Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA

Núm. 9533
Convocatòria premis per als estudiants del municipi de Sant Josep de sa Talaia

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern Local, en sessió ordinària celebrada el dia 24 d’agost de 2017, va aprovar la següent:

Convocatòria de premis per als estudiants del municipi de Sant Josep que hagin acabat d’una forma més brillant els seus estudis universitaris o de CFGS durant el curs 16/17

1. Objecte, finalitat i àmbit d’aplicació

1.1. Cursar una carrera universitària o un cicle formatiu de grau superior (CFGS), la majoria de les vegades fora d’Eivissa, per a un estudiant eivissenc o, en el nostre cas, del municipi de Sant Josep, implica no només un esforç en el rendiment acadèmic sinó, moltes vegades, un gran sacrifici econòmic per a les seves famílies o per al mateix estudiant, que es veuen abocats a fer-se càrrec de les despeses acadèmiques pròpies dels esmentats estudis i, a més, transport i habitatge, la qual cosa suposa una despesa addicional que altres estudiants que viuen a zones universitàries no tenen.

1.2. Quan un estudiant universitari o de GFGS del municipi de Sant Josep, superant tots els sobreesforços i dificultats ja comentats, no només finalitza els seus estudis sinó que ho fa amb un expedient brillant, cal reconèixer-li i incentivar aquest mèrit.

1.3. És per aquest motiu que la Regidoria d’Educació ha creat els premis per als estudiants amb millor expedient universitari i de GFGS del municipi per premiar i propiciar la cultura de l’esforç, el mèrit i l’excel·lència.

1.4. L’objectiu d’aquesta convocatòria és premiar els tres estudiants del municipi de Sant Josep que hagin acabat amb millor nota els seus estudis universitaris durant el curs 16/17. La distribució dels premis serà la següent:

1r premi: 2.500,00 € per a l’estudiant que obtingui la puntuació més alta

2n premi: 1.500, 00 € per a l’estudiant que obtengui la segona puntuació més alta.

3r Premi: 1.000,00 € per a l’estudiant que obtengui la tercera puntuació més alta.

També hi haurà un premi de 1000,00 € per a l’estudiant de CFGS que hagi acabat amb millor nota els seus estudis durant el curs 16/17.

2. Règim jurídic

2.1. La present convocatòria se sotmet a la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, al Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, a l’Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia (BOIB núm. 66 de 30 de maig de 2017) i al Pla estratègic de subvencions de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia per a l’any 2017 (BOIB núm. 53, de 4 de maig de 2017).

2.2. Aquesta convocatòria s’exposarà en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament, a la pàgina web de l’Ajuntament de Sant Josep www.santjosep.org, i serà publicada al BOIB i a la BDNS.

2.3. Atès que les subvencions concedides ho seran pel fet d’estar en una determinada situació, no s’exigirà més justificació que la de l’acreditació del compliment de les condicions per al seu atorgament, d’acord amb el que estableix l’article 30.7 de la LGS.

3. Consignació pressupostària i quantia

La quantia màxima dels premis que es podrà concedir en aquesta convocatòria és de 6.000,00 €, amb càrrec a la partida 326 480 36, amb fons de finançament municipal.

4. Requisits generals

Podran acollir-se a aquesta convocatòria els estudiants, empadronats al municipi de Sant Josep de sa Talaia, que hagin finalitzat els seus estudis universitaris o de CFGS durant el curs 16/17, i que compleixin els següents requisits:

 

a) Estar empadronats de manera continuada al municipi de Sant Josep de sa Talaia des d’abans de l’1 de gener de 2013.

b) Haver finalitzat els estudis universitaris o de CFGS durant el curs acadèmic 2016/17, en qualsevol de les convocatòries legalment establertes per a cada curs acadèmic i tenir, com a mínim, una mitjana d’expedient acadèmic de 8,0 o equivalent.

c) Trobar-se al corrent de les obligacions tributàries i amb la seguretat social.

d) No trobar-se incurs en cap de les causes d’incompatibilitat i complir els requisits que fixa l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

5. Règim de les ajudes

5.1. La concessió de la subvenció es durà a terme mitjançant el règim de concurrència competitiva.

5.2. S’estableix com a únic mitjà de notificació de tots els actes de tràmit del present procediment, el tauler d’anuncis de l’Ajuntament i el de la pàgina web de l’Ajuntament (www.santjosep.org).

