Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT D'ALCÚDIA

Núm. 9388
Aprovació dels plecs i de la convocatòria de licitació del contracte de serveis de presentació d´un projecte i organització d´un mercat romà a la ciutat d´Alcúdia. Expedient CN-34/2017

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per Resolució de la Regidora Delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística, de data 21 d´agost de 2.017, s’ha aprovat l’expedient de contractació del servei de presentació d´un projecte i organització d´un mercat romà a la ciutat d’Alcúdia, mitjançant procediment obert, oferta econòmica més avantatjosa i diversos criteris d’adjudicació, tramitació d´urgència, expedient de contractació núm. CN-34/2017.

Conformement amb allò que disposa l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, es sotmeten a informació pública els plecs de clàusules administratives particulars, per un termini de 10 dies naturals, per tal que puguin presentar-se reclamacions, que seran resoltes per l’òrgan de contractació, Regidora Delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística. Simultàniament s’anuncia la licitació per la presentació de proposicions, si bé aquest es suspendrà quan es presentin reclamacions durant els esmentats terminis en els supòsits en que sigui necessari per resoldre les qüestions plantejades.

1.-Entitat Adjudicadora:

a) Organisme: Ajuntament d’Alcúdia.

b) Òrgan de contractació: Regidora Delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística.

c) Data d’aprovació de la licitació: 21 d´agost de 2.017

d) Número d’expedient: CN-34/2017

e) Dependència que tramita l’expedient: Secretaria, unitat de contractació, C/ Major, 9, Alcúdia, CP07400; Tfl. 971.89.71.00; Fax.971.54.65.15; mblloret@alcudia.net .

f) perfil del contractant: http://www.alcudia.net/ajuntament/ca/Tauler_de_contractacio/ (tauler de contractació)

g) data límit d’obtenció documentació i informació: fins el dia de finalització del termini de presentació d’ofertes i també a través del perfil del contractant.

2.-Objecte del contracte

a.-Tipus: Serveis

b.- CPV Títol o principal: 79956000-0 (serveis d´organització de fires i exposicions);

c.- Descripció de l’objecte: Contracte de serveis, dels previstos a l’article 10 del TRLCSP. L’objecte del contracte és la prestació del servei de disseny i l´organització d´un mercat romà els dies 29 i 30 de setembre i el dia 1 d´octubre de 2.017 a la ciutat d´Alcúdia.

L'empresa adjudicatària es farà càrrec d'organitzar el mercat i de totes les feines que se’n derivin de la realització, la qual cosa inclou:

a. La presentació d´una memoria técnica que s´ajusti als criteris proposats per l´Ajuntament.

b. L’organització del mercat així com totes les activitats culturals contractades.

c. El muntatge i el desmuntatge de tots els elements del mercat.

d.- Divisió per lots: No

e.-Termini d’execució/duració: Els dies 29 i 30 de setembre i el dia 1 d´octubre de 2.017.  

f.-Lloc d’execució: El mercat romà ocuparà la zona nord del camí de ronda, des de la porta de Mallorca fins a  la porta del Moll, incloent el carrer Major, la plaça Constitució i el carrer del Moll.

3.-Tramitació i Procediment

a.-Tramitació: Urgent.

b.-Procediment: Obert.

c.- Criteris d’adjudicació:

c.1) CRITERIS D’ADJUDICACIÓ:

 

Per a l’adjudicació del present contracte, es tindran en compte els següents criteris d’adjudicació, que seran valorats d’acord amb el següent barem:

CRITERIS

PONDERACIÓ

a) Criteris objectius i subjectes a fórmula matemàtica (Sobre 2):  Oferta econòmica

Fins a un màx. de 40 punts

a.1) Oferta econòmica:

Fins a un màx. de 10 punts   

a.2) Número d´espectacles d´animació, d´acord amb les característiques del mercat romà

Fins a un màx. de 15 punts   

a.3) Número de tallers/ oficis antics demostratius, d´acord amb les característiques del mercat romà

Fins a un màx. de 15 punts   

b) Criteris dependents d’un judici de valor (Sobre 3):

Fins a un màx. de 60 punts

b.1) Decoració/ ambientació del mercat romà amb major rigor històric (elements decoratius, música, vestuari...)

