Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA
Núm. 9403
Aprovació de la convocatòria i les bases que regiran el procediment selectiu per a la constitució d’una borsa de treball de l’Ajuntament d’Alcúdia i dels seus organismes autònoms de la subescala de Tècnic d’Administració General per al nomenament de funcionaris interins
Mitjançant Resolució de batlia núm. 1361/2017 de data 22 d’agost de 2017, s’han aprovat la convocatòria i les bases que regiran el procediment selectiu per a la constitució d’una borsa de treball de l’Ajuntament d’Alcúdia i dels seus organismes autònoms de la subescala de tècnic d’administració general per al nomenament de funcionaris interins.
Cosa que fem pública al Butlletí Oficial de les Illes Balears i i al tauler d’anuncis electrònic del lloc web de l’Ajuntament d’Alcúdia (http://www.alcudia.net/ajuntament/ca/), als efectes establerts a l’article 45 de la Llei 39/2.015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Contra l’esmentada resolució, que exhaureix la via administrativa, les/els interessades/ts poden interposar de forma alternativa, els següents recursos: o bé recurs potestatiu de reposició, a interposar davant la Batlia, en el termini d’un mes, comptador des de l’endemà de la notificació de la present resolució, o bé directament recurs contenciós administratiu, a interposar davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, comptadors des de l’endemà de la notificació d’aquesta resolució; tot això sense perjudici que els interessats puguin interposar aquells altres recursos que en considerin procedents.
Alcúdia, 24 d’agost de 2017
El batle,
Antoni Mir Llabrés
BASES ESPECÍFIQUES REGULADORES DEL PROCEDIMENT SELECTIU PER A LA CONSTITUCIÓ D’UNA BORSA DE TREBALL DE TÈCNICS D’ADMINISTRACIÓ GENERAL DE L’AJUNTAMENT D’ALCÚDIAPRIMERA. - OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA
L’objecte de la present convocatòria és la selecció, mitjançant concurs-oposició, de personal funcionari interí per a la creació d’una borsa de treball de la subescala tècnica de l’escala d’administració general de l’Ajuntament d’Alcúdia i dels seus organismes autònoms, atès que les anteriors borses de treball, constituïdes respectivament mitjançant Resolució de la Batlia núm. 216/2016, de 18 de febrer (BOIB 50/2016, de 21 d’abril) i per Resolució núm. 1128/2016, de 29 de juliol (BOIB 105/2016, de 18 d’agost) han quedat de moment exhaurides. És per això que la present convocatòria té caràcter extraordinari i que la borsa de treball que es constitueixi de la present convocatòria tindrà caràcter subsidiari a les dues borses anteriorment esmentades, que tindràn en tot cas caràcter preferent, d’acord amb l’ordre de prelació respectiu de dites borses i així mateix segons la preferència respectiva entre cadascuna d’elles.
La borsa de treball tindrà per objecte la cobertura de les circumstàncies que permeten el nomenament de personal funcionari interí per part de l'Ajuntament d'Alcúdia i els seus organismes autònoms dependents, d'acord amb els articles 10 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el Text Refús de la Llei de l’Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (en endavant EBEP) i 19.Dos de la Llei 3/2017, de 27 de juny, de Pressuposts Generals de l’Estat per a l’any 2.017 i 15 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de les Illes Balears (d'ara endavant LFPIB).
Així mateix, resulta d’aplicació a la present convocatòria l’establert a la normativa bàsica estatal, Llei Reguladora de les Bases de Règim Local, Llei 7/1985, de 2 d’abril, així com allò disposat als articles 167 i 169 del Text Refós de les Disposicions legals vigents en matèria de règim local, aprovat per Reial Decret Legislatiu 781/1986, i resta de normativa d’aplicació.
Les presents bases defineixen els requisits, proves, mèrits i altres aspectes procedimentals de la selecció, a més de la regulació continguda en l'EBEP i la LFPIB.
En allò no previst en aquestes bases en relació a les següents qüestions: tramitació del procediment selectiu, gestió i control de la borsa, cessament del personal funcionari interí, i vigència de la borsa, s'aplicarà de forma supletòria l’establert als articles 3, 10, 11, i 12 del Decret 30/2009, de 22 de maig, pel qual s'aprova el procediment de selecció de funcionaris interins de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. En cas de qualsevol possible contradicció entre l’establert en aquestes bases i allò disposat als preceptes ara esmentats del Decret autonòmic, prevaldrà en tot cas l’establert en les presents bases.
Les retribucions a percebre seran les que corresponguin en el moment de cobrir la necessitat, segons el lloc de treball a ocupar, i d’acord amb la disponibilitat pressupostària. D’acord amb les característiques de la subescala, les retribucions previstes són les següents, d’acord amb l’establert a la Llei 3/2017, de 27 de juny, de Pressuposts Generales de l’Estat per a l’any 2017:
Grup: A
Subgrup: A1
Complement de Destí: Nivell 25
Sou Base: 13.576’32 € (anual)
Complement Específic: 13.973’12 €.
Triennis: 522’24 € (anual, per trienni)
Pagues extraordinàries: segons article 18 Llei 3/2017.
SEGONA. – FUNCIONS
Seran les pròpies del lloc de treball objecte de provisió en règim d'interinitat o, si escau, les que motivin el nomenament interí per excés o acumulació de tasques o constitueixin l'objecte de programes de caràcter temporal l'execució condueixi a aquell, referides a les pròpies de la subescala tècnica de l’escala d’administració general, de gestió, estudi i proposta de caràcter administratiu de nivell superior relatives a assessorament jurídic i gestió de recursos públics d’acord amb l’establert a l’article 169 del Text Refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local, en relació a l’article 19.Dos de la Llei 3/2017.
TERCERA. – REQUISITS DELS ASPIRANTS
Per prendre part en les proves selectives serà necessari reunir les següents condicions:
a) Tenir nacionalitat espanyola o la d'algun Estat membre de la Unió Europea o que, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació dels treballadors.
També podran ser admesos el cònjuge, els descendents i els descendents del cònjuge, tant dels ciutadans espanyols com dels nacionals dels estats membres de la Unió Europea, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, sempre que els cònjuges no estiguin separats de dret i els descendents siguin menors de 21 anys o majors d'aquesta edat però visquin a càrrec dels seus progenitors i al cònjuge sempre que no estiguin separats de dret.
