Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

Núm. 9386
Aprovació definitiva de les bases que han de regir la convocatòria de concessió de finançament del projecte/s guanyador/s del concurs de projectes emmarcats dins del Save Posidonia Project, del Consell Insular de Formentera per a l’any 2017

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Es fa públic que la Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera en sessió del dia 4 d’agost de 2017, es va adoptar el següent acord:

“PRP 2017/543 PROPOSTA D’APROVACIÓ DEFINITIVA DE LES BASES DE FINANÇAMENT DELS PROJECTES GUANYADORS DE CONCURS DE PROJECTES DE SAVE POSIDÒNIA PROJECT DEL CIF PER L’ANY 2017.

Vista la proposta que defensa el Sr. President, del tenor literal següent:

“L’Hble. Sra. DAISEE AGUILERA FLETCHER, consellera de Medi ambient del Consell Insular de Formentera, a tenor dels antecedents que a continuació s’especifiquen:

El Consell Insular de Formentera, coincidint amb l'Any Internacional del Turisme Sostenible per al Desenvolupament, llença el macroprojecte Save Posidònia Project per a què durant tot l'any 2017, es pugui participar activament en la causa, apadrinant cadascuna de les 76 hectàrees de Posidònia que hi ha al voltant de l'illa de Formentera. Així mateix tots aquells esdeveniments que es duguin a terme a Formentera durant aquest any se sumaran al Save Posidònia Project mitjançant donacions.

A més hi haurà disponible una plataforma de micro-mecenatge que permetrà que totes les persones, empreses o organitzacions nacionals i internacionals puguin involucrar-se i participar en la conservació d'aquest hàbitat Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO des de 1999.

L'objectiu és implicar totes les persones, empreses o organitzacions nacionals i internacionals per sensibilitzar i prendre accions en la conservació d'una espècie bàsica en l'ecosistema de les Illes Balears. La qualitat de les aigües de Formentera són envejables per qualsevol destinació turística del món i es pretén protegir-les per generacions futures.

La quantia recaptada anirà destinada a finançar un o varis projectes que siguin guanyadors del concurs de projectes, que forma part del gran Projecte Marc Save Posidònia Project. Per tal de regular la concessió de la recaptació s’han d’elaborar unes bases generals que regiran la convocatòria o convocatòries futures de l’esmentat concurs de projectes.

Així,

Atesa la Providència d’inici de la Consellera de Medi ambient del Consell Insular de Formentera, de data 09 de maig de 2017.         

Atès l’informe favorable dels Serveis tècnics de l’àrea de Medi ambient del Consell Insular de Formentera, de data 09 de maig de 2017.

Vist l’informe jurídic, emès en data 10 de maig de 2017.

Vista l’Acta de la sessió ordinària de la Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera celebrada al 12 de maig de 2017 on s’aprovaren inicialment les “Bases que han de regir la convocatòria de concessió de finançament del projecte/s guanyador/s del concurs de projectes emmarcats dins del Save Posidònia Project, del consell insular de formentera per a l’any 2017”, que per un error es va aprovar quan resulta que no era una proposta enllestida finalment, sinó que era un esborrany.

Vist que, per mor del que s’acaba de dir, el propi secretari va informar en la sessió passada que a la proposta hi havia incorreccions i es varen esmenar, com ara la referència a la Llei 12/2006, de 20 de setembre, de la dona, que es va substituir per la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes, i es va veure ponderat sol·licitar l’informe corresponent a l’Institut de la Dona, tot i que no es tractava d’aprovar d’una norma amb rang reglamentari.

Vist que el secretari va informar també que, ateses les particularitats d’unes Bases com les presents i el fons, resultava aconsellable seguir un procediment específic d’aprovació inicial de les bases, sotmetre-les a informació pública ex article 83 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (per analogia) i, sinó hi havia al·legacions, considerar-les aprovades definitivament.

Vist, tanmateix, que tot i aqueixes correccions s’ha descobert que hi havia encara incorreccions a propòsit del contingut substantiu, i ara s’esmenen aqueixes incorreccions, com s’ha detectat des de l’àrea de Medi Ambient, en el sentit que la redacció del text de les Bases que figurava com annex a la proposta no es corresponia amb el document preparatori que servia de fons o actuació.

Atès l’establert en l’article 109 de la Llei 39/2015 d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, sobre Revocació d’actes i rectificació d’errors.

Vist finalment, el Pla estratègic de subvencions 2016/2019 del Consell Insular de Formentera, aprovat en la sessió plenària ordinària de data 24 de juny de 2016, i publicat al BOIB núm. 93, de 23 de juliol de 2016.

Vist el Certificat del Secretari del Consell Insular de Formentera, de data 29/05/2017 al qual s’especifica que la Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera, en sessió de caràcter Ordinari de 19 de maig de 2017, va adoptar, entre d’altres, el següent acord:

“Prp 2017/360. Proposta per deixar sense efecte l’acord adoptar per la comissió de govern en la sessió ordinària de data 12 de maig de 2017, relatiu a la proposta prp 2017/335 d’aprovació “Bases que han de regir la convocatòria de concessió de finançament del projecte/s guanyador/s del concurs de projectes emmarcats dins del Save Posidònia Project, del Consell Insular de Formentera per a l’any 2017” i proposta d’aprovació inicial de les “Bases que han de regir la convocatòria de

concessió de finançament del projecte/s guanyador/s del concurs de projectes emmarcats dins del

Save Posidònia Project, del Consell Insular de Formentera per a l’any 2017”

Vista la publicació al BOIB Núm. 74 del 17 de juny de 2017 de l’aprovació inicial d’aquestes bases, tal qual deia la proposta d’aprovació inicial al seu punt tercer.

Vist l’informe d’al·legacions fetes per l’Institut de la Dona, al registre RGE núm. 16645 de data 21 de juliol de 2017.

Vist l’informe jurídic de data 01 d’agost de 2017 al qual s’informa favorable la inclusió de les consideracions de l’informe de l’Institut de la Dona, de data 21 de juliol de 2017.

Vist que s’ha modificat el text de les Bases tal qual diu l’informe de l’Institut de la Dona, tant la part que fa referència al llenguatge com la part a la qual s’indica la recomanació d’incloure en la redacció de les bases la prohibició d’atorgament de les subvencions a les empreses i entitats sol·licitants sancionades o condemnades en els darrers tres anys perquè han exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o gènere, sancionades per resolució administrativa ferma o condemnades per sentència judicial ferma, d’acord a l’article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d’igualtat de dones i homes, per la qual cosa hauran de presentar el corresponent certificat de l’administració competent en la matèria.

Vist que aquesta recomanació s’ha inclòs com a punt 5 de la base sisena, amb el següent contingut:

1. No podrà obtenir la condició de persona beneficiaria del finançament, la persona sol·licitant, les

empreses i entitats que hagin estat sancionades o condemnades en els darrers tres anys perquè han exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o gènere, sancionades per resolució administrativa ferma o condemnades per sentència judicial ferma, d’acord

a l’article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d’igualtat de dones i homes, per la qual cosa hauran

de presentar el corresponent certificat de l’administració competent en la matèria.”

