Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA
Núm. 8776
Bases específiques que regiran la convocatòria per la creació d’una borsa de personal tècnic d’atenció sociosanitària (treballador/a familiar) amb caràcter laboral temporal per cobrir necessitats o substitucions a la plantilla de personal
Aprovades per decret de Batlia de 2 d’agost de 2017, es publiquen íntegrament les bases específiques que regiran la convocatòria per la creació d’una borsa de personal tècnic d’atenció sociosanitària (treballador/a familiar) amb caràcter laboral temporal per cobrir necessitats o substitucions a la plantilla de personal.
BASES ESPECÍFIQUES QUE REGIRAN LA CONVOCATÒRIA PER LA CREACIÓ D’UNA BORSA DE PERSONAL TÈCNIC D’ATENCIÓ SOCIOSANITÀRIA (TREBALLADOR/A FAMILIAR) AMB CARÀCTER LABORAL TEMPORAL PER COBRIR NECESSITATS O SUBSTITUCIONS A LA PLANTILLA DE PERSONAL
PRIMERA.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA
És objecte de la present convocatòria la creació d’una borsa de treball de personal tècnic d’atenció sociosanitària (treballador/a familiar) amb caràcter laboral temporal, per realitzar substitucions, cobrir temporalment les vacants que es puguin produir o subvenir a necessitats urgents, extraordinàries i circumstàncies d’increment de l’activitat al departament de serveis socials de l’Ajuntament de Santa Margalida.
El procediment de selecció de les persones aspirants s'efectuarà mitjançant convocatòria pública, que consistirà en concurs - oposició que es detallen a la base vuitena d'aquesta convocatòria.
Una vegada constituïda la borsa de treball, les persones que disposin de la formació vàlida per exercir les funcions de la seva categoria professional en els dos àmbits (centre de dia i ajuda a domicili (SAD)), tendran preferència sobre la resta.
Les persones que només disposin de la formació per desenvolupar les seves funcions SAD, es cridaran una vegada exhaurides les persones de la borsa que poden desenvolupar les tasques al centre de dia i al SAD, i exhaurides les persones que únicament puguin exercir les funcions de la seva categoria en l’àmbit del centre de dia.
És a dir, en primer lloc es cridarà a les persones que disposin de les dues titulacions per exercir funcions al centre de dia i al SAD, en segon lloc les que disposin de formació per exercir les seves funcions al centre de dia i en tercer lloc les que disposin de la titulació per poder desenvolupar les seves tasques al SAD.
Aquestes bases i el procediment de selecció es regiran de conformitat amb els termes establerts a L’article 55 i següents del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de l’Estatut bàsic de l’empleat públic, la llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la CAIB, i resta de legislació aplicable.
SEGONA.- FUNCIONS
Seran les pròpies del lloc de feina objecte de provisió, en règim d’interinitat, relleu o si escau, les que motivin la contractació interina per excés o acumulació de tasques o constitueixin l’objecte de programes de caràcter temporal i l’execució condueixi a aquell.
TERCERA .- CONDICIONS DELS ASPIRANTS
Per prendre part en les proves selectives serà necessari reunir les condicions següents:
a) Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra en els casos en què, d’acord amb l’article 57 de l’EBEP, es permeti l’accés a l’ocupació pública.
b) Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.
c) Estar en possessió de la titulació exigida, o bé estar en condicions d´obtenir-lo en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds. El títol exigit per participar en la borsa convocada és la següent:
Graduat escolar o equivalent, o estar en condicions d´obtenir-lo en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds juntament amb la formació exigida per poder desenvolupar les tasques a centres i/o a domicilis:
1) Tècnic en atenció sociosanitària, Tècnic en Atenció a persones en situació de dependència.
2) El certificat de professionalitat d’atenció sociosanitària a persones dependents en institucions socials.
3) Tècnic en cures auxiliars d’infermeria.
4) El certificat de professionalitat de la ocupació d’auxiliar de ajuda a domicili, El certificat de professionalitat d’atenció sociosanitària en el domicili.
