Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT

Núm. 9545
Resolució del conseller d’Educació i Universitat per la qual es convoca el procediment per seleccionar els centres docents de Mallorca, Menorca i Eivissa amb professionals que poden participar en la primera fase (període d’octubre a gener) de les accions formatives del Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2017-2018

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El 19 d’abril de 2002 el Consell de Govern va aprovar l’Acord de desenvolupament de programes d’educació per a la salut en els centres educatius (BOIB núm. 78, de 29 de juny de 2002). Segons el que estableix aquest Acord, l’actual Conselleria de Salut i la Conselleria d’Educació i Universitat han de desenvolupar programes d’educació per a la salut a tots els centres educatius de les Illes Balears.

El 4 de juny de 2014 es va signar el conveni de col·laboració entre la Conselleria de Salut, la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i el Servei de Salut per dur a terme el Programa Alerta Escolar Balear. En la clàusula 1 del conveni esmentat s’estableix, entre d’altres, el següent: “Establir les mesures necessàries per assegurar que els professionals de l’àmbit sanitari imparteixin la formació adequada de primers auxilis, en cas d’emergència, sobre les patologies d’asma, al·lèrgies/anafilaxi, epilèpsia/crisi convulsiva, cardiopaties congènites i diabetis, als professionals (professors, educadors i altres professionals) dels centres educatius autoritzats a impartir ensenyaments d’educació infantil, primària, secundària obligatòria, secundària post obligatòria i educació especial, de centres públics, privats o privats-concertats, amb alumnat d’edats compreses entre 0 i 19 anys a excepció dels centres d’educació especial (per a aquests centres s’establirà una edat màxima de 21 anys) que ho sol·licitin, mitjançant una convocatòria pública gestionada pel Servei de Suport Educatiu, amb la finalitat d’aconseguir un grau suficient de coneixements que els permeti supervisar i/o realitzar les atencions necessàries en cas d’emergència.”

Per tal de donar compliment al conveni és necessari establir el procediment per seleccionar els centres docents amb professionals que poden participar en les accions formatives del Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2017-2018.

Per tot això, dict la següent

RESOLUCIÓ

Primer

Aprovar la convocatòria per seleccionar dels centres docents de Mallorca, Menorca i Eivissa amb professionals que poden participar en la primera fase de les accions formatives del Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2017-2018.

Segon

Establir els termes de la convocatòria, a l’annex 1 d’aquesta Resolució; la sol·licitud de participació en el procediment per seleccionar els centres docents de Mallorca, Menorca i Eivissa amb professionals que poden participar en la primera fase de les accions formatives del Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2017-2018, a l’annex 2; la sol·licitud individual d’auxiliar tècnic educatiu o educador del centre per participar en la primera fase de la formació específica del Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2016-2017, a l’annex 3; la memòria de la formació específica del Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2017-2018, a l’annex 4, i la sol·licitud d’optar a la concessió o renovació del guardó de centre format en alerta escolar, a l’annex 5.

Tercer

Ordenar que aquesta Resolució es publiqui en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i establir que entri en vigor l’endemà d’haver-se publicat.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el conseller d’Educació i Universitat en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i amb l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de publicar-se, d’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Palma, 29 d’agost de 2017

El conseller
Martí X. March i Cerdà

 

ANNEX 1
Convocatòria

1. Objecte

1. Aquesta convocatòria té per objecte establir el procediment per seleccionar els centres docents de Mallorca, Menorca i Eivissa amb professionals que poden participar en la primera fase de les accions formatives del Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2017-2018. La formació que aquests professionals poden rebre és la que imparteixen professionals de l’àmbit sanitari adscrits al Servei de Salut de les Illes Balears en matèria de primers auxilis, per al cas d’emergència, en relació amb les patologies cròniques que poden comportar en un moment donat una situació de risc vital: asma greu, al·lèrgies amb risc d’anafilaxi, epilèpsia / crisi convulsiva, cardiopaties congènites amb risc de mort sobtada i diabetis/hipoglucèmia.

