Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ D'ATENCIÓ I SUPORT A LA DEPENDÈNCIA I PROMOCIÓ DE L'AUTONOMIA PERSONAL DE LES ILLES BALEARS
Núm. 8847
Licitació, mitjançant procediment obert, del contracte de serveis de manteniment preventiu i correctiu dels centres Oms-Sant Miquel, Can Clar, Son Bru i Can Real
Versió PDF
1.Entitat adjudicadora
a) Organisme: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears.
b) Dependència que tramita l’expedient: Departament de Gestió
c) Obtenció de documentació i informació:
1) Dependència: Departament de Gestió. Unitat jurídica.
2) Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33, 1º
3) Localitat i codi postal: Palma, 07006
4) Telèfon: 971177707
5) Telefax: 971176316
6) Correu electrònic: contractacio@fbd.caib.es
7) Adreça d’internet del perfil del contractant: https://contrataciondelestado.es/ o http://portaldecontractació.caib.es
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: 18 dies naturals a comptar des del dia següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB.
9) Número d’expedient: 20/2017 OBERT/SERV
2.Objecte del contracte
a) Tipus: serveis. Contracte privat
b) Descripció de l’objecte del contracte: Servei de manteniment preventiu i correctiu dels centres Oms-Sant Miquel, Can Clar, Son Bru i Can Real.
c) Lloc d’execució:
1) Domicili i localitat :
d) Termini d’execució: un any
e) Admissió de pròrroga: no
g) CPV: 507000002
h) Condicions especials d'execució: s'estableixen condicions especials d'execució de caràcter social.
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària
b) Procediment: obert
c) Subhasta electrònica: no
d) Criteris d’adjudicació:
- Oferta econòmica (70%)
- Millores (20%): millores en els preus unitaris dels materials (10%) i millores en els preus unitaris de les hores de treball (10%)
- Criteris socials (10%): ocupació de persones amb dificultats d'accés al mercat laboral (5%) i formació del personal (5%).
4. Valor estimat del contracte: 66.345,95 € (seixanta-sis mil tres-cents quaranta-cinc euros i noranta-cinc cèntims)
5. Pressupost base de licitació
Import net: 66.345,95 € (seixanta-sis mil tres-cents quaranta-cinc mil euros i noranta-cinc cèntims). Import total amb l’IVA: 80.278,60 € (vuitanta mil dos-cents setanta-vuit euros i seixanta cèntims)
6. Garanties exigides:
Provisional: No s’exigeix
Definitiva: 5% del preu d’adjudicació
7. Requisits específics del contractista:
a) Classificació - no obligatòria- (grup, subgrup i categoria):
Grup O
Subgrup 1
Categoria 1
Tipus d'activitat: servei de conservació i manteniment d'edificis
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:
1) Solvència econòmica i financera:
Mitjà: justificant de la existència d'una assegurança d’indemnització per riscs professionals.
Criteri de selecció i requisits mínims: l'assegurança haurà de cobrir com a mínim a quantitat de 300.000,00 €.
2) Solvència tècnica i professional:
Mitjà: relació dels principals serveis o treballs realitzats dins dels darrers cinc anys, amb imports, dates i destinatari, públic o privat dels mateixos.
Criteri de selecció i requisits mínims: el licitador haurà d'acreditar la realització de treballs del mateix tipus o naturalesa al que correspon a l'objecte del contracte. El requisit mínim serà que l'import anual dins de l'any de major execució sigui igual o superior al 70% del valor estimat del contracte (46.442,17 €).
8. Presentació de les ofertes o de sol·licituds de participació
a) Data límit de presentació: 20 dies naturals a comptar des del dia següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, a las 14:00 hores
b) Lloc de presentació:
1. Dependència: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears
2. Domicili: Avinguda Gabriel Alomar 33, 1º .
3. Localitat i codi postal: Palma, 07006.
4. Adreça electrònica: contractacio@fbd.caib.es
c) Admissió de variants: no
d) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: 3 mesos
9. Obertura de les ofertes:
a) Descripció: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears.
b) Direcció: Avinguda Gabriel Alomar, 33, 1º .
c) Localitat i codi postal: Palma, 07006.
d) Data i hora: es comunicarà oportunament
10: Subcontractació: Es permet. En el supòsit de subcontractació, l'adjudicatari haurà de trametre a la Fundació, quan aquesta ho sol·liciti, la relació detallada dels subcontractistes o subministradors que participin en el contracte quan es perfeccioni la seva contractació, juntament amb les condicions de subcontractació o subministrament de cada un que tenguin una relació directa amb el termini de pagament. Així mateix, haurà d’aportar, a sol·licitud de la Fundació, justificant de compliment dels pagaments a aquells una vegada terminada la prestació dins dels terminis de pagament legalment establerts a l’article 228 del TRLCSP i en la Llei 3/2004, de 29 de desembre, en allò que sigui d’aplicació. Aquestes obligacions es consideren condicions essencials d’execució.
11. Despeses de publicitat: Aniran a càrrec de l’empresa adjudicatària fins el límit de 600,00 € (sis-cents euros)
Palma, 9 d’agost de 2017
La gerent
Alexandra Pavlovic Djurdjev