L'aspirant que no tingui la nacionalitat espanyola ha d'acreditar documentalment la seva nacionalitat amb un document vigent i el seu permís de residència i de treball si s'escau.
b) Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.
c) Estar en possessió del títol de grau o llicenciat/da en Dret, Ciències Polítiques, Econòmiques o Empresarials, Intendent Mercantil o Actuari, o equivalent. Els aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola hauran d'acreditar l'homologació de la titulació exigida.
d) Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions corresponents.
e) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que exercien en el cas del personal laboral, en què hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, al seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.
f) Abans de prendre possessió del lloc de treball, l'interessat haurà de fer constar que no està sotmès a cap supòsit d'incompatibilitat establert en la Llei 53/1984 de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques o comprometre en seu cas, a exercir l'oportuna opció en el període de temps que preveu l'article 10 de la disposició legal anterior, i no percebre pensió de jubilació, de retir o d'orfandat.
g) Acreditar els coneixements de llengua catalana corresponents al nivell C1.
Els requisits establerts en els apartats anteriors hauran de complir el darrer dia de termini de presentació d'instàncies i gaudir dels mateixos durant el període selectiu.
QUARTA. - SOL·LICITUDS D’ADMISSIÓ I ACREDITACIÓ DE MÈRITS
Les instàncies per participar al concurs-oposició s’hauran de presentar, segons el model normalitzat que figura a l’Annex II d’aquestes bases, adreçades al Sr. Batle de l’ajuntament d’Alcúdia, dins el termini de TRENTA DIES NATURALS, a comptar des del dia següent a la publicació d’aquesta convocatòria al BOIB, amb independència del registre o oficina en que es presentin. Les instàncies es facilitaran gratuïtament al registre general de l’ajuntament.
Les instàncies es podran presentar davant el Registre General d’Entrada de la Corporació, ubicat al C/ Major, 9; CP07400-Alcúdia, en horari d’atenció al públic (de 9h. a 14h.), o per qualsevol dels mitjans admesos a l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les Administracions públiques. Si l’últim dia de l’esmentat termini es dissabte, diumenge o festiu, el mateix s’entendrà prorrogat fins al primer dia hàbil següent.
Per ser admesos i prendre part al procediment els aspirants hauran de presentar fotocòpia compulsada del seu DNI o NIE, i que així mateix manifestin a les seves sol·licituds que reuneixen totes i cada una de les condicions exigides a la base tercera d’aquesta convocatòria, excepte el requisit de coneixement de nivell C1 de català, que haurà d’acreditar-se mitjançant la corresponent certificació. La no acreditació del nivell de coneixement de català exigit obligarà als/les aspirants a la superació d’una prova específica (prèvia a l’inici de les demés proves selectives) que acrediti el nivell C1 de coneixements de llengua catalana. Aquesta prova es durà a terme per part del Servei de Normalització Lingüística de l’ajuntament d’Alcúdia.
Es reconeixeran els certificats que es presentin, acreditatius del coneixement del nivell C1, expedits pels organismes competents, inclosos en l’Ordre del conseller d’Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013, per la qual es determinen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de llengua catalana de la Direcció General de Cultura i Joventut, i segons el règim temporal i d’equivalències que s’hi estableix. Els certificats s’hauran de presentar mitjançant document original o còpia adverada.
Només es reconeixeran i seran objecte de valoració els mèrits obtinguts fins a la data de publicació de la convocatòria, no es valoraran els mèrits obtinguts amb posterioritat. A més, tampoc no es valoraran els mèrits obtinguts abans de la publicació de la convocatòria que siguin al·legats però que no es justifiquin degudament abans de la finalització del termini de presentació d’instàncies. Els documents hauran de ser originals o còpies compulsades. En cap cas es requerirà documentació o esmena d'errors relativa als mèrits, llevat de defectes merament formals advertits en la documentació presentada per l’aspirant, sempre que aquesta acrediti el mèrit al·legat en l’aspecte substantiu.
Tots els documents presentats en un altre idioma han d’adjuntar la traducció al castellà o català acreditada mitjançant una traducció jurada. Tots els documents expedits a l’estranger s’han de presentar, si escau, degudament legalitzats o postil·lats. No obstant això el Tribunal podrà reconèixer aquells documents acreditatius de mèrits expedits en idioma estranger sempre i quan el seu contingut sigui comprensible i evident pel Tribunal i es pugui determinar o apreciar de forma clara la seva validesa. La falsedat en les dades que es facin constar en la sol·licitud o en la documentació annexa determina l’exclusió immediata de la persona sol·licitant, sense perjudici de les mesures legals que corresponguin.
CINQUENA. - ADMISSIÓ D'ASPIRANTS
Finalitzat el termini de presentació d'instàncies, el Sr. Batle aprovarà per resolució la relació provisional d'admesos i exclosos, que es publicarà en el Tauler d'anuncis de l'Ajuntament d'Alcúdia i la pàgina web de la Corporació (http://www.alcudia.net/ajuntament), concedint-se un termini de deu dies hàbils per tal que els interessats presentin les al·legacions que considerin oportunes o esmenin la seva sol·licitud. Un cop examinades les que s'haguessin presentat, es publicarà la relació definitiva d'admesos a través dels mitjans esmentats. De no presentar cap reclamació es considerarà definitiva la inicialment publicada.
A la mateixa resolució es comunicarà la data d’inici dels exercicis, lloc i hora. Així mateix s’indicarà en la resolució el llistat d’aspirants convocats a la realització de la prova específica de coneixements de llengua catalana, així com la data i hora prevista per a la seva realització.
Les possibles reclamacions o al·legacions, si n’hi haguessin, seran acceptades o rebutjades en la Resolució que aprovi la relació definitiva d’aspirants admesos i exclosos, que es farà pública de la mateixa manera que la relació anterior. Els successius anuncis del procediment selectiu es publicaran al tauler d’anuncis electrònic del lloc web de l’Ajuntament d’Alcúdia (http://www.alcudia.net/ajuntament/ca).
En cas de no produir-se reclamacions a la llista provisional s’entendrà aquesta elevada a definitiva sense necessitat de nova resolució, circumstància que es farà pública al tauler d’anuncis electrònic del lloc web de l’Ajuntament d’Alcúdia (http://www.alcudia.net/ajuntament/ca/), condicionada al resultat de la prova específica de coneixements de llengua catalana, pels aspirants que no acreditin el nivell exigit en la convocatòria.