2. Per aconseguir aquest objectiu és necessària la formació específica periòdica, que podran rebre els participants dels centres que ho demanin.

2. Destinataris

Poden participar en aquesta convocatòria els centres educatius de Mallorca, Menorca i Eivissa autoritzats a impartir ensenyaments d’educació infantil, educació primària, educació secundària obligatòria, educació secundària postobligatòria i educació especial, de centres públics, privats concertats o privats, amb alumnes d’edats compreses entre els 0 i els 19 anys. En el cas dels centres d’educació especial els alumnes poden tenir fins a una edat màxima de 21 anys.

3. Sol·licitud

1. Els centres educatius de Mallorca, Menorca o Eivissa que vulguin participar en la primera fase de la formació específica del Programa han d’emplenar la sol·licitud corresponent, d’acord amb el model que figura a l’annex 2.

2. S’ha d’adjuntar a l’annex 2 la sol·licitud dels educadors o ATE del centre que no tenen accés al portal del personal en la formació específica del Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2017-2018 (annex 3).

4. Termini i llocs de presentació de la documentació

1. El termini per presentar les sol·licituds i la documentació annexa és de 20 dies hàbils des de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Tots els documents s’han d’adreçar al Servei d’Atenció a la Diversitat de la Direcció General d’Innovació i Comunitat Educativa de la Conselleria d’Educació i Universitat, prèvia presentació en els registre que es determinen a continuació:

a. Registre de la Conselleria d’Educació i Universitat a Mallorca (c. del Ter, 16, edifici Alexandre Rosselló i Pastors, torre A, polígon Son Fuster, 07009 Palma).

b. Delegació Territorial d’Educació a Menorca (c. de Josep Maria Quadrado, 33, 07703 Maó).

c. Delegació Territorial d’Educació a Eivissa i Formentera (via Púnica, 23, 07800 Eivissa).

A més, es pot presentar en qualsevol dels llocs que preveu l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

2. Si el centre decideix enviar la petició per correu certificat, la sol·licitud i la documentació corresponent s’han de presentar en un sobre obert perquè la petició es dati i s’hi faci figurar el que es disposa a l’article 31 del Reial decret 1829/1999, de 3 de desembre, pel qual s’aprova el Reglament que regula la prestació dels serveis postals. En el cas que l’oficina de Correus corresponent no dati la sol·licitud, s’ha d’entendre com a data vàlida de presentació la d’entrada en el Registre de la Conselleria o en les dependències descrites anteriorment.

3. Si la sol·licitud es lliura en un lloc que no sigui el Registre de la Conselleria d’Educació i Universitat, s’ha d’enviar per fax (al 971 17 68 60), a l’atenció del Servei d’Atenció a la Diversitat de la Direcció General d’Innovació i Comunitat Educativa de la Conselleria d’Educació i Universitat, el full amb el registre i la data d’entrada dins termini, durant les 48 hores següents al lliurament.

5. Selecció dels centres educatius

1. S’estableix una comissió tècnica amb les funcions següents:

a. Requerir els sol·licitants, si escau, perquè completin la documentació preceptiva o rectifiquin les deficiències detectades en la sol·licitud.

b. Comprovar que els centres compleixen els requisits i les obligacions del Programa.

c. Seleccionar i puntuar els centres que participaran en el Programa Alerta Escolar Balear el curs 2017-2018, d’acord amb el barem fixat, per ordre de major a menor puntuació.

d. Aprovar les memòries finals del programa i atorgar el guardó en els casos pertinents.

2. La Comissió Tècnica està formada per:

a. Com a president, una de les dues persones següents:

- El cap del Servei GAU 061 de les Illes Balears.

- La cap del Servei d’Atenció a la Diversitat de la Direcció General d’Innovació i Comunitat Educativa de la Conselleria d’Educació i Universitat.

b. Com a vocals:

- Un tècnic del Servei d’Atenció a la Diversitat de la Direcció General d’Innovació i Comunitat Educativa de la Conselleria d’Educació i Universitat.