Atès el Decret de Presidència, de nomenament de responsables d’àrees del Consell Insular de Formentera, de data 22 de juny de 2015, publicat al BOIB número 109, de 18 de juliol de 2015, en el qual es disposa, entre d’altres aspectes, la competència en matèria de Medi Ambient de la Sra.Daisee Aguilera Fletcher.

Vist el Decret de Presidència, de delegació de competències en la Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera, de data 22 de juny de 2015, publicat al BOIB número 109, de 18 de juliol de 2015, el qual al seu punt primer, apartat setè, disposa el següent: “ 7.- L’aprovació de les Bases reguladores de les subvencions i els convenis o acords a través dels quals s’articulin les subvencions directes. Igualment s’inclouen l’adjudicació i atorgament de les subvencions i l’aprovació de la seva justificació, sigui quina sigui la quantia i naturalesa.”

Per tot això, en virtut del Decret de Presidència de data 22 de juny de 2015, d’atribució de funcions i competències en les consellers i conselleres del Consell Insular de Formentera, publicat al BOIB número109, de data 18 de juliol de 2015, i per la competència atorgada pel capítol III del Reglament de funcionament del Consell Insular de Formentera (ROC), per l’article 10 de la Llei 8/2000, de 27 d’octubre, de consells insulars, i per l’article 23 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, de bases del règim local, es sotmet a la Comissió de Govern la següent:

PROPOSTA D’ACORD

Primer. APROVAR DEFINITIVAMENT les “Bases que han de regir la convocatòria de concessió de finançament dels projectes guanyadors del concurs de projectes emmarcats dins del projecte marc Save Posidònia Project, del Consell Insular de Formentera per a l’any 2017”, les quals consten adjuntes a aquest document com ANNEX (Bases), i s’acompanyen d’altres sis Annexos numerats (I a VI), una vegada inclosesles consideracions fetes a l’informe de l’Institut de la Dona, segons escrit amb NRGE 16645 de data 21 de juliol de 2017.

Segon. PUBLICAR les presents bases amb la seva redacció definitiva al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), al tauler d'anuncis del Consell Insular de Formentera i a la pàgina web d'aquesta Administració, als efectes legals oportuns.

Tercer. DONAR COMPTE de l’acord a l’Àrea de Turisme i al Patronat de Turisme del Consell Insular de Formentera.

 

ANNEX

Bases que han de regir la convocatòria de concessió de finançament del projecte/s guanyador/s del concurs de projectes emmarcats dins del Save Posidonia Project, del Consell Insular de Formentera per a l’any 2017.

Save Posidonia Project és un projecte marc pioner en el mar Mediterrani occidental que neix del desig del Consell Insular de Formentera de promocionar en el marc de l’Any internacional del turisme sostenible per al desenvolupament, la protecció del medi ambient a l’illa de Formentera (Illes Balears). Amb aquest projecte es pretén fomentar la recaptació de fons, particulars i col·lectius, que aniran destinats a finançar projectes que tinguin com objectiu la conservació de la planta marina Posidonia oceanica a Formentera, en particular, i a les Illes Balears, en general i a fomentar una cultura de responsabilitat compartida en la protecció del medi ambient.

Bases del programa de finançament del projecte Save Posidonia Project 2017

Preàmbul

El Consell Insular de Formentera a través de la Conselleria de Medi ambient i de la Conselleria de Turisme i Territori presenten, per primer cop, les bases generals que regiran la convocatòria de finançament per a projectes de ciència, sensibilització i gestió ambiental per a la conservació de la Posidonia oceanica.

Primera

Objecte i finalitat

1. Aquestes bases tenen per objecte regular la convocatòria del concurs destinat a l’elaboració de projectes objecte de finançament, en règim de concurrència competitiva i d’acord amb els principis de transparència, objectivitat, publicitat, igualtat i no discriminació.

2. L'objectiu és implicar a totes les persones, empreses i organitzacions nacionals i internacionals en la sensibilització i promoció de les accions destinades a la conservació d'una espècie bàsica en l'ecosistema de les Illes Balears com és la Posidonia oceanica.

3. La Llei 42/2007, de 13 de desembre, del Patrimoni Natural i de la Biodiversitat, transposa a l'ordenament jurídic espanyol la Directiva 92/43/CEE del Consell, relatiu a la conservació dels hàbitats naturals i de la fauna i flora silvestres. Al seu Annex 1 inclou les praderies de posidònia com un hàbitat d'interès comunitari prioritari. Això implica, segons l'article 1.d, que la seva conservació suposa una especial responsabilitat per a la Unió Europea. A més, el Reial decret 139/2011, de 4 de febrer, per al desenvolupament de la Llista d’espècies silvestres en règim de protecció especial i del Catàleg espanyol d’espècies amenaçades, va incloure la Posidonia oceanica al Llistat d’espècies silvestres en règim de protecció especial.

4. Només seran objecte de finançament aquells projectes destinats exclusivament a la conservació, la protecció i el manteniment de la planta marina Posidonia oceanica a l’illa de Formentera.

Segona

Ens convocant

a) Convoca el concurs el Consell Insular de Formentera com a administració local de l’illa de Formentera i ens Institucional de la Comunitat autònoma de les Illes Balears.

 

Tercera

Línies estratègiques objecte dels projectes

1. Podran ser objecte de finançament aquells projectes emmarcats en les següents línies estratègiques:

a) Ciència

b) Gestió ambiental

c) Sensibilització

2. Els projectes hauran de plantejar actuacions inèdites i hauran de contenir, com a mínim, els apartats següents:

i. Títol.

ii. Línia estratègica (ciència, gestió ambiental i sensibilització) en la que s’emmarca i descripció de les característiques del projecte.

iii. Plantejament del projecte i metodologia a seguir per a la seva execució.

iv. Objectius generals i específics.

v. Calendari de feina, pla de treball i equip associat a la seva execució.

vi. Pressupost detallat que inclogui totes les despeses previsibles, especificant, si és el cas: remuneració del treball, despeses corrents, despeses de viatges, material inventariable i altres conceptes necessaris per al desenvolupament del projecte.

vii. Pla de comunicació, difusió i explotació de resultats.

3. Termini de realització dels projectes:

Per als projectes emmarcats a la línia estratègica ciència:

Projectes a desenvolupar en un període plurianual amb un màxim de 3 anys.

Per als projectes emmarcats a la línia estratègica sensibilització:

Projectes a desenvolupar en un període màxim d’1 any.

Per als projectes emmarcats a la línia estratègica gestió ambiental:

Projectes a desenvolupar en un període plurianual amb un màxim de 3 anys.

Quarta

Quantia de finançament

1. L’import de finançament serà del 100% de la quantia total recaptada del projecte marc Save Posidonia Project durant els mesos compresos des del llançament del projecte fins al 1 de novembre de 2017, fins a un màxim de 200.000 € per projecte.

