Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE SANT ANTONI DE PORTMANY
Núm. 9463
Aprovació de la convocatòria i les bases generals del lloc treball de tècnic d’administració general de l'Ajuntament de Sant Antoni de Portmany
Versió PDF
La Junta de Govern, en sessió ordinària celebrada el 9 d'agost de 2017, va adoptar el següent acord:
Primera. APROVAR la convocatòria específica del lloc de treball de Tècnic d'Administració General (TAG- A1/A2), de l'Ajuntament de Sant Antoni de Portmany.
Segona. APROVAR les següents Bases:
«BASES GENERALS DE LA CONVOCATÒRIA DEL LLOC DE TREBALL DE TÈCNIC ADMINISTRACIÓ GENERAL, AJUNTAMENT DE SANT ANTONI DE PORTMANY.
PRIMERA. Objecte de la convocatòria
L’objecte d’aquesta convocatòria és la provisió en propietat d'un lloc de treball vacant de TAG, mitjançant el sistema de concurs de mèrits.
Aquest lloc de treball té les següents característiques:
L'esmentada plaça està assignada al la Regidoria de Governació, i les funcions que té encomanades, d'acord amb la fitxa núm. 304 del LT són les següents:
SEGONA. Condicions d'admissió dels sol·licitants
Per participar en les proves de selecció és necessari:
a. Ser funcionari de carrera de l'Ajuntament de Sant Antoni de Portmany, pertanyent al grup A1 / A2.
b. Estar en servei actiu o en qualsevol altra situació administrativa, excepte la suspensió ferma.
c. Haver romàs almenys dos anys en el seu lloc de treball definitiu fins a la data de finalització del període de presentació de les instàncies, excepte les excepcions previstes per la llei.
TERCERA. Forma i termini de presentació d'instàncies
Les sol·licituds per participar en el concurs de mèrits en què els sol·licitants han d’assenyalar que compleixen les condicions requerides en aquestes bases, s’han d’adreçar a l'alcalde de Sant Antoni de Portmany i presentar-se al Registre d’aquest Ajuntament o mitjançant el procediment que regula l'article 16 de la Llei 39 de 2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en un termini de set dies feiners des de l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria al BOIB, així com en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament.
La sol·licitud ha d'anar acompanyada de la documentació que acrediti els mèrits que s’aporten.
Els interessats també han de proporcionar, escollint-lo lliurement, un informe sobre qualsevol dels següents temes: PROCEDIMENT ADMINISTRATIU, PROCEDIMENT DE SANCIONS, CONTRACTACIÓ, ORDENANCES MUNICIPALS o RESPONSABILITAT PATRIMONIAL, amb una extensió mínima de 8 folis i màxima de 20 folis.
La convocatòria i les bases es publicaran al Butlletí Oficial de les Illes Balears, així com al tauler d'anuncis de l'Ajuntament.
La sol·licitud ha d'anar acompanyada d'una fotocòpia del DNI o, si és el cas, el passaport, el títol universitari i el currículum.
QUARTA. Admissió d'aspirants
Després del termini de presentació de casos, la Junta Directiva delegada emetrà una resolució en un termini de 15 dies hàbils, declarant aprovada la llista provisional d'admesos i exclosos. En aquesta resolució, que es publicarà al tauler d'anuncis de l'Ajuntament, s'indicarà un termini de cinc dies hàbils per a fer-hi esmenes.
Transcorregut aquest termini, la regidoria delegada aprovarà la llista definitiva de candidats admesos i exclosos, que es publicara al tauler d'anuncis de l'Ajuntament. També s’hi farà constar la composició de la Comissió d’Avaluació, així com el dia i el lloc on es realitzarà l'entrevista.
CINQUENA. Comissió de valoració
La Comissió de Valoració serà un òrgan col·legiat i la seua composició s'ajustarà als principis d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres, i també tendirà a la paritat entre dones i homes, d'acord amb l'article 53 de la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes. No en poden formar part el personal de designació electoral o política, els funcionaris interins ni el personal eventual. De la mateixa manera, la pertinença als òrgans de selecció sempre serà a títol individual, i no es pot fer en representació ni per compte de ningú altre.
La composició específica de la Comissió de Valoració, amb la designació corresponent de cadascun dels seus membres, es durà a terme mitjançant la resolució que aprova la llista provisional d'admesos i exclosos, que es farà pública al tauler d'anuncis de l'Ajuntament.
