Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
DEPARTAMENT DE MODERNITZACIÓ I FUNCIÓ PÚBLICA
Núm. 9262
Resolució de la consellera executiva de Modernització i Funció Pública relativa a la convocatòria per a constituir dues borses de la subescala, classe o categoria de tècnic/a de comunicació digital, pel procediment extraordinari i per l’específic de selecció, respectivament, mitjançant el sistema de concurs de mèrits, per a cobrir, amb caràcter d’interinitat, places vacants del Consell de Mallorca
Us comunic que la consellera executiva de Modernització i Funció Pública del Consell de Mallorca, en el dia d’avui ha resolt:
“Fets
1. Arran de la sol·licitud de cobertura de places de tècnic/a de comunicació digital per un programa temporal
2. Atesa la mancança de borses d’aquesta categoria, cal crear una nova per a poder cobrir les necessitats actuals i altres que puguin esdevenir.
Fonaments
1. L’article 15 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, en matèria de nomenament de personal funcionari interí i el Decret 30/2009 de 22 de maig, publicat al Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 78 de 30 de maig de 2009, pel qual s’aprova el procediment de selecció de personal funcionari interí al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, en els articles:
a.- Article 4, en el qual es regula el procediment extraordinari, per a ocupar llocs de treball vacants que corresponen a personal funcionari.
b.- Article 6, en el qual es fa referència al procediment específic de selecció per a subvenir a necessitats temporals i urgents per a aquells supòsits en què faci falta atendre les funcions pròpies del cos, de l’escala i de l’especialitat en els casos de:
- Substitució de personal funcionari en situació de llicència, quan tengui una durada prevista no superior a 6 mesos.
- Substitució de personal funcionari en situació de reducció de jornada.
- Subvenció de necessitats urgents, extraordinàries i circumstancials d’increment de l’activitat per un termini màxim de 6 mesos dins un període de 12.
2. Atès que el dia 1 d’octubre de 2016, es va publicar al Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 125, la Resolució de la consellera executiva de Modernització i Funció Pública que aprova l’Acord de Mesa conjunta de personal funcionari i laboral del Consell de Mallorca, de dia 21 de juliol de 2016, que estableix les bases generals que han de regir els processos selectius per a la cobertura de personal interí i laboral al Consell de Mallorca, modificades per la Resolució de dia 30 de març de 2017 i publicada al Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 47 de 20 d’abril de 2017.
3. La necessitat de fer front a vacants de llarga durada i/o de subvenir a necessitats temporals i urgents de la corporació en la categoria de tècnic/a de comunicació digital.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Convocar el procediment extraordinari i el procediment específic de selecció mitjançant convocatòria pública de concurs, per a cobrir, amb caràcter d’interinitat, places vacants per a la subescala, la classe o la categoria de tècnic/a de comunicació digital del Consell de Mallorca, d’acord amb les bases generals.
2. Les característiques específiques de la plaça convocada són les que es recullen a l’annex I i les bases d’aplicació són les publicades dia 1 d’octubre de 2016 al Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 125 i a la seu electrònica del Consell de Mallorca, modificades al Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 47 de 20 d’abril de 2017. El model d’instància i l’autobarem s’adjunten a l’annex II d’aquesta Resolució.
3. Ordenar a la Direcció Insular de Funció Pública que iniciï els tràmits oportuns de selecció, que publiqui aquesta Resolució, en el tauler d’edictes de la Llar de la Infància (c/ del General Riera, 113, Palma), en la seu electrònica del Consell i que insereixi l’anunci corresponent en premsa.
4. Comunicar al Servei d’Ocupació de les Illes Balears que publiqui la convocatòria, perquè en faci la difusió oportuna.
5. Donar trasllat d’aquesta Resolució a la Junta de Personal.
6. Donar un termini de quinze dies hàbils per a la presentació de sol·licituds, a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Contra aquesta resolució, que no posa fi a la via administrativa, podeu interposar el recurs d’alçada davant la Presidència del Consell Insular de Mallorca, en el termini d’un mes, comptador a partir de l’endemà de rebre aquesta notificació.
Contra la desestimació expressa d’aquest recurs d’alçada podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós Administratiu de Palma que correspongui en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l’endemà de rebre la notificació de la desestimació del dit recurs d’alçada.
Si han transcorregut tres mesos des de la interposició del recurs d’alçada i no n’heu rebut la notificació de resolució expressa, s’entén desestimat per silenci i podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós Administratiu de Palma que correspongui, sense limitació de temps.
No obstant l’anterior, podeu interposar, si escau, qualsevol altre recurs que considereu oportú. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.”
Palma, 21 d’agost de 2017
El director insular de Funció Pública, per suplència de la secretaria tècnica de Modernització i Funció Pública
(BOIB Núm. 120 de 08-08-2015)
(Catalina Coll Díaz)
ANNEX 1
Requisits específics per a la convocatòria de dues borses corresponents a la subescala, la classe o la categoria de tècnic/a de comunicació digital al Consell de Mallorca
GRUP O SUBGRUP: A2
TITULACIÓ D’ACCÉS:
Grau en periodisme
Grau en comunicació
Grau en marketing y comunicació
Grau en publicitat i relacions públiques
O equivalents
Tres cursos complets de la Llicenciatura en Comunicació audiovisual
Tres cursos complets de la Llicenciatura en Publicitat i relacions públiques
Tres cursos complets de la Llicenciatura en Periodisme
O el primer cicle corresponent a aquests estudis, sempre que contengui una càrrega lectiva de 180 crèdits.
ALTRES REQUISITS:
Certificat de nivell B2 de Català
Certificat de nivell B2 d’Anglès
FUNCIONS GENERALS:
Gestió, creació i revisió dels continguts digitals
Redacció, edició i presentació de noticies
Comunicació i marketing promocional dels projectes d’Innovació
Edició i maneig de recursos en línea
Planificació de mitjans i anàlisi del mercat de les audiències i dels públics.
Administració de xarxes socials