2. La Comissió tècnica avaluadora serà qui realitzarà un llistat dels projectes més puntuats sense perjudici de la línia estratègica.

3. La recaptació total, que serà publicada a la web: www.saveposidoniaproject.org, serà destinada de forma íntegra i exclusiva a l’execució i posterior seguiment del projecte o projectes que hi resultin seleccionats, segons l’ordre de puntuació establert a la clàusula Criteris de selecció.

4. Finalitzat el període de recaptació s’obrirà la convocatòria del concurs de projectes, a la qual s’especificarà el termini de presentació de projectes, així com el procediment específic per a l’atorgament del finançament. Es podrà considerar obrir la convocatòria del concurs de projectes inclús abans que finalitzi el període de recaptació.

5. Una vegada finalitzat el procés de selecció de projectes mereixedors de finançament, s’elaborarà una llista segons l’ordre de puntuació establert en les bases, atenent a les característiques tècniques del projecte i a la quantitat total recaptada. En cas d’haver-hi un romanent econòmic respecte a la quantitat del projecte seleccionat, es destinaran els fons a finançar el següent o següents projectes, de conformitat a l’establert a la clàusula sisena d’aquestes bases, fins a esgotar l’import total recaptat durant tota la campanya 2017.

6. L'import de l'ajuda que concedeixi el Consell Insular de Formentera serà compatible amb altres ajudes, ingressos o recursos procedents de qualssevol Administracions o ens públics o privats, nacionals, de la Unió Europea o d'organismes internacionals, però en cap cas podrà ser de tal quantia que, aïllada o en concurrència amb altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos, superi el cost total de l'activitat objecte de l'ajuda. Aquestes ajudes podran

ser de dos tipus: ajudes de caràcter econòmic, que computaran com a despeses del projecte, i ajudes de caràcter no econòmic o en espècie que no computaran com a tals per al projecte.

7. La resolució definitiva fixarà la quantia de la subvenció concedida per a cada un dels projectes, en la convocatòria corresponent.

Cinquena

Despesa susceptible de finançament

Seran despeses susceptibles de finançament les següents:

1. Es consideren subvencionables totes les despeses necessàries per a la realització dels projectes, sempre que es compleixin els límits establerts a continuació i siguin realitzats en el període d'execució establert a la clàusula tercera.

2. La subvenció finançarà fins al cent per cent dels costos marginals del projecte o acció. Es consideraran costos marginals aquells que s'originin pel desenvolupament de les activitats corresponents a la realització del projecte.

Aquests costos inclouen:

1. Costos directes:

I. Despeses de personal:

Personal contractat dedicat exclusivament al projecte. Queden exclosos els costos de personal fix vinculat estatutàriament o contractualment a les entitats beneficiàries, excepte els derivats de contractes d'obra o servei determinat i cert, atribuïts al projecte objecte de la subvenció. Es justificarà mitjançant la presentació de contractes, nòmines, segurs socials i els seus respectius justificants de pagaments.

II. Despeses d'execució:

Aparells i equips: Els costos d'equipament i instrumental es finançaran en la mesura i durant el període en què s'utilitzin per al projecte. Els aparells i equips que es presentin a justificació seran els que inicialment van ser aprovats segons pressupost presentat, i amb les mateixes denominacions, o aquells previstos en els canvis posteriorment aprovats. No serà necessari sol·licitar canvis en aparells i equips, sempre que els nous tinguin una funcionalitat equivalent. No obstant això, aquests canvis han de ser explicats clarament en la memòria econòmica justificativa.

Dins d'aquesta partida també es considera com a despesa finançable l'adquisició d'aparells i equips a través de les fórmules de «renting» i «leasing». En aquests casos, només es contemplaran com a despesa finançable les quotes de pagament corresponents als mesos en què s'utilitzi aquest equip per al projecte.

Despeses de subcontractació / Assistències externes: S'han de desglossar degudament i s'imputaran a aquest concepte, les despeses de subcontractació derivades exclusivament del projecte. La subcontractació estarà subjecta al següent:

Poden ser objecte de subcontractació aquelles activitats del projecte que formin part de l'actuació subvencionada però que no puguin ser realitzades en si mateixes per l'entitat beneficiària, extrem que haurà d'acreditar en la memòria tècnica del projecte, mitjançant la corresponent factura o document acreditatiu i el seu justificant de pagament, sempre i que es demostri que és un servei que l’entitat no pugui realitzar. Quan l’import de la contractació estigui comprés entre 18.000 € i 50.000 € l’entitat haurà de presentar una justificació de la selecció de la persona proveïdora.

Quan l’import de la contractació superi la quantia de 50.000 €, aquesta haurà de ser prèviament autoritzada pel Consell Insular de Formentera, indicant les condicions en què es durà a terme la contractació. Aquesta contractació haurà d’aplicar criteris de sostenibilitat i concurrència, en la mesura del possible. En qualsevol cas, s’haurà de justificar expressament en una memòria que l’elecció de l’oferta corresponent, era la més avantatjosa.

Les subcontractacions es regiran pel que disposa la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de subvencions, i l’art. 38 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions. Despeses de materials fungibles d'utilització directa en el projecte: Viatges, desplaçaments i manutenció, fins a un màxim del 10% de l'import de la subvenció. Seran finançables aquestes despeses del personal involucrat en les activitats objecte del projecte sempre que aquestos estiguin directament vinculats al projecte i s’identifiqui l’activitat per la qual han estat generats. S’haurà de presentar la corresponent factura o document acreditatiu i el seu justificant de pagament.

Altres despeses: Els no inclosos en els punts i números anteriors directament relacionats amb el projecte, com avals de les garanties, registre de patents, etc., fins a un màxim del 25% de l'import de la subvenció.

2. Costos indirectes fins a un màxim del 10% dels costos directes:

Hauran de ser justificats mitjançant certificació del representant legal de l’entitat. Seran els propis del funcionament regular de l’entitat adjudicatària i que serveixen de sostén per a que sigui possible l’execució de l’activitat que es desenvolupi.

3. La distribució i desglossament de les partides es farà d'acord amb el model de despeses que figura en el formulari de sol·licitud i en la memòria del projecte. En el cas que les quantitats indicades no coincideixin es tindran en compte les que figuren en el formulari de sol·licitud.

4. Encara que no siguin finançables, els costos de personal propi s'han d'incloure obligatòriament en el pressupost del projecte perquè computin en relació als requisits de subcontractació indicats anteriorment.

