Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE CULTURA, PARTICIPACIÓ I ESPORTS

Núm. 9621
Licitació del contracte de servei per a la impressió i empaquetatge de les proves escrites de llengua catalana que convoca la direcció general de Política Lingüística

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:

a.   Organisme: Conselleria de Cultura, Participació i Esports.

b.   Dependència que tramita l'expedient: Unitat Administrativa de Contractació.

c.   Obtenció de la documentació i informació:

1.   Dependència: Unitat Administrativa de Contractació

2.   Domicili: Carrer de l'Uruguai, s/n – Edifici Palma Arena

3.   Localitat i codi postal: Palma - 07010

4.   Telèfon:  971 17 77 18

5.   Fax: 971 17 69 61

6.   Correu electrònic: contractacio@sgptc.caib.es

7.   Direcció d'Internet del perfil del contractant: https://contrataciondelestado.es/wps/portal/plataforma

8.   Data límit d'obtenció de documentació i informació: la mateixa que l'assenyala per a la presentació d'ofertes.

d.   Número d'expedient: CONTR 2017/2671

2. Objecte del contracte:

a.   Tipus: servei

b.   Descripció: contracte de servei per a la impressió i empaquetatge de les proves escrites de llengua catalana que convoca la direcció general de Política Lingüística

c.   Divisió per lots i nombre de lots/nombre de unitats: no

d.   Lloc d'execució/lliurament: Poliesportiu Príncipes de España

e.   Termini d'execució/lliurament: 2 anys.

f.    Admissió de pròrroga: si

g.   Establiment d'un acord marco: no

h.   Sistema dinàmic d'adquisició: no

i.    CPV: 79810000-5

3. Tramitació i procediment

a.   Tramitació: ordinària.

b.   Procediment: obert.

c.   Subhasta electrònica: no

d.   Criteris d'adjudicació: veure clàusula A (Criteris d’Adjudicació) del Quadre de criteris d’adjudicació del contracte del plec de clàusules administratives particulars (PCAP)

4. Valor estimat del contracte: 58.676,46 euros

5. Pressupost base de licitació:

Import total: 26.671,12 euros (IVA exclòs); 5.600,94 euros (IVA); 32.272,06 euros (IVA inclòs).

6. Garanties exigides.

Provisional: no.

Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació.

7. Requisits específics del contractista:

a.   Classificació: no

b.   Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: D'acord amb l'apartat F (F0 a F6) del PCAP.

c.   Altres requisits específics: els prevists en la lletra Y del PCAP.

d.   Contractes reservats: no

e.   Condicions especials d'execució de caràcter social: les previstes en la lletra M del PCAP.

8. Presentació d'ofertes o de sol·licituds de participació:

a.   Data d'enviament de l'anunci al DOUE: no

b.   Data límit de presentació: 16 dies naturals a contar des de el dia següent al de la publicació de l'anunci de licitació en el BOIB. En el cas que el darrer dia de presentació fos dissabte, diumenge o festiu a les Illes Balears, el termini es prorrogarà al primer dia hàbil següent. Hora límit: 14.00 hores.

c.   Modalitat de presentació: la prevista en els punts 12 a 14 del plec de clàusules administratives particulars.

d.   Lloc de presentació

1.   Dependència: Servei de contractació de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports (UAC).

2.   Domicilio: carrer de l'Uruguai, s/n (Edifici Palma Arena)

3.   Localitat i codi Postal: Palma– 07010

4.   Direcció electrònica: contractacio@sgptc.caib.es

e.   Número previst d'empreses (proc. restringit): no

f.    Admissió de variants: no.

g.   Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos a contar des de la data de finalització del termini per presentar les proposicions.

9. Obertura d'ofertes:

a.   Descripció: en els terminis exposats en el PCAP.

b.   Direcció: carrer de l'Uruguai, s/n (Edifici Palma Arena).

c.   Localitat i codi postal: Palma - 07010

d.   Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà en el perfil del contractant.

10. Despeses de publicitat: a càrrec de l'adjudicatari fins 400 €.

11. Altres Informacions: no

Palma, 31 d’agost de 2017

El secretari general

[Resolució de la conselleria de Cultura, Participació i Esports de delegació de competències i signatura (BOIB núm. 55, de 03.05.2016)]

Guillem J. Fullana i Daviu