En el cas de titulacions expedides a l’estranger serà necessari aportar la corresponent documentació que acrediti la seva homologació oficial.
d) No patir cap malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que sigui incompatible amb l’exercici de les funcions, s’acreditarà mitjançant l’aportació de certificat mèdic.
e) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap Administració Pública, ni trobar-se inhabilitat per a l’exercici de la funció pública, s’acreditarà mitjançant l’aportació de l’annex I.
f) Abans de ser contractada, la persona interessada haurà de fer constar que no està sotmesa a cap dels motius d’incompatibilitat establerts a la llei 53/1984 de 26 de desembre, que regula el personal al servei de les administracions públiques o comprometre’s en el seu cas, a exercir l’oportuna opció en el període de temps que preveu l’article 10 de la disposició legal anterior, i no percebre pensió de jubilació de retir o d’orfenesa, s’acreditarà mitjançant l’aportació de l’annex I.
g) Acreditar el requisit de coneixements de la llengua catalana corresponents al Nivell A2 o en condicions d’obtenir-lo en la data de finalització del termini d’admissió de sol·licituds. Aquests coneixements s’han d’acreditar mitjançant l’aportació d’un certificat oficial expedit per l’Escola Balear d’Administració Pública o expedit o homologat per l’òrgan competent en matèria de política lingüística. En cas de no poder acreditar el requisit, es podrà realitzar prova específica del nivell de català A2.
h) Permís de conduir classe B i compromís d'aportar vehicle propi segons les disponibilitats del servei.
Els requisits establerts en els apartats anteriors hauran de complir-se el darrer dia de termini de presentació d’instàncies i mantenir-se durant el període selectiu.
QUARTA.- SOL·LICITUDS I DRETS D’EXAMEN
1. Les instàncies per participar al procés selectiu s’hauran de fer segons el model que figura a l’Annex II de les presents bases, adreçada al Batle President de l´Ajuntament, i es presentaran en el registre general d’aquest ajuntament o en qualsevol de les formes previstes a la Llei 39/15, 1 d’octubre, procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.
2. Per ésser admeses, i, en el seu cas, prendre part en el procediment selectiu, les persones aspirants hauran adjuntar a la mateixa instància còpia del DNI, juntament amb la titulació exigida, document acreditatiu del nivell de coneixement de llengua catalana o sol·licitud específica per participar en la prova de llengua catalana i permís de conduir. Tots els documents aniran degudament autenticats.
3. Les persones aspirants hauran d’adjuntar amb la instància aquells documents que acreditin els mèrits al·legats. No s’admetrà cap documentació referida a mèrits un cop finalitzat el termini de presentació d’instàncies. En cap cas es requerirà documentació o esmena d’errors relativa als mèrits.
4. Resguard acreditatiu del pagament de la taxa (10 euros), segons estableix l’ordenança fiscal reguladora de la taxa per optar a proves de selecció de personal (BOIB nº 129, de 25 de setembre de 2014). En aquest resguard hi ha de constar el nom de l’aspirant i el concepte ha de ser “Drets d’examen borsa TAS”. Els aspirants hauran d’autoliquidar la taxa en el moment de presentar-se la sol·licitud per prendre part a les proves selectives convocades, realitzant el pagament a qualsevol dels comptes següents:
ES35 0061 0026 6200 2286 0185 BANCA MARCH (BIC BMARES2M)
ES38 2100 0107 1402 0000 1164 LA CAIXA (BIC CAIXESBBXXX)
ES80 0487 2103 2520 0000 1624 BMN (GBMNESMMXXX)
ES91 0049 3186 5819 1000 2890 BANC SANTANDER (BIC BSCHESMM)
ES31 0075 6819 1606 6000 0173 BANCO POPULAR (POPUESMM)
5. El termini per a la presentació d’instàncies serà de quinze (15) dies hàbils comptats a partir del següent al de la publicació d’aquestes bases en el BOIB.
CINQUENA – ADMISSIÓ D’ASPIRANTS
Finalitzat el termini de presentació d’instàncies, el Sr. Batle, en el termini màxim de 15 dies hàbils, aprovarà per Resolució la relació provisional d’admeses i excloses, que serà publicada en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament de Santa Margalida, i en la seva pàgina web (www.ajsantamargalida.net), i es concedirà un termini de cinc (5) dies hàbils per a la presentació d’esmenes o reclamacions. Una vegada examinades les que s’haguessin presentat, es publicarà la relació definitiva de persones admeses. De no presentar-se cap reclamació es considerarà definitiva la inicialment publicada, prèvia resolució dictada a l’efecte.
