Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 9616
Correcció d'errors de la resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 23 d'agost de 2017, (BOIB núm. 106, de 29 d'agost de 2017) pel qual es convoca un concurs – oposició per cobrir places vacants de la categoria d'auxiliar d'infermeria depenents del Servei de Salut de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. En el BOIB núm. 106 de 29 d'agost de 2017 es va publicar la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears pel qual es convoca un concurs – oposició  per cobrir places vacants de la categoria d'auxiliar d'infermeria depenents del Servei de Salut de les Illes Balears.

2. S'ha advertit un error en el punt 3.12 de l'Annex 1 – bases de la convocatòria - d'aquesta resolució, el qual es procedeix a rectificar mitjançant la present resolució.

Fonaments de Dret

1. Art. 109.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

2. Art. 56 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de Règim Jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les *Illes *Balears.

Per tot això, dicto la següent

Resolució

1. Rectificar l'error observat en el punt 3.12 de l'Annex 1 – bases de la convocatòria - de la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 23 d'agost de 2017 (BOIB núm. 106 de 29 d'agost de 2017) pel qual es convoca un concurs – oposició  per cobrir places vacants de la categoria d'auxiliar d'infermeria depenents del Servei de Salut de les Illes Balears  en el sentit següent:

- On diu:

3.12 En la sol·licitud, l'aspirant ha d'esmentar expressament que compleix tots els requisits i les condicions que s'exigeixen en cada cas. A més, ha d'adjuntar els documents següents:

a) Fotocòpia del document d'identitat (DNI, NIE o passaport). Les persones que, d'acord amb la base 2.1.a, tinguin dret a participar en el procés selectiu per una causa determinada de parentiu o dependència han de presentar una fotocòpia compulsada d'algun document que acrediti aquesta circumstància.

b) Resguard acreditatiu d'haver pagat la taxa de l'examen (*DUI, exemplar per a l'Administració), en el qual ha de figurar el segell de l'entitat bancària que acrediti que s'ha efectuat el pagament.

c) Titulació acadèmica necessària per poder participar en aquesta convocatòria.

- Ha de dir:

3.12  En la sol·licitud, l'aspirant ha d'esmentar expressament que compleix tots els requisits i les condicions que s'exigeixen en cada cas. A més, ha d'adjuntar els documents següents:

a) Fotocòpia del document d'identitat (DNI, NIE o passaport). Les persones que, d'acord amb la base 2.1.a, tinguin dret a participar en el procés selectiu per una causa determinada de parentiu o dependència han de presentar una fotocòpia compulsada d'algun document que acrediti aquesta circumstància.

b) Resguard acreditatiu d'haver pagat la taxa de l'examen (DUI, exemplar per a l'Administració), en el qual ha de figurar el segell de l'entitat bancària que acrediti que s'ha efectuat el pagament.

c)  Titulació acadèmica necessària per poder participar en aquesta convocatòria, degudament compulsada.

d) Acreditar els coneixements de català corresponents al certificat B1, mitjançant document degudament compulsat.

3. Publicar la present convocatòria en el Butlletí Oficial dels Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució -que esgota la via administrativa- pot interposar-se un recurs de reposició davant l'òrgan que ho dicta, en el termini d'un mes a explicar des de l'endemà a la data de la publicació en el B.O.I.B., d'acord als articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, en relació amb l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. També pot interposar-se directament un recurs contenciós -administratiu davant la jurisdicció contenciós -administrativa en el termini de dos mesos a explicar des de l'endemà a la data de la publicació en el B.O.I.B., d'acord amb els articles 8.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciós -administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar.

Palma, 29 d'agost de 2017

El director general del Servei de Salut dels Illes Balears
Julio Miguel Fuster Culebras