Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ D'ATENCIÓ I SUPORT A LA DEPENDÈNCIA I PROMOCIÓ DE L'AUTONOMIA PERSONAL DE LES ILLES BALEARS

Núm. 8771
Licitació del contracte de servei de manteniment preventiu i correctiu dels centres sociosanitaris gestionats per la Fundació a Eivissa

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1.Entitat adjudicadora

a) Organisme: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de las Illes Balears.

b) Dependència que tramita l’expedient: Departament de Gestió

c) Obtenció de documentació i informació:

d) Dependència: Departament de Gestió

e) Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33.

f) Localitat i codi postal: Palma, 07006

g) Telèfon: 971177707/971177737

h) Telefax: 971176316

i) Adreça electrònica: contractacio@fbd.caib.es

j) Adreça d’internet del perfil de contractant; https://contrataciondelestado.es/

k) Data límit d’obtenció de documentació i informació: 12 de setembre de 2017

l) Número d’expedient: 12/2017 SARH/SERV

m) Condicions especials d’execució: s’estableixen condicions especials d’execució de caràcter social i d’adscripció de mitjans personals i materials.

2.Objecte del contracte

a) Tipus: contracte privat

b) Descripció de l’objecte del contracte: servei de manteniment preventiu i correctiu dels centres sociosanitaris gestionats per la Fundació a Eivissa.

c) Divisió per lots i nombre de lots:

- Lot 1: Servei de manteniment Centre Can Raspalls

- Lot 2: Servei de manteniment Centre Sa Serra

- Lot 3: Servei de manteniment Centre Can Blai

d) Lloc d’execució:

 1) Domicili, localitat i codi postal

- Lot 1. Centre Can Raspalls (Carrer de Can Raspalls s/n, 07817 Sant Jordi de Ses Salines -Sant Josep de Sa Talaia).

- Lot 2. Centre Sa Serra (Carrer del Virot núm. 9, 07820 Sant Antoni de Portmany).

- Lot 3. Centre Can Blai (Rotonda de Sant Carles-Es Canar s/n, 07840 Santa Eulària des Riu).

 e) Termini d’execució: 2 anys

f) Admissió de pròrroga: sí, 1 any.

g) CPV: 507000002

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària

b) Procediment: obert. Subjecte a regulació harmonitzada

c) Subhasta electrònica: no

d) Criteris d’adjudicació:

- Oferta econòmica (70%)

- Millores (20%): preu unitari material de reposició (10%), preu unitari hores de feina (10%),

- Criteris de caràcter social (10%).

4. Valor estimat del contracte: 594.524,49 €.

5. Pressupost base de licitació

Import net: 396.349,66 €

Import total amb IVA: 479.583,09 €

Import net lot 1: 130.216,55 €, 157.562,03 €, IVA inclòs.

Import net lot 2: 134,716,56 €, 163.007,04 €, IVA inclòs.

Import net lot 3: 131.426,55 €, 159.014,02 €, IVA inclòs.

6. Garanties demanades:

Provisional: No es demana

Definitiva: 5% del preu de licitació del lot que correspongui.

7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació – no obligatòria- (grup, subgrup i categoria):

Grup O

Subgrup 1

Categoria 2

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:

1) Solvència econòmica i financera:

a) Mitjà: Justificant de l’existència d’una assegurança d’indemnització per riscos professionals.

b) Criteri de selecció: l’assegurança haurà de cobrir com a mínim la quantitat de 600.000,00 €.

2) Solvència tècnica i professional:

a) Mitjans: Relació signada dels principals serveis o treballs realitzats en els darrers cinc anys.

b) Criteris de selecció i requisits mínims:

El licitador haurà d’acreditar experiència en la realització de treballs del mateix tipus o naturalesa al que correspon a l’objecte del contracte. El requisit mínim serà que l’import anual acumulat en l’any de major execució –IVA exclòs- sigui igual o superior a la anualitat mitjana del lot al qual s’opta, és a dir:

Lot 1. 65.108,28 €

Lot 2. 67.358,28 €

Lot 3. 65,708,27 €

En el cas d’optar a més d’un lot s’ha de complir el requisit de manera acumulativa amb les quantitats indicades per a cadascun d’ells.

8. Presentació de les ofertes:

a) Data límit de presentació: 18 de setembre de 2017, a les 14:00 hores (als 41 dies naturals a comptar des de la remissió de l’anunci de licitació per la seva publicació en el DOUE).

b) Lloc de presentació:

1. Dependència: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de la Autonomia Personal de les Illes Balears

2. Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33

3. Localitat i codi postal: Palma, 07006

4. Adreça electrònica: contractacio@fbd.caib.es

c) Admissió de variants: no

d) Termini al llarg del qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: 3 mesos.

9. Obertura de les ofertes:

a) Descripció: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears.

b) Adreça: Avinguda Gabriel Alomar, 33

c) Localitat i codi postal: Palma, 07006

d) Data i hora: Es comunicarà oportunament

10: Subcontractació: es permet en casos excepcionals, justificats i autoritzats per la Fundació.

 

11. Despeses de publicitat:

Aniran a càrrec de l’empresa adjudicatària fins el límit de 800,00 € (vuit-cents euros).

12. Data de remissió de l’anunci al DOUE: 7 d’agost de 2017

 

Palma, 8 d’agost de 2017

La gerent

Alexandra Pavlovic Djurdjev