears col·laborin en el funcionament de serveis educatius d’atenció primerenca i/o en el funcionament d’activitats, serveis i programes per a l’enfortiment de les capacitats educatives de les famílies, aquests ajuts només els pot sol·licitar una d’aquestes. En qualsevol cas s’han d’atendre, preferentment, les sol·licituds dels consells insulars.
5. Requisits
Les entitats públiques sol·licitants han de reunir els requisits següents:
1. Generals:
a. Haver-se integrat a la xarxa d’escoletes públiques de les Illes Balears abans de setembre de 2016 mitjançant la subscripció del conveni en vigor amb la Conselleria d’Educació i Universitat, tal com preveu el Decret 131/2008, de 28 de novembre, pel qual s’estableix i regula la xarxa d’escoles infantils públiques i els serveis per a l’educació de la primera infància de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i es crea l’Institut per a l’Educació de la Primera Infància.
b. Haver justificat l’aplicació d’ajuts, en el cas que se n’hagin rebut en exercicis anteriors.
c. Estar al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social davant l’Administració de l’Estat i de les obligacions tributàries davant la hisenda autonòmica abans que es formuli la proposta de resolució de concessió.
d. No estar sotmès a cap de les prohibicions establertes a l’article 10 del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre (BOIB núm. 196, de 31 de desembre) i a l’article 27 de la Llei 12/2006, de 20 de setembre, per a la dona (BOIB núm. 135, de 26 de setembre).
2. Específics:
a. En el cas de places de creació a nous centres:
· Acreditar la titularitat de l’edifici on s’ubicarà el nou centre.
· Presentar estudi economicofinancer dels costos de la posada en funcionament del nou centre.
· Presentar la sol·licitud d’obertura i funcionament com a centre d’educació infantil de primer cicle, en què ha de quedar palesa l’adequació dels espais al Decret 60/2008.
· Comprometre’s a posar en funcionament el centre durant el darrer trimestre de 2017, comptant amb l’autorització corresponent de la Conselleria d’Educació i Universitat i amb l’estipulat al punt 3 de l’article 5 del Decret 131/2008.
b. En els casos del sosteniment de les escoles públiques de primer cicle d’educació infantil, del funcionament de serveis educatius d’atenció primerenca i del funcionament d’activitats, serveis i programes per a l’enfortiment de les capacitats educatives de les famílies:
· Haver funcionat regularment un mínim de sis mesos des de setembre de 2016 i comptar amb l’autorització corresponent de la Conselleria d’Educació i Universitat abans del setembre de 2016.
· Els centres pels quals se sol·licita l’ajut han d’estar dins el programa per a la gestió educativa de la Conselleria d’Educació i Universitat del Govern de les Illes Balears i s’ha de mantenir actualitzat pel que fa a la gestió administrativa de l’alumnat i del professorat.
6. Sol·licituds
1. Cada ajuntament o consell insular ha de presentar una única sol·licitud d’acord amb el model de l’annex 1.
2. La sol·licitud d’ajuts s’ha de presentar al registre de la Conselleria d’Educació i Universitat (adreçada a la Direcció General d’Innovació i Comunitat Educativa - IEPI) o a qualsevol dels llocs que determinen l’article 37.1 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic i del procediment administratiu comú de les administracions públiques .
3. Els impresos oficials de la sol·licitud i dels diferents annexos, necessaris per poder sol·licitar i justificar la subvenció, es troben a disposició de les persones interessades a la seu de l’Institut per a l’Educació de la Primera Infància (Direcció General d’Innovació i Comunitat Educativa, c. del Ter, 16, 2a, 07009, Palma) i a la pàgina web de la Conselleria d’Educació i Universitat (http://dgice.caib.es).
4. Cada entitat sol·licitant, per formalitzar la sol·licitud, ha de presentar els documents següents:
a. Sol·licitud, que s’ha de formalitzar per escrit mitjançant el model de que figura a l’annex 1 d’aquesta Resolució. L’ha de signar la persona que té la titularitat o la representació legal suficient de l’entitat i s’hi ha d’adjuntar l’ofici de tramesa corresponent.
b. Còpia compulsada del document acreditatiu del nomenament del representant legal.
c. Còpia del DNI del representant legal.
d. Còpia del CIF de l’entitat sol·licitant.
e. En el cas de ser la primera vegada que l’entitat sol·licita una subvenció o en el cas que hagi modificat el seu número de compte bancari, declaració responsable de la titularitat del compte bancari.
f. Declaració responsable signada pel representant legal de l’entitat d’acord amb l’annex 2. Aquesta declaració ha d’incloure:
· La declaració que totes les dades exposades són certes, de complir els requisits de l’article 5 d’aquesta convocatòria i de conèixer-ne i acceptar-ne les bases.
