Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT D'ANDRATX

Núm. 9375
Reglament organització i funcionament de la comissio tecnica de la primera valoració de llocs de feina de l'Ajuntament d'Andratx

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Ple de la Corporació en sessió ordinària de data 27 de juliol de 2017 va aprovar el Reglament d'organització i funcionament de la comissió tècnica de la primera valoració de llocs de feina de l'Ajuntament d'Andratx.

En compliment de l'establert en l'article 49 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les bases del règim local, es publica íntegrament el citat Reglament per a la seva entrada en vigor.

 “REGLAMENT D'ORGANITZACIÓ I FUNCIONAMENT DE LA COMISSIÓ TÈCNICA DE LA PRIMERA VALORACIÓ DE LLOCS DE FEINA DE L'AJUNTAMENT D'ANDRATX (CTVLLF)

Article 1. Constitució i competències

1.  Es constitueix la CTVLLF, les competències de la qual seran la descripció, l'estudi i la valoració dels llocs de feina de l'Ajuntament d'Andratx.

2.  En el supòsit de denúncia del Pacte, la CTVLLF continuarà desenvolupant les seves competències fins a l'entrada en vigor d'un nou Pacte de Condicions.

Article 2. Composició

1.  La CTVLLD estarà composta per un representant de cada un dels sindicats amb representació a l'Ajuntament d'Andratx, i igual número de representants municipals designats pel Ple de l'Ajuntament d'Andratx.

2.D'aquesta forma, la seva composició serà paritària, amb igual número de membres d'ambdues parts.

Article 3. Càrrecs de la Comissió

1. La presidència de la Comissió serà exercida per un membre d'aquesta de entre els representants municipals designats pel Ple.

Ostentarà la Vicepresidència un membre de la Comissió triat per aquesta, de entre els representants de les organitzacions sindicals.

2.  La Secretaria i Vicesecretaria seran ostentades, respectivament, per un membre de la Comissió triat per aquesta d'entre els representants de l'Ajuntament d'Andratx i de les organitzacions sindicals.

3. Per a l'elecció o revocació dels càrrecs de la Comissió, serà necessària la majoria simple de cadascuna de les parts.

Article 4. Competències del President

1. El President de la Comissió tindrà les següents competències:

a.Acordar la convocatòria de les sessions ordinàries i extraordinàries i la fixació de l'ordre del dia.

b. Presidir les sessions, moderar el desenvolupament dels debats i suspendre’ls per causes justificades.

c.Vetllar pel compliment d'aquest Reglament.

d. Visar les actes i certificacions dels acords de la Comissió.

2. El Vicepresident suplirà el president en la seva absència.

Article 5. Funcions del Secretari

1.  Les funcions del Secretari de la Comissió són les següents:

a.   Efectuar la convocatòria de les sessions de la Comissió per ordre del seu president.

b.  Rebre les comunicacions dels membres de la Comissió.

c.  Preparar la tramitació i documentació pertinent dels assumptes que siguin competència de la Comissió.

d.  Redactar les actes de les sessions.

e.   Expedir certificacions de les consultes, dictàmens i acords aprovats, amb el visat del President.

f.   Portar el Registre de la CTVLLF, en el qual s'inscriuran les actes de les reunions de la Comissió.

g. Encarregar-se del portal electrònic de la CTVLLF instal·lat a la web de l'Ajuntament d'Andratx, en el qual figuraran, almenys, una llista actualitzada dels seus membres, els ordres del dia de les sessions i les relacions d'actes i acords.

h.   Totes les altres funcions que siguin inherents a la seva condició de Secretari.

2.  L'Ajuntament i els sindicats podran demanar tota mena d'informació relacionada amb assumptes de la competència de la Comissió, a través del Secretari de la mateixa.

3.  El Vicesecretari suplirà el secretari en la seva absència.

Article 6. Membres de la CTVLLF

1.  Els membres de la CTVLLF tindran dret a:

a.  Rebre, amb una antelació mínima de cinc dies hàbils per a les ordinàries i tres dies naturals per a les extraordinàries, la convocatòria i el contingut de l'ordre del dia de les reunions. La documentació sobre els temes que figurin en l'ordre del dia estaran a disposició dels membres de la Comissió en el mateix termini.

b.   Participar en els debats de les sessions.

c.  Exercir el seu dret al vot i formular, si escau, vot particular, així com expressar el sentit d'aquest i els motius que el justifiquen.

d.  Formular precs i preguntes.

e.   Obtenir la informació precisa per complir amb les funcions assignades.

f.   Totes les altres funcions que siguin inherents a la seva condició.

