Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'HISENDA I ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES
Núm. 9378
Es fa pública la licitació del contracte per al servei de manteniment del Sistema de Gestió Economicofinancer de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques
b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació
c) Obtenció de documentació i informació:
— Dependència: Unitat Administrativa de Contractació
— Domicili: carrer del Palau Reial, 17
— Localitat i codi postal: Palma 07001
— Telèfon: 971 177 118
— Telefax: 971 176 333
— Adreça d’Internet del perfil de contractant: https://contrataciondelestado.es/wps/portal/plataforma
— Data límit per obtenir documentació i informació: fins a les 10.00 h del dia 18 de setembre de 2017.
d) Número d’expedient: CONTR 2017/2841
2. Objecte del contracte
a) Tipus: serveis
b) Descripció: manteniment del Sistema de Gestió Economicofinancer de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears
c) Lloc d’execució/lliurament: a les oficines i dependències de l’empresa adjudicatària
d) Termini d’execució/lliurament: 4 anys des de la formalització del contracte
e) Possibilitat de pròrroga: sí
f) CPV (referència de nomenclatura): 72212440
3.Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària
b) Procediment: obert
c) Criteris d’adjudicació: diversos criteris
4. Valor estimat del contracte: 1.927.648,80 euros
5. Pressupost base de licitació
—Import net: 1.014.552 euros
— IVA (21 %): 213.055,92 euros
— Import total: 1.227.607,92 euros
6. Garanties exigides
a) Definitiva: 5 % de l’import del pressupost base de licitació, IVA exclòs.
7. Requisits específics del contractista
Solvència econòmica i financera, i solvència tècnica i professional: les que s’indiquen en els apartats F.2, F.3, F.4 i F5 del Plec de clàusules administratives particulars.
8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació
a) Data límit de presentació: fins a les 14.00 h de dia 18 de setembre de 2017. Si les proposicions s’envien per correu, l’empresari ha de justificar la data d’imposició de la tramesa a l’oficina de Correus i anunciar a l’òrgan de contractació la tramesa de l’oferta el mateix dia, mitjançant correu electrònic a uac@sghis.caib.es.
b) Modalitat de presentació: la que es detalla en la clàusula 14, d’acord amb la clàusula 13, del Plec de clàusules administratives particulars:
— Sobre 1: “Documentació general”.
— Sobre 2: “Principal criteri avaluable mitjançant fórmules: proposició econòmica”
— Sobre 3: “Altres criteris avaluables mitjançant fórmules: oferta de millora de la qualificació professional de l'equip de treball; oferta de millora dels nivells de servei; oferta d’ampliació del termini de garantia; oferta de formació contínua de l’equip de treball (criteris de valoració de caràcter social)”.
— Sobre 4: “Criteri avaluable mitjançant un judici de valor: oferta tècnica”.
c) Lloc de presentació:
— Dependència: Unitat Administrativa de Contractació de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques
— Domicili: carrer del Palau Reial, 17
— Localitat i codi postal: Palma 07001
— Adreça electrònica: uac@sghis.caib.es
9. Obertura d’ofertes
a) Adreça: carrer del Palau Reial, 17
b) Localitat i codi postal: Palma 07001
c) Data i hora: s’avisarà per correu electrònic o per telèfon
10. Despeses de publicitat: màxim: 1.500 euros (a càrrec de l’empresa adjudicatària del contracte).
11. Data de la tramesa de l’anunci al Diari Oficial de la Unió Europea: 8 d’agost de 2017.
12. Condicions especials d’execució de caràcter social del contracte: les indicades en la lletra M del Plec de clàusules administratives particulars.
13. Altra informació: es recomana consultar el perfil de contractant de l’òrgan de contractació al llarg del termini de presentació de les ofertes i, fins i tot, posteriorment, ja que es pot publicar informació addicional amb motiu de les consultes o sol·licituds d’aclariments dels licitadors.
Palma, 21 d’agost de 2017
La consellera d’Hisenda i Administracions Públiques
Catalina Cladera i Crespí