· La declaració de conèixer la legislació reguladora de la concessió d’ajuts públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i de les obligacions que assumeixen els beneficiaris, en especial l’article 11 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions i l’article 11 de l’Ordre de la consellera d’Educació i Cultura d’1 de juliol de 2009 (BOIB núm. 100, d’11 de juliol) per la qual s’estableixen les bases reguladores de les subvencions en matèria d’educació i cultura.
· La declaració de no estar sotmès a cap de les prohibicions establertes a l’article 10 del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre (BOIB núm. 196, de 31 de desembre) i a l’article 27 de la Llei 12/2006, de 20 de setembre, per a la dona (BOIB núm. 135, de 26 de setembre), per ser beneficiari de subvencions.
· La declaració de tenir coneixement que qualsevol alteració de les condicions que es tenen en compte per concedir l’ajut pot donar lloc a la modificació de la resolució de la concessió.
· La declaració de tenir coneixement que el falsejament de la declaració responsable que s’adjunta comporta l’obligació de reintegrar l’ajut obtingut.
g. Certificat expedit pel secretari de l’entitat de l’acord de l’òrgan competent de l’entitat en el qual s’aprova la sol·licitud de l’ajut.
h. Acreditació de trobar-se al corrent de les obligacions amb la Seguretat Social (mitjançant el corresponent certificat expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social).
i. La Conselleria d’Educació i Universitat obtindrà d’ofici els certificats que acrediten que els sol·licitants es troben al corrent de les obligacions tributàries amb l’Agència Estatal d’Administració Tributària i amb la hisenda autonòmica, atès que la presentació de la sol·licitud suposa l’autorització a l’òrgan instructor del procediment perquè, si escau, obtingui directament l’acreditació de les obligacions tributàries amb l’Agència Estatal d’Administració Tributària. En el cas que l’entitat sol·licitant denegui aquesta autorització, s’ha d’aportar un certificat de l’Agència Estatal d’Administració Tributària juntament amb la sol·licitud.
j. En el cas de places de creació:
· Previsió de places per trams d’edat que es pretenen crear i configuració del centre o centres resultants, d’acord a l’apartat A de l’annex 1 d’aquesta Resolució.
· Estudi econòmic i financer dels costos de la posada en funcionament del nou centre.
· Compromís de posar en funcionament el centre durant el darrer trimestre del 2017 amb la totalitat de places i de mantenir-lo en funcionament durant un període mínim de dotze anys, a més de no utilitzar l’immoble per a finalitats distintes d’aquelles que són objecte de l’ajut.
· Sol·licitud d’obertura i funcionament com a centre d’educació infantil de primer cicle, en què ha de quedar palesa l’adequació dels espais al Decret 60/2008, de 2 de maig, pel qual es regulen els requisits mínims dels centres de primer cicle d’educació infantil.
· Certificats adients justificatius de la titularitat de l’edifici. En el cas d’expedients que ja hagin estat tramitats amb anterioritat i dels quals es tengui constància dels antecedents que s’estableixen en aquesta Resolució, serà suficient que s’indiqui l’expedient en què es troben. No obstant això, l’acreditació de les facultats o dels requisits ha de ser vigent en el moment de sol·licitar l’ajuda.
5. L’Administració pot sol·licitar, a més, tota la documentació complementària que consideri necessària per avaluar de manera correcta la sol·licitud.
7. Termini de presentació de sol·licituds i d’esmena d’errades
1. Les sol·licituds s’han de presentar des de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears fins al 26 de setembre de 2017.
2. Si la sol·licitud o la documentació presentada té algun defecte o hi manca algun document, d’acord amb article 13.1 b de l’Ordre de la Consellera d’Educació i Cultura d’1 de juliol de 2009 per la qual s’estableixen les bases reguladores de les subvencions en matèria d’educació i cultura i amb article 69 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú, la Direcció General d’Innovació i Comunitat Educativa requerirà la documentació que falti a l’entitat interessada perquè, en el termini màxim de 10 dies naturals, presenti els documents preceptius que manquen, amb l’advertiment exprés que, si no ho fa així, s’entendrà que desisteix de la seva petició, amb la resolució prèvia que s’ha de dictar en els termes que preveu l’article 68 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
8. Instrucció i resolució del procediment
1. L’inici i la resolució del procediment per concedir subvencions regulades en aquesta convocatòria corresponen al conseller d’Educació i Universitat.