Aquesta resolució determinarà el començament dels terminis i efectes de possibles impugnacions i recursos, i contindrà -a més de les dades abans indicades -, la designació nominativa dels membres del Tribunal qualificador; La data de realització de la prova de coneixements de llengua catalana, el lloc, la data i hora de la constitució d´aquest tribunal.
SISENA.-TRIBUNAL QUALIFICADOR
La composició del tribunal s'ajustarà al que estableixen els arts. 60 TREBEP. i els arts. 10 i següents del Reial Decret 364/1995, de 10 de març, pel qual s'aprova el Reglament General d'ingrés del personal al servei de l'Administració General de l'Estat i de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris civils de l'Administració General de l' estat.
Es constituirà atenent els principis d'imparcialitat, professionalitat i especialitat, en funció de la disponibilitat de recursos. Tindrà la consideració d'òrgan col·legiat i, com a tal, estarà subjecte a les normes contingudes a la normativa de Règim Jurídic del sector públic.
En la mateixa resolució en la qual s'aprovi definitivament la llista de persones aspirants admeses i excloses, es fixarà la composició del tribunal qualificador a l'efecte de poder promoure la recusació dels seus membres. La resolució s'anunciarà als taulers d'anuncis d'aquest Ajuntament i a la seva pàgina web.
El tribunal podrà nomenar col·laboradors, especialistes i ajudants, que estaran sempre sota la seva direcció i control directes, per a aquelles proves que ho requereixen, limitant-se a l'exercici de les seves especialitats tècniques en base a les quals col·laboraran amb el tribunal amb veu, però sense vot. Els assessors i especialistes estaran sotmesos a les mateixes causes d'abstenció i recusació que els membres del tribunal.
El tribunal estarà composat per la Presidència, la Secretaria i tres Vocalies, actuant totes ells amb veu i vot.
El tribunal no podrà constituir-se sense l'assistència, com a mínim de la meitat dels seus membres titulars o suplents indistintament.
SETENA.- INICI I DESENVOLUPAMENT DEL PROCEDIMENT DE SELECCIÓ
El procediment de selecció s'iniciarà amb la convocatòria, que correspon al president de la corporació o regidor delegat. Les bases es publicaran íntegrament al BOIB i a la pàgina web municipal (www.ajsantamargalida.net) i al tauler d’edictes de l’Ajuntament.
La fixació de les data de la prova de català es publicarà al tauler d'edictes de l'Ajuntament i a la pàgina web.
VUITENA.- PROCEDIMENT DE SELECCIÓ
Consistirà en concurs - oposició. La incompareixença de la persona aspirant a qualsevol de les fases i/o proves determinarà automàticament la pèrdua del dret a participar en la prova o fase següent i l’exclusió del procediment selectiu.
FASE PRIMERA.- PROVA CATALÀ
En primer lloc, es realitzarà una prova específica de llengua catalana del nivell A2, quedant exempts de la mateixa les persones aspirants que hagin acreditat juntament amb la sol·licitud o abans del començament de la prova, els coneixements mitjançant l’aportació del corresponent certificat. La prova es qualificarà com a APTE o NO APTE. La qualificació de NO APTE o la no compareixença a la mateixa en els casos que no s’hagi aportat la certificació de nivell, donarà lloc a l’exclusió del procés selectiu.
Només hi haurà una convocatòria per la prova de català, i s’exclourà del procés selectiu a la persona aspirant que no hi comparegui. Les persones aspirants seran convocades per l’exercici de català en crida única, llevat de casos de força major, degudament justificats i valorats lliurement pel tribunal. A efectes d'identificació els aspirants hauran de concórrer a l’exercici amb el DNI o similar.
Una vegada iniciat el procés selectiu, el resultat de la prova de català, s’exposarà al tauler d’edictes de la Corporació i a la web municipal.
Les persones interessades podran efectuar les reclamacions que estimin oportunes o sol·licitar la revisió del seu examen davant el Tribunal en un termini de 3 dies hàbils, des de la publicació del resultat obtingut al tauler d’anuncis i a la pàgina web d’aquest Ajuntament. El lloc, data i hora de revisió i vista en cas de ser sol·licitada serà fixada pel Tribunal. Una vegada resoltes es dictarà i publicaran els resultats i la relació definitiva d’aspirants aptes i no aptes.
