Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE PALMA
FUNDACIÓ PILAR I JOAN MIRÓ A MALLORCA
Núm. 8981
Licitació del contracte del servei de atenció i assistència al visitant de la fundació Pilar i Joan Miró a Mallorca, segons plecs de condicions aprovats per la Comissió de Govern de la Fundació Pilar i Joan Miró a Mallorca
Versió PDF
1º. Entitat adjudicadora:
· Organisme: Fundació Pilar i Joan Miró a Mallorca
· Dependència que tramita l’expedient: Departament d’Administració
· Expedient: 2017-03
2º. Objecte del contracte:
· Descripció: Servei de atenció i assistència al visitant de la Fundació Pilar i Joan Miró a Mallorca
· Termini d’execució: 2 anys prorrogables per 1+1 anys més
3º. Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:
· Tramitació: ORDINÀRIA
· Procediment: OBERT
· Forma: SUBJECTE A REGULARITZACIÓ HARMONITZADA
4º. Pressupost de licitació: 277.000,07€ (IVA inclòs)
5º. Valor estimat del contracte: 480.743,93€ (IVA exclòs)
6º. Garantia provisional: No es contempla
7º. Obtenció de documentació i informació:
El mateix que l’esmentat al punt següent o també mitjançant la pàgina web de la Fundació (Perfil del contractant): www.miromallorca.com
8º. Presentació d’ofertes:
· Data límit de presentació: 25/09/2017 a les 14:00 hores.
· Documentació a presentar: L’especificada al plec de clàusules que regeix la contracta.
· Lloc i horari de presentació:
1. Entitat: Fundació Pilar i Joan Miró a Mallorca (Departament d’Administració)
2. Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores
3. Domicili: Carrer de Saridakis, 29
4. Localitat i C.P.: Palma 07015
5. Tel. 971701420; Fax 971702102
9º. Obertura de les ofertes:
· Entitat: Regidoria de Cultura
· Domicili: Can Oms - C. Almudaina, 9ª 07001 Palma
· Data i hora: Sobre A: A les 10’00 hores del primer dilluns, dimarts, dimecres, dijous o divendres hàbil següent al de la data de finalització de presentació de propostes o al de la data de recepció de la darrera de les propostes presentades, en cas de presentación per correu postal, sempre que no s’hagin presentat reclamacions durant el període d’informació pública, del plec de clàusules administratives particulars. En tal cas, abans de procedir a l’obertura de les proposicions, es tindran que haver resolt les al·legacions formulades. Resta de sobres: tal i com s’acordi per els membres de la Mesa al termini de la sessió d’obertura del sobre A.
10º. Les despeses dels anuncis de la present licitació seran a càrrec de l’adjudicatari.
11º. Data d’enviament de l’anunci al Diari Oficial de la Unió europea: 04/08/2017
Palma, 9 d’agost de 2017
La cap de departament de Cultura de l’Ajuntament de Palma i Secretària delegada de la Fundació
p.d. Decret de batlia núm. 3000, de 26 de febrer de 2014 (BOIB núm. 30, de 4 de març de 2014
Francisca Arbona Serra