2. La Direcció General d’Innovació i Comunitat Educativa és l’òrgan competent per instruir el procediment.
3. La instrucció del procediment i la resolució i notificació de sol·licituds s’han de tramitar d’acord amb els articles 8 i 10 de l’Ordre de la Conselleria d’Educació i Cultura d’1 de juliol de 2009 que estableix les bases reguladores de les subvencions en matèria d’educació i cultura.
9. Avaluació de les sol·licituds i Comissió Avaluadora
1. L’examen i la valoració de les peticions correspon a la Comissió Avaluadora, la qual exerceix les funcions següents:
a. Avaluar i qualificar les sol·licituds d’acord amb els criteris i els requisits establerts en aquesta Resolució.
b. Emetre l’informe, degudament motivat, que ha de servir de base per elaborar la proposta de resolució.
2. Es crea una Comissió Avaluadora, els membres de la qual són els següents:
a. Presidència: director general de la Direcció General d’Innovació i Comunitat Educativa, o persona en qui delegui.
b. Secretaria: una persona en representació de l’Institut per a l’Educació de la Primera Infància.
c. Vocalies:
· Dues persones en representació de la Direcció General d’Innovació i Comunitat Educativa.
· Una persona en representació del Departament de Gestió Econòmica de la Conselleria d’Educació i Universitat.
· Una persona en representació del Departament de Serveis Jurídics.
3. La Comissió Avaluadora pot demanar l’assessorament d’una persona en representació de cada consell insular i de la Federació d’Entitats Locals de les Illes Balears per elaborar l’informe.
10. Criteris de concessió
1. La concessió de la subvenció s’ha de regir per criteris que garanteixin els principis de publicitat, transparència, concurrència, objectivitat, igualtat i no discriminació.
2. La concessió dels ajuts s’ha de fer d’acord amb el que disposa l’Ordre del conseller d’Educació i Universitat de 4 de juliol de 2017 (BOIB núm. 87, de 18 de juliol) per la qual s’estableix la quantia dels mòduls per a la creació de noves places públiques de primer cicle d’educació infantil, per al sosteniment de les escoles públiques de primer cicle d’educació infantil, per al funcionament de serveis educatius d’atenció primerenca i per al funcionament d’activitats, serveis i programes per a l’enfortiment de les capacitats educatives de les famílies.
3. L’import global establert al punt 3 d’aquesta convocatòria pot prorratejar-se entre els diferents mòduls de tal manera que la quantia de cada mòdul es podrà augmentar o disminuir d’acord amb el que estableix l’Ordre del conseller d’Educació i Universitat, de 4 de juliol de 2017 (BOIB núm. 87, de 18 de juliol) i segons els criteris establerts al punt 3.2 d’aquesta Resolució.
11. Concessió dels ajuts
1. El director general d’Innovació i Comunitat Educativa, amb fonament en l’informe de la Comissió Avaluadora, ha d’emetre la proposta de resolució de concessió i denegació dels ajuts, que ha d’incloure la llista de beneficiaris proposats per a l’atorgament de la subvenció, així com la relació de les sol·licituds excloses, amb indicació de la causa d’exclusió.
2. La proposta s’ha de publicar a la pàgina web de la Conselleria d’Educació i Universitat (http://dgice.caib.es).
12. Límit de les subvencions i concurrència amb altres ajuts
L’import de les subvencions regulades en aquesta Resolució no pot ser, en cap cas, d’una quantia que de manera aïllada o en concurrència amb altres subvencions o ajuts superi el cost de l’activitat subvencionada
13. Resolució del procediment
1. El conseller d’Educació i Universitat, a proposta del director general d’Innovació i Comunitat Educativa, ha de resoldre el procediment derivat de l’aplicació d’aquesta Resolució i ha de concedir o denegar l’ajut sol·licitat.
2. El termini màxim per resoldre els expedients és de sis mesos comptadors des de la data d’entrada de la sol·licitud a registre (article 13.1 d Llei 1/2009).
3. La resolució del conseller d’Educació i Universitat posa fi a la via administrativa.
4. Qualsevol alteració de les condicions tingudes en compte per concedir l’ajut i, en qualsevol cas, l’obtenció concurrent de subvencions o ajuts atorgats per altres administracions o ens públics o privats, nacionals o internacionals, pot donar lloc a la modificació de la resolució de concessió.