Cas de que no es formulin reclamacions els resultats i la relació de persones aspirants aptes serà automàticament elevada a definitiva, prèvia resolució dictada a l’efecte.
FASE SEGONA.- ENTREVISTA PERSONAL (FINS A 25 PUNTS)
Es puntuarà fins a un màxim de 25 punts i consistirà en una entrevista personal de la persona aspirant amb els membres del Tribunal en la que es valorarà la seva capacitat i competències pel desenvolupament de les funcions pròpies del lloc de feina: organització i disciplina, agudesa visual, destresa manual, adaptabilitat, flexibilitat, disponibilitat, responsabilitat, assertivitat, empatia, capacitat de treball en equip, eficiència.
Per passar a la següent fase s’ha d’haver obtingut com a mínim 12,5 punts a fase segona, la no obtenció d’aquesta puntuació mínima, implicarà la seva exclusió del procés selectiu.
Les persones interessades podran efectuar les reclamacions que estimin oportunes o sol·licitar la revisió de la seva entrevista davant el Tribunal en un termini de 3 dies hàbils, des de la publicació del resultat obtingut al tauler d’anuncis i a la pàgina web d’aquest Ajuntament. El lloc, data i hora de revisió i vista en cas de ser sol·licitada serà fixada pel Tribunal. Una vegada resoltes es dictarà i publicaran els resultats i la relació definitiva d’aspirants aptes i no aptes.
Cas de que no es formulin reclamacions els resultats i la relació de persones aspirants aptes serà automàticament elevada a definitiva, prèvia resolució dictada a l’efecte.
FASE TERCERA.- CONCURS (FINS A 20 PUNTS)
La puntuació màxima d’aquesta fase serà de 20 punts.
Els mèrits que al·leguin les persones aspirants s'han d’acreditar mitjançant la presentació d’original o còpia autenticada de la documentació, i d'acord amb els criteris següents:
1) Justificació de l’experiència professional
a) Dels serveis prestats a l’Administració pública, ja sigui en propietat, interinament o en règim de contracte de treball, en tasques relacionades amb el lloc de treball que es convoca: un certificat lliurat per l’Administració pública corresponent.
En el cas d’haver prestat serveis a l’Ajuntament de Santa Margalida, si la persona aspirant ho demana a la sol·licitud, el certificat de serveis prestats de l’expedient personal es tramitarà d’ofici.
En el cas d'haver prestat serveis a altres administracions, la persona aspirant ha de presentar el certificat de serveis prestats que ho justifiqui juntament amb la sol·licitud i la resta de documentació.
b) Els treballs realitzats en empreses públiques o privades, en tasques relacionades amb el lloc de treball que es convoca s’han d’acreditar amb l’aportació, en el termini de presentació de sol·licituds, de l’informe de vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social i del contracte laboral o certificat d'empresa amb acreditació de la data d’alta, baixa i categoria professional tècnic d’atenció sociosanitària o treballador/a familiar, o d'una altra manera en què quedi acreditada la categoria.
L’acreditació en el cas de les persones autònomes serà mitjançant la presentació de: certificació de la vida laboral i document d’alta de l’IAE que acrediti l’epígraf corresponent en l’activitat desenvolupada en el sector.
En cas de què la documentació presentada no acrediti suficientment la justificació de tots els aspectes dels mèrits al·legats, aquests no seran objecte de puntuació.
Les fraccions inferiors a un mes no es valoraran, en cas de contractes a temps parcial, la puntuació es prorratejarà.
La puntuació màxima per aquest apartat és de 10 punts.
2) Coneixements de llengua catalana
Una fotocòpia autenticada del certificat oficial expedit per l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP) o de l’expedit o homologat per l’òrgan competent en matèria de política lingüística.
En el supòsit que l'aspirant acrediti la possessió de més d'un certificat, només és objecte de valoració el certificat que acredita un nivell de coneixement més alt, excepte quan es posseeixi certificat de coneixements de llenguatge administratiu, que serà acumulatiu a l'altre.
La puntuació màxima per aquest apartat és de 2 punts.
3) Titulació acadèmica oficial
Una còpia autenticada del títol (anvers i revers).
Només s'han de valorar els títols diferents del que s'exigeix com a requisit per participar en la convocatòria.
La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es poden valorar els de nivell inferior necessaris per obtenir-lo.