Fins a un màx. de 15 punts   

b.2) Espectacles d´animació ambientats en el mon i la cultura romana

Fins a un màx. de 15 punts   

b.3) Major varietat de parades d´artesania, alimentació i restauració

Fins a un màx. de 10 punts

b.4) Rigor històric i qualitat dels tallers i oficis antics demostratius

Fins a un màx. de 5 punts

b.5) Planificació, organització i gestió que es pretén desenvolupar en la posada en marxa del mercat

Fins a un màx. de 10 punts

b.6) Qualitat i originalitat de la proposta presentada pels carrers Major, Ajuntament, Porta de Mallorca i Porta del Moll

Fins a un màx. de 5 punts

Total punts:

Màx. 100 punts      

- Sobre «2»: Oferta econòmica

a.1) OFERTA ECONÒMICA. Fins a  10 punts. (criteri subjecte a fórmula matemàtica):

Es valorarà de la forma següent i fins un màxim de 10 punts. S’atorgarà la màxima puntuació al preu més econòmic i la resta es ponderaran aplicant la següent formula:

P = Pmax x ((OF-PBI)/(OM-PBI))

a.2) Número d´elements d´animació d´acord amb les característiques del mercat romà, fins a un màxim de 15 punts:

Cada espectacle haurà de tenir una durada mínima de 20 minuts.

Obtindrà la màxima puntuació l´empresa que presenti el major número d´elements d´animació, assignant-se una puntuació proporcional a la resta d´empreses.

S’acreditarà mitjançant la subscripció d’una carta de compromís de la millora en el número d´elements, d’acord amb el model de l’Annex V.

a.3) Número de tallers/ oficis antics demostratius, d´acord amb les característiques del mercat romà, fins a un màxim de 15 punts:

Obtindrà la màxima puntuació l´empresa que presenti el major número de parades d´oficis, assignant-se una puntuació proporcional a la resta d´empreses.

S’acreditarà mitjançant la subscripció d’una carta de compromís de la millora en el número d´elements, d’acord amb el model de l’Annex V.

- Sobre «3»: Proposició técnica

b) Criteris la quantificació dels quals depenen d’un judici de valor. Fins a un màxim de 60 punts:

 

b.1) Decoració/ ambientació del mercat romà amb major rigor històric (elements decoratius, música, vestuari..): Fins a un màxim de 15 punts.

b.2) Espectacles d´animació ambientats en el món i la cultura romana, es valoraràn la qualitat d´aquests, la professionalitat dels artistas, així com la varietat d´espectacles (recreacions històriques, visites guiades, números de dansa, circ, acrobàcies, etc): Fins a un màxim de 15 punts.

b.3) Major varietat de parades d´artesania, alimentació i restauració: fins a un màxim de 10 punts).

b.4) Rigor històric i qualitat dels tallers i oficis antics demostratius: fins a un màxim de 5 punts. Es valorarà la particiació del públic en les demostracions.

b.5) Planificació, organització i gestió que es pretén desenvolupar en la posada en marxa del mercat romà. Fins a un màxim de 10 punts:

En quant a la planificació del mercat, es valorarà el calendari de desenvolupament de l´organització del mercat que es presenti, detallant les actuacions que es duran a terme durant tots els dies.

En quant a l´organització, es valorarà la proposta de coordinació amb l´Ajuntament i la resta d´agents implicats, especialment amb la presentación del plà d´emergència.