Sisena

Requisits de la presentació de projectes

a) Podran presentar projectes les persones jurídiques que reuneixen els següents requisits:

a. Les associacions, entitats privades sense ànim de lucre, i les organitzacions no governamentals constituïdes legalment.

b. Les fundacions, els organismes públics d’investigació, universitats, corporacions de dret públic professionals i aquelles que tinguin com a finalitat la representació, promoció i defensa dels interessos generals de la protecció del medi natural, així com la prestació de serveis relacionats

c. Les entitats mercantils o d’altres persones jurídiques públiques o privades, espanyoles o estrangeres que, destinades a la protecció del medi ambient tant terrestre com a marí, i amb plena capacitat d’actuar, no es trobin compreses en alguna de les circumstàncies previstes en l’article 60 del TRLCSP.

Hauran d’acreditar la seva solvència econòmica, financera i tècnica o professional.

Les persones jurídiques han de comptar amb l’habilitació empresarial o professional que, si escau, sigui exigible per a la realització de l’activitat o prestació objecte de la convocatòria que regulin aquestes bases.

b) Podran presentar projectes les persones físiques que reuneixen els següents requisits:

a) Posseir la nacionalitat espanyola o d’un estat membre de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors.

b) Tenir complerts divuit (18) anys i no excedir, si escau, de l’edat màxima de jubilació forçosa.

c) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les quals exercien en el cas del personal laboral, en el qual hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes l’accés a l’ocupació pública. La qual cosa s’acreditarà mitjançant la corresponent declaració responsable.

d) Les persones aspirants podran sol·licitar acollir-se a la convocatòria de concurs com a investigadors/res a títol individual o bé constituïts en equips de recerca. En aquest cas, els i les membres hauran de tenir la titulació mínima de llicenciatura/grau i un d’ells haurà d’assumir la tasca de coordinador/a, aportant el currículum corresponent. Per valorar els currículums dels equips s’efectuarà una mitjana ponderada de manera que el currículum del coordinador/a suposarà un 50% de la valoració i el de la resta de membres de l’equip, el 50% restant.

c) Encara que és possible presentar més d’un projecte per persona física o jurídica, no serà susceptible d’adjudicar-se més d’un projecte guanyador per persona física o jurídica.

d) No podran obtenir la condició de persona beneficiaria del finançament, les entitats en qui concorrin alguna de les circumstàncies previstes a l’art. 13, apartats 2 i 3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i l’art. 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions.

e) No podrà obtenir la condició de persona beneficiaria del finançament, la persona sol·licitant, les empreses i entitats que hagin estat sancionades o condemnades en els darrers tres anys perquè han exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o gènere, sancionades per resolució administrativa ferma o condemnades per sentència judicial ferma, d’acord a l’article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d’igualtat de dones i homes, per la qual cosa hauran de presentar el corresponent certificat de l’administració competent en la matèria.

Setena

Selecció del projecte objecte de finançament.

a) Rebudes les sol·licituds amb els projectes presentats en temps i forma, es revisaran per comprovar que es compleixen els requisits assenyalats per a ser persona, equip o entitat beneficiària i que s’aporta la documentació exigida a la convocatòria.

b) El procediment es realitzarà en règim de concurrència competitiva. Així, s’establirà un únic procés comparatiu de les sol·licituds presentades, amb la finalitat d’obtenir una valoració d’aquestes d’acord amb els criteris fixats en aquestes mateixes bases.

c) Les propostes presentades seran avaluades per una Comissió tècnica avaluadora, la qual formularà la llista provisional de puntuacions obtingudes per cada persona, entitat o equip sol·licitant, i es publicarà a la pàgina web del Consell Insular de Formentera i en el seu taulell d’anuncis.

d) S’estableix un termini de 10 dies hàbils, des de l’endemà de la publicació de la llista de puntuacions provisionals, perquè les persones aspirants puguin formular les al·legacions que estimin oportunes. Finalitzat el termini i una vegada valorades les al·legacions presentades, la Comissió tècnica avaluadora publicarà a la pàgina web del Consell Insular de Formentera i en el seu taulell d’anuncis la llista definitiva dels projectes seleccionats, ordenada de major a menor puntuació segons criteris de puntuació.

e) Seran objecte de finançament tots els projectes presentats per les persones, entitats o equips científics, amb preferència dels que hagin obtingut major puntuació i fins esgotar la quantia recaptada pel Save Posidonia Project. Per regla general no podran ser objecte de finançament aquells projectes quan el seu cost excedeixi de la quantia recaptada o del romanent que quedi tenint en consideració de l’ordre de prevalença contingut al llistat definitiu. Per causes justificades, i de forma excepcional, el Consell podrà atorgar finançament a un projecte, inclús quan la dotació econòmica que li correspongui sigui inferior al seu cost, quan l’adjudicatari acrediti la completa execució del projecte amb els seus propis medis amb aportació, de considerar-ho adient la Comissió tècnica avaluadora, de les corresponents garanties complementàries que garanteixin la seva execució.

f) La persona, equips o entitat adjudicatària disposarà d’un termini de 10 dies naturals, des de l’endemà de la publicació de la llista definitiva, per acreditar la veracitat de la documentació presentada. Aquesta justificació es farà mitjançant l’aportació d’originals o còpies acarades i es presentarà al mateix lloc que les sol·licituds. El fet de no acreditar la veracitat de tots els documents presentats i al·legats inicialment suposarà la pèrdua de la condició de persona o entitat guanyadora i es procedirà a requerir dita documentació a la següent persona, entitat o equip amb més puntuació de la llista definitiva. La falsedat en la documentació presentada comporta l’exclusió del procés de selecció, així com la possibilitat d’aplicar sancions per falsedat documental.

g) Una vegada validada la veracitat de tota la documentació, la consellera responsable de l’àrea de Medi Ambient elevarà a la Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera, o, si n’és el cas, al Ple del Consell Insular de Formentera, a instàncies de la Comissió tècnica avaluadora, la proposta d’adjudicació de finançament de projecte, o projectes, a la persona, entitat o equip que hagin estat seleccionats a l’efecte.

h) El termini de presentació de sol·licituds s’establirà en la o les convocatòries corresponents.

Vuitena

Comissió tècnica avaluadora

1. La Comissió tècnica avaluadora serà l’òrgan col·legiat que s’encarregarà d’examinar les sol·licituds presentades i emetre

l’informe que ha de servir de base per a la resolució de concessió per part de l’òrgan competent.

2. Aquesta Comissió tècnica avaluadora estarà formada per membres dels Serveis tècnics del Consell Insular de Formentera, així com personal tècnic de reconegut prestigi relacionats amb l’àmbit d’aplicació del projecte, tant de l’àmbit públic com l’àmbit privat. La seva composició s’ajustarà al següent:

a. El Secretari o Secretària del Consell Insular de Formentera

b. Un o una jurista del Consell Insular de Formentera

c. Dues persones tècniques de medi ambient del Consell Insular de Formentera

d. Dues persones tècniques de la Conselleria de Medi Ambient del Govern de les Illes Balears

e. Almenys tres persones representants de ONGs mediambientals

f. Un catedràtic o una catedràtica d’una Universitat pública Estatal especialista en medi marí

g. Almenys dues persones representants de la comunitat científica

h. Una persona en representació dels bussejadors/es

i. Una persona en representació dels pescadors/es

j. Una persona en representació del sector nàutic

k. Una persona en representació de la societat civil (associacions de veïns, personal voluntari/es, etc)

3. La composició de la Comissió tècnica avaluadora atendrà al principi de presència equilibrada entre dones i homes, establert a la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes. A l'efecte d'aquesta llei, s'entén per representació equilibrada la presència de dones i homes de manera que cap sexe superi el 60% del conjunt de persones a les quals es refereix ni sigui inferior al 40%.