Una vegada realitzada la prova específica de coneixements de llengua catalana, i efectuada la seva correcció, el Servei de normalització farà públic al tauler d’anuncis electrònic de l’Ajuntament el resultat de la mateixa, amb indicació dels aspirants que han resultat aptes en la prova, atorgant als interessats un termini de tres dies hàbils per tal que puguin formular-ne al·legacions o reclamacions o sol·licitar revisió de l’examen realitzat. En el cas d’existir reclamacions, al·legacions o sol·licituds de revisió, el Servei de normalització, un cop examinades, les resoldrà i en farà públic el resultat al tauler d’anuncis electrònic. Un cop resoltes les al·legacions o revisions, si n’hi hagués, i d’acord amb el seu resultat, l’elevarà al Tribunal qualificador, qui farà públic el resultat definitiu de la prova al tauler d’anuncis electrònic de l’Ajuntament, així com el llistat d’aspirants convocats a la realització de l’exercici de la fase d’oposició.
No s’admetrà a la realització de l’exercici de la fase d’oposició a cap aspirant que no hagi acreditat degudament estar en possessió del nivell de coneixement de llengua catalana requerit en la convocatòria, o que no disposant del nivell de coneixement requerit, no hagi superat la prova específica.
SISENA. - TRIBUNAL QUALIFICADOR
El Tribunal està format per tres membres i els seus respectius suplents, per cobrir les absències que es puguin produir. Tots els membres del tribunal són funcionaris de carrera, d'igual o superior categoria a la de la plaça convocada, i amb titulació acadèmica d'igual o superior nivell a l'exigida per a l'ingrés en la subescala tècnica corresponent.
Estarà format pels següents membres:
Hi podrà participar un observador designat per la Junta de Personal que tindrà veu però no vot, les funcions seran observar el bon desenvolupament del procés selectiu. La realització de la prova específica de coneixements de llengua catalana serà duta a terme pel Servei de Normalització Lingüística de l’Ajuntament.
En cas de resultar necessari el Tribunal podrà disposar la incorporació d’assessors especialistes perquè l'assessori, amb veu i sense vot.
L'abstenció i la recusació dels membres del tribunal s'ha d'ajustar al que preveuen els articles 23 i 24 de la Llei de Règim Jurídic del Sector Públic. El Tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l'assistència de la meitat dels seus membres, ja siguin titulars o suplents, i les decisions s'adoptaran per majoria. Sempre serà necessària la presència del president i del secretari.
SETENA. - PROCEDIMENT DE SELECCIÓ
El procediment de selecció constarà de dues fases: concurs i oposició.
- FASE DE CONCURS (FINS A 40 PUNTS):
La fase de concurs no serà eliminatòria i no podrà tenir-se en compte per superar les proves de la fase d'oposició. La puntuació màxima de la fase de concurs serà de 40 punts. La valoració dels mèrits de la fase de concurs s'incorporarà a la puntuació final obtinguda per aquells aspirants que hagin superat les proves selectives eliminatòries, als efectes de determinar la qualificació final dels aspirants i l'ordre de puntuació dels mateixos. Els mèrits al·legats i justificats pels aspirants en la fase de concurs i que el Tribunal valorarà es regiran pel barem següent:
1) Experiència professional (fins a 25 punts):
En aquest apartat es valoraran els serveis prestats en l'Administració Local en qualitat de personal funcionari de carrera o interí pertanyent a la subescala tècnica d'administració general; a la subescala tècnica d'administració especial, ocupant un lloc de treball de lletrat; o l'escala de funcionaris amb habilitació de caràcter nacional, subescala secretaria o secretaria-intervenció. L'ocupació accidental d'un lloc de treball de funcionari amb habilitació de caràcter nacional serà valorat quan s'accedeixi a condició de funcionari de carrera o interí pertanyent a les subescales tècniques i condicions assenyalades. Així mateix es valoraran els serveis prestats a l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (CAIB), o altres CCAA, en qualitat de personal funcionari de carrera o interí pertanyent al cos superior o d'advocacia.
Els serveis prestats s'hauran d'acreditar mitjançant certificat lliurat per l'organisme competent, en què constaran: el lapse temporal de prestació, el grup, escala i subescala i/o la categoria professional i la vinculació amb l'Administració (funcionari de carrera, interí o accidental).
Aquest apartat serà valorat a raó de 0,2 punts per mes de serveis prestats a l'Administració Local i 0,15 punts per mes de serveis prestats a l'Administració de la CAIB, amb un màxim de 25 punts.
El límit temporal per valorar l’experiència professional serà la data de publicació en el BOIB de la convocatòria d’aquest procediment.
L’experiència professional es computa per mesos complets. No obstant això, en els casos de reducció de jornada per conciliació de la vida familiar, el període s’ha de computar tenint en compte el percentatge de temps treballat sobre la jornada laboral completa que consti en la vida laboral o el document equivalent.
2) Coneixements de la llengua catalana (fins a 5 punts):
Aquest apartat serà valorat d'acord amb el següent barem:
Certificat nivell C2 ............................................................ 3 punts.
Certificat de coneixements................................................. 2 punts.
de llenguatge administratiu (LA/ antic E)
En el supòsit que l'aspirant acrediti la possessió de més d'un certificat, només és objecte de valoració el certificat que acredita un nivell de coneixement més alt, excepte quan es posseeixi certificat de coneixements de llenguatge administratiu, que serà acumulatiu a l'altre.
Es reconeixeran els certificats que es presentin inclosos a l’Ordre del conseller d’Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013, i segons el règim temporal i d’equivalències que s’hi estableix. Els certificats s’hauran de presentar mitjançant document original o còpia adverada.
3) Accions formatives (fins a 10 punts):
Cursos de formació i perfeccionament impartits o promoguts per les administracions públiques; els impartits en el marc dels acords de formació contínua entre l'Administració i els agents socials, així com els homologats per l'EBAP, quan el contingut estigui directament relacionat amb les funcions de la categoria corresponent a la borsa a la qual s'opta. Es valoraran en tot cas els cursos de l'àrea jurídica administrativa, els d'informàtica vinculats a les funcions d’administració general: processador de textos, full de càlcul, correu electrònic, navegació per internet, i d’altres cursos d’informàtica que es puguin vincular amb les funcions corresponents a administració general; en matèria de formació en prevenció de riscos laborals serà objecte de valoració disposar del curs bàsic, el curs de nivell mig i el curs de nivell superior; es valoraran també els cursos en matèria de protecció de dades de caràcter personal i els de formació en matèria de qualitat.