14. Obligacions de les entitats beneficiàries i terminis d’execució
Són obligacions dels beneficiaris dels ajuts les que estableixen l’article 11 del Decret legislatiu 2/2005 i l’article 11 de l’Ordre de la consellera d’Educació i Cultura d’1 de juliol de 2009, per la qual s’estableixen les bases reguladores de les subvencions en matèria d’educació i cultura, en especial les següents:
a. Comunicar a l’òrgan que ha emès la proposta de resolució l’acceptació o la renúncia de la proposta de resolució en els termes de la resolució de la convocatòria. En qualsevol cas, l’acceptació s’entén produïda automàticament si en el termini de vuit dies naturals des de la publicació de la proposta no es fa constar el contrari.
b. Acreditar, davant l’òrgan que li ha concedit la subvenció, el compliment efectiu dels requisits i les condicions que s’exigeixen per a la concessió dels ajuts i, si escau, el manteniment de l’activitat subvencionada.
c. Destinar l’import de la subvenció al finançament de l’actuació per a la qual s’ha sol·licitat.
d. Sotmetre’s a les actuacions de comprovació i control de les administracions autonòmica, estatal i comunitària, la Sindicatura de Comptes o altres òrgans de control extern que siguin procedents.
e. Facilitar tota la informació referent als centres i programes que l’Administració educativa requereixi en relació amb els ajuts concedits.
f. Fer constar de manera expressa el suport del Govern de les Illes Balears en la difusió del centre, així com la pertinença del centre a la xarxa d’escoletes públiques de les Illes Balears, tal com s’estableix al conveni d’integració a la xarxa subscrit.
15. Justificació i pagament de la subvenció
1. L’activitat subvencionada s’ha de justificar mitjançant la presentació del model de l’annex 3 d’aquesta convocatòria. Dit annex s’ha de presentar en el termini de 10 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació de la proposta de resolució de concessió.
2. El pagament de les subvencions s’ha de tramitar una vegada resolta la convocatòria i justificada l’activitat subvencionada de conformitat amb el que estableix aquesta convocatòria.
3. Els pagaments s’efectuen mitjançant transferència bancària al compte que el beneficiari hagi indicat.
16. Revocació i reintegraments dels ajuts concedits
1. D’acord amb el que disposen els articles 43, 44 i 45 del Decret legislatiu 2/2005, pertoca la revocació de la subvenció quan, posteriorment a la resolució de concessió, el beneficiari incompleix totalment o parcialment les obligacions o els compromisos contrets als quals està condicionada l’eficàcia de l’acte de concessió de la subvenció. Com a conseqüència de la revocació de la subvenció, queda sense efecte l’acte de concessió i pertoca el reintegrament de les quantitats percebudes indegudament.
2. Per valorar i quantificar els possibles incompliments de les condicions imposades amb motiu de la concessió de la subvenció, són d’aplicació els criteris de gradació establerts a l’article 20 de l’Ordre de la consellera d’Educació i Cultura, d’1 de juliol de 2009, per la qual s’estableixen les bases reguladores de les subvencions en matèria d’educació i cultura.
3. Per al reintegrament s’han d’aplicar els procediments prevists a aquest efecte a la legislació de finances, en els quals s’ha de garantir l’audiència a les persones interessades.
17. Règim d’infraccions i sancions
L’incompliment dels requisits establerts en aquesta Resolució dona lloc a l’aplicació del règim d’infraccions i sancions establert en el Decret legislatiu 2/2005.
18. Inspecció
D’acord amb el que disposa aquesta Resolució, les subvencions que concedeix la Conselleria d’Educació i Universitat s’han de sotmetre a la inspecció corresponent, segons la normativa vigent que hi sigui d’aplicació.
19. Publicació
Aquesta Resolució s’ha de publicar al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
20. Interposició de recursos
D’acord amb l’article 57.1 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, contra aquesta Resolució, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el conseller d’Educació i Universitat en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver-se publicat, o recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant la Sala Contenciosa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució.
Palma, 7 de setembre de 2017
El conseller
Martí X. March Cerdà
ANNEX 1
Sol·licitud d’ajut a la xarxa d’escoles públiques de les Illes Balears per a la creació de places de primer cicle d’educació infantil a centres de nova creació, per al sosteniment de les escoles públiques de primer cicle d’educació infantil, per al funcionament de serveis educatius d’atenció primerenca i per al funcionament d’activitats, serveis i programes per a l’enfortiment de les capacitats educatives de les famílies corresponent a l’any 2017
DADES DE L’ENTITAT SOL·LICITANT
Nom o raó social: ..............................................................................................................
Adreça1 ...............................................................................................................................
Telèfon/s de contacte: ........................................................................................................
Municipi: ..................................................................... CP: ...............................................
Província: ...........................................................................................................................