- Un pediatre del Servei de Salut de les Illes Balears de la Conselleria de Salut.

Un dels vocals ha d’actuar com a secretari.

La Comissió també pot convocar aquelles persones que per raons tècniques estiguin implicades en la selecció.

6. Criteris per seleccionar els centres educatius:

Per seleccionar els centres de Mallorca, Menorca i Eivissa s’han de valorar els aspectes següents:

1. Ser un centre amb un percentatge igual o superior al 5 % d’infants escolaritzats en el moment que es presenti la sol·licitud diagnosticats amb alguna de les patologies objecte del Programa, en relació amb el nombre total d’alumnes del centre: 3 punts.

2. Ser un centre d’educació infantil i/o de primària o un centre d’educació especial: 2 punts. Aquest criteri es basa en el fet que aquests tipus de centres tenen un percentatge més gran d’alumnes no autosuficients en relació amb el nombre total d’alumnes del centre.

3. Comptar amb personal docent definitiu o amb un contracte indefinit al centre educatiu que comporti almenys el 50 % dels participants que presenta el centre en aquesta convocatòria, sempre que el nombre total de participants presentats pel centre sigui, com a mínim, el 10 % del nombre total de docents que formen el claustre i auxiliars tècnics educatius del centre: 1 punt

4. En el cas d’empat entre centres, s’han de prioritzar els centres amb un percentatge més gran d’alumnes diagnosticats amb les patologies objecte d’aquest Programa en relació amb el nombre total d’alumnes del centre.

7. Llista provisional

1. La llista provisional dels centres seleccionats en aquesta convocatòria es podrà consultar a partir de dia 20 de setembre de 2017 a la pàgina web de la Direcció General d’Innovació i Comunitat Educativa <http://dgice.caib.es>.

2. Els centres disposen de tres dies hàbils, des de l’endemà de la data de publicació de la llista provisional, per presentar les al·legacions que considerin adients i per fer les modificacions a la sol·licitud inicial. Les al·legacions s’han de presentar mitjançant un escrit adreçat al director general d’Innovació i Comunitat Educativa al Registre de la Conselleria d’Educació i Universitat o a qualsevol de les dependències que determina l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Per agilitar el tràmit de les al·legacions i modificacions a la sol·licitud inicial, també s’han de trametre a l’adreça electrònica sad@dgice.caib.es en el període indicat.

8. Resolució que aprova la llista definitiva

1. La llista definitiva dels centres seleccionats en aquesta convocatòria s’ha d’aprovar mitjançant una resolució del director general d’Innovació i Comunitat Educativa i es pot consultar a partir del dia 25 de setembre de 2017, a la pàgina web de la Direcció General d’Innovació i Comunitat Educativa <http://dgice.caib.es>.

2. Per a qualsevol consulta es pot telefonar al 971 17 78 00 (ext. 62388) o escriure a l’adreça de correu electrònic sad@dgice.caib.es.

3. Contra aquesta resolució es pot interposar un recurs d’alçada en el termini d’un mes comptador des de l’endemà de la publicació de la resolució definitiva, d’acord amb l’article 121 i 122 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i amb l’article 58 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

9. Activitats de formació i reconeixement d’hores de formació

1. Els docents dels centres interessats a rebre aquesta formació han d’emplenar i signar la graella “Relació de participants del centre educatiu” de l’annex 2, que coordina la direcció del seu centre. Els auxiliars tècnics educatius i educadors que no tenguin accés al portal del personal han d’emplenar i signar l’annex 3, el qual s’ha d’adjuntar a la sol·licitud de participació del centre (annex 2).

2. Per tal d’assegurar una formació adequada amb els recursos existents, els centres seleccionats en aquesta convocatòria poden participar en la formació específica d’aquest Programa amb un màxim del 25 % del nombre total de docents i auxiliars tècnics educatius de cada centre, a excepció dels centres d’educació infantil, amb una participació d’un màxim del 75 %. Hi ha una temporalització en l’oferta d’aquesta formació específica que ve determinada pels recursos existents.