A l'efecte del barem contingut en aquest apartat, tindran la consideració d'accions formatives i podran ser valorades les assignatures d'estudis universitaris (llicenciatures, estudis de grau i diplomatures), així com els crèdits dels màsters i cursos d'expert universitaris que tinguin el caràcter de titulacions pròpies d'una universitat determinada, sempre que estiguin directament relacionades amb les funcions de la categoria corresponent a la borsa a la qual s'opta.
L'acreditació de les accions formatives es farà mitjançant certificacions o documents oficials estesos per les administracions i / o organismes competents, i han d'incloure les hores de durada o els crèdits dels cursos.
Aquest apartat serà valorat d'acord amb el següent barem:
a) 0'1 punts per crèdit, equivalent a deu hores de durada, o proporcionalment per a les fraccions d'un crèdit, quan el certificat acrediti l'aprofitament. La puntuació màxima per curs serà de 3 punts.
b) 0'05 punts per crèdit, d'acord amb els criteris de la lletra anterior, quan el certificat acrediti l'assistència al curs o no esmenti expressament el caràcter d'assistència o aprofitament. La puntuació màxima per curs serà d’1 punt.
c) 0'15 punts per crèdit, d'acord amb els criteris de la lletra a), quan el certificat acrediti la impartició. La participació en un curs pot ser total o parcial. En l'últim cas només es valorarà la part corresponent a les hores impartides. La puntuació màxima per curs serà de 3 punts.
d) 0,20 punts per cada assignatura superada d'estudis universitaris referits en el paràgraf segon d'aquest apartat. No seran valorades les assignatures corresponents a la llicenciatura exigida per a participar en el procediment selectiu, llevat que es tingui més d'una de les requerides alternativament, en aquest cas es consideraran les que, per excés, indiqui l'interessat. La puntuació màxima per aquest apartat serà de 6 punts.
Aquest apartat serà valorat amb un màxim de 10 punts.
II. - FASE D'OPOSICIÓ (FINS 60 PUNTS):
La puntuació màxima de la fase d'oposició serà de 60 punts. L'oposició constarà d’un sol exercici, de caràcter obligatori i eliminatori:
- L’exercici consistirà en contestar un qüestionari de 60 preguntes tipus test sobre les àrees de coneixement de l'Annex I d'aquestes bases, durant un temps màxim de 60 minuts. Per a cada pregunta de l'exercici es proposaran quatre possibles respostes alternatives, sent només una d'elles la correcta. Els aspirants marcaran les contestacions en els corresponents fulls d'examen. El criteri de correcció serà el següent: resposta correcta, 1 punt; Les respostes errònies descompten a raó d’una tercera part (1/3) part del valor d'una resposta correcta. Les preguntes no contestades no suposen cap descompte. Els aspirants seran convocats en crida única, i seran exclosos de l'oposició els qui no hi compareguin.
Aquest exercici es puntuarà amb un màxim de 60 punts, sent eliminats els aspirants que no obtinguin una puntuació mínima de 30 punts.
Conclòs l'exercici, i una vegada realitzada la correcció de la prova, el Tribunal qualificador farà públic el resultat de la fase d’oposició al tauler d’anuncis electrònic de l’Ajuntament, atorgant als interessats un termini de tres dies hàbils per tal que puguin formular-ne al·legacions o reclamacions o sol·licitar revisió de l’examen realitzat. En el mateix acte, el Tribunal anunciarà la data, hora i lloc en que es constituirà a l’objecte de realitzar la baremació dels mèrits de la fase de concurs.
En el cas d’existir reclamacions, al·legacions o sol·licituds de revisió, el tribunal qualificador, un cop examinades, les resoldrà i en farà públic el resultat al tauler d’anuncis electrònic. Un cop resoltes les al·legacions o revisions, si n’hi hagués, i d’acord amb el seu resultat, el Tribunal procedirà a la realització de la baremació de mèrits.
VUITENA. - VALORACIÓ DEL CONCURS-OPOSICIÓ
Un cop acabada la fase d'oposició, el Tribunal passarà a valorar els mèrits adduïts per aquells aspirants que hagin superat la fase de l'oposició, d'acord amb el barem previst en la base setena.
Conclosa la valoració dels mèrits, el Tribunal farà pública en el tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament les puntuacions atorgades a cada aspirant, desglossant en els tres apartats assenyalats en la base setena. Els interessats podran sol·licitar revisió i/o audiència al tribunal dins els tres dies hàbils següents a aquesta publicació.
La qualificació final vindrà determinada per la suma de les puntuacions obtingudes en l’exercici de la fase d’oposició i dels mèrits valorats en la fase de concurs. En cas d’empat, aquest es resoldrà aplicant la següent graduació:
1) Millor puntuació en la fase d’oposició.
2) Millor puntuació en la fase de concurs.
3) Si persisteix l’empat finalment es procedirà al sorteig.
NOVENA.- RELACIÓ D'APROVATS I CONSTITUCIÓ DE LA BORSA DE TREBALL
Un cop transcorregut el termini anterior, si no es presenten al·legacions, o bé un cop que hagin estat examinades les presentades, el Tribunal qualificador donarà per finalitzada la selecció, i elevarà a la Batlia la seva proposta definitiva de relació d’aprovats de la borsa de treball, per tal que dicti la corresponent resolució de constitució de la borsa de treball. Aquesta resolució serà publicada en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i al tauler d’anuncis electrònic de l’Ajuntament. Els aspirants que conformin la borsa de treball es trobaran a l'espera de ser cridats per l'Ajuntament per ordre de puntuació quan es produeixi la necessitat de nomenament com a funcionari interí.
DESENA. - SITUACIÓ DELS ASPIRANTS A LA BORSA DE TREBALL.
Les borses de treball constituïdes mitjançant Resolucions de la Batlia núms. 216/2016, de 18 de febrer (BOIB 50/2016, de 21 d’abril) i 1128/2016, de 29 de juliol (BOIB 105/2016, de 18 d’agost) tenen preferència sobre la borsa de treball que es constitueixi com a resultat del present procediment selectiu, d’acord amb l’ordre de prelació de dites borses indicat a la Resolució d’aprovació de la present convocatòria. Si efectuada la crida d’aspirants dins la borsa preferent, aquesta es mantingués exhaurida, per falta d’aspirants en situació de disponible, es procedirà a efectuar la crida en la borsa de treball resultant d’aquesta convocatòria.
Estan en la situació de no disponible, aquelles persones integrants de la borsa de treball que estiguin prestant serveis com a personal funcionari interí en l’Ajuntament d’Alcúdia o en els seus organismes autònoms, corresponent al mateix cos, la mateixa escala o especialitat, o que, per concórrer alguna de les causes previstes en els apartats a, b, c, d, ò e, de la base onzena, no hagin acceptat el lloc ofert.
