Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE MARRATXÍ
Núm. 9390
Licitació del contracte de la gestió del Camp municipal des Figueral-Can Farineta amb explotació de bar
Versió PDF
Per Decret de l’Alcaldia de data 22-08-2017, s’ha aprovat el Plec de clàusules administratives particulars i tècniques, per a contractar la gestió del Camp municipal des Figueral-Can Farineta, amb explotació del bar, la qual part dispositiva diu el següent:
“1r.- Aprovar el Plec de clàusules administratives particulars i tècniques, que han de regir la gestió del Camp municipal des Figueral-Can Farineta, amb explotació del bar, mitjançant procediment obert, per un període d’un any, prorrogable fins a un any més.
2n.- Aprovar la despesa corresponent.
3r.- Que prossegueixi l’expedient els tràmits reglamentaris adients.”
Per això s’anuncia l’esmentat decret als efectes d’informació pública, a fi que durant el termini de deu dies naturals, a comptar des de l’endemà de la publicació del corresponent anunci al BOIB, puguin presentar-se reclamacions en el Registre General. Els esmentats plecs restaran exposats a la Secció de Contractació d’aquest Ajuntament.
ANUNCI per a la LICITACIÓ del contracte de la gestió del Camp muncipal des Figueral-Can Farineta, amb explotació del bar, segons plec de condicions aprovat per Decret de l’Alcaldia de data 22-08-2017.
1r. Entitat adjudicadora:
- Organisme: Ajuntament de Marratxí.
- Dependència que tramita l’expedient: CONTRACTACIÓ
- Exp.: Ad. Esp. 2/2017
2n. Objecte del contracte:
- Descripció: gestió del Camp municipal des Figueral-Can Farineta, amb explotació del bar.
- Duració del contracte: Un any, prorrogable fins a un any més (1+1).
3r. Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:
- Tramitació: ordinària.
- Procediment: obert.
4rt. Pressupost: El cànon a satisfer pel concessionari per a prestar el servei objecte del present contracte, tenint en compte l’estudi econòmic que serveix de base de la concessió i les concretes obligacions de l’adjudicatari que es recullen al present plec, es fixa, com a mínim, en la quantitat anual de 1 € (a l’alça)
5è.- Garantia Provisional: No es fixa.
6è.- Presentació d’ofertes:
-Termini: les proposicions es presentaran en el Registre General (Secretaria General) en mà, de 8,15 a 14,00 hores, durant els 15 dies naturals següents a la publicació de l’anunci en el BOIB (si el darrer dia fos dissabte, diumenge o festiu, s’entendrà prorrogat a primer dia hàbil següent)
-Documentació a presentar: La especificada a la clàusula catorzena del plec de clàusules administratives que regeix la contractació.
-Lloc de presentació:
1.Entitat: Ajuntament de Marratxí (Registre General)
2.Domicili: Olesa, 66
3.Localitat i C.P.: Marratxí C.P. 07141.
4.Tel. 971 78 81 24, 971 78 81 30; fax 971 79 74 33
7è.- Obertura de les ofertes:
-Entitat: Ajuntament de Marratxí (Saló de Juntes)
-Domicili: Olesa, 66 - 1r Marratxí
-Data i hora: a les 9,00 hores del primer dia hàbil següent a la data de finalització de presentació d’ofertes, i sempre que l’Ajuntament hagi rebut la totalitat de les pliques i sempre que no s’haguessin presentat reclamacions durant el període d’informació pública, del plec de clàusules administratives particulars i tècniques, supòsit en el qual per a procedir a l’obertura de les proposicions, s’hauran d’haver resolt les al·legacions formulades. Si no es donen aquests dos supòsits, la mesa d’obertura s’anunciarà al Perfil del Contractant amb, al menys, vint-i-quatre hores d’antelació
Marratxí a 22 d’agost de 2017.
El Batle Acctal,
Miquel Cabot Rodríguez