Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT
Núm. 8745
Licitació per a la contractació del subministrament d’equipaments i materials per als tallers de les famílies professionals d’Informàtica i comunicacions, la d’electricitat i electrònica, i la d’arts gràfiques de diferents centres de FP
1. Entitat adjudicadora. Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:
1.1. Organisme: Conselleria d’Educació i Universitat
1.2. Dependència que tramita l'expedient: Unitat Administrativa de Contractació
1.3. Obtenció de documentació i informació:
1.3.1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació
1.3.2. Domicili: C/ del Ter núm. 16-3r, 07009 Palma
1.3.3. Tel.: 971 17 77 60 Fax: 971 17 68 48
1.3.4. Correu electrònic: uac@sgtedu.caib.es
1.3.5. Adreça d'Internet del perfil del contractant: https://contrataciondelestado.es
1.3.6. Data límit d'obtenció de documentació i informació: l'assenyalada per a la presentació.
1.4. Número expedient: CONTR 2017/2935
2. Objecte del contracte:
2.1. Tipus: subministrament
2.2. Descripció de l'objecte: subministrament d’equipaments i materials per als tallers de les famílies professionals d’Informàtica i comunicacions, la d’electricitat i electrònica, i la d’arts gràfiques de diferents centres de FP
2.3. Divisió per lots i nombre de lots: 4 lots
2.4. Termini d'execució:
2.4.1. Tots els lots: Una vegada formalitzat el contracte, 60 dies naturals des de que el responsable del contracte autoritzi l’inici del subministrament
2.5. Admissió de pròrroga: No.
2.6. CPV:
2.6.1. Lot 1: 31700000
2.6.2. Lot 2: 31700000
2.6.3. Lot 3: 31000000
2.6.4. Lot 4: 30230000
3. Tramitació i procediment:
3.1. Tramitació: ordinària
3.2. Procediment: obert
3.3. Criteris d'adjudicació:
3.3.1. Tots els lots.
3.3.1.1. Oferta econòmica: 100%
3.4 Criteris especials d’execució del contracte de caràcter social segons la clàusula M del plec de clàusules administratives particulars:
3.4.1. Compliment de criteris ètics
3.4.2. Transparència i responsabilitat fiscal.
4. Pressupost base de licitació:
4.1. Pressupost de despesa màxima de la totalitat dels lots (IVA inclòs): 202.244,32 euros.
4.2. Pressupost de despesa màxima de cada lot:
4.2.1. Lot 1:
Pressupost de despesa màxima (IVA exclòs): 21.393,49 euros.
IVA: 4.492,63 euros.
Total: 25.886,12 euros.
4.2.2. Lot 2:
Pressupost de despesa màxima (IVA exclòs): 115.715,43euros.
IVA: 24.300,24euros.
Total: 140.015,67euros.
4.2.3. Lot 3:
Pressupost de despesa màxima (IVA exclòs): 21.684,23 euros.
IVA: 4.553,69 euros.
Total: 26.237,92euros.
4.2.4. Lot 4:
Pressupost de despesa màxima (IVA exclòs): 8.350,92euros.
IVA: 1.753,69 euros.
Total: 10.104,61 euros.
5. Garanties exigides:
5.1. Provisional: no
5.2. Definitiva: 5% de l'import d’adjudicació, (IVA exclòs)
6. Requisits específics del contractista:
6.1. Classificació: no
6.2. Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: clàusula F del plecs de clàusules administratives del contracte
7. Presentació d'ofertes:
7.1. Data límit de presentació: 16 dies naturals des de el dia següent al de la publicació de l’anunci de licitació en el BOIB. Hora límit: 14:00 h.
7.2. Modalitat de presentació: D’acord amb la clàusula 12 del plec de clàusules administratives.
7.3. Lloc de presentació:
7.3.1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació de la Conselleria d’Educació i Universitat
7.3.2. Domicili: c/ del Ter nún. 16-3r, 07009 Palma
7.5. Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: 15 dies.
8.Obertura de les ofertes:
8.1. Adreça: la mateixa que la indicada per a la presentació a l’apartat 7.3
8.2. Data i hora: es comunicarà el dia i l'hora mitjançant telèfon, correu electrònic, fax o qualsevol altre mitjà que es consideri convenient.
9. Despeses de publicitat: màxim 500 euros.
Palma, 2 d’agost de 2017
El secretari general
Francesc Gálvez Capellà
Per suplència
La