Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ D'ATENCIÓ I SUPORT A LA DEPENDÈNCIA I PROMOCIÓ DE L'AUTONOMIA PERSONAL DE LES ILLES BALEARS
Núm. 8771
Licitació del contracte de servei de manteniment preventiu i correctiu dels centres sociosanitaris gestionats per la Fundació a Eivissa
Versió PDF
1.Entitat adjudicadora
a) Organisme: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de las Illes Balears.
b) Dependència que tramita l’expedient: Departament de Gestió
c) Obtenció de documentació i informació:
d) Dependència: Departament de Gestió
e) Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33.
f) Localitat i codi postal: Palma, 07006
g) Telèfon: 971177707/971177737
h) Telefax: 971176316
i) Adreça electrònica: contractacio@fbd.caib.es
j) Adreça d’internet del perfil de contractant; https://contrataciondelestado.es/
k) Data límit d’obtenció de documentació i informació: 12 de setembre de 2017
l) Número d’expedient: 12/2017 SARH/SERV
m) Condicions especials d’execució: s’estableixen condicions especials d’execució de caràcter social i d’adscripció de mitjans personals i materials.
2.Objecte del contracte
a) Tipus: contracte privat
b) Descripció de l’objecte del contracte: servei de manteniment preventiu i correctiu dels centres sociosanitaris gestionats per la Fundació a Eivissa.
c) Divisió per lots i nombre de lots:
- Lot 1: Servei de manteniment Centre Can Raspalls
- Lot 2: Servei de manteniment Centre Sa Serra
- Lot 3: Servei de manteniment Centre Can Blai
d) Lloc d’execució:
1) Domicili, localitat i codi postal
- Lot 1. Centre Can Raspalls (Carrer de Can Raspalls s/n, 07817 Sant Jordi de Ses Salines -Sant Josep de Sa Talaia).
- Lot 2. Centre Sa Serra (Carrer del Virot núm. 9, 07820 Sant Antoni de Portmany).
- Lot 3. Centre Can Blai (Rotonda de Sant Carles-Es Canar s/n, 07840 Santa Eulària des Riu).
e) Termini d’execució: 2 anys
f) Admissió de pròrroga: sí, 1 any.
g) CPV: 507000002
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària
b) Procediment: obert. Subjecte a regulació harmonitzada
c) Subhasta electrònica: no
d) Criteris d’adjudicació:
- Oferta econòmica (70%)
- Millores (20%): preu unitari material de reposició (10%), preu unitari hores de feina (10%),
- Criteris de caràcter social (10%).
4. Valor estimat del contracte: 594.524,49 €.
5. Pressupost base de licitació
Import net: 396.349,66 €
Import total amb IVA: 479.583,09 €
Import net lot 1: 130.216,55 €, 157.562,03 €, IVA inclòs.
Import net lot 2: 134,716,56 €, 163.007,04 €, IVA inclòs.
Import net lot 3: 131.426,55 €, 159.014,02 €, IVA inclòs.
6. Garanties demanades:
Provisional: No es demana
Definitiva: 5% del preu de licitació del lot que correspongui.
7. Requisits específics del contractista:
a) Classificació – no obligatòria- (grup, subgrup i categoria):
Grup O
Subgrup 1
Categoria 2
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:
1) Solvència econòmica i financera:
a) Mitjà: Justificant de l’existència d’una assegurança d’indemnització per riscos professionals.
b) Criteri de selecció: l’assegurança haurà de cobrir com a mínim la quantitat de 600.000,00 €.
2) Solvència tècnica i professional:
a) Mitjans: Relació signada dels principals serveis o treballs realitzats en els darrers cinc anys.
b) Criteris de selecció i requisits mínims:
El licitador haurà d’acreditar experiència en la realització de treballs del mateix tipus o naturalesa al que correspon a l’objecte del contracte. El requisit mínim serà que l’import anual acumulat en l’any de major execució –IVA exclòs- sigui igual o superior a la anualitat mitjana del lot al qual s’opta, és a dir:
Lot 1. 65.108,28 €
Lot 2. 67.358,28 €
Lot 3. 65,708,27 €
En el cas d’optar a més d’un lot s’ha de complir el requisit de manera acumulativa amb les quantitats indicades per a cadascun d’ells.
8. Presentació de les ofertes:
a) Data límit de presentació: 18 de setembre de 2017, a les 14:00 hores (als 41 dies naturals a comptar des de la remissió de l’anunci de licitació per la seva publicació en el DOUE).
b) Lloc de presentació:
1. Dependència: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de la Autonomia Personal de les Illes Balears
2. Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33
3. Localitat i codi postal: Palma, 07006
4. Adreça electrònica: contractacio@fbd.caib.es
c) Admissió de variants: no
d) Termini al llarg del qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: 3 mesos.
9. Obertura de les ofertes:
a) Descripció: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears.
b) Adreça: Avinguda Gabriel Alomar, 33
c) Localitat i codi postal: Palma, 07006
d) Data i hora: Es comunicarà oportunament
10: Subcontractació: es permet en casos excepcionals, justificats i autoritzats per la Fundació.
11. Despeses de publicitat:
Aniran a càrrec de l’empresa adjudicatària fins el límit de 800,00 € (vuit-cents euros).
12. Data de remissió de l’anunci al DOUE: 7 d’agost de 2017
Palma, 8 d’agost de 2017
La gerent
Alexandra Pavlovic Djurdjev