4. La seva constitució es publicarà a la web del Consell Insular de Formentera i en el seu taulell d’anuncis, així com en la web www.safeposidioniaproject.org una vegada aprovada les bases del concurs.

5. La Comissió tècnica avaluadora tindrà potestat per resoldre els dubtes que puguin plantejar aquestes bases, així com per prendre els acords necessaris sobre la seua interpretació, a fi de garantir un bon desenvolupament del procés d’avaluació de les sol·licituds.

6. Les deliberacions de la Comissió tècnica avaluadora tindran caràcter confidencial.

7. S’assignarà per part del Consell Insular de Formentera una persona per fer el seguiment de la concessió de finançament al projecte, a proposta de la Comissió tècnica avaluadora, que realitzarà el procés de seguiment.

Novena

Criteris de selecció

1. Els projectes es valoraran sobre una puntuació màxima prevista de 100 punts, i s’avaluaran tenint en compte els següents aspectes i percentatges màxims:

DESENVOLUPAMENT TÈCNIC DEL PROJECTE

50 punts

a) Currículum de les persones físiques i relació de treballs realitzats per l’entitat/equip, etc., proposat per a executar el projecte

0 - 20

b) Cronograma adient als objectius del projecte

0 - 10

c) Sistema d’indicadors adients i suficients

0 - 10

d) Existència de resultats mesurables i verificables

0 - 10

DESENVOLUPAMENT ECONÒMIC

10 punts

e)Relació cost/execució.

0 - 10

ADEQUACIÓ DEL PROJECTE A LA FINALITAT DE LA CONVOCATÒRIA

10 punts

f) Innovació de la proposta respecte d’altres ja executades:

0 - 5

g) Coherència dels objectius i metodologia emprada amb els objectius del projecte marc Save Posidonia Project:     

0 - 5

DIMENSIÓ SOCIAL

30 punts

h) Aplicabilitat dels resultats i impacte socioeconòmic del projecte

0 - 5

i) Creació i consolidació d’ocupació en Illes Balears

0 - 5

j) Creació, edició, publicació, i divulgació dels resultats a través de material didàctic, indicant el públic objectiu. Pla de Difusió

0 - 10

k)Publicitat del valors ambientals finals i promoció del turisme sostenible entre les persones residents i visitants de l’illa de Formentera

0 - 10

En cada convocatòria es podran establir subcriteris als esmentats anteriorment.

2. D'acord a aquesta avaluació sobre la base dels criteris objectius, la Comissió tècnica avaluadora formularà proposta de resolució a l’òrgan competent del Consell Insular de Formentera, tenint en compte que el llindar mínim de puntuació de les propostes per poder ser la persona o entitat beneficiària és de 50 punts sobre 100, essent el mínim exigible corresponent a la meitat de la puntuació de cada apartat avaluable.

3. Es crearà un llistat amb l’ordre de puntuació del diferents projectes presentats ordenat de major a menor puntuació.

4. En cas que l’estudi de la documentació no sigui suficient per determinar un ordre de prioritat entre les sol·licituds, la Comissió tècnica avaluadora podrà demanar informació addicional i/o concertar entrevistes amb les persones sol·licitants.

5. En cas d’empat, la proposta d’assignació de finançament es farà a favor de l’entitat, persona, o equip que hagi obtingut major puntuació en els següents criteris, segons l’ordre de prioritat que es planteja a continuació:

a. Adequació del projecte a les línies estratègiques

b. Aplicabilitat dels resultats i impacte socioeconòmic

c. Grau d’innovació

d. Pla de difusió dels resultats

e. Acreditació de qualsevol de les circumstàncies següents en termes de contractació:

i. Nombre de treballadors amb discapacitat superior al 2%.

ii. Empreses d’inserció.

iii. Entitats sense ànim de lucre.

iv. Entitats reconegudes com a organitzacions de comerç just .

En cas de persistir l’empat, es produiria un sorteig públic.

Desena

Iniciació

El procediment per a la concessió del finançament s’inicia amb l’aprovació de la convocatòria per part del President del Consell Insular de Formentera o òrgan en qui delegui, amb el contingut mínim preceptiu que determina l’article 23.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de subvencions, i l’art. 12 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions i la posterior publicació d’aquest acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Onzena

Presentació dels projectes

· Les sol·licituds s’hauran de formalitzar mitjançant el model normalitzat que s’adjunta com a annex I a la convocatòria corresponent. Es podran presentar de les següents formes:

1. De manera presencial, en el Registre General del Consell Insular de Formentera, a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), al c. de Ramon Llull, 6, CP 07800 Sant Francesc Xavier, Formentera.

2. Telemàticament, a través de l’Oficina Virtual d’Atenció Ciutadana (OVAC), a la qual es pot accedir des de la pàgina web del Consell Insular de Formentera. Queden obligats a presentar la sol·licitud de forma telemàtica tots aquells inclosos en l’art. 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment administratiu comú de les administracions públiques relatiu al dret i l’obligació de relacionar-se electrònicament amb les Administracions Públiques.

3. En qualsevol de les formes establertes a l’article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

· En qualsevol cas, els projectes, la memòria tècnica del quals s’ha d’ajustar al model que es mostra a l’annex V, s’hauran d’acompanyar de la següent documentació:

1. Fotocòpia del DNI, passaport, NIE o targeta de residència de la persona sol·licitant o, si és el cas, de cadascun dels membres que formin l’equip o entitat.

2. Declaració responsable de la persona o, si és el cas, de cadascun dels i de les membres de l’equip/entitat, de no estar sotmesos a cap causa de responsabilitat o prohibició d’obtenir ajudes o subvencions, d’acord amb l’article 10 del Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears, i amb l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (s’adjunta model com a annex II).

3. Còpia de la titulació acadèmica de la persona sol·licitant o, si és el cas, de cadascun dels i de les membres que formen l’equip/entitat.

4. Currículum de la persona o, si és el cas, de les persones que formen l’equip/entitat. La documentació acreditativa dels mèrits, mitjançant originals o còpies acarades, i/o format digital (pdf), s’haurà d’aportar només en el cas de resultar el projecte guanyador en el concurs de selecció.

Dotzena

Termini de presentació

El termini de presentació de projectes s’establirà a la convocatòria del procediment de concessió corresponent, que desenvolupen i complementen de manera singular i concreta les previsions d’aquestes bases generals. Aquesta convocatòria es farà pública al BOIB, a la web del Consell Insular de Formentera i al seu taulell d’anuncis (www.consellinsulardeformentera.cat).