Dades bancàries per fer l’ingrés: ......................................................................................
DADES DEL / DE LA REPRESENTANT LEGAL O L’APODERAT/DA
Nom i llinatges: ..................................................................................................................
DNI/NIF: ..............................................................................................................................
Càrrec: ................................................................................................................................
Adreça1 ................................................................................................................................
Telèfon de contacte: .......................................... Telèfon mòbil:......................................
Adreça electrònica de contacte: .......................................................................................
Municipi:............................................................. CP: .........................................................
Província: ............................................................................................................................
1. En cap cas no es pot consignar com a adreça un apartat de correus.
DECLAR, en nom de l’entitat que represent, que són certes les dades que apareixen en aquesta sol·licitud i a la documentació que s’hi adjunta.
……………...................……, …….. d ………………………….. de 2017
[rúbrica]
() A) Sol·licitud d’ajut per a la creació de places públiques de primer cicle educació infantil a centres de nova creació (emplenau un quadre per cada centre)
|
Centre 1 |
|||||
|
Nom: |
|||||
|
Localitat: |
Adreça: |
||||
|
Telèfon: |
Adreça electrònica: |
||||
|
Places/Unitats |
0-1 anys |
1-2 anys |
2-3 anys |
1-3 anys |
|
|
Places de nova creació sol·licitades |
|||||
|
Unitats de nova creació sol·licitades |
|||||
|
Centre 2 |
|||||
|
Nom: |
|||||
|
Localitat: |
Adreça: |
||||
|
Telèfon: |
Adreça electrònica: |
||||
|
Places/Unitats |
0-1 anys |
1-2 anys |
2-3 anys |
1-3 anys |
|
|
Places de nova creació sol·licitades |
|||||
|
Unitats de nova creació sol·licitades |
|||||
|
Centre 3 |
|||||
|
Nom: |
|||||
|
Localitat: |
Adreça: |
||||
|
Telèfon: |
Adreça electrònica: |
||||
|
Places/Unitats |
0-1 anys |
1-2 anys |
2-3 anys |
1-3 anys |
|
|
Places nova creació sol·licitades |
|||||
|
Unitats nova creació sol·licitades |
|||||
() B) Sol·licitud d’ajut per al sosteniment de les escoles públiques de primer cicle d’educació infantil (emplenau un quadre per cada centre)
|
Centre 1 |
|||||||||||
|
Nom: |
Codi del centre: |
||||||||||
|
Adreça: |
Localitat: |
||||||||||
|
Adreça electrònica: |
Telèfon: |
||||||||||
|
BOIB d’autorització: |
Unitats autoritzades:
|
||||||||||
|
Unitats escolars autoritzades i en funcionament |
Unitats 0-1 anys |
Unitats 1-2 anys |
Unitats 2-3 anys |
Unitats 1-3 anys |
Unitats totals |
||||||
|
De setembre de 2016 a juliol de 2017 |
|||||||||||
|
De gener de 2017 a juliol de 2017 (especificau la data d’obertura a la cel·la corresponent, amb el format dd/mm/17) |
|||||||||||
|
Data:
|
Data: |
Data: |
Data: |
||||||||
|
Centre 2 |
|||||||||||
|
Nom: |
Codi del centre: |
||||||||||
|
Adreça: |
Localitat: |
||||||||||
|
Adreça electrònica: |
Telèfon: |
||||||||||
|
BOIB d’autorització: |
Unitats autoritzades:
|
||||||||||
|
Unitats escolars autoritzades i en funcionament |
Unitats 0-1 anys |
Unitats 1-2 anys |
Unitats 2-3 anys |
Unitats 1-3 anys |
Unitats totals |
||||||
|
De setembre de 2016 a juliol de 2017 |
|||||||||||
|
De gener de 2017 a juliol de 2017 (especificau la data d’obertura a la cel·la corresponent, amb el format dd/mm/17) |
|||||||||||
|
Data: |
Data: |
Data: |
Data: |
||||||||
|
Centre 3 |
|||||||||||
|
Nom: |
Codi del centre: |
||||||||||
|
Adreça: |
Localitat: |
||||||||||
|
Adreça electrònica: |
Telèfon: |
||||||||||
|
BOIB d’autorització: |
Unitats autoritzades:
|
||||||||||
|
Unitats escolars autoritzades i en funcionament |
Unitats 0-1 anys |
Unitats 1-2 anys |
Unitats 2-3 anys |
Unitats 1-3 anys |
Unitats totals |
||||||
|
De setembre de 2016 a juliol de 2017 |
|||||||||||
|
De gener de 2017 a juliol de 2017 (especificau la data d’obertura a la cel·la corresponent, amb el format dd/mm/17) |
|||||||||||
|
Data: |
Data: |
Data: |
Data: |
||||||||
................................., ......... d ................... de 2017
El secretari / La secretària / L’interventor/a
[rúbrica] [segell de l’entitat beneficiària]
() C) Sol·licitud d’ajuts per al funcionament d’activitats, serveis i programes per a l’enfortiment de les capacitats educatives de les famílies.