3. La formació consisteix en la impartició de diversos cursos per part de personal adscrit al Servei de Salut, cadascun dels quals estarà format pels tallers següents:

  • asma–anafilaxi (5 hores de durada): dimarts de 15.30 a 20.30h
  • reanimació cardiopulmonar, primers auxilis i crisi convulsiva (4 hores de durada): dimecres o dijous de 16.00 h a 20.00 h.
  • diabetis (4 hores de durada): divendres de 16.00 h a 20.00 h.

4. La primera fase de la formació està prevista a final de cada mes, des d’octubre fins a gener, en horari d’horabaixa, per a grups de 30 persones com a màxim. Per al taller de reanimació cardiopulmonar es faran dos grups de 15 persones (un grup hi assistirà el dimecres i l’altre el dijous).

5. Durant la primera fase de la formació es preveu impartir-ne un mínim de quatre edicions. No obstant això, atès el nombre de centres educatius adherits al Programa, es podran impartir més cursos sempre que ho permeti la disponibilitat pressupostària.

6. Aquesta convocatòria correspon a la primera fase de les accions formatives que es duran a terme des d’octubre del 2017 fins a gener de 2018, ambdós inclosos. Es preveu fer una edició a Eivissa, Menorca i Mallorca (Palma).

7. Els tallers s’impartiran a les dependències del CEP a les Illes Balears, excepte el taller de reanimació cardiopulmonar, primers auxilis i crisi convulsiva, que es durà a terme a les dependències del 061 a Palma (GAU 061), al CEP de Maó i l’Hospital Can Misses.

8. Es recomana que hi hagi una persona per a cada etapa educativa responsable de:

  • Controlar la caducitat de la medicació aportada per la família o tutor legal.
  • Fer arribar al tutor de l’alumne objecte del programa el corresponent pla d’actuació aportat per la família.
  • Fer la formació sanitària d’atenció d’urgència derivada del Programa.

9. Les hores de formació que s’atorgaran són per als participants a la formació que compleixin amb els criteris d’avaluació establerts a la convocatòria. Es poden reconèixer 13 hores de formació.

10. Les hores de formació s’atorgaran al portal del personal.

10. Inscripció individual dels participants dels centres seleccionats

1. Una vegada seleccionats els centres que poden participar en aquesta convocatòria, els docents i educadors d’aquests centres interessats a rebre la formació específica s’hi poden inscriure mitjançant el Portal de Serveis al Personal <http://portaldelpersonal.caib.es> (Formació dels docents/Sol·licitud de cursos/DG de Formació Professional i Formació del Professorat/inscriu-te). Es podrà triar entre les diverses edicions, des d’octubre de 2017 fins a gener de 2018, ambdós inclosos, segons la disponibilitat horària de cadascun.

2. En el cas dels auxiliars tècnics educatius i educadors sense accés al portal del personal, la inscripció s’ha de fera partir de l’annex 3 d’aquesta convocatòria.

3. S’ha de prioritzar el personal docent i els educadors dels centres educatius seleccionats que no hagin participat en altres edicions anteriors d’aquesta formació.

11. Documentació final

1. En acabar el curs escolar, i abans de l’1 de juny de 2018, els centres que han participat en les accions formatives del Programa durant el curs 2017-2018 han d’enviar la memòria del Programa Alerta Escolar Balear (annex 4) per correu electrònic, a l’adreça sad@dgice.caib.es, o per fax, al 971 17 68 60, al Servei d’Atenció a la Diversitat de la Direcció General d’Innovació i Comunitat Educativa de la Conselleria d’Educació i Universitat.

2. A la memòria final hi ha de constar el nom i el DNI de la persona responsable del pla d’actuació sanitari previst per al centre educatiu i de la medicació lligada al pla, en el cas que n’hi hagi.

3. El lliurament d’aquesta memòria és indispensable per optar a ser un centre candidat al Guardó de Centre Format en Alerta Escolar.