Tretzena

Esmena de les sol·licituds

1. Una vegada finalitzat el termini de presentació de les sol·licituds, el Consell Insular de Formentera publicarà la llista provisional de projectes admesos i exclosos. Aquesta informació es farà pública en la pàgina web de la institució, en el seutaulell d’anuncis i en la web del projecte Save Posidonia Project.

2. S’establirà un termini de 10 dies naturals des de l’endemà de la publicació perquè les persones que hagin presentat projectes que hagin quedat exclosos puguin esmenar les causes especificades com a motiu d’exclusió, d’acord amb l’article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

3. Una vegada valorades les esmenes que es puguin presentar, es publicarà la llista definitiva de projectes admesos i exclosos, seguint els mateixos canals de difusió que la llista provisional.

Catorzena

Instrucció i resolució

1. Els expedients es resoldran en un termini màxim de dos mesos des de la finalització del termini de presentació de les sol·licituds que s’estableixi a la convocatòria corresponent.

2. La Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera, o, si n’és el cas, el Ple del Consell Insular de Formentera, segons la delegació de competències establerta al Decret de Presidència de data 22 de juny de 2015, publicat al BOIB Núm. 109 de 18 de juliol, adoptarà l’acord de concessió del finançament a proposta de la consellera competent en la matèria en base a l’informe proposta emès per la Comissió tècnica avaluadora.

3. L’acord de resolució final especificarà el projecte candidat o candidats a qui es concedeix l’import de finançament del projecte o projectes i aquells a qui, en llista ordenada d’acord amb els resultats de la selecció, figurin com a suplents en cas de renúncies.

Quinzena

Obligacions

En cas que l’entitat, persones o equips beneficiaris no renunciïn a la concessió en el termini de cinc dies des de la notificació de l’acord de resolució d’atorgament de finançament, implicarà la plena acceptació del que estableixen aquestes bases, així com de l’ajustament als procediments legals que regeixen per a les justificacions de l’ús dels fons públics rebuts.

Per a constituir-se com a entitat, equip o persona beneficiària s’haurà de presentar, mitjançant original o fotocòpia acarada:

1. Document d’acceptació del finançament atorgat.

2. Document de constitució, modificació, estatuts o acta funcional a la qual hi constin les normes per las quals es regula la seva activitat.

3. Document acreditatiu de la inscripció de l’entitat al Registre Administratiu corresponent, quan la mateixa sigui necessària, o document justificatiu de la no obligatorietat d’inscripció al registre.

4. Poder o document que acrediti la representació amb la qual s’actua.

5. Certificació administrativa positiva vigent expedida pel òrgan competent que acrediti el compliment de les obligacions tributàries (Consell insular de Formentera, Comunitat Autònoma de les Illes Balears i l’Administració general de l’Estat).

6. Certificació administrativa positiva vigent expedida per l’òrgan competent que acrediti el compliment de les obligacions amb la Seguretat Social.

Així, l’entitat, persones o equips beneficiaris del finançament del projecte s’hauran d’ajustar al  funcionament següent:

1. Complir amb l’objectiu i executar el projecte en què es fonamenti la concessió del finançament.

2. El projecte s’ha d’executar al termini establert als seus propis termes, a comptar des de l’acceptació plena de l’adjudicació.

3. En cas que es necessiti una pròrroga, l’entitat o persona beneficiària haurà de justificar-ne els motius i demanar-la a l’àrea de Medi Ambient del Consell Insular de Formentera. La sol·licitud s’haurà de fer amb una antelació de trenta dies naturals abans que es compleixi el termini acordat. En cas que s’esgoti el termini fixat sense haver sol·licitat pròrroga, el Consell Insular de Formentera, prèvia resolució en aquest sentit, tindrà dret a revocar l’ajuda concedida.

4. Incloure, sempre que sigui possible, criteris mediambientals a tots els procediments de contractació en què pogués incórrer la persona/equip o entitat beneficiària en qualsevol fase de la realització del projecte objecte de finançament.

5. Justificar davant el Consell Insular de Formentera la realització de l’activitat objecte de finançament i l’aplicació a la mateixa dels fons percebuts, en els termes de la resolució d’atorgament de l’ajuda i del projecte aprovat.

6. Sotmetre’s a les actuacions de comprovació que pugui realitzar la Intervenció del Consell Insular de Formentera, o d’altres òrgans de l’Administració competent, aportant quanta informació l’hi sigui demanada.

7. Comunicar al Consell Insular de Formentera l’obtenció de qualsevol altra ajuda, subvenció, ingrés o recurs per a la mateixa finalitat que la del projecte a executar. En aquest cas, s’haurà de complir l’establert a la clàusula quarta punt 5.

8. Fer menció del recolzament del Consell Insular de Formentera en tota la informació verbal o escrita, emesa amb ocasió de l’activitat, abans, durant i després de la seva finalització.

9. Realitzar feines de difusió del projecte (notes, rodes de premsa, visita amb mitjans de comunicació o d’altres), al menys a l’inici i a la fi del projecte.

10. Incloure la imatge corporativa del Consell Insular de Formentera, així com el logotip de la campanya Save Posidonia Project, a les webs que es facin servir per a difusió del projecte, a les xarxes socials, presentacions, actes, documentació tècnica en general, a qualsevol material formatiu, informatiu, promocional i publicitari derivat, a qualsevol dels suports possibles.

11. Fer-se responsable jurídic i financer de l’execució del projecte davant el Consell Insular de Formentera.

12. Complir qualsevol altra obligació que, en el seu cas, pogués establir-se a la resolució per la qual es concedeix el finançament.

13. L’àrea de Medi Ambient del Consell Insular de Formentera tindrà prioritat a l’hora de publicar el projecte. L’acceptació del finançament del projecte comportarà l’autorització per part de l’autor perquè el Consell Insular de Formentera publiqui dit treball.

14. La possessió de l’autoria del projecte no implica relació contractual o estatutària de cap mena amb el Consell Insular de Formentera, sense cap compromís posterior per part d’aquesta institució.

Setzena

Renúncies

La persona, entitat o equip guanyador del concurs tindrà un termini de cinc dies comptadors des del següent al de la notificació de l’acord de resolució d’atorgament de finançament per renunciar. Excepcionalment, començats els treballs i per causes de força major i imprevistes, es reconeix el dret a renunciar a la implementació del projecte.

En aquest supòsit, caldrà que la persona, entitat o equip beneficiar ho comuniquin mitjançant un escrit dirigit a l’àrea de Medi ambient del Consell Insular de Formentera. Aquesta renúncia comporta la revocació de la totalitat de l’ajuda econòmica per al projecte.

En aquest cas, es proposarà el finançament al següent projecte de la llista definitiva, seguint el mateix procediment establert en aquestes bases.

