Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT

Núm. 9467
Licitació per a la contractació del subministrament per a l’adquisició d’equipaments i materials per als tallers de les famílies professionals d’Agrària, Instal·lació i Manteniment, Marítima Pesquera, Transport i Manteniment de vehicles i la de Fusta, Moble i Suro de diferents centres d'FP

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora. Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:

1.1. Organisme: Conselleria d’Educació i Universitat

1.2. Dependència que tramita l'expedient: Unitat Administrativa de Contractació

1.3. Obtenció de documentació i informació:

1.3.1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació

1.3.2. Domicili: C/ del Ter núm. 16-3r, Edifici Alexandre Rosselló i Pastor. Torre A (Polígon Son Fuster) 07009 Palma

1.3.3. Tel.: 971 17 77 60 Fax: 971 17 68 48

1.3.4. Correu electrònic: uac@sgtedu.caib.es

1.3.5. Adreça d'Internet del perfil del contractant: https://contrataciondelestado.es

1.3.6. Data límit d'obtenció de documentació i informació: l'assenyalada per a la presentació.

1.4. Número expedient: CONTR 2017/3788

 2. Objecte del contracte:

2.1. Tipus: subministrament

2.2. Descripció de l'objecte: subministrament per a l’adquisició d’equipaments i materials per als tallers de les famílies professionals d’Agrària, Instal·lació i Manteniment, Marítima Pesquera, Transport i Manteniment de vehicles i la de Fusta, Moble i Suro de diferents centres d'FP

2.3. Divisió per lot: Sí

2.4. Termini d'execució:

2.4.1. Una vegada formalitzat el contracte, 45 dies naturals des de que el responsable del contracte autoritzi l’inici del subministrament

2.5. Admissió de pròrroga: No

2.6. CPV: 31700000

 3. Tramitació i procediment:

3.1. Tramitació: ordinària

3.2. Procediment: obert

3.3. Criteris d'adjudicació:

3.3.1. Oferta econòmica: 100%

3.4 Criteris especials d’execució del contracte de caràcter social segons la clàusula M del plec de clàusules administratives particulars:

3.4.1. Compliment de criteris ètics

3.4.2. Transparència i responsabilitat fiscal.

 4. Pressupost base de licitació:

4.1. Pressupost de despesa màxima dels Lots (IVA inclòs): 104.144,37 euros.

Pressupost de despesa màxima

- Lot 1 Maquinària, eines i accessoris industrials: 86.503,54 euros

- Lot 2 Maquinària i equipament auxiliar de jardineria, agrícola i forestal: 17.640,83 euros

Valor estimat del contracte: 86.069,73 euros

 5. Garanties exigides:

5.1. Provisional: no

5.2. Definitiva: 5% de l'import d’adjudicació, segons la clàusula H.2 del plec de clàusules administratives particulars.

 6. Requisits específics del contractista:

6.1. Classificació: no

6.2. Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: clàusula F del plecs de clàusules administratives del contracte

 7. Presentació d'ofertes:

7.1. Data límit de presentació: 16 dies naturals des de el dia següent al de la publicació de l’anunci de licitació en el BOIB. Hora límit: 14:00 h.

7.2. Modalitat de presentació: D’acord amb la clàusula 12 del plec de clàusules administratives.

7.3. Lloc de presentació:

7.3.1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació de la Conselleria d’Educació i Universitat

7.3.2. Domicili: c/ del Ter nún. 16-3r, Edifici Alexandre Rosselló i Pastor. Torre A (Polígon Son Fuster) 07009 Palma

7.4. Admissió de variants: no

7.5. Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: 15 dies.

 8.Obertura de les ofertes:

8.1. Adreça: la mateixa que la indicada per a la presentació a l’apartat 7.3

8.2. Data i hora: es comunicarà el dia i l'hora mitjançant telèfon, correu electrònic, fax o qualsevol altre mitjà que es consideri convenient.

 9. Despeses de publicitat: màxim 500 euros.

 

Palma, 25 d’agost de 2017

 El secretari general

Francesc Gálvez Capellà