5.3. Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i un cop revisades aquestes per l’òrgan instructor, s’exposarà, segons estableix la base 5.2, la llista provisional d’admesos per participar en el procediment així com les ressenyes de sol·licituds que tenguin algun defecte o hagin de ser esmenades.

Si la sol·licitud i/o documentació presentada té cap defecte, manca alguna documentació o es volen fer al·legacions, la persona interessada disposarà d’un termini de 10 dies, comptats a partir del dia següent de la publicació de la llista provisional, per fer les esmenes que corresponguin. Transcorregut aquest termini sense haver efectuat les esmenes o haver-hi adjuntat la documentació requerida, es considerarà desestimada la seva petició, d’acord amb el que disposa l’article 68.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Un cop passat el termini per a l’esmena de documentació o presentació d’al·legacions i un cop resoltes aquestes per l’òrgan col·legiat, l’òrgan instructor publicarà la llista definitiva d’admesos i exclosos per participar en el procediment.

 5.4. En el cas dels estudiants universitaris, només podran obtenir premi aquells tres sol·licitants que, acomplint les condicions assenyalades a la base 4, obtenguin la puntuació més alta com a resultat de la suma de la nota mitjana d’expedient acadèmic i la puntuació per càrrega lectiva dels estudis, d’acord amb la base 7 de la convocatòria. En cas de produir-se empat entre dos o més peticionaris que per puntuació obtenguin premi, l’òrgan col·legiat, al qual fa referència la base 8 d’aquesta convocatòria, podrà tenir en compte en la valoració dels expedients acadèmics, a l’efecte de determinar el beneficiari del premi, el nombre més alt de matrícules d’honor. En cas de persistir l’empat, el nombre més alt d’excel·lents. Si continua l’empat, es repartirà proporcionalment el premi entre cada un d’ells.

5.5. En el cas dels estudiants de CFGS, només podrà obtenir premi el sol·licitant que, acomplint les condicions assenyalades a la base 4, obtengui la puntuació més alta com a resultat de la suma de la nota mitjana de l’expedient acadèmic i la puntuació per nombre d’hores del cicle, d’acord amb la base 7 de la convocatòria. En cas de produir-se empat entre dos o més peticionaris que per puntuació obtenguin premi, l’òrgan col·legiat, al qual fa referència la base 8 d’aquesta convocatòria, podrà tenir en compte en la valoració dels expedients acadèmics, a l’efecte de determinar el beneficiari del premi, el nombre més alt de matrícules d’honor. En cas de persistir l’empat, el nombre més alt d’excel·lents. Si continua l’empat, es repartirà proporcionalment el premi entre cada un d’ells.

5.6. Queden exceptuats d’aquesta convocatòria els estudis universitaris oficials de postgrau.

5.7. Els premis objecte d’aquesta convocatòria són compatibles amb altres premis efectuats per qualsevol altra administració pública o institució privada.

6. Sol·licitud, termini de presentació i documentació

6.1. Les instàncies es dirigiran a l’Alcaldia de l’Ajuntament de Sant Josep i es presentaran en el Registre General de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia o en la forma establerta en l’art. 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest cas s’haurà de passar avís per correu electrònic a l’adreça: normalitzacio@santjosep.org.

