Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE CAMPOS

Núm. 9361
Licitació cementeri 2017

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En execució de l’acord de la Junta de Govern Local de 8 d'agost de 2017, i conforme l'art. 142 del Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de contractes del sector públic (TRLCSP), s’anuncia licitació de contracte:

1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Ajuntament de Campos

b) Dependència que tramita l’expedient: Secretaria

c) Obtenció de documentació i informació: Ajuntament de Campos, departament de secretaria, s’haurà de sol·licitar dins el deu primers dies del termini de presentació d’ofertes. Domicili: Pç. Major, 1 de Campos 07630. Correu electrònic: secretaria@ajcampos.org. Perfil de contractant: https://intranet.ajcampos.org/web/intranet/perfil-de-contractant.

d) Numero d’expedient: 2017023

2. Objecte del contracte

a) Descripció de l’objecte: Els serveis funeraris, conservació i manteniment del cementiri municipal de Campos. Codi CPV: 98371110-8 Serveis de cementiri. Termini d’execució.- Serà de 2 anys, des de l’inici d’execució del contracte, i es podrà prorrogar de mutu acord de les parts per 2 anys més.

3. Tramitació, procediment i forma d’adjudicació

a) Tramitació: Ordinària.

b) Procediment: Obert amb un criteri d’adjudicació.

c) Criteris d’adjudicació i avaluació: Millor preu.

4. Valor estimat del contracte: 160.000,00 euros (IVA exclòs).

5. Pressupost base de licitació: Import net: 80.000 euros. Import total: 96,800 euros.

6. Garanties: Provisional (no escau) i la definitiva serà del 5% del preu d’adjudicació del contracte sense IVA.

7. Requisits específics del contractista:

a) Solvència econòmica financera: Les empreses licitadores hauran de justificar la seva capacitat financera i econòmica mitjançant declaració del volum anual de negocis amb un import anual mínim de 60.000 euros, referit a l’any de major volum de negoci dins els darrers tres anys conclosos.

b) Solvència tècnica: Per qualsevol dels mitjans indicats a l'apartat F.3 del plec de clàusules administratives.

8. Presentació de les ofertes

a) Podran presentar-se al registre general, plaça Major, 1 de Campos, entre les 9.00 i les 13.00 en el termini de quinze dies naturals, comptats des de l’endemà de la publicació de l’anunci al BOIB. Si el darrer dia és inhàbil, el termini acabarà el primer dia hàbil següent. Termini de manteniment de les ofertes: Tres mesos.

b) Documentació i model de proposició.- Segons allò previst a les clàusules 12 a 14 del plec de clàusules administratives. Els licitadors podran aportar una declaració responsable que indiqui que acompleixen totes les condicions establertes legalment per contractar amb l’administració.

9. Obertura de proposicions: Serà públic a la Sala d’Actes de l’Ajuntament a les 11.00 hores del segon dia hàbil següent al dia que finalitzi el termini de presentació de les ofertes, si fos inhàbil, seria el primer hàbil següent.

10. Despesa màxima de publicitat a càrrec de l’adjudicatari: 200 euros.

11. Exposició del plec de clàusules administratives particulars: Durant els deu primers dies naturals, següents a la publicació d’aquest anunci es podran presentar al·legacions, i si es dona el cas, s’ajornaria la licitació el temps necessari per resoldre les reclamacions.

Campos, 11 d’agost de 2017 

El batle

Sebastià Sagreras Ballester