El Comissió de Valoració estarà formada per un president, dos vocals, que actuaran amb veu i vot, i un secretari, que actuarà amb veu però sense vot. Cada membre del Tribunal ha de tenir el seu respectiu suplent.
L'actuació de la Comissió de Valoració s'ha d'ajustar estrictament als termes de la convocatòria, encara que la Comissió resoldrà els dubtes que sorgeixin de l'aplicació de les seues normes, així com el que sigui necessari en els casos no previstos en aquestes.
La Comissió només proposarà el candidat que obtengui la puntuació més alta.
L'abstenció i la recusació dels membres de la Comissió de Valoració serà d'acord amb els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.
SISENA. Valoració dels mèrits
Mèrits computables:
A) FORMACIÓ
1. Titulació
- Per grau / licenciat: 1 punt
- Per diplomatura: 0,5 punts.
- Per postgrau: 0,25 punts.
- Per expert Universitari: 0.125 punts.
Fins a un màxim de 5 punts.
2. Formació:
- Cursos de formació i perfeccionament, fins a un màxim de 3 punts, [d'acord amb la següent escala
a. de 100 o més hores: 1 punt.
b. 50 o més hores: 0,5 punts.
c. de 10 o més hores: 0,25 punts.
B) ANTIGUITAT
1. Experiència / valoració del treball desenvolupat:
- Per a la realització d'una feina amb un nivell de destinació igual o superior a la feina sol·licitada:
- Per estar ocupant un lloc de treball inferior en un o més de dos nivells al del lloc que es sol·licita durant:
- Per tenir una feina inferior en més de dos nivells a la de la posició que es demana durant:
En cas d'empat en la fase de concurs, s’ha d’estar al disposa l'article 44 del Reial decret 364/1995, de 10 de març, pel qual s'aprova el Reglament general per a l'entrada de personal al servei de l'administració general de Estat i provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració General de l'Estat.
C) GRAU
- Grau consolidat inferior al lloc sol·licitat: 2 punts.
- Grau consolidat igual o superior al del lloc sol·licitat: 3 punts
E) ENTREVISTA
Puntuació de fins a un màxim de 5 punts.
Aquesta entrevista tendrà com a objecte l'exposició i la defensa de la memòria presentada prèviament.
SETENA. Llista d’aprovats, presentació de documents i nomenament
Un vegada finalitzada l'avaluació dels aspirants, s’adjudicarà de manera provisional el lloc de treball convocat, d'acord amb el resultat de l'avaluació.
El resultat del concurs es reflectirà en una llista integral de tots els participants, ordenats de la puntuació més alta a la més baixa, amb indicació per a cada concursant de la puntuació obtinguda a cada secció.
Aquesta relació s’exposarà al públic en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament, durant el termini de 5 dies laborables, durant els quals els concursants podran presentar-hi reclamacions.
Un cop transcorregut aquest termini i s’hagin resolt les reclamacions, la Comissió formularà una proposta definitiva per a l'adjudicació del lloc de treball, i la remetrà a l'òrgan convocant per a la seua publicació al tauler d'anuncis de l’Ajuntament després d'una resolució motivada d'aquest.
VUITÈ. Incidents
Les bases i convocatòries actuals es poden impugnar d'acord amb el que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
En contra de la convocatòria i les seues bases, que exhaureixen la via administrativa, els interessats poden presentar el recurs de reposició en un termini d'un mes davant la regidoria delegada, previ al litigi administratiu, dins dels dos mesos anteriors al Jutjat del contenciós administratiu, a partir del dia següent al de publicació del seu anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa).
En allò que no estigui previst a les bases s'aplicarà la Llei 7/1985, de 2 d'abril, de bases del règim local; Reial decret 364/1995, de 10 de març, pel qual s'aprova el Reglament general d'admissió de personal a l'Administració general de l'Estat i prestació de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'administració general de l'Estat; el Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local; la Llei 30/1984, de mesures per a la reforma de la funció pública, i el Reial decret 896/1991, de 7 de juny, pel qual s'estableixen les regles bàsiques i els programes mínims a què s’ha d'ajustar el procediment de selecció dels funcionaris de l’administració local, així com qualsevol altra normativa estatal o autonòmica que pugui correspondre.»
El que s’exposa al públic a l’efecte del Reial decret 364/1995, de 10 de maig.
A Sant Antoni de Portmany., 11 d’agost de 2017.
L’alcalde en funcions
Pablo Valdes Cardona