Dissetena

Incompliment

La constatació de l’incompliment dels requisits necessaris o de les obligacions assumides com a conseqüència de la concessió del finançament podrà donar lloc a l’extinció del dret del seu gaudi o a la modificació de la resolució de la concessió, al reintegrament de les quantitats percebudes i, en el seu cas, a la incoació del corresponent expedient sancionador, de conformitat amb el que preveu el Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, i la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, així com a totes aquelles responsabilitats de tot ordre que se’n poguessin derivar.

Divuitena

Abonament de l’import de finançament

L’abonament de la quantia de l’import de finançament es realitzarà en pagaments parcials segons justificació del treball realitzat mitjançant entrega de memòria justificativa, previ informe de la feina realitzada fins al moment de la persona que realitzi el seguiment del projecte i el vistiplau per al pagament de la part de la dotació econòmica, fins l’esgotament de la quantia de finançament, sempre i quan quedi correctament justificada la despesa realitzada.

Aquesta justificació tindrà caràcter semestral, tal qual estableix la clàusula vintena d’aquestes bases, llevat que s’estableixi un altre termini a la convocatòria corresponent.

Dinovena

Justificació del finançament del projecte

Els documents justificatius de la despesa i del pagament hauran d’estar emesos a nom de la persona, entitat o equip beneficiari de l’import econòmic.

Una vegada finalitzat el projecte, l’entitat beneficiària presentarà la següent documentació:

1. Memòria tècnica de l’execució del mateix, que haurà d’incloure, com a mínim, la descripció de les accions realitzades per a donar compliment a les condicions interposades i els resultats obtinguts. Així com recollir els materials divulgatius elaborats dins del marc del projecte i qualsevol altra activitat que s’hagi portat a terme dins del mateix.

2. Memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades, amb el desglossament de cadascuna de les despeses de cada activitat. Aquesta memòria adoptarà alguna de les dues formes següents de justificació de despeses:

Per a un finançament concedit amb import superior a 60,000 €, la justificació haurà de contenir:

1. Autoliquidació econòmica, en un model consistent en un llistat detallat de tots els documents probatoris de la despesa executada i les partides a les que s’ha assignat dita despesa.

2. Original o còpia acarada de les factures o documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa incorporats en la relació a què es fa referència al paràgraf anterior, així com la documentació acreditativa del pagament.

3. Els justificants originals o acarats presentats, quedaran directament vinculats a l’execució del projecte mitjançant identificació expressa en el concepte de factura. Tota la documentació original es presentarà igualment escanejada, mitjançant acarament amb el originals.

4. Certificat de taxador independent degudament acreditat i inscrit al corresponent registre oficial, en el cas d’adquisició, de béns immobles.

5. Certificat de cost total del projecte.

6. Una relació detallada de altres ingressos o subvencions que hagin finançat l’activitat beneficiària de l’ajuda amb indicació de l’import i la seva procedència, sempre que hagin estat acceptades prèviament pel Consell Insular de Formentera.

7. La documentació contractual exigida a la clàusula 19.2 d’aquestes bases.

Per a un finançament concedit amb import inferior a 60,000 €, la justificació haurà de contenir:

1. Autoliquidació econòmica, en un model consistent en un llistat detallat de tots els documents probatoris de la despesa executada i les partides a les que s’ha assignat dita despesa.

2. Indicació, en el seu cas, dels criteris de repartiments dels costos generals i/o indirectes incorporats a la relació a què es fa referència al primer apartat, excepte en aquells casos en què la persona o entitat beneficiària de l’ajuda hagi optat per acollir-se a la compensació mitjançant un tant alçat sense necessitat de justificació a que és fa referència en la clàusula 17.2 d’aquestes bases.

3. Certificat del cost total del projecte. Una relació detallada d’altres ingressos o subvencions que hagin finançat l’activitat beneficiària de l’ajuda amb indicació de l’import i la seva procedència.

4. La documentació contractual exigida la clàusula 19.2 d’aquestes bases.

5. En el seu cas, la carta de pagament de reintegrament en el supòsit de restants no aplicats, així com dels interessos derivats dels mateixos.

El Consell de Formentera comprovarà l’adequada aplicació del finançament, per al que requerirà al beneficiari la remissió dels justificants de despesa i pagament i demès documentació que consideri necessària.

El termini de presentació dels documents serà de tres mesos des de la finalització del termini per a la realització de l’activitat, llevat que en la resolució per la qual es concedeix l’ajuda s’establís altre superior en atenció a les circumstàncies concurrents a cada cas.

El Consell Insular de Formentera es reserva la capacitat d’exigir, en general, la comprovació de la correcta aplicació del finançament i la de requerir la presentació dels documents justificatius addicionals que es considerin precisos, sense perjudici de les facultat de comprovació que les normes vigents atribueixen a la Intervenció General de l’Administració de l’Estat, el Tribunal de

Comptes o d’altres òrgans.

Vintena

Seguiment del projecte

Quan els projectes tinguin una durada superior a 12 mesos, l’entitat beneficiària haurà de presentar informes tècnics justificatius de caràcter anual.

Els projectes amb durada inferior a l’any hauran de presentar un informe semestral a la persona que hi faci el seguiment que haurà d’incloure tant la dimensió estrictament científica/tècnica com la corresponent justificació de la despesa total realitzada. Aquest document servirà per fer balanç de la feina realitzada i de les previsions d’execució.

Tots els informes seran objecte d’avaluació científica/tècnica per la Comissió tècnica avaluadora, la qual, podrà demanar aclariments per escrit, i si ho considera convenient, convocar quantes reunions siguin indispensables per tal d’assegurar la correcta execució del projecte.

Vint-i-unena

Règim de recursos de la/les convocatòria/ries

La resolució de concessió del finançament per a l’execució del projecte exhaureix la via administrativa. Una vegada publicada es pot interposar recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat en el termini d’un mes des de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius de Palma de Mallorca, en el termini de dos mesos des de la publicació.

Vint-i-dosena

Disposicions supletòries

Aquesta convocatòria es regeix pel que disposen la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, el Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears, la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i el Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, en allò que sigui d’aplicació.

 

ANNEX I

SOL·LICITUD DE PARTICIPACIÓ AL CONCURS DE PROJECTES

DEL SAVE POSIDONIA PROJECT DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA 2017

Nom/Entitat/Organització.................................................................................................................................................................................................................................................................................,

amb DNI/NIE/CIF núm. ......................................................................................................................,

amb domicili a.....................................................................................................................................,

població ...................................................................... CP ............................................,

telèfon/s ....................................................... i adreça electrònica .......................................................

EXPOSA

Que assabentat/da de la convocatòria pública de la dotació econòmica per al finançament del projecte guanyador del Save Posidonia Project per a l’any 2017 del Consell Insular de Formentera, publicada en data__________________________i d’acord amb el que preveuen les seues bases,

SOL·LICITA

Acollir-se al procediment per a seleccionar el projecte beneficiari del finançament.

 Entitat

 Investigador/a a títol individual

 Investigador/a coordinador/a de l’equip format per:

...............................................................................................................

