Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA
Núm. 8777
Adjudicació del contracte de sembra de plantes, manteniment i conservació d’arbres i zones enjardinades dels nuclis de Can Picafort i Santa Margalida
Mitjançant decret de Batlia de data 4 de juliol de 2017 s’acordà l’adjudicació del contracte del servei de sembra de plantes, manteniment i conservació d’arbres i zones enjardinades dels nuclis de Can Picafort i Santa Margalida.
De conformitat amb allò que disposa l’article 154 del TRLCSP s’anuncia amb el següent contingut:
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Ajuntament de Santa Margalida.
b) Dependència que tramita l’expedient: Secretaria.
c) Núm. expedient: 11/2017.
d) Direcció perfil contractant: www.ajsantamargalida.net
2. Objecte del contracte
a) Tipus de contracte: serveis
b) Descripció de l’objecte: Servei de sembra de plantes, manteniment i conservació d’arbres i zones enjardinades dels nuclis de Can Picafort i Santa Margalida.
c) CPV 77311000
d) Anunci de licitació publicat al BOIB núm. 27 de dia 4 de març de 2017
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: urgent.
b) Procediment: obert
4. Valor estimat del contracte: 550.728,1€ més IVA.
5. Pressupost base de licitació
Import: 275.364,05€ pels dos anys més IVA
6. Formalització del contracte
a. Data d’adjudicació: 04-07-2017.
b. Data de formalització del contracte: 31-07-2017
c. Contractista: SIFU BALEARES SL
d. Import de l’adjudicació: 244.234,89€ més IVA
e. Avantatges de l’oferta adjudicatària:
Oferta econòmica; Coronació de palmeres; Millores proposades
Santa Margalida, 4 d’agost de 2017.
El batle
(Delegació de signatura, Decret núm. 1193 de data 2/12/2016, Primer Tinent de Batle, Martí A. Torres Valls)
Joan Monjo Estelrich