4. En cas de ser un centre candidat a guardó, és necessari que s’enviï l’annex 5 de la mateixa forma que l’annex 4 (per correu electrònic o per fax), en el termini comprès de l’1 al 30 de setembre de 2018, els dies hàbils.

12. Compromisos del centre educatiu

1. Ha d’incloure aquest programa a la programació general anual (PGA) i ho ha de fer constar a l’annex 2, a l’apartat corresponent al compromís de la incorporació del programa a la PGA.

2. Ha d’elaborar i presentar la memòria final (annex 4), segons estableix el punt 11 d’aquesta convocatòria.

3. Ha d’emplenar i presentar l’annex 5 en el cas de ser candidat a guardó, segons estableix el punt 11 d’aquesta convocatòria.

13. Actuacions complementàries de la Conselleria d’Educació i Universitat i la Conselleria de Salut

Des de les pàgines web de les dues conselleries es difondran informacions, esdeveniments i materials d’educació sanitària que puguin ser d’interès per als centres educatius.

14. Guardó de Centre Format en Alerta Escolar

1. El Guardó de Centre Format en Alerta Escolar és un reconeixement públic de caràcter anual que atorga l’Administració als centres educatius.

2. Els centres que vulguin optar a la concessió o renovació del Guardó de Centre Format en Alerta Escolar han de lliurar la memòria (annex 4) i tenir una relació definitiva de membres participants en el Programa de, com a mínim, un 20 % del nombre total de professors del mateix centre que hagin participat en el Programa Alerta Escolar amb avaluació positiva (annex 5). En el cas dels centres d’educació infantil es recomana que un 75 % dels educadors facin la formació i, en el cas d’aconseguir l’avaluació positiva, podran obtenir el guardó. Aquest guardó té una vigència d’un curs escolar amb caràcter renovable, sempre que es compleixin les actuacions pertinents. Es preveu l’actualització dels documents adquirits de forma anual.

3. La Comissió Tècnica, a partir de la memòria (annex 4) (presentada abans de l’1 de juny de 2018) i de l’annex 5 (presentat en el termini de l’1 al 30 de setembre de 2018) ha de valorar si el centre és mereixedor del guardó. El fet de no presentar aquests dos documents n’impossibilita l’obtenció.

ANNEX 2
Sol·licitud de participació en el procediment per seleccionar els centres docents de Mallorca, Menorca i Eivissa amb professionals que poden participar en la primera fase (període d’octubre a gener) de les accions formatives del Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2017-2018

[Nom i llinatges] ...................................................................................., director/a del centre ............................................................................, amb el codi .................. , amb les següents:

1. Dades del centre:

Centre................................................................................................................

Codi del centre...................................................................................................

Adreça...............................................................................................................

Localitat.......................................................Codi postal........................................

Centre de professorat de referència (CEP)................................................................

Telèfon.....................................................Fax........................................................

Adreça electrònica..................................................................................................

Nombre de docents i auxiliars tècnics educatius que formen el claustre.............................................................................................................

2. Percentatge d’infants diagnosticats de les patologies objecte d’aquest Programa escolaritzats al centre actualment, amb relació al nombre total d’alumnes del centre: .......

SOL·LICIT:

La participació del centre en la convocatòria de selecció de centres docents de Mallorca, Menorca i Eivissa amb professionals que poden participar en la primera fase de les accions formatives del Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2017-2018.

Relació de docents i educadors/ATE que sol·liciten participar en la formació específica del Programa Alerta Escolar Balear

Llinatges i nom

DNI

Docents i

Ed./ATE

Definitiu

(sí/no)

Signatura

EM COMPROMET A:

5. Incorporar el Programa Alerta Escolar Balear a la programació general anual (PGA).

6. Elaborar i presentar la memòria segons s’estableix en el punt 11 d’aquesta convocatòria.

………………………. , ……. de .................. de 20....

