Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'HISENDA I ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

Núm. 9378
Es fa pública la licitació del contracte per al servei de manteniment del Sistema de Gestió Economicofinancer de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques

b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació

c) Obtenció de documentació i informació:

 — Dependència: Unitat Administrativa de Contractació

— Domicili: carrer del Palau Reial, 17

— Localitat i codi postal: Palma 07001

— Telèfon: 971 177 118

— Telefax: 971 176 333

— Adreça d’Internet del perfil de contractant:  https://contrataciondelestado.es/wps/portal/plataforma

— Data límit per obtenir documentació i informació: fins a les 10.00 h del dia 18 de setembre de 2017.

 d) Número d’expedient: CONTR 2017/2841

 2. Objecte del contracte

 a) Tipus: serveis

b) Descripció: manteniment del Sistema de Gestió Economicofinancer de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears

c) Lloc d’execució/lliurament: a les oficines i dependències de l’empresa adjudicatària

d) Termini d’execució/lliurament: 4 anys des de la formalització del contracte

e) Possibilitat de pròrroga: sí

f) CPV (referència de nomenclatura): 72212440

 3.Tramitació i procediment

 a) Tramitació: ordinària

b) Procediment: obert

c) Criteris d’adjudicació: diversos criteris

 4. Valor estimat del contracte: 1.927.648,80 euros

 5. Pressupost base de licitació

 —Import net: 1.014.552 euros

— IVA (21 %): 213.055,92 euros

— Import total: 1.227.607,92 euros

 6. Garanties exigides

 a) Definitiva: 5 % de l’import del pressupost base de licitació, IVA exclòs.

 7. Requisits específics del contractista

 Solvència econòmica i financera, i solvència tècnica i professional: les que s’indiquen en els apartats F.2, F.3, F.4 i F5 del Plec de clàusules administratives particulars.

 8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació

 a) Data límit de presentació: fins a les 14.00 h de dia 18 de setembre de 2017. Si les proposicions s’envien per correu, l’empresari ha de justificar la data d’imposició de la tramesa a l’oficina de Correus i anunciar a l’òrgan de contractació la tramesa de l’oferta el mateix dia, mitjançant correu electrònic a uac@sghis.caib.es.

b) Modalitat de presentació: la que es detalla en la clàusula 14, d’acord amb la clàusula 13, del Plec de clàusules administratives particulars:

 — Sobre 1: “Documentació general”.

— Sobre 2: “Principal criteri avaluable mitjançant fórmules: proposició econòmica”

— Sobre 3: “Altres criteris avaluables mitjançant fórmules: oferta de millora de la qualificació professional de l'equip de treball; oferta de millora dels nivells de servei; oferta d’ampliació del termini de garantia; oferta de formació contínua de l’equip de treball (criteris de valoració de caràcter social)”.

— Sobre 4: “Criteri avaluable mitjançant un judici de valor: oferta tècnica”.

 c) Lloc de presentació:

 — Dependència: Unitat Administrativa de Contractació de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques

— Domicili: carrer del Palau Reial, 17

— Localitat i codi postal: Palma 07001

— Adreça electrònica: uac@sghis.caib.es

 9. Obertura d’ofertes

 a) Adreça: carrer del Palau Reial, 17

b) Localitat i codi postal: Palma 07001

c) Data i hora: s’avisarà per correu electrònic o per telèfon

 10. Despeses de publicitat: màxim: 1.500 euros (a càrrec de l’empresa adjudicatària del contracte).

 11. Data de la tramesa de l’anunci al Diari Oficial de la Unió Europea:  8 d’agost de 2017.

 12. Condicions especials d’execució de caràcter social del contracte: les indicades en la lletra M del Plec de clàusules administratives particulars.

 13. Altra informació: es recomana consultar el perfil de contractant de l’òrgan de contractació al llarg del termini de presentació de les ofertes i, fins i tot, posteriorment, ja que es pot publicar informació addicional amb motiu de les consultes o sol·licituds d’aclariments dels licitadors.

 

 Palma,  21 d’agost de 2017

 La consellera d’Hisenda i Administracions Públiques

 Catalina Cladera i Crespí