En quant a la gestió, es valorarà la definició dels elements els humans i tècnics encarregats de l´organització del mercat.

b.6) Qualitat i originalitat de la proposta presentada pels carrers Major, Ajuntament, Porta de Mallorca i Porta del Moll: fins a un màxim de 5 punts

TOTAL  100 punts

4. Valor estimat del contracte: 46.716 € IVA exclòs.

5. Preu de licitació: A canvi de les prestacions que s´estableixen, el contractista percebrà dels firaires les següents quantitats màximes o les que resultin adjudicades, atès que son millorables a la baixa a favor dels firaires per part dels licitadors a les seves ofertes:

-Artesanals: 80 € més IVA, per metre lineal i per tots els dies del mercat.

-Alimentació: 100 € més IVA, per metre lineal i per tots els dies del mercat.

-Restauració: 120 € més IVA, per metre lineal i per tots els dies del mercat.

6. Garanties exigides:

Provisional: No s’exigeix.

Definitiva: la quantitat de 2.335,80 €, equivalent al 5% del valor estimat del contracte, IVA exclòs.

Forma de prestar les garanties: en qualsevol de les formes previstes a l’article 96.1 del TRLCSP.

7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació: No s’exigeix

b) Solvència econòmica i financera: Establerta en els plecs. S’acreditarà a traves dels mitjans fixats a l’apartat J.2.1. del quadre resum de característiques dels plecs.

c) Solvència tècnica i professional: Establerta en els plecs. S’acreditarà a través dels mitjans fixats a l’apartat J.2.2. del quadre resum de característiques dels plecs.

d) Altres requisits específics:

d.1) Acreditació del compliment de normes de garantia de la qualitat i de gestió mediambiental: No s’exigeix.

d.2) Compromís d’adscripció de mitjans: Establerta en els plecs. S’acreditarà a través dels mitjans fixats a l’apartat J.4. del quadre resum de característiques dels plecs.

d.3) Compliment de la quota de reserva de llocs de treball per a persones amb discapacitat, fixat a l’apartat J.5 del quadre resum.

d.4) Habilitació empresarial o professional exigida: No s’exigeix.

8. Presentació d’ofertes:

a) Data límit de presentació: Dins els 8 dies naturals comptadors des del dia següent al de la publicació de l’anunci de la licitació en el BOIB i fins a les 14 hores.

b) Lloc de presentació: Les ofertes s’adreçaran a l’Ajuntament d’Alcúdia i es presentaran davant el Registre General d’Entrada de la Corporació, ubicat al C/ Major, 9; CP07400-Alcúdia, en horari d’atenció al públic (de 8h. a 14h.), o bé també es poden presentar per correu, únicament a través de les oficines de l’operador designat per a la prestació del servei postal universal (Correos y Telégrafos, S.A). 

c) Modalitat de presentació: indicada en els plecs, davant el registre d’entrada de la Corporació, o per correu. En cas de presentar-se l’oferta per correu (no missatgeria), els licitadors hauran de posar en coneixement de l’Ajuntament d’Alcúdia, el mateix dia, la presentació de la proposició identificant el licitador i el procediment a què es  licita, i fent  constar la data i hora de presentació de la proposició i el número de certificat de la remesa.

d)Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: UN MES, des de la data d’obertura de les ofertes.

e) Admissió de variants: No.

9.Obertura de les ofertes

a) Entitat: A la seu de l’Ajuntament d’Alcúdia.

b) Domicili: Carrer Major, 9

c) Localitat: Alcúdia.

d) Codi Postal: 07400

e) Data: El tercer dia hàbil següent al de la data límit per presentar proposicions.

f) Hora: 13 h.

10.Despeses d’anuncis

A càrrec de l’adjudicatari fins un màxim de 1.000 Euros.

11. Altres informacions:

Per a més informació sobre la licitació adreçar-se a la pàgina web de l’Ajuntament: www.alcudia.net  (tauler de contractació).

Alcúdia, 24 d´agost de 2017.

La Regidora Delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística.

Joana Maria Bennàsar Serra.