[rúbrica]

SERVEI D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT, DIRECCIÓ GENERAL D’INNOVACIÓ I COMUNITAT EDUCATIVA, CONSELLERIA D’EDUCACIÓ I UNIVERSITAT

ANNEX 3
Sol·licitud individual d’auxiliar tècnic educatiu o educador del centre per participar en la primera fase (període d’octubre a gener) de la formació específica del Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2017-2018

[Nom i llinatges] ......................................................................................, director/a del centre ..............................................................................., amb el codi ........................... ,

SOL·LICIT:

Participar en la primera fase de la formació específica del Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2017-2018.

Nom i llinatges: ............................................................................................................

Docent/auxiliar tècnic educatiu /educador/a (especificau): ...................................

És definitiu/va al centre? .....

DNI (els ATE han d’adjuntar fotocòpia del DNI): ...........................................................

Telèfon: ................................................

Adreça electrònica: ....................................................................................

(Per dur a terme aquesta formació és necessària la inscripció mitjançant el portal del personal. En el cas dels auxiliars tècnics educatius i educadors s’ha d’adjuntar una fotocòpia del DNI i, a més, el director del centre ha d’aportar un certificat en què consti que els ATE o els educadors interessats treballen al centre. En el cas que manqués aquesta documentació, la sol·licitud no serà vàlida.)

………………………. , ……. de ................ de 20....

[rúbrica]

SERVEI D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT, DIRECCIÓ GENERAL D’INNOVACIÓ I COMUNITAT EDUCATIVA, CONSELLERIA D’EDUCACIÓ I UNIVERSITAT

 

ANNEX 4
Memòria de la formació específica del Programa Alerta Escolar Balear per al curs 2017-2018

Nom del centre: ......................................................................

Codi: .......................

Població:...................................................................................

1. Relació definitiva de participants en la formació específica del Programa Alerta Escolar Balear (curs 2017-2018)

Nom i Llinatges

Docent / ATE  /educador/a (especificau)

DNI

Avaluació positiva de la formació

(ho emplena l’Administració)

Ensenyament impartit

2. Formació rebuda pel centre educatiu i activitats sanitàries que se’n deriven. S’ha de fer referència a les activitats sanitàries que s’hagin produït durant el transcurs de l’any escolar, amb casos reals d’alumnes

a. Plans d’actuació sanitari realitzats en el curs 2017-2018

Data

Pla d’actuació sanitària

b. Avaluació i persones responsables del pla d’actuació sanitària:

o Avaluació de la formació rebuda.

o Avaluació de resultats i de les possibles actuacions sanitàries derivades.

o Nom i DNI de la persones responsables del pla d’actuació sanitària i de la medicació lligada al pla.

3. Coordinació amb agents externs:

a. Marcau amb una creu si les accions esmentades més avall s’han duit a terme i, en cas afirmatiu, especificau quines:

Hi ha hagut alguna actuació sanitària en la qual han participat altres institucions de la comunitat.

Quines? .................................................................................................................................................................................................................

b. Valoració de la coordinació amb el 061 (encerclau l’opció):

Insuficient      Acceptable     Bona   Molt Bona

Observacions:

....................................................................................................................................

......................., ...... d .................. de 2017

El director / la directora del centre

[rúbrica]

Nom i llinatges:

SERVEI D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT, DIRECCIÓ GENERAL D’INNOVACIÓ I COMUNITAT EDUCATIVA, CONSELLERIA D’EDUCACIÓ I UNIVERSITAT

ANNEX 5
Sol·licitud de concessió o renovació del Guardó de Centre Format en Alerta Escolar

[Nom i llinatges] ......................................................................................, director/a del centre ..............................................................................., amb el codi ........................... ,

FAIG CONSTAR:

Que el centre ..............................................................................................., amb el codi ..........................., té una relació definitiva de membres participants amb avaluació positiva en la formació derivada del Programa Alerta Escolar Balear, de com a mínim un 20 % (75 % dels educadors, en el cas dels centres d’educació infantil) del nombre total de professors del mateix centre, a dia d’avui.

SOL·LICIT:

La concessió o la renovació del Guardó de Centre Format en Alerta Escolar.

.........................., ......, de setembre de 2017

[rúbrica]