Mentre la persona aspirant estigui en la situació de no disponible en la borsa, no se la cridarà per oferir-li un lloc de treball corresponent al mateix cos, la mateixa escala o especialitat.
Estan en la situació de disponible la resta de persones aspirants de la borsa, amb la conseqüència que se les ha de cridar per oferir-los un lloc de treball d’acord amb la seva posició en la borsa.
Les persones aspirants que, havent-hi renunciat, al·leguin i justifiquin alguna de les circumstàncies previstes en la base onzena conserven la posició obtinguda en la borsa. Això no obstant, queden en la situació de no disponible i no rebran cap més oferta mentre es mantingui la circumstància al·legada, amb l’obligació de comunicar l’acabament de les situacions esmentades en la forma i el termini prevists en el darrer paràgraf de la base onzena.
ONZENA. – RENÚNCIA I EXCLUSIÓ DE LA BORSA.
S’ha de comunicar a la persona aspirant que correspongui el lloc i el termini en el qual cal que es presenti. Si la persona interessada no manifesta la seva conformitat amb el nomenament en el termini d’un dia hàbil —o en el segon dia hàbil següent si la crida es fa en divendres— i la seva disposició a incorporar-se en el termini indicat per la Batlia, s’entén que hi renuncia. Aquest termini ha de ser com a mínim de 3 dies hàbils i com a màxim de 15 dies hàbils, el qual es pot prorrogar excepcionalment per atendre al dret de preavís de l’article 49.1 de l’Estatut dels treballadors
A les persones aspirants que hi renunciïn de forma expressa o tàcita d’acord amb l’establert a la base desena anterior se les ha d’excloure de la borsa de treball corresponent, llevat que al·leguin, dins del termini d’un dia hàbil —o en el segon dia hàbil següent si la crida es fa en divendres—, la concurrència d’alguna de les circumstàncies següents, que s’han de justificar documentalment dins dels tres dies hàbils següents:
a) Estar en període d’embaràs, de maternitat o de paternitat, d’adopció o d’acolliment permanent o preadoptiu, incloent-hi el període en què sigui procedent la concessió d’excedència per a cura de fills i filles per qualsevol dels supòsits anteriors.
b) Prestar serveis en un lloc de la Relació de llocs de treball de l’Ajuntament d’Alcúdia o dels seus organismes autònoms, com a personal funcionari interí en un altre cos o en una altra escala o especialitat, o com a personal laboral temporal o indefinit no fix.
c) Prestar serveis en un lloc de la Relació de llocs de treball de l’Ajuntament d’Alcúdia o dels seus organismes autònoms com a personal funcionari de carrera i no poder acollir-se, en aplicació de la normativa, a la situació d’excedència voluntària per incompatibilitat per prestació de serveis en el sector públic.
d) Patir malaltia o incapacitat temporal.
e) Estar, en el moment de la crida, exercint funcions sindicals.
Les persones interessades estan obligades a comunicar per escrit dirigit a la Batlia l’acabament de les situacions previstes en els apartats anteriors, excepte la de l’apartat b, en un termini no superior a deu dies hàbils des que es produeixi, amb la justificació corresponent. La manca de comunicació en el termini establert determina l’exclusió de la borsa.
La posterior renúncia d’una persona funcionària interina al lloc de treball que ocupa, així com l’incompliment del deure de prendre possessió del lloc prèviament acceptat, suposa l’exclusió de la borsa de treball per a la qual va ser cridada, excepte que aquestes circumstàncies es produeixin com a conseqüència de la crida per ocupar un altre lloc de treball en un altre cos, una altra escala o especialitat de l’Ajuntament d’Alcúdia o dels seus organismes autònoms o en els casos de força major.
DOTZENA. – NOMENAMENTS INTERINS I GESTIÓ DE LA BORSA
L'ordre de preferència per efectuar les substitucions o per cobrir places vacants vindrà determinat per l'ordre de puntuació. Si hi ha més d’un lloc per cobrir, de les mateixes característiques, es poden fer crides col·lectives simultànies a tantes persones aspirants en situació de disponible en la borsa com es consideri necessari per atendre les peticions de cobertura de llocs pendents. En aquest cas, els llocs oferts s’han d’adjudicar per ordre rigorós de prelació de les persones aspirants de la borsa que hagin manifestat la seva conformitat.
Els aspirants que siguin cridats i donin la seva conformitat al seu nomenament com a funcionari interí en el termini d'un dia hàbil (o dos dies hàbils si la crida es fa així un divendres) hauran de presentar, en el termini de tres dies hàbils comptats des del següent a l'acceptació, la següent documentació, per document original o còpia degudament adverada:
- Document Nacional d’Identitat o del passaport en vigor, per als espanyols. Els nacionals d’estats membres de la Unió Europea o d’un altre Estat part en l’Acord sobre l’espai econòmic europeu hauran de presentar fotocòpia adverada del document nacional d’identitat del seu país acompanyat del NIE. Els nacionals d’altres estats amb permís de residència de familiar de ciutadà de la Unió, hauran d’aportar la targeta de residència de familiar de ciutadà de la Unió Europea. Els nacionals d’altres estats hauran de presentar la targeta d’estranger.
- Títol exigit o certificació acadèmica que acrediti que té cursats i aprovats els estudis necessaris per a l'obtenció del títol corresponent, juntament amb el document que acrediti que ha abonat els drets passa la seva expedició.
- Certificat mèdic acreditatiu de posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions corresponents.
- Declaració jurada o promesa que no ha estat mai separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, al seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.
En el cas que l’aspirant proposat no reuneixi els requisits exigits, o no els acrediti en el termini establert, la Batlia acordarà la seva exclusió i procedirà a proposar el nomenament de l’aspirant següent per ordre de puntuació. Presentada la documentació, es procedirà al nomenament del primer aspirant de la borsa de treball, per ordre de puntuació, havent-se d’incorporar al lloc de treball en el termini mínim de 3 dies hàbils i màxim de 15 dies.
La vigència màxima d'aquesta borsa serà de tres anys a comptar de la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la seva constitució.
TRETZENA.- INCIDÈNCIES, PUBLICITAT, RÈGIM NORMATIU I RECURSOS
El Tribunal queda facultat per resoldre els dubtes que es presentin a la interpretació d'aquestes bases i prendre els acords necessaris per al bon ordre d'aquesta convocatòria.
