Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
AGÈNCIA TRIBUTÀRIA DE LES ILLES BALEARS
Núm. 8789
Notificació col·lectiva de liquidacions i anunci de cobrament de determinats tributs de l’Ajuntament d’Andratx corresponents a l’exercici de 2017
Versió PDF
1. D’acord amb el que disposa l’article 102.3 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària, a l’efecte de notificació col·lectiva de les liquidacions corresponents, comunicam als contribuents que queden exposats a la seu de l’Ajuntament d’Andratx, durant el termini d’un mes a comptar de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, els padrons corresponents a l’exercici de 2017 de l’impost sobre béns immobles; de l’impost sobre activitats econòmiques; de l’impost sobre vehicles de tracció mecànica; de la taxa pels serveis de cementiri municipal, de la taxa de recollida, tractament, transferència i transport de residus sòlids urbans; de la taxa per entrada de vehicles a través de les voravies i les reserves de via pública per a aparcament exclusiu, prohibició d’estacionament, càrrega i descàrrega de mercaderies de qualsevol classe; de la taxa per la utilització del sòl i volada de la via pública mitjançant rètols i cartells publicitaris i d’activitats comercials, industrials i professionals i de la taxa per servei de clavegueram.
Contra les liquidacions contingudes en els padrons, es pot interposar un recurs de reposició davant el l’Ajuntament d’Andratx, previ al contenciós administratiu, en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver finalitzat el període d’exposició pública dels padrons corresponents (art. 14.2 del Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aprovat pel Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març).
2. A l’efecte previst en l’article 24 del Reglament general de recaptació (Reial decret 939/2005, de 29 de juliol ), es comunica als contribuents i als altres interessats de l’Ajuntament d’Andratx que l’Agència Tributària de les Illes Balears, a la qual correspon la funció recaptadora, durà a terme el cobrament, en període voluntari, de l’impost sobre béns immobles; de l’impost sobre activitats econòmiques; de l’impost sobre vehicles de tracció mecànica; de la taxa pels serveis de cementiri municipal; de la taxa de recollida, tractament, transferència i transport de residus sòlids urbans; de la taxa per entrada de vehicles a través de les voravies i les reserves de via pública per a aparcament exclusiu, prohibició d’estacionament, càrrega i descàrrega de mercaderies de qualsevol classe; de la taxa per la utilització del sòl i volada de la via pública mitjançant rètols i cartells publicitaris i d’activitats comercials, industrials i professionals; i de la taxa per servei de clavegueram i d’altres taxes i preus públics corresponents a l’exercici de 2017, en el termini i en les formes que s’indiquen tot seguit:
A) TERMINI DE PAGAMENT: del 2 d’octubre al 4 de desembre de 2017, ambdós inclosos.
B) FORMES DE PAGAMENT:
— Els contribuents que hagin rebut l’avís o els avisos de pagament poden pagar presentant l’avís corresponent a qualsevol banc o caixa d’estalvis que tengui la condició d’entitat de crèdit col·laboradora de l’Agència Tributària de les Illes Balears (es poden consultar en el web <https://www.atib.es> o telefonant al 901 201 530).
— El pagament també es pot fer de manera telemàtica per Internet a <https://www.atib.es> (Tributs locals), mitjançant el servei de banca electrònica de les entitats col·laboradores o amb targeta de crèdit o de dèbit, amb independència de l’entitat que l’emeti; i de manera automàtica en les terminals i els caixers automàtics del Banco Mare Nostrum (“Sa Nostra”), de Caixabank (“la Caixa”) i del Banco Bilbao Vizcaya Argentaria (BBVA).
— Els rebuts domiciliats en una entitat bancària es remetran a les entitats respectives perquè es carreguin en els comptes dels contribuents. Us recordam que és convenient usar les modalitats de domiciliació de pagament i de gestió d’abonament dels rebuts mitjançant entitats bancàries, d’acord amb el que estableix el Reglament general de recaptació (articles 25.2 i 38).
3. Els contribuents que no hagin rebut l’avís de pagament poden obtenir-lo per Internet, a l’adreça https://www.atib.es > Tributs locals > Obtenció d’avís i pagament de tributs locals periòdics, a l’oficina de recaptació situada al carrer Maura, 21, 07150 Andratx, o a qualsevol oficina de recaptació de tributs locals de l’Agència Tributària de les Illes Balears (es poden consultar les dades de les oficines en el web <https://www.atib.es> o telefonant al 901 201 530), de dilluns a dijous laborables de les 8.15 a les 13.30 hores i de 15.15 a 16.45 hores, i els divendres laborables, de 8.15 a 14.30 hores (durant els mesos de juliol i agost l’horari és de 8.15 a 14.30 hores, de dilluns a divendres laborables). Es recomana sol·licitar cita prèvia, que podeu fer per Internet, al web https://www.atib.es > Cita prèvia, o telefonant al 971 678 404.
Advertim als contribuents que, d’acord amb el que preveuen els articles 28 i 161 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària, un cop transcorregut el termini d’ingrés en període voluntari abans assenyalat s’iniciarà el període executiu, fet que determinarà l’exigència del recàrrec corresponent i, si escau, dels interessos de demora i de les costes que es produeixin.
Palma, 10 d’agost de 2017
L’Administrador tributari
Justo Alberto Roibal Hernández
(Per delegació –Resolució Directora de l’ATIB de 15/07/2015; BOIB núm. 108, de 17/07/2015–)