Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 9416
009/17 Departament Tributari. Procediment sol·licitud ajornament/fraccionament rebuts, art. 72 OFG

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Procediment de sol·licitud d’ajornament i/o fraccionament de rebuts en període voluntari per a obligats tributaris en situació d’atur

L’ordenança fiscal general preveu a l’article 72.3, la possibilitat de sol·licitar l’ajornament o fraccionament de deutes tributaris de rebuts en període voluntari de pagament per a obligats tributaris que es trobin en situació d’atur.

Requisits:

1) Que no compti amb altres fonts d’ingressos diferents a les ajudes públiques que superin 6.000 euros anuals.

2) Que es sol·liciti l’ajornament o fraccionament per l’obligat tributari.

3)  La sol·licitud s’ha de presentar abans de la finalització del període de pagament voluntari de cada impost o taxa

Els deutes inferiors a 100 € no seran ajornables ni fraccionables.

Els ajornaments o fraccionaments meritaran sempre els interessos de demora que corresponguin.

La falta de pagament, al seu venciment, d’una fracció comporta la pèrdua del dret al fraccionament del deute i, en conseqüència, l’inici del període executiu de totes les fraccions pendents de pagament.

Termini de presentació per a rebuts en període voluntari:

-  Fins el 15 de novembre de 2017

  • de l’Impost sobre béns immobles   
  • de l’Impost sobre activitats econòmiques
  • de la Taxa per a aparcament exclussiu, prohibició d’estacionament i càrrega o descàrrega de mercaderies de qualsevol classe

Lloc de presentació de les sol·licituds

Es poden consultar els diferents canals d'Atenció a la Ciutadania a la web de l’Ajuntament de Palma www.palmademallorca.es 

Documentació a presentar:

1) Sol·licitud degudament emplenada pel contribuent. El model estarà disponible a la web municipal (www.palmademallorca.es /descàrrega d’impresos/hisenda/sol·licitud d’ajornament/ fraccionament de deutes en període voluntari) i a totes les oficines de presentació de les sol·licituds.

2)  S’haurà d’indicar expressament el deute sobre el que es sol·licita l’ajornament o fraccionament i el període de temps pel qual es sol·licita, amb un màxim de 2 anys.

3)  Còpia del document acreditatiu d’estar inscrit com a sol·licitant d’ocupació al SOIB o a l’òrgan de l’Administració que exerceixi les funcions d’aquest Servei.

 

4) Autorització a l’Ajuntament per consultar a l’AEAT les dades relatives al nivell de renda (model disponible a www.palmademallorca.es /descàrrega d’impresos/hisenda/Autorització AEAT) i a totes les oficines de presentació de les sol·licituds) o còpia de la Declaració de l’IRPF del contribuent.

      

Palma, 25 d’agost de 2017

La cap del Departament
p.d. Decret de batlia núm. 3000 de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 04/03/2014)
Mª Gloria Belmonte Barcia