|
Nombre de sessions |
Lloc de realització |
Dates de realització |
Nombre aproximat d’assistents |
|
|
Massatge infantil i/o ioga per a famílies amb infants menors de tres anys no escolaritzats. |
||||
|
Taller de famílies. |
||||
|
Espai familiar adreçat a famílies amb infants no escolaritzats. |
||||
|
Xerrades, col·loquis, etc. adreçats a famílies amb infants menors de tres anys. |
||||
|
Teatre, concerts, espectacles de dansa, etc. adreçats preferentment a famílies amb infants menors de tres anys no escolaritzats. |
||||
|
Activitats destinades a infants menors de tres anys no escolaritzats i a les seves famílies residents en l’àmbit rural. |
() D) Sol·licitud d’ajuts per al funcionament de serveis educatius d’atenció primerenca per a aquells infants amb necessitats educatives especials escolaritzats que no són atesos per personal de la pròpia Conselleria d’Educació i Universitat durant un temps igual o superior al 60 % de la seva permanència a l’escoleta (emplenau un quadre per cada centre).
|
Centre 1 |
|||||
|
Nom: |
Codi de centre: |
||||
|
Adreça: |
Localitat: |
||||
|
Adreça electrònica: |
Telèfon: |
||||
|
Alumnes de NEE escolaritzats a partir de setembre de 2016 |
|||||
|
Inicials nom |
Inicials llinatges |
Data de naixement (dia/mes/any) |
Període d’escolarització |
||
|
Data inici (dia/mes/any) |
Total mesos |
||||
|
Centre 2 |
|||||
|
Nom: |
Codi de centre: |
||||
|
Adreça: |
Localitat: |
||||
|
Adreça electrònica: |
Telèfon: |
||||
|
Alumnes de NEE escolaritzats a partir de setembre de 2016 |
|||||
|
Inicials nom |
Inicials llinatges |
Data de naixement (dia/mes/any) |
Període d’escolarització |
||
|
Data inici (dia/mes/any) |
Total mesos |
||||
................................., ......... d ................... de 2017
El secretari / La secretària / L’interventor/a
[rúbrica] [segell de l’entitat beneficiària]
ANNEX 2
Declaració responsable
[Nom i llinatges] ..………………………………………………………....……..........…........................,
amb el DNI …..........………………........., en nom de l’entitat sol·licitant ……………………………….…….., amb el NIF ……………………….....,
DECLAR, sota la meva responsabilitat, en relació amb el procediment per a l’obtenció de subvencions, convocat per la Resolució del conseller d’Educació i Universitat de ….…. de ……………….….. de 2017, que:
· Totes les dades exposades són certes, complesc els requisits de l’article 5 de la convocatòria i conec i accept les bases d’aquesta convocatòria.
· Conec la legislació reguladora de la concessió d’ajuts públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i de les obligacions que n’assumeixen els beneficiaris, en especial, l’article 11 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions i l’article 11 de l’Ordre de la consellera d’Educació i Cultura d’1 de juliol de 2009 (BOIB núm. 100, d’11 de juliol), la qual estableix les bases reguladores de les subvencions en matèria d’educació i cultura.
· L’entitat que represent no està sotmesa a cap de les prohibicions establertes a l’article 10 del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre (BOIB núm. 196, de 31 de desembre) i a l’article 27 de la Llei 12/2006, de 20 de setembre, per a la dona (BOIB núm. 135, de 26 de setembre), per ser beneficiari de subvencions.
· Tenc coneixement que qualsevol alteració de les condicions que es tenen en compte per concedir l’ajut pot donar lloc a la modificació de la resolució de la concessió.
· Tenc coneixement que el falsejament de la declaració responsable que adjunt comporta l’obligació de reintegrar l’ajuda obtinguda.