La puntuació màxima per aquest apartat és de 3 punts.
4) Formació no reglada.
La formació no reglada s'acredita mitjançant l'aportació dels certificats acreditatius dels cursos oficials realitzats, els quals han d’especificar el número d’hores de què consta el curs. Si no s’especifiquen les hores s’ha de comptabilitzar una hora de formació per dia. Es valoraran quan el contingut estigui directament relacionat amb les funcions de la categoria corresponent a la borsa a la qual s'opta.
S’entén per certificat oficial els diplomes o certificats expedits per una entitat pública o organismes dependents, per organitzacions sindicals i empresarials o qualsevol entitat privada sempre que tinguin autorització expressa de l’organisme públic competent per a la realització de cursos i sempre que aquestes circumstàncies constin en el propi títol o diploma.
Els mèrits s'han d'acreditar amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i en cap cas no es podrà valorar cap mèrit que no s'hagi al·legat i acreditat dins aquest termini.
La puntuació màxima per aquest apartat serà de 5 punts. No podran ser valorats en aquest apartat cursos, jornades o seminaris que ja hagin estat valorats com a requisits de titulació dels de les persones aspirants o en altres apartats.
En cas de cursos en la mateixa matèria, el tribunal n'avaluarà la identitat i podrà valorar-ne únicament el de major durada.
En cas que no es puguin acreditar les matèries objecte del curs o la seva durada, no es valoraran.
Els mèrits al·legats per les persones interessades s'han de valorar, sempre que s’hagin acreditat dins el termini de presentació de sol·licituds, d’acord amb el barem que s’adjunta com a annex III.
Per passar a formar part de la borsa s’haurà d’haver obtingut com a mínim 2,5 punts a fase tercera, aquest fet implicarà la seva expulsió del procés selectiu.
La qualificació final s’obtindrà mitjançant la suma de les puntuacions obtingudes a la fases segona i tercera.
NOVENA.- DISPOSICIONS DE CARÀCTER GENERAL
El Tribunal, en aquells casos que consideri pertinents, adaptarà els mitjans de realització de l’exercici dels aspirants discapacitats, de manera que gaudeixin d’igualtat d’oportunitats respecte a la resta d’aspirants, sempre que ho hagin indicat així en la instància per prendre part en els corresponents processos selectius.
DESENA.- PROPOSTA DEL TRIBUNAL, CONSTITUCIÓ I GESTIÓ DE LA BORSA DE TREBALL
El Tribunal classificarà els aspirants en funció dels mèrits al·legats i justificats per aquests i formarà la relació en funció de les puntuacions totals obtingudes per cada aspirant a la fase de Entrevista (25) i Concurs (20). Seran preferents, en cas d’empat, els mèrits per experiència professional en el lloc corresponent, i, de persistir l’empat, l’ordre es determinarà per sorteig.
Els aspirants disposaran d’un termini de tres (3) dies hàbils, des de la publicació de la relació per a efectuar les reclamacions oportunes o sol·licitar la revisió de la seva puntuació davant el Tribunal. A la revisió podran assistir acompanyats d’un assessor.
El Tribunal tindrà un termini de set (7) dies per resoldre les reclamacions que es presentin i, tot seguit, haurà de fer pública la llista definitiva d’aspirants a formar part de la borsa de feina.
Un cop finalitzada la selecció, el tribunal elevarà la seva proposta al Sr. Batle per resoldre la constitució de la borsa de treball. Aquesta resolució serà publicada en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web. Els aspirants que conformin la borsa de treball es trobaran a l'espera de ser cridades per l'Ajuntament per ordre de puntuació quan es produeixi la necessitat de contractació, segons el supòsit que es produeixi.
L’oferta de feina es farà per via telefònica. La persona encarregada de cridar a l’aspirant a ocupar una plaça ho farà sempre davant un testimoni. En primer lloc es cridarà al telèfon mòbil i, en cas de no trobar a la persona, es telefonarà a un altre número si figura indicat a la instància. Si no s’aconseguís localitzar la persona per telèfon, s’enviarà un missatge al correu electrònic indicat al formulari.
Si no s’obtingués resposta el mateix dia, es tornarà intentar pel mateix procediment el dia següent i a una hora diferent de la anterior. En cas de no obtenir resposta durant aquest dos dies, s’entendrà que es renuncia a l’oferta de feina i suposarà la seva exclusió de la borsa. . A l’expedient administratiu es deixarà constància de les gestions efectuades mitjançant diligència que serà estesa per part del personal de l’Ajuntament que les hagi realitzades.