Tots els actes d'aquesta convocatòria que estiguin sotmesos a informació pública seran inserits en el tauler anuncis electrònic de l'Ajuntament d'Alcúdia (www.alcudia.net), al marge de la seva publicació al BOIB quan sigui preceptiva.
Contra la convocatòria i les presents bases, que exhaureixen la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades o bé recurs potestatiu de reposició, a interposar davant aquesta Batlia, en el termini d’un mes des de la seva publicació al BOIB, d'acord amb l'establert als articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, o bé directament i de forma alternativa recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’establert als articles esmentats i als articles 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, a interposar davant el Jutjat contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB de la convocatòria.
Alcúdia, 22 d’agost de 2.017
El Batle
Antoni Mir Llabrés
ANNEX I
TEMARI
TEMA 1.- La Constitució Espanyola de 1978. Estructura i contingut essencial. Els drets i deures fonamentals. La protecció i suspensió dels drets fonamentals. La reforma constitucional. El Tribunal Constitucional.
TEMA 2.- L'organització territorial de l'Estat. L'Estat autonòmic: naturalesa i principis. Els estatuts d'autonomia. Organització política i administrativa de les comunitats autònomes. La reforma dels estatuts d'autonomia. L'Estatut d'Autonomia de les Illes Balears: competències i institucions. Els consells insulars.
TEMA 3.- L'Administració Pública: concepte. El dret administratiu: concepte i continguts. L'Administració Pública i el Dret. El principi de legalitat en l'Administració. Potestats reglades i discrecionals: discrecionalitat i conceptes jurídics indeterminats. Límits de la discrecionalitat. Control judicial de la discrecionalitat. La desviació de poder.
TEMA 4.- L'ordenament jurídic-administratiu: La Constitució. Les lleis estatals i autonòmiques. Tipus de disposicions legals. Els tractats internacionals. El reglament: concepte i classes. La potestat reglamentària. Procediment d'elaboració. Límits. El control de la potestat reglamentària.
TEMA 5.- L'administrat versus ciutadà: concepte i classes. La capacitat dels ciutadans i les seves causes modificatives, capacitat d’obrar i concepte d’interessat. Identificació i signatura dels interessats.
TEMA 6.- Drets de les persones en les seves relacions amb les Administracions Públiques. Dret i obligació de relacionar-se electrònicament amb les administracions públiques. Protecció de dades de caràcter personal: la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre. La Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
TEMA 7.- L'acte administratiu. Concepte. Elements. Classes. Requisits: la motivació i forma. L'eficàcia dels actes administratius: el principi d'autotutela declarativa. Condicions. La notificació: contingut, termini i pràctica. La pràctica de la notificació per mitjans electrònics. La notificació defectuosa. La publicació. L'aprovació per una altra Administració. La demora i retroactivitat de l'eficàcia.
TEMA 8.- L'executivitat dels actes administratius: el principi d'autotutela executiva. L'execució forçosa dels actes administratius: els seus mitjans i principis d'utilització. La coacció administrativa directa. La via de fet.
TEMA 9.- La invalidesa de l'acte administratiu. Supòsits de nul·litat de ple dret i anul·labilitat. El principi de conservació de l'acte administratiu. La revisió d'actes i disposicions per la pròpia Administració: supòsits. L'acció de nul·litat: procediment i límits. La declaració de lesivitat. La revocació d'actes. La rectificació d'errors materials o de fet. La revisió i revocació dels actes dels ens locals.
TEMA 10.- Disposicions generals sobre els procediments administratius i normes reguladores dels diferents procediments. De les garanties del procediment. La iniciació del procediment: classes, esmena i millora de sol·licituds. Presentació de sol·licituds, escrits i comunicacions. Els registres administratius. Termes i terminis: còmput, ampliació i tramitació d'urgència. Ordenació: L’expedient electrònic. Instrucció: intervenció dels interessats, prova i informes.
TEMA 11.- Terminació del procediment. L'obligació de resoldre. Contingut de la resolució expressa: principis de congruència i de no agreujament de la situació inicial. La terminació convencional. La manca de resolució expressa: el règim del silenci administratiu. El desistiment i la renúncia. La caducitat. Singularitats del procediment administratiu de les entitats locals.
TEMA 12.- Recursos administratius: principis generals. Actes susceptibles de recurs administratiu. Regles generals de tramitació dels recursos administratius. Classes de recursos. Procediments substitutius dels recursos administratius: conciliació, mediació i arbitratge. Recursos administratius i jurisdiccionals contra els actes locals.
TEMA 13. - La potestat sancionadora: concepte i significat. Principis de la potestat sancionadora en la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic. Les especialitats dels procediments administratius de naturalesa sancionadora en la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment administratiu comú de les Administracions públiques. Mesures sancionadores administratives. Especial referència a la potestat sancionadora local.
TEMA 14.- Els contractes del sector públic: les Directives Europees en matèria de contractació pública; la recomanació de la Junta Consultiva de contractació administrativa de l’Estat als òrgans de contractació en relació a l’aplicació de les Directives 2014/23, 24 i 25 / UE, del Parlament Europeu i del Consell, de 26 de febrer de 2014, sobre adjudicació de contractes de concessió; sobre contractació pública; i sobre contractació per entitats que operen en els sectors de l'aigua, l'energia, els transports i els serveis postals.
TEMA 15.- El Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic: Objecte i àmbit de la Llei. Tipus de contractes del sector públic. Contractes subjectes a regulació harmonitzada. Règim jurídic dels contractes administratius i els de dret privat; els actes separables. Els principis generals de la contractació del sector públic: racionalitat, llibertat de pactes i contingut mínim, perfecció i forma, el règim d'invalidesa dels contractes i el recurs especial en matèria de contractació. Els contractes “in house providing”. Normes específiques de contractació administrativa en l'Administració local.
TEMA 16.- Les parts en els contractes del sector públic. Els òrgans de contractació. La capacitat i solvència dels contractistes. Prohibicions. Classificació. La successió del contractista.
TEMA 17.- Preparació dels contractes per les administracions públiques. El preu i el valor estimat. La revisió de preus. Garanties en la contractació del sector públic. Classes d'expedients de contractació. Procediments i formes d'adjudicació dels contractes. Criteris d'adjudicació. Perfeccionament i formalització dels contractes administratius.
TEMA 18.- Execució i modificació dels contractes administratius. Prerrogatives de l'Administració. Extinció. La cessió dels contractes i la subcontractació.