........................, ……… d ……………………… de 2017
[rúbrica]
ANNEX 3
A) Model de certificat i memòria econòmica de les unitats de nova creació
..........................................................................................., secretari/ària / interventor/a de l’entitat pública ...................................................................,
CERTIFIC:
1. Que aquesta entitat és titular de l’edifici dels nous centres que consten als quadres que figuren a continuació i que el nombre d’unitats escolars en via de ser autoritzades, així com el nombre de places, consten al mateix quadre:
|
Centre 1 |
|||||
|
Nom: |
|||||
|
Localitat: |
Adreça: |
||||
|
Telèfon: |
Adreça electrònica: |
||||
|
Places/Unitats |
0-1 anys |
1-2 anys |
2-3 anys |
1-3 anys |
|
|
Places nova creació sol·licitades |
|||||
|
Unitats nova creació sol·licitades |
|||||
|
Centre 2 |
|||||
|
Nom: |
|||||
|
Localitat: |
Adreça: |
||||
|
Telèfon: |
Adreça electrònica: |
||||
|
Places/Unitats |
0-1 anys |
1-2 anys |
2-3 anys |
1-3 anys |
|
|
Places nova creació sol·licitades |
|||||
|
Unitats nova creació sol·licitades |
|||||
2. Que aquesta entitat es compromet a posar en funcionament el centre durant el darrer trimestre de 2017, comptant amb l’autorització corresponent de la Conselleria d’Educació i Universitat i amb l’estipulat al punt 3 de l’article 5 del Decret 131/2008.
Em compromet a comunicar a l’Institut per a l’Educació de la Primera Infància les sol·licituds d’altres subvencions que es presentin o s’hagin presentat per a la mateixa finalitat, a l’efecte de determinar la concurrència de subvencions (marcau l’opció en la qual us trobau):
L’entitat no percep cap altre ajut pel mateix concepte
L’entitat percep ajuts pel mateix concepte per la quantitat de ……...... euros mensuals/anuals (en cas de ser afirmatiu, cal annexar el llistat d’ajuts, quanties i activitats a què s’han destinat.)
Certific que el cost de la creació de noves places al centre o centres de titularitat de l’Ajuntament/Consell Insular és igual o superior a la suma de tots els ajuts percebuts pel mateix concepte.
B) Model de certificat i memòria econòmica de les unitats escolars en funcionament, del funcionament de serveis educatius d’atenció primerenca i d’activitats, serveis i programes per a l’enfortiment de les capacitats educatives de les famílies
..........................................................................................., secretari/ària / interventor/a de l’entitat pública ...................................................................,
CERTIFIC:
1. Que aquesta entitat és titular del centre o centres que consten als quadres que figuren a continuació i que el nombre d’unitats escolars autoritzades i en funcionament un mínim de 6 mesos des de setembre de 2016 a cada centre és el consignat al quadre corresponent.
|
Centre 1 |
|||||||||||
|
Nom: |
Codi del centre: |
||||||||||
|
Adreça: |
Localitat: |
||||||||||
|
Adreça electrònica: |
Telèfon: |
||||||||||
|
BOIB d’autorització: |
Unitats autoritzades:
|
||||||||||
|
Unitats escolars autoritzades i en funcionament des de setembre de 2016 un mínim de 6 mesos |
|||||||||||
|
Total unitats |
Unitats 0-1 anys |
Unitats 1-2 anys |
Unitats 2-3 anys |
Unitats 1-3 anys |
|||||||
|
Centre 2 |
|||||||||||
|
Nom: |
Codi del centre: |
||||||||||
|
Adreça: |
Localitat: |
||||||||||
|
Adreça electrònica: |
Telèfon: |
||||||||||
|
BOIB d’autorització: |
Unitats autoritzades:
|
||||||||||
|
Unitats escolars autoritzades i en funcionament des de setembre de 2016 un mínim de 6 mesos |
|||||||||||
|
Total unitats |
Unitats 0-1 anys |
Unitats 1-2 anys |
Unitats 2-3 anys |
Unitats 1-3 anys |
|||||||
|
Total d’unitats escolars autoritzades i en funcionament des de setembre de 2016 un mínim de 6 mesos |
Quantia de la subvenció sol·licitada:
|
Quantia del mòdul de sosteniment d’unitats escolars: |
3.000 € / unitat |
|
Quantia total de la subvenció sol·licitada per al sosteniment del centre: |
2. Que aquesta entitat pública ha organitzat des de setembre de 2016 les activitats, serveis i programes per a l’enfortiment de les capacitats educatives de les famílies següents:
|
Nombre sessions |
Lloc de realització |
Dates de realització |
Nombre aproximat d’assistents |
|
|
Massatge infantil i/o ioga per a famílies amb infants menors de tres anys no escolaritzats. |
||||
|
Taller de famílies. |
||||
|
Espai familiar adreçat a famílies amb infants no escolaritzats. |
||||
|
Xerrades, col·loquis, etc. adreçats a famílies amb infants menors de tres anys. |
||||
|
Teatre, concerts, espectacles de dansa, etc. adreçats preferentment a famílies amb infants menors de tres anys no escolaritzats. |
||||
|
Activitats destinades a infants menors de tres anys no escolaritzats i a les seves famílies residents en l’àmbit rural. |
Quantia de la subvenció sol·licitada:
Quantia per cada sessió feta d’una mateixa activitat
|
250 € / sessió |
|
|
Nombre de sessions fetes des de setembre de 2016: |
|
|
Quantia total de la subvenció sol·licitada per a activitats, serveis i programes per a l’enfortiment de les capacitats educatives de les famílies: |
3. Que els alumnes amb necessitats educatives especials que consten a continuació han estat matriculats des de setembre de 2016 un mínim de sis mesos als centres consignats i que al seu expedient consta el dictamen d’escolarització corresponent, o un altre d’equivalent, expedit per l’òrgan competent (no són computables els infants amb necessitats educatives especials escolaritzats que són atesos directament per personal de la pròpia Conselleria d’Educació i Universitat durant un temps igual o superior al 60 % de la seva permanència a l’escoleta).
