Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ D'ATENCIÓ I SUPORT A LA DEPENDÈNCIA I PROMOCIÓ DE L'AUTONOMIA PERSONAL DE LES ILLES BALEARS

Núm. 8847
Licitació, mitjançant procediment obert, del contracte de serveis de manteniment preventiu i correctiu dels centres Oms-Sant Miquel, Can Clar, Son Bru i Can Real

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1.Entitat adjudicadora

a) Organisme: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears.

b) Dependència que tramita l’expedient: Departament de Gestió

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència: Departament de Gestió. Unitat jurídica.

2) Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33, 1º

3) Localitat i codi postal: Palma, 07006

4) Telèfon: 971177707

5) Telefax: 971176316

6) Correu electrònic: contractacio@fbd.caib.es

7) Adreça d’internet del perfil del contractant: https://contrataciondelestado.es/ o http://portaldecontractació.caib.es

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: 18 dies naturals a comptar des del dia següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB.

9) Número d’expedient: 20/2017 OBERT/SERV

2.Objecte del contracte

a) Tipus: serveis. Contracte privat

b) Descripció de l’objecte del contracte: Servei de manteniment preventiu i correctiu dels centres Oms-Sant Miquel, Can Clar, Son Bru i Can Real.

c) Lloc d’execució:

1) Domicili i localitat :

  • Residència i Centre de dia Oms-Sant Miquel: C/ Oms, 2, 07003 i C/ Sant Miquel , 71, 07002 Palma
  • Centre de dia Can Clar: C/ Ses Monges, 4, baixos, 07620 Llucmajor
  • SPAP Son Bru: Ctra. Vella d'Estellencs, 1, 07194 Puigpunyent
  • SPAP Can Real: C/ Hospital, 49, 07520 Petra

d) Termini d’execució: un any

e) Admissió de pròrroga: no

g) CPV: 507000002

h) Condicions especials d'execució: s'estableixen condicions especials d'execució de caràcter social.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària

b) Procediment: obert

c) Subhasta electrònica: no

d) Criteris d’adjudicació:

- Oferta econòmica (70%)

- Millores (20%): millores en els preus unitaris dels materials (10%) i millores en els preus unitaris de les hores de treball (10%)

- Criteris socials (10%): ocupació de persones amb dificultats d'accés al mercat laboral (5%) i formació del personal (5%).

4. Valor estimat del contracte: 66.345,95 € (seixanta-sis mil tres-cents quaranta-cinc euros i noranta-cinc cèntims)

5. Pressupost base de licitació

Import net: 66.345,95 € (seixanta-sis mil tres-cents quaranta-cinc mil euros i noranta-cinc cèntims). Import total amb l’IVA: 80.278,60 € (vuitanta mil dos-cents setanta-vuit euros i seixanta cèntims)

6. Garanties exigides:

Provisional: No s’exigeix

Definitiva: 5% del preu d’adjudicació

7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació - no obligatòria- (grup, subgrup i categoria):

Grup O

Subgrup 1

Categoria 1

Tipus d'activitat: servei de conservació i manteniment d'edificis

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:

1) Solvència econòmica i financera:

Mitjà: justificant de la existència d'una assegurança d’indemnització per riscs professionals.

Criteri de selecció i requisits mínims: l'assegurança haurà de cobrir com a mínim a quantitat de 300.000,00 €.

2) Solvència tècnica i professional:

Mitjà: relació dels principals serveis o treballs realitzats dins dels darrers cinc anys, amb imports, dates i destinatari, públic o privat dels mateixos.

Criteri de selecció i requisits mínims: el licitador haurà d'acreditar la realització de treballs del mateix tipus o naturalesa al que correspon a l'objecte del contracte. El requisit mínim serà que l'import anual dins de l'any de major execució sigui igual o superior al 70% del valor estimat del contracte (46.442,17 €).

8. Presentació de les ofertes o de sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: 20 dies naturals a comptar des del dia següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, a las 14:00 hores

b) Lloc de presentació:

1. Dependència: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears

2. Domicili: Avinguda Gabriel Alomar 33, 1º .

3. Localitat i codi postal: Palma, 07006.

4. Adreça electrònica: contractacio@fbd.caib.es

c) Admissió de variants: no

d) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: 3 mesos

9. Obertura de les ofertes:

a) Descripció: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears.

b) Direcció: Avinguda Gabriel Alomar, 33, 1º .

c) Localitat i codi postal: Palma, 07006.

d) Data i hora: es comunicarà oportunament

10: Subcontractació: Es permet. En el supòsit de subcontractació, l'adjudicatari haurà de trametre a la Fundació, quan aquesta ho sol·liciti, la relació detallada dels subcontractistes o subministradors que participin en el contracte quan es perfeccioni la seva contractació, juntament amb les condicions de subcontractació o subministrament de cada un que tenguin una relació directa amb el termini de pagament. Així mateix, haurà d’aportar, a sol·licitud de la Fundació, justificant de compliment dels pagaments a aquells una vegada terminada la prestació dins dels terminis de pagament legalment establerts a l’article 228 del TRLCSP i en la Llei 3/2004, de 29 de desembre, en allò que sigui d’aplicació. Aquestes obligacions es consideren condicions essencials d’execució.

11. Despeses de publicitat: Aniran a càrrec de l’empresa adjudicatària fins el límit de 600,00 € (sis-cents euros)

Palma, 9 d’agost de 2017

La gerent
Alexandra Pavlovic Djurdjev