TEMA 19.- El contracte d'obres. Actuacions administratives preparatòries. Execució d'obres per la pròpia Administració. El contracte de gestió de serveis públics. El contracte de subministraments. El contracte de serveis.
TEMA 20.- L'expropiació forçosa. Subjectes, objecte i causa. El procediment general. Garanties jurisdiccionals. La reversió expropiatòria. Tramitació d'urgència. Procediments especials.
TEMA 21.- La responsabilitat patrimonial de les Administracions Públiques i de la responsabilitat de les seves autoritats i personal al seu servei en la Llei 40/2015. La responsabilitat de l'Administració pública: caràcters. Els pressupostos de la responsabilitat. Danys indemnitzables. Les especialitats dels procediments administratius de naturalesa sancionadora en la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment administratiu comú de les Administracions públiques. La responsabilitat patrimonial de les autoritats i personal al servei de les administracions públiques.
TEMA 22.- La iniciativa econòmica de les entitats locals i la reserva de serveis en favor de les entitats locals. El servei públic en les entitats locals. Concepte. Les formes de gestió dels serveis públics locals. Les formes de gestió directa. Gestió indirecta: la concessió de serveis públics. Concepte i naturalesa.
TEMA 23.- Les formes d'acció administrativa de les entitats locals. L'activitat de policia: la intervenció administrativa local en l'activitat privada. Les autoritzacions administratives: les seves classes. El règim de les llicències. La comunicació prèvia i la declaració responsable.
TEMA 24.- El patrimoni de les entitats locals: béns i drets que el conformen. Classes. Béns de domini públic. Béns patrimonials. Prerrogatives i potestats de les entitats locals en relació amb els seus béns. Els béns comunals. L'inventari.
TEMA 25.- L'Administració Local en la Constitució i en els estatuts d'autonomia. El principi d'autonomia local: significat, contingut i límits. Les fonts del dret local. Regulació bàsica de l'Estat i normativa autonòmica en matèria de règim local. La incidència de la legislació sectorial sobre el règim local. La potestat reglamentària de les entitats locals: Reglaments i Ordenances. Procediment d'elaboració. El Reglament orgànic. Els Bans.
TEMA 26.- El municipi: concepte i elements. La població municipal. El Padró d'habitants. L'estatut dels veïns. Drets dels estrangers.
TEMA 27.- L'organització municipal. Òrgans necessaris: Alcalde, Tinents d'Alcalde, Ple i Junta de Govern Local. Òrgans complementaris: comissions informatives i altres òrgans. Els grups polítics i els regidors no adscrits. La participació veïnal en la gestió municipal.
TEMA 28.- Les competències municipals: sistema de determinació. Competències pròpies, delegades i competències diferents de les pròpies. La sostenibilitat financera de la hisenda local com pressupost de l'exercici de les competències. Els convenis sobre exercici de competències i serveis municipals. Els serveis mínims.
TEMA 29.- L'activitat subvencional de l'Administració Local. Procediments de concessió i gestió de subvencions. Reintegrament de subvencions. Control financer. Infraccions i sancions administratives en matèria de subvencions.
TEMA 30.- El Pressupost General de les Entitats Locals. Estructura pressupostària. Elaboració i aprovació: especial referència a les Bases d'Execució del Pressupost. La pròrroga del pressupost. L'execució i liquidació del pressupost.
TEMA 31.- Les hisendes públiques locals. Ingressos públics i privats. Els tributs locals. La potestat reglamentària de les entitats locals en matèria tributària: contingut de les ordenances fiscals, tramitació i règim d'impugnació dels actes d'imposició i ordenació de tributs. L'establiment de recursos no tributaris.
TEMA 32.- El personal al servei de les entitats locals: classes i règim jurídic. Els instruments d'organització del personal: plantilles i relacions de llocs de treball. Selecció, formació i avaluació de recursos humans. Drets, deures i situacions administratives dels empleats públics. El règim d'incompatibilitats. El règim disciplinari. El règim de responsabilitat civil, penal i patrimonial. Els delictes comesos pels funcionaris públics.
TEMA 33.- L'organització administrativa de l'urbanisme. Competències estatals. el Reial Decret Legislatiu 7/2015, de 30 d’octubre, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei del Sòl i Rehabilitació Urbana. Competències de les comunitats autònomes. Competències dels consells i de les corporacions locals.
TEMA 34.- Llei d’Ordenació Territorial. Directrius d’ordenació Territorial. Pla Territorial de Mallorca.
TEMA 35.- La Llei 2/2014, de 25 de març, d’ordenació i ús del sòl de les Illes Balears –LOUS- (I): La classificació del sòl. Limitacions i deures per raó de la classificació. El patrimoni municipal del sòl: concepte naturalesa jurídica i règim aplicable.
TEMA 36.- La LOUS (II): El planejament municipal. Els plans generals. Plans parcials. Projectes d'urbanització. Plans especials.
TEMA 37.- La LOUS (III): La intervenció preventiva en l’edificació i ús del sòl: Llicència urbanística i comunicació prèvia.
TEMA 38.- La LOUS (IV): La inspecció urbanística. Protecció de la legalitat urbanística i restabliment de l’ordre jurídic pertorbat. Les infraccions urbanístiques. Conservació d’obres i construccions. Ordres d’execució.
TEMA 39.- El Decret Llei 1/2016, de mesures urgents en matèria urbanística, després de les modificacions introduïdes pel Decret Llei 2/2016.
TEMA 40.- El Reglament General de la LOUS per a l’illa de Mallorca (aprovat pel Ple del Consell Insular de Mallorca en data 16 d’abril de 2.015).
TEMA 41.- La llei 7/2013, de 26 de novembre, de règim jurídic d’instal·lació, accés i exercici d’activitats a les Illes Balears (I): Àmbit d’aplicació, classificació de les activitats i competències d’intervenció. Condicions generals de funcionament, documentació tècnica i assegurances. Transmissió i canvi de titular. Modificacions de l’activitat. Vinculació obres-activitats en activitats permanents. Disposicions relatives a les activitats d’espectacles públics.
TEMA 42.- La llei 7/2013, de 26 de novembre, de règim jurídic d’instal·lació, accés i exercici d’activitats a les Illes Balears (II): Procediment de les activitats permanents i les seves modificacions. Procediment de les activitats itinerants. Procediment de les activitats no permanents. Disposicions relatives a les a les activitats subjectes a autorització ambiental integrada. Inspeccions. Infraccions i sancions.
