Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'HISENDA I ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

Núm. 9014
Resolució de la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques per la qual es declara resolta la cessió d'ús gratuïta i temporal (dret de superfície) a la Confederación de Asociaciones Empresariales de Baleares i posterior reversió a l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears de la parcel.la 6A ubicada al Parc Bit (DGTPFP 194/2017 PATRIM)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. El 14 de juny de 2007, mitjançant escriptura publica davant el notari Javier Moreno Clar, l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears  va atorgar un dret de superfície a favor de la Confederación de Asociaciones Empresariales de Baleares (CAEB) damunt la parcel·la 6A ubicada al Parc Bit amb referència cadastral 8676316DD6887F0001QH.

2. La cessió descrita al paràgraf anterior es va fer per construir un edifici per desenvolupar els projectes de la CAEB.  No obstant això, la CAEB no ha pogut  dur a terme l’esmentada construcció.

3. El 30 de juny de 2017, el gerent i secretari general de la CAEB va emetre un certificat  per iniciar els tràmits per dur a terme  la devolució i reversió a l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears , de la parcel·la 6A ubicada al Parc Bit.

4. El 7 de juliol de 2017, va tenir entrada a aquesta Conselleria, l’ofici de la presidenta de la CAEB en què sol·licitava la devolució i reversió a l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, de la parcel·la 6A ubicada al Parc Bit.

Fonaments de dret

1. Els articles 63, 64 i 87 de la Llei 6/2001, d’11 d’abril, del patrimoni de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

2. Els articles 128, 129 i 130 del Decret 127/2005, de 16 de desembre, pel qual s’aprova el Reglament de desplegament de la Llei 6/2001, d’11 d’abril, del patrimoni de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 192, de 24 de desembre de 2005).

3. El Decret 8/2015, de 2 de juliol, del president de les Illes Balears, pel qual es determina la composició del Govern i s’estableix l’estructura de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 97, de 2 de juliol).

4. El Decret 9/2015, de 2 de juliol, del president de les Illes Balears, pel qual es disposa el nomenament dels membres del Govern de les Illes Balears (BOIB núm. 97, de 2 de juliol).

5. El Decret 24/2015, de 7 d’agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 120, de 8 d’agost).

6.El Decret 49/2016, de 22 de juliol, pel qual es nomena el director general del Tresor, Política Financera i Patrimoni de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 93, de 23 de juliol).

 

Proposta de resolució

Propòs a la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques que dicti una resolució en els termes següents:  

1. Declarar resolta la cessió d'ús gratuïta i temporal (dret de superfície) a la Confederación de Asociaciones Empresariales de Baleares (CAEB) i posterior reversió a l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears de la parcel·la 6A ubicada al Parc Bit.

2. Notificar aquesta Resolució a la Confederación de Asociaciones Empresariales de Baleares (CAEB) als efectes oportuns i perquè en doni trasllat a les parts interessades.

3. Ordenar l'anotació de l’alta en l’Inventari General de Béns i Drets de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

4. Publicar la resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Palma, 31 de juliol de 2017

El director general del Tresor, Política Financera i Patrimoni
José Luis Gil Martín

Conforme amb la proposta. En dict resolució.

La consellera d’Hisenda i Administracions Públiques
Catalina Cladera i Crespí