Les persones aspirants que siguin cridades hauran de donar la seva conformitat a incorporar-se en el termini d'un dia (1) hàbil. Manifestada la seva conformitat, disposaran d’un termini d’un dia hàbil per presentar en el Registre d’entrada, la documentació acreditativa de les condicions de capacitats i requisits exigits a la convocatòria (lletres d, e i f de la base tercera). Si en el termini indicat i exceptuant els casos de força major, les persones interessades que hagin donat la seva conformitat al seu nomenament no presentessin la documentació, passaran a ocupar el darrer lloc de la borsa. En aquest cas, l’autoritat competent podrà cridar la següent persona aspirant, per ordre de puntuació.
Si la persona interessada rebutja l’oferta o no manifesta la seva conformitat amb la seva contractació en el termini d’un dia (1) hàbil i la seva disposició a incorporar-se en el termini indicat, s’entendrà que renuncia i passarà a ocupar el darrer lloc de la borsa, llevat dels supòsits a que fa referència el Decret de la CAIB 30/2009, de 22 de maig, pel que fa a renúncies per causa justificada, si efectivament es justifiquen; en aquest últim cas, s'entendrà que es mantén la situació de suspensió en l'obligació d'incorporació fins que l'aspirant no comuniqui a l'ajuntament el canvi en la seva situació. Mentre duri la causa justificada de renúncia l'ajuntament no convidarà l'aspirant a la incorporació. En aquest cas, l’autoritat podrà cridar al següent dels aspirants per ordre de puntuació.
Després que els aspirants hagin presentat la documentació preceptiva, es procedirà a la formalització de la contractació.
En la resta, el funcionament de la borsa creada es durà a terme de conformitat amb el que preveu l'article 5 del Decret 30/2009, de 22 de maig, pel qual s'aprova el procediment de selecció de personal funcionari interí al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma.
La vigència màxima d'aquesta borsa serà de tres anys a comptar de la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Un cop transcorregut aquest període es podrà prorrogar per Decret de batlia fins que es substitueixi per la borsa sorgida de la propera convocatòria.
ONZENA .- INCIDÈNCIES, PUBLICITAT, RÈGIM NORMATIU I RECURSOS
El tribunal queda facultat per resoldre els dubtes que es presentin en la interpretació d’aquestes bases i prendre els acords necessaris pel bon ordre d’aquesta convocatòria.
Tots els actes d’aquesta convocatòria que estiguin sotmesos a informació pública seran inserits a la pàgina web de l’Ajuntament de Santa Margalida (www.ajsantamargalida.net) i en el tauler d’edictes municipal. Al marge de la seva publicació al BOIB quan sigui preceptiva.
En el no previst en aquestes bases serà de aplicació la normativa reguladora del personal al servei de les entitats locals definida en l’article 190 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.
La convocatòria de les proves selectives, l’aprovació d’aquestes bases i tots els actes administratius que se’n derivin podran ser impugnats pels interessats en els casos i forma establerts per la Llei 39/15, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.
Santa Margalida, 4 d’agost de 2017
El Batle,
(Delegació de signatura, Decret núm 1193 de data 02/12/2016,
Primer Tinent de Batle, Martí A. Torres Valls)
Joan Monjo Estelrich
ANNEX I
DECLARACIÓ JURADA
______________________________, amb DNI ______________ major d’edat, amb domicili al carrer ______________________ núm. _____ del municipi de ______________, funcionari/contractat laboral d’aquest Ajuntament, adscrit al lloc de feina ___________________, i de conformitat amb la legislació reguladora del règim d’incompatibilitats,
DECLARA I FA CONSTAR QUE:
No està sotmès a cap dels motius d’incompatibilitat establerts a la Llei 53/1984, de 26 de desembre, i no percep pensió de jubilació, de retir ni d’orfenesa.
No desenvolupa cap activitat professional, econòmica i/o laboral privada remunerada, per compte propi ni per compte d’altri en entitat pública i/o privada.
No ha estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, ni es troba inhabilitat per a l’exercici de funcions públiques.