TEMA 43.- La Llei 21/2013, de 9 de desembre d’avaluació ambiental: Objecte i finalitat; Títols competencials de la Llei; Principis de l’avaluació ambiental. L’avaluació ambiental estratègica. L’avaluació d’impacte ambiental de projectes. La llei 12/2016, de 17 d’agost, d’avaluació ambiental de les Illes Balears. L’acord de 18 de maig de 2.017, de la Comissió Bilateral de Cooperació AGE-CAIB en relació amb la Llei 12/2016. (BOIB 76/2017).
TEMA 44.- La Llei 6/1997, de 8 juliol, del sòl rústic de les Illes Balears. La Llei 12/2014, de 16 de desembre, agrària de les Illes Balears.
TEMA 45.- Llei 12/1998, de 21 de desembre, del Patrimoni Històric de les Illes Balears: principis generals; categories de protecció; règim de protecció; competències municipals.
TEMA 46.- La Llei 22/1988, de 28 de juliol, de Costes: béns de domini públic marítim terrestre; les competències municipals en matèria de costes. El nou Reglament General de la Llei de Costes, aprovat per Reial Decret 876/2014.
TEMA 47.- El text refós de la Llei de Ports de l’Estat i de la marina mercant. Ports marítims, ports comercials, ports d’interès general i espais portuaris de competència autonòmica. Sistema portuari de titularitat estatal: gestió, ports de l’estat i autoritats portuàries. Consideració urbanística dels ports i règim jurídic de les obres portuàries. El domini públic portuari. La Llei 10/2005, de 21 de juny, de ports de les Illes Balears. Ports de competència autonòmica. La Planificació i ordenació dels Ports. L’ens públic Ports de les Illes Balears. El domini públic portuari.
TEMA 48. - La Llei 8/2012, de 19 de juliol del Turisme de les Illes Balears. Modificacions introduïdes arrel de l’entrada en vigor de la Llei 12/2016, d’avaluació ambiental de les Illes Balears. Modificacions introduïdes arrel de l’entrada en vigor dels Decrets Llei 1/2016 i 2/2016, de la CAIB. Les modificacions introduïdes en la Llei 8/2012 amb la Llei 6/2017, de 31 de juliol, relativa a la comercialització d’estades turístiques a habitatges.
TEMA 49.- Llei 37/2003, de 17 de novembre, del Renou: disposicions generals. L’ordenança municipal reguladora dels renous i vibracions del municipi d’Alcúdia.
TEMA 50.- La Llei 11/2014, de 15 d’octubre, de comerç de les Illes Balears. L’ordenança municipal reguladora del comerç ambulant en el Municipi d’Alcúdia. L’ordenança de publicitat estàtica i dinàmica del municipi d’Alcúdia.
ANNEX II
MODEL D’INSTÀNCIA
Nom___________________________;Primer llinatge________________________________;
Segon llinatge_________________________; DNI/NIF_________________________________;
Domicili: __________________________________________________________________________;
(a efectes de notificació)
Localitat:___________________________________________Teléfon:__________________________
Adreça electrònica:________________________________________________________________
La/el sotasignat, major d’edat, davant Vè comparesc i com millor procedeixi,
EXPOSA:
Primer.- Que ha tingut coneixement de la convocatòria mitjançant Resolució de la Batlia núm. /2017 , de data de de 2.017 , del procediment selectiu per a la creació d’una borsa de treball per al nomenament de personal funcionari interí de la subescala tècnica de l’escala d’administració general de l’Ajuntament d’Alcúdia i dels seus organismes autònoms.
Segon.- Que aporta còpia compulsada del seu document d’identificació personal (DNI,NIE, permís de conduir/passaport; en vigor) i declara estar en possessió de tots i cadascun dels requisits i condicions que s’exigeixen a la convocatòria, i específicament que reuneix els requisits requerits a la Base Tercera de la convocatòria.
Tercer.- Que en relació al requisit de coneixement de la llengua catalana manifesta que:
(Marcar amb una X una de les dues opcions):
Compleix el requisit de coneixement i presenta certificat acreditatiu del Nivell C1 ò superior.
No acredita el requisit i sol·licita realitzar la prova d’aptitud específica prevista en la convocatòria.
Quart.- Que d’acord amb l’establert a les Bases de la convocatòria, al·lega i acredita els mèrits de la convocatòria mitjançant els documents que a continuació es relacionen per la qual cosa sol·licita li siguin reconeguts:
(DOCUMENTACIÓ QUE S’ADJUNTA, INCLOURE NOMÉS DOCUMENTACIÓ RELATIVA A MÈRITS)
1.-____________________________________________________________________
2.-____________________________________________________________________
3.-____________________________________________________________________
4.-____________________________________________________________________
Per tot l’exposat,
SOL·LICITA:
Ser admesa/ès a la convocatòria del procediment selectiu per a la creació d’una borsa de treball per al nomenament de personal funcionari interí de la subescala tècnica de l’escala d’administració general de l’Ajuntament d’Alcúdia i dels seus organismes autònoms.
Alcúdia, _________ de ________________ de 2.017
AL SR. BATLE D’ALCÚDIA
De conformitat al que disposen els articles 5 i 6.2 de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades personals, s'informa als interessats que les dades personals contingudes en la sol·licitud d'admissió, documentació que s'acompanyi a aquesta o que es generi a resultes d'aquesta convocatòria, són objecte de recollida per al seu tractament única i exclusivament per a l’exercici de funcions pròpies d’aquesta Administració, dins el present procediment selectiu per a la seva convocatòria, tramitació, qualificació i resolució, per la qual cosa s’informa que les dades s’incorporaran a un fitxer de dades de caràcter personal, del qual és responsable aquest Ajuntament, i que en cas que sigui necessari als efectes de complir amb els principis de publicitat i transparència del procediment, algunes dades personals dels aspirants poden ser publicades en el BOIB o al tauler d’anuncis electrònic de l’Ajuntament. Que en aquest acte l’Ajuntament informa a les interessades/ts del dret de les persones físiques a accedir a les seves dades, a rectificar-les i a cancel•lar-les. Aquests drets podran ser exercits per mitjà d’escrit adreçat al responsable del fitxer a l’adreça postal següent: 07400 – Alcúdia – C/ Major, 9. Que així mateix se m’informa en aquest acte que les dades personals de persones físiques contingudes en la proposició només seran objecte de cessió o comunicació en els casos, condicions, i amb previ compliment dels requisits establerts en la Llei Orgànica de protecció de dades de caràcter personal.