Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 9778
Participació Ciutadana. Acord JG 06/09/2017. Contractació producció artística Reis Mags 2018, 2019 i 2020
Versió PDF
La Junta de Govern de Palma amb núm. JGL_20170906_01_U43 de día 6 de setembre de 2017 va acordar:
1er.- INICIAR l’expedient de contractació del servei de producció artística, tècnica i de gestió de la cavalcada de Reis de Palma pels anys 2018, 2019 i 2020.
2n.- APROVAR els plecs de clàusules administratives i prescripcions tècniques prescripcions tècniques per a la contractació del servei de producció artística, tècnica, de gestió i participació ciutadana de la festivitat dels Reis Mags a Palma 2018, 2019 i 2020, mitjançant procediment OBERT no sarha, que s’adjunten com annex.
3r.- AUTORITZAR una despesa global de 575.000,00 € (21% d’IVA inclós), distribuïts de la següent manera i que s’han de carregar a les partides següents:
-Partida núm. 16 33801 22609, o partida escaient, del pressupost municipal de despeses de 2018................... 250.000,00€
- Partida núm. 16 33801 22609, o partida escaient, del Pressupost municipal de despeses de 2019................... 185.000,00€
- Partida núm. 16 33801 22609, o partida escaient, del Pressupost municipal de despeses de 2020 .................. 140.000€
4rt.- PUBLICAR aquest acord al BOIB, a efectes d’informació pública, per un termini de 10 dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la seva publicació, i acordar simultaniejar els períodes d’informació pública i de licitació adients a l’esmentada contractació.
5è- DONAR TRASLLAT del present acord al Servei de Contractació per la realització dels tràmits adients per a la licitació de l’esmentada contractació.
(Data de signatura: 06/09/2017
Antonia Casas Mora)