...............................................................................................................

...............................................................................................................

DOCUMENTACIÓ ADJUNTA

   DNI, passaport, NIE o targeta de residència

   Declaració responsable

   Titulació acadèmica

   Projecte

   Currículums del personal investigador/equip

Formentera, ............d..................................... de 2017

(signatura)

HBLE. SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

 

ANNEX II

DECLARACIÓ RESPONSABLE

DOTACIÓ ECONÒMICA PER AL FINANÇAMENT DEL PROJECTE GUANYADOR DEL SAVE POSIDONIA PROJECT DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA 2017

Sr./Sra ...........................................................................................................................................,

amb DNI núm. ..................................................................................................................................,

amb domicili a....................................................................................................................................,

població .......................................................................................... CP ............................................,

telèfon/s ....................................................................... i adreça electrònica ......................................

Declara:

Que les dades anteriors i les del currículum/s adjunt/s són certes i que coneix i accepta les bases d’aquesta convocatòria.

Que està al corrent de les obligacions tributàries amb el Consell insular, amb la Comunitat Autònoma i amb l’Administració de l’Estat, així com de les obligacions amb la Seguretat Social.

Que no incorre en cap de les causes d’incompatibilitat o prohibició per obtenir subvencions que figuren en l’article 10 del Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears, i en l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE núm. 276, de 18 de novembre de 2003).

Que compleix els requisit als que es fa referència a la clàusula sisena de les bases de la convocatòria del concurs de projectes del Save Posidonia Project.

Que autoritza el Consell Insular de Formentera a accedir a la informació fiscal de les persones/entitats interessades.

Formentera, ..............................d...................................... de 2017

(Signatura)

HBLE. SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

 

ANNEX III

MODEL D’ACCEPTACIÓ DEL FINANÇAMENT

Sr./Sra ........................................................................................................................................,

amb DNI núm. ...............................................................................................................................,

amb domicili a................................................................................................................................,

població .......................................................................................... CP .......................................,

telèfon/s ................................................................. i adreça electrònica .......................................

DECLARA:

Que accepta l'import i les condicions a què resta sotmesa la subvenció continguda en la proposta de resolució provisional de data _____________________________ de la convocatòria de concessió de finançament del projecte/s guanyador/s del concurs de projectes emmarcats dins del Save Posidonia Project, del Consell Insular de Formentera per a l’any 2017, per al projecte:

Títol:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________      

(Signatura)

HBLE. SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

 

ANNEX IV

MODEL DE RENÚNCIA DEL FINANÇAMENT

Sr./Sra ........................................................................................................................................,

amb DNI núm. ...............................................................................................................................,

amb domicili a................................................................................................................................,

població .......................................................................................... CP .......................................,

telèfon/s ................................................................. i adreça electrònica .......................................

DECLARA:

Que renuncia a l'import i les condicions a què resta sotmesa la subvenció continguda en la proposta de resolució provisional de data _____________________________ de la convocatòria de concessió de finançament del projecte/s guanyador/s del concurs de projectes emmarcats dins del Save Posidonia Project, del Consell Insular de Formentera per a l’any 2017, per al projecte:

Títol:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________      

(Signatura)

HBLE. SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

 

ANNEX V

MODEL DE MEMÒRIA TÈCNICA DEL PROJECTE

TÍTOL DEL PROJECTE ( màx. 175 caract)

     

RESUM DEL PROJECTE (màx. 3500 caract)

     

PARAULES CLAU ( màx. 10 paraules)

     

OBJECTIUS ( màx.1000 caract)

     

ENTITAT O ORGANISM SOL·LICITANT( màx.300 caract)

     

COMPOSICIÓ DE L’EQUIP INVESTIGADOR (Investigador principal del projecte (IP), altres investigadors com a membres del grup de recerca del projecte, justificació de l'adequació del grup investigador en relació a garantir la viabilitat del projecte) ( max.1400 caract)

     

ÀREA DE CONEIXEMENT

AREA D’INVESTIGACIÓ (max.500 caract)

     

LÍNEA PRIORITÀRIA D’INVESTIGACIÓ

FONAMENT I SIGNIFICAT DE L’ESTUDI (Coneixement de la matèria i antecedents, estudis o proves previs (estudi pilot, si escau), aplicabilitat en el camp de la ciència, grau d'innovació del projecte) ( màx.6000 caract)

     

MÈTODES (Variables determinades i variables a controlar, població objecte i marc temporal, anàlisi estadística i gestió de les dades) ( màx.8000 caract)

     

DESENVOLUPAMENT DEL PROJECTE (Desenvolupament d'objectius general i específics, consideracions ètiques, planificació del projecte: fases i cronograma de treball) (màx.9000 caract) ( es podrà incloure una imatge com cronograma)

     

ADEQUACIÓ DE MITJANS I PRESSUPOST (Mitjans materials i humans disponibles per a la realització del projecte i la seva adequació als objectius que es proposen, així com necessitats de subcontractació, adequació del pressupost sol·licitat a l'execució del projecte) ( màx. 5000 caract)

     

PLA DE DIFUSIÓ DEL RESULTATS( màx.3000 caract)

     

RESULTATS, APLICABILITAT I IMPACTE SOCIOECONÒMIC DEL PROJECTE ( màx.5000 caract)

     

ANNEXES O D’ALTRES CONSIDERACIONS QUE ES DESITGIN FER CONSTAR (màx.1000 caract)

     

PRESSUPOST

CONCEPTE

COST €

AJUDA QUE SE SOL·LICITA

%TOTAL

DESPESES DE PERSONAL

     

     

DESPESES D’EXECUCIÓ

Aparells i equips

     

Subcontractació*

     

Material fungible

     

Viatges i dietes

     

Altres despeses

     

TOTAL EXECUCIÓ

     

     

TOTAL COSTOS DIRECTES

     

     

TOTAL COSTOS INDIRECTES

     

     

     

TOTAL COSTOS ( Directes+ Indirectes)

     

     

DESPESES SUBCONTRACTACIÓ*

     

HBLE. SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

ANNEX VI

MODEL RESUM DE MEMÒRIA ECONOMICO-JUSTIFICATIVA

 

DADES DE L’ACTUACIÓ:

Raó Social del Beneficiari

CIF del Beneficiari

Referència Administrativa

Títol del projecte o actuació

Data d’inici

Data fi

PRESSUPOST A JUSTIFICAR per partides

PARTIDES PRESSUPOSTÀRIES

SUBVENCIÓ CONCEDIDA (€)

DESPESES JUSTIFICADAS (€)

DIFERÈNCIA (€)

Personal

Amortització d’aparells i equips

Subcontractacions

Material fungible

Viatges, desplaçaments i manutenció

Altres despeses

Costos Indirectes

TOTAL

HBLE. SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

 

 Formentera, a 22 d'agost de 2017

 (...)La Vicepresidenta Primera i Presidenta en funcions

Susana Labrador Manchado