Article 7. Convocatòries

1.  La CTVLLF s'ha de reunir:

a.  Amb caràcter ordinari, almenys cada quinze dies.

b. Amb caràcter extraordinari, quan les circumstàncies ho aconsellin, a petició de, almenys, dos membres d'una de les parts. En aquest cas, la reunió ha de tenir lloc abans dels cinc dies hàbils següents des que se sol·liciti.

2. Les convocatòries es realitzaran per escrit i correu electrònic amb una antelació de, almenys, cinc dies hàbils en el cas de convocatòries ordinàries i de, almenys, tres dies hàbil en el cas de convocatòries extraordinàries.

3. En cada convocatòria es comunicarà als membres de la Comissió, a més de l'ordre del dia, la documentació de forma electrònica, i en el moment de la instal·lació de la Administració Electrònica la documentació es trobarà al portal de la Comissió.

Article 8. Ordre del dia.

1.  En les convocatòries ordinàries de la CTVLLF, l'ordre del dia el fixarà la Presidència, sense perjudici del que disposa el paràgraf següent.

2. El membres de la Comissió podran proposar assumptes per incloure en l'ordre del dia de cada sessió ordinària. Les propostes es remetran al Secretari i s'inclouran a l'ordre del dia de la següent sessió, sempre que el Secretari les rebi, amb deu dies d'antelació a la sessió. En cas contrari, s'inclouran en l'ordre del dia de la convocatòria immediatament posterior.

3.  Les modificacions de l'ordre del dia podran proposar-se al inici de la sessió, sempre que estigui present la majoria dels membres de la Comissió. Aquestes modificacions es podran aprovar per una majoria simple de cada part.

Article 9. Sessions de treball

Per a la vàlida constitució de la Comissió, a efectes de la celebració de les sessions, deliberacions i presa d'acords, es requerirà la presència del President i del Secretari, o de qui els substitueixin, i al menys la majoria dels membres de cada part, inclosos els anteriors. En cas de la part sindical, bastarà l'assistència de la majoria qualificada de la Junta de Personal i del Comité de Empresa , d’acord amb el resultat de les eleccions sindicals.

Article 10. Deliberacions i acords

1. Correspon al president l'ordenació de les deliberacions i debats, podrà establir el temps màxim de la discussió per a cada qüestió, i el que correspongui a cada intervenció, a la vista del nombre de paraules sol·licitades.

2. Els acords s'adoptaran per votació a mà alçada. En primer lloc, alçaran la mà els que aproven la proposta, a continuació els que desaproven i, finalment, els que s'abstenen.

3. Els acords per votació de la CTVLLF requeriran el vot afirmatiu de la majoria absoluta de la part sindical i de la majoria absoluta de la representació d l'Ajuntament.

Article 11. Actes.

1. El Secretari aixecarà acta de cada sessió, que contindrà els acords adoptats i una succinta referència als principals punts de debat.

2. Quan el assistents vulguin que determinades intervencions constin expressament en l'acta, ho sol·licitaran al secretari, i adjuntaran la seva intervenció.

3.  L'acta s'aprovarà, amb caràcter general, al començament de la següent sessió i serà signada pel Secretari i visada pel President.

Article 12. Consultes.

1. El personal afectat pels acords d'aquesta Comissió podrà fer arribar a la CTVLLF, qualsevol consulta i realitzar qualssevol suggeriment.

2.  Les consultes i suggeriments es presentaran en el Registre General d'Entrada de la Corporació, i aniran dirigides al Secretari de la Comissió, per a la seva consideració.

Article 13. Efectes econòmics.

1. El resultat del procediment de valoració tindrà efectes econòmics a partir de l'1 de gener de 2018.

Disposició final. Entrada en vigor.

El present Reglament entrarà en vigor en el moment de la seva aprovació pel Ple de la Corporació.”

 

Andratx, 17 d’agost de 2017

La Batlessa-President,

Katia Rouarch.