|
Centre 1 |
|||||
|
Nom: |
Codi de centre: |
||||
|
Adreça: |
Localitat: |
||||
|
Adreça electrònica: |
Telèfon: |
||||
|
Alumnes de NEE escolaritzats des de setembre de 2016 |
|||||
|
Inicials del nom |
Inicials dels llinatges |
Data de naixement (dia/mes/any) |
Període d’escolarització |
||
|
Data d’inici (dia/mes/any) |
Total mesos |
||||
|
Centre 2 |
|||||
|
Nom: |
Codi de centre: |
||||
|
Adreça: |
Localitat: |
||||
|
Adreça electrònica: |
Telèfon: |
||||
|
Alumnes de NEE escolaritzats des de setembre de 2016 |
|||||
|
Inicials del nom |
Inicials dels llinatges |
Data de naixement (dia/mes/any) |
Període d’escolarització |
||
|
Data d’inici (dia/mes/any) |
Total mesos |
||||
|
Centre 3 |
||||
|
Nom: |
Codi de centre: |
|||
|
Adreça: |
Localitat: |
|||
|
Adreça electrònica: |
Telèfon de contacte: |
|||
|
Alumnes de NEE escolaritzats des de setembre de 2016 |
||||
|
Inicials del nom |
Inicials dels llinatges |
Data de naixement (dia/mes/any) |
Període d’escolarització |
|
|
Data d’inici (dia/mes/any) |
Total mesos |
|||
Quantia de la subvenció sol·licitada:
|
Quantia per infant amb NEE |
1.000 € |
|
Nombre d’infants amb NEE que reuneixen els requisits establerts a la convocatòria: |
|
|
Quantia total de la subvenció sol·licitada per als alumnes amb necessitats educatives especials que reuneixen els requisits establerts a la convocatòria: |
Em compromet a comunicar a l’Institut per a l’Educació de la Primera Infància les sol·licituds d’altres subvencions que presenti o hagi presentat per a la mateixa finalitat, a efectes de determinar la concurrència de subvencions (marcau l’opció en la qual us trobau):
No percep cap altre ajut pel mateix concepte
Percep ajuts pel mateix concepte per la quantitat de ……...... euros mensuals/anuals (en cas de ser afirmatiu, cal annexar el llistat d’ajuts, quanties i activitats a què s’han destinat.)
Que el cost del sosteniment del centre/s de titularitat de l’Ajuntament o Consell Insular és igual o superior a la suma de tots els ajuts percebuts pel mateix concepte
I perquè així consti, i s’incorpori a la documentació esmentada en aquesta Resolució, expedesc aquest certificat, amb el vistiplau del batle o el president.
______________________, _____ d ____________________ de 2017
Vist i plau,
[rúbrica] El batle / La batlessa
El president / La presidenta
[rúbrica]
Documentació adjunta a aquest certificat:
() Un exemplar o còpia del document informatiu amb què s’ha fet pública l’oferta de places del curs 2016-2017.
() Un exemplar o còpia del document informatiu de cadascuna de les activitats.
() Un certificat que el cost del sosteniment del centre/s de titularitat de l’Ajuntament o Consell Insular és igual o superior a la suma de tots els ajuts percebuts pel mateix concepte.
() Un certificat que el cost de la creació del centre/s de titularitat de l’Ajuntament o Consell Insular és igual o superior a la suma de tots els ajuts percebuts pel mateix concepte.