I perquè consti a l’expedient personal, firm la present declaració jurada, a _________________, ____ de ___________ de 2017.
Signat:
SR. BATLE DE L’AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA
ANNEX II
MODEL D’INSTÀNCIA
_______________________________________ major d’edat, amb DNI núm _________________________ i domicili a efectes de notificacions i comunicacions a _____________________________________________________________________________ municipi_____________________ telèfons_____________correu electrònic________________________________________________________
EXPÒS:
Que he tingut coneixement de la convocatòria del procediment selectiu per a la constitució d’una borsa de la categoria de personal tècnic d’atenció sociosanitària (treballador/a familiar) de l’Ajuntament de Santa Margalida.
DOCUMENTACIÓ QUE S’ADJUNTA:
( ) Fotocòpia autentificada del DNI o altre document legalment permès.
( ) Fotocòpia acreditativa del requisit c) Estar en possessió de la titulació
( ) Document acreditatiu del nivell de coneixements de la llengua catalana exigit. En el cas que no s’adjunti, s’entendrà que se sol·licita participar a l’examen específic previ a la fase de concurs.
( ) Fotocòpia autenticada del carnet de conduir i compromís d’aportar vehicle.
( ) Vida laboral i contractes i/o documentació acreditativa de l’experiència professional.
( ) Certificats dels cursos de formació.
( ) Reguard de la transferència dels drets d’examen.
Altres (especificar)
-
-
Per tot l’exposat,
SOL·LICIT:
Ser admès/a i poder prendre part al procediment selectiu per a la constitució d’una borsa de feina de la categoria de personal tècnic d’atenció sociosanitària (treballador/a familiar) de l’Ajuntament de Santa Margalida.
Santa Margalida, ______________de __________________________2017.
(Signatura)
SR. BATLE DE L’AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA
ANNEX III
BÀREM DE MÈRITS
1. Justificació de l’experiència professional (fins a 10 punts) |
Punts per mes |
Experiència en l’Administració pública a la mateixa especialitat o categoria |
0.20 |
Experiència en empreses privades o autònom del sector a la mateixa especialitat o categoria |
0.10 |
2. CONEIXEMENTS LLENGUA CATALANA (fins a 2 punts) |
Punts |
Nivell B1 |
0.25 |
Nivell B2 |
0.50 |
Nivell C1 |
0.75 |
Nivell C2 |
1.00 |
Nivell LA |
1.00 |
3. FORMACIÓ ( Fins a 8 punts) |
|
3.1 FORMACIÓ REGLADA Es valoren les titulacions acadèmiques de caràcter oficial relacionades amb les funcions i diferents del requisit per a l’accés (fins a 3 punts) |
Punts per títol |
Titulació Graduat en educació secundària o equivalent |
0.75 |
Titulació Cicle formatiu grau mitjà |
1.00 |
Batxiller o equivalent |
1.50 |
Cicle formatiu de grau superior |
2.00 |
3.2 FORMACIÓ NO REGLADA ( fins a 5 punts) |
|
a) Formació directament relacionada amb les funcions i realitzades per centres o organismes públics oficials (fins a 3 punts) |
Punts per crèdit |
Per crèdit, equivalent a 10 hores de durada, quan el certificat acrediti l’assistència |
0,15 |
Per crèdit, equivalent a 10 hores de durada, quan el certificat acrediti l’aprofitament |
0,25 |
Per crèdit, equivalent a 10 hores de durada, quan el certificat acrediti la impartició |
0,35 |
b) Formació meritable per a qualsevol especialitat ( fins a 2 punts) |
|
Cursos de l’àrea jurídica administrativa (fins a 0,75 punts) |
|
Cursos de l’àrea d’igualtat de gènere (fins a 0,75 punts) |
|
Cursos d’informàtica (fins a 0,75 punts) |
|
Cursos de qualitat, habilitats, competències professionals, comandaments (fins a 0,75 punts) |
|
Cursos de prevenció de riscs laborals i carnets professionals (fins a 0,75 punts) |
|
|
Punts per crèdit |
Per crèdit, equivalent a 10 hores de durada, quan el certificat acrediti l’assistència |
0.15 |
Per crèdit, equivalent a 10 hores de durada , quan el certificat acrediti l’aprofitament |
0.25 |
Per crèdit, equivalent a 10 hores de durada , quan el certificat acrediti la impartició |
0.35 |