6.2. Els sol·licitants de la subvenció hauran d’adjuntar a la sol·licitud (annex I) la següent documentació (originals o fotocòpies compulsades):

a) Identificació de qui subscriu la sol·licitud i del caràcter amb què ho fa, mitjançant fotocòpia del seu DNI, NIF o altre document acreditatiu.

b) Identificació de qui serà el beneficiari mitjançant fotocòpia del seu DNI O NIF o altre document acreditatiu.

c) Declaració responsable d’estar empadronat de manera continuada al municipi de Sant Josep de sa Talaia des d’abans de l’1 de gener de 2013 (annex II).

d) Declaració responsable per part del beneficiari de trobar-se al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social i autorització a l’Ajuntament per sol·licitar a l’Agència Tributària i a la Seguretat Social les dades del sol·licitant, que siguin necessàries (annex II).

e) Declaració responsable del beneficiari de no trobar-se incurs en cap de les causes d’incompatibilitat i de complir els requisits que fixa l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (annex II).

f) Original o còpia confrontada amb l’original del títol oficial corresponent als estudis universitaris o de CFGS pels quals s’opta al premi o, si no n’hi ha, del document que acrediti que han estat satisfets els drets per a l’expedició del títol.

g) Certificat acadèmic de les assignatures cursades, amb expressió, si escau, dels crèdits assignats a cadascuna i qualificacions obtingudes en els estudis conduents a l’obtenció del títol oficial corresponent als estudis universitaris pels quals s’opta al premi.

h) Certificat acadèmic personal dels mòduls/matèries cursades, amb expressió, si escau, de les hores assignades a cada un i qualificacions obtingudes en els estudis conduents a l’obtenció del títol oficial corresponent als estudis del cicle formatiu de grau superior, pels quals s’opta al premi.

i) Pla d’estudis dels estudis universitaris cursats, amb expressió de la seva càrrega lectiva o pla d’estudis del CFGS cursat.

j) Imprès de transferència bancària facilitat per l’Ajuntament degudament emplenat amb les dades bancàries actualitzades. En cas d’haver-lo presentat en altres ocasions, no serà necessari tornar-lo a presentar.

Si els documents exigits en la sol·licitud ja s’haguessin presentat a l’Ajuntament en una altra ocasió, el sol·licitant podrà acollir-se a l’establert en l’article 53.d) de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, sempre que es faci constar la data i l’òrgan o dependència en què van ser presentats o emesos.

6.3. Termini de presentació

El termini de presentació de sol·licituds serà de 30 dies naturals, comptats des del dia següent al de la publicació de l’extracte de la present convocatòria al BOIB.

7. Criteris de valoració

7.1. Estudis universitaris

7.1. 1. D’acord amb l’article 5.3 del RD 1125/2003, de 5 de setembre, pel qual s’estableix el sistema europeu de crèdits i el sistema de qualificacions en les titulacions universitàries de caràcter oficial i validesa en tot el territori nacional, la mitjana de l’expedient acadèmic de cada alumne serà el resultat de l’aplicació de la següent fórmula: suma dels crèdits obtinguts per l’alumne multiplicats cada un d’ells pel valor de les qualificacions que corresponguin, i dividida pel nombre de crèdits totals obtinguts per l’alumne.

Els crèdits obtinguts per reconeixement de crèdits corresponents a activitats formatives no integrades en el pla d’estudis no computaran a efectes de còmput de la mitjana de l’expedient acadèmic.

D’acord amb la disposició addicional única del RD 1044/2003, d’1 d’agost, pel qual s’estableix el procediment per a l’expedició per les universitats del Suplement Europeu al Títol, les assignatures convalidades tendran l’equivalència en punts corresponent a la qualificació obtinguda en el centre de procedència; per a les assignatures adaptades es computarà la qualificació obtinguda en el centre de procedència i el reconeixement de crèdits en què no existeixi qualificació no es tendrà en compte a efectes de ponderació.

A aquest efecte, per al càlcul de la nota mitjana, en cas d’haver-hi assignatures convalidades i/o adaptades a l’expedient acadèmic, s’haurà d’adjuntar certificat de les notes obtingudes d’aquestes assignatures en el centre de procedència.

7.1.2. A l’efecte d’atorgar aquests tres premis, no només es tendrà en compte la nota mitjana de l’expedient acadèmic sinó que també es valorarà la càrrega lectiva dels estudis universitaris cursats. D’aquesta manera es té en consideració també l’esforç i el temps dedicat a la consecució de la titulació universitària.

Així a la nota mitjana de l’expedient acadèmic de cada alumne se li sumarà la següent puntuació depenent de la càrrega lectiva de la titulació obtinguda:

•Estudis amb una càrrega lectiva de 240 crèdits ECTS: nota mitjana + 0,50 punts

•Estudis amb una càrrega lectiva de més de 240 crèdits ECTS: nota mitjana + 0,25 punts per cada 20 crèdits ECTS més.

•Als estudis amb càrrega lectiva inferior a 240 cr ECTS no s’afegirà puntuació addicional a la nota mitjana.

7.2. Cicle formatiu de grau superior

7.2.1. D’acord amb l’article 33 de l’Ordre de la consellera d’Educació i Cultura, de 13 de juliol de 2009, per la qual es regula l’organització i el funcionament de cicles formatius de formació professional del sistema educatiu que s’imparteixen d’acord amb la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’educació, a les Illes Balears, en la modalitat d’ensenyament presencial, la qualificació dels mòduls professionals ha de ser numèrica, entre u i deu, sense decimals, exceptuant el mòdul de Formació en centres de treball que es qualifica d’apte o no apte. Es consideren positives les puntuacions iguals o superiors a cinc punts. La nota final del cicle formatiu és la mitjana aritmètica expressada amb el nombre sencer i dos decimals.

Si no figura la qualificació mitjana de l’expedient al títol o certificat acadèmic personal, es sumaran les qualificacions obtingudes en cadascuna de les matèries, assignatures o mòduls que consten al certificat acadèmic personal i es calcularà la mitjana aritmètica. Les matèries, assignatures o mòduls convalidats o exempts i la valoració del mòdul de Formació en centres de treball no es tendran en compte per al càlcul.

En el cas que les qualificacions estiguessin indicades sense expressió numèrica, el càlcul de la nota mitjana es farà amb la mitjana aritmètica de les qualificacions obtingudes en cadascuna de les matèries, assignatures o mòduls que consten al certificat acadèmic personal, després d’haver transformat la qualificació qualificativa en quantitativa, de conformitat amb el barem que s’indica a continuació:

•Suficient: 5

•Bé: 6,5

•Notable: 7,5

•Excel·lent: 9

•Matrícula d’honor: 10

La nota mitjana que s’ha de tenir en compte és la mitjana aritmètica obtinguda, expressada amb el nombre enter i dos decimals.

Les matèries, assignatures o mòduls convalidats o exempts i la valoració del mòdul de Formació en centres de treball no es tenen en compte per al càlcul.

7.2.2. A l’efecte d’atorgar el premi al millor expedient de CFGS, no només es tendrà en compte la nota mitjana de l’expedient acadèmic sinó que també es valorarà el nombre d’hores del cicle.

Així a la nota mitjana de l’expedient acadèmic de cada alumne se li sumarà la següent puntuació depenent del total d’hores del cicle:

•Estudis de CFGS de menys de 2.000 h : nota mitjana + 0 punts

•Estudis de CFGS de 2.000 h o més: nota mitjana + 0, 50 punts

8. Òrgan col·legiat

8.1. L’òrgan col·legiat realitzarà la valoració tècnica de les sol·licituds i elaborarà la proposta de resolució de concessió, la qual, a través de l’òrgan instructor, s’elevarà a l’òrgan resolutori per a les oportunes concessions de subvencions.

8.2. Estarà format pels següents membres:

Presidència: la regidora de Governació o persona en qui delegui.

Vocals:

- la regidora d’Educació o persona en qui delegui

- un membre del personal administratiu del Departament d’Educació i Cultura

- un representant de la Universitat de les Illes Balears

- Secretari/ària: la de la corporació o persona en qui delegui

8.3. L’òrgan col·legiat té atribuïdes les següents funcions:

a) Examinar les sol·licituds i la documentació presentada i comprovar les dades en virtut de les quals s’haurà d’adoptar la resolució.

b) Analitzar i valorar les sol·licituds d’acord amb els requisits establerts a la base 4 i els criteris de valoració establerts a la base 7.

c) Formular l’informe d’avaluació i elevar-lo a l’òrgan instructor.

d) Resoldre qualsevol dubte que es presenti en la interpretació i aplicació d’aquesta convocatòria.

9. Instrucció i resolució

9.1. L’òrgan instructor del procediment serà un/a tècnic/a del Departament d’Educació, que té atribuïdes les funcions establertes a l’article 24 de la Llei general de subvencions i a l’article 12 de l’Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia.

 L’òrgan instructor, a la vista de l’expedient i l’informe de l’òrgan col·legiat, formularà la proposta de resolució provisional concedint un termini de 10 dies, comptats a partir del dia següent de la publicació de la proposta, perquè els interessats puguin presentar-hi al·legacions, si és el cas.

 

Finalitzat aquest termini i examinades les al·legacions que, si és el cas, haguessin presentat els interessats, l’òrgan instructor, amb l’informe previ de l’òrgan col·legiat, formularà la proposta de resolució definitiva que dirigirà a l’òrgan competent per resoldre, que dictarà resolució definitiva amb la llista de sol·licitants ordenada per puntuació, d’acord amb els criteris de valoració de la base 7, i la quantia dels premis atorgats als tres sol·licitants universitaris i al de CFGS que encapçalin la relació, la qual es notificarà de conformitat amb l’exposat a la base 5.2.

9.2. L’òrgan competent per resoldre les convocatòries de subvencions és l’alcalde de Sant Josep de sa Talaia, sense perjudici que pugui ser assistit per la Junta de Govern Local, segons les atribucions que li confereix l’article 23.2a) de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local i en relació amb l’article 10.4 de la Llei 38/2003 general de subvencions.

La resolució serà pública de conformitat amb el que preveu l’article 18.2 de la Llei 38/2003 general de subvencions i article 17 de l’Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l’Ajuntament de Sant Josep.

El termini màxim per a la resolució i notificació del procediment és de 6 mesos des de la data de publicació de la corresponent convocatòria.

10. Règim de recursos

Contra la resolució que recaigui en aquest procediment, la qual posarà fi a la via administrativa, es podran interposar, alternativament, els recursos següents:

- El recurs potestatiu de reposició davant l’òrgan que dictarà la resolució, en el termini d’un mes, comptador a partir del dia següent de la notificació d’aquesta resolució. Contra la desestimació expressa del recurs de reposició, es podrà interposar el recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent de la notificació de la desestimació del recurs de reposició. Contra la desestimació per silenci del recurs de reposició, es podrà interposar el recurs contenciós administratiu, en el termini de sis mesos, comptadors a partir del dia següent a la desestimació presumpta.

- O, directament, el recurs contenciós administratiu davant la jurisdicció contenciosa administrativa, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent de la notificació de l’acord.

La qual cosa es fa pública perquè tothom en prengui coneixement.

  

Sant Josep de sa Talaia, 28 d’agost de 2017

L’ALCALDE
Josep Marí Ribas

   

ANNEX I
SOL·LICITUD PER PARTICIPAR EN ELS PREMIS PER ALS ESTUDIANTS DEL MUNICIPI DE SANT JOSEP QUE HAGIN ACABAT D’UNA FORMA MÉS BRILLANT ELS SEUS ESTUDIS UNIVERSITARIS O DE CFGS DURANT EL CURS 16/17

SOL·LICITANT

Nom i llinatges sol·licitant:

DNI sol·licitant:

Domicili sol·licitant:

Telèfon:

Adreça electrònica:

REPRESENTANT

Nom i llinatges representant:

DNI representant:

Domicili representant:

Telèfon representant

Adreça electrònica:

Parentesc amb el sol·licitant:

 

EXPÒS:

1. Que m’he assabentat de la convocatòria de premis per als estudiants del municipi de Sant Josep que hagin acabat d’una forma més brillant els seus estudis universitaris o de CFGS durant el curs 16/17.

2. Que durant el curs 2016-2017 he finalitzat els següents estudis:

□ Estudis universitaris

□ Cicle formatiu de grau superior

 • Nom dels estudis per als quals s’opta a premi (finalitzats curs 16-17): ................

3. Que la nota mitjana del meu expedient acadèmic és igual o superior a 8,00 o equivalent.

• Nota mitjana: ...................

SOL·LICIT:

Participar en la convocatòria de premis per als estudiants del municipi de Sant Josep de sa Talaia que hagin acabat d’una forma més brillant els seus estudis universitaris o de CFGS durant el curs 16/17.

Així mateix, adjunt:

□ Identificació de qui subscriu la sol·licitud i del caràcter amb què ho fa, mitjançant fotocòpia del seu DNI, NIF o altre document acreditatiu.

□Identificació de qui serà el beneficiari mitjançant fotocòpia del seu DNI, NIF o altre document acreditatiu.

□ Declaració responsable d’estar empadronat de manera continuada al municipi de Sant Josep de sa Talaia des d’abans de l’1 de gener de 2013 (annex II).

□ Declaració responsable per part del beneficiari de trobar-se al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social i autorització a l’Ajuntament per sol·licitar a l’Agència Tributària i a la Seguretat Social les dades del sol·licitant, que siguin necessàries (annex II).

□ Declaració responsable del beneficiari de no trobar-se incurs en cap de les causes d’incompatibilitat i de complir els requisits que fixa l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. En cas de ser menor d’edat la declaració haurà de ser signada pel pare, mare o tutor legal (annex II).

□ Original o còpia confrontada amb l’original del títol oficial corresponent als estudis universitaris o de CFGS pels quals s’opta a premi o, si no n’hi ha, del document que acrediti que han estat satisfets els drets per a l’expedició del títol.

□ Certificat acadèmic de les assignatures cursades, amb expressió, si escau, dels crèdits assignats a cadascuna i qualificacions obtingudes en els estudis conduents a l’obtenció del títol oficial corresponent als estudis universitaris pels quals s’opta a premi.

□ Certificat acadèmic personal dels mòduls/matèries cursades, amb expressió, si escau, de les hores assignades a cada un i qualificacions obtingudes en els estudis conduents a l’obtenció del títol oficial corresponent als estudis del cicle formatiu de grau superior.

□ Pla d’estudis dels estudis universitaris cursats, amb expressió de la seva càrrega lectiva o pla d’estudis del CFGS cursat.

□Imprès de transferència bancària facilitat per l’Ajuntament degudament emplenat amb les dades bancàries actualitzades. En cas d’haver-lo presentat en altres ocasions no serà necessari tornar-lo a presentar.

Sant Josep de sa Talaia, ....d....................de 2017

(signatura)

ALCALDIA DE L’AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA

  

 

ANNEX II
DECLARACIONS RESPONSABLES

Jo, ............................................., amb DNI ....................................., com a possible beneficiari d’un dels premis per als estudiants del municipi de Sant Josep que hagin acabat d’una forma més brillant els seus estudis universitaris o de CFGS durant el curs 16/17 FAIG LES SEGÜENTS DECLARACIONS RESPONSABLES:

1. Declar que estic empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia, de manera continuada, des d’abans de l’1 de gener de 2013.

2. Declar que em trob al corrent del compliment de les meves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social. Per altra banda, autoritz l’Ajuntament de Sant Josep a poder fer la sol·licitud de les dades meves, que siguin necessàries, a l’Agència Tributària i a la Seguretat Social.

3.Declar que no em trob incurs en cap de les causes d’incompatibilitats i també que compleix els requisits que fixa l’art. 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

Sant Josep de sa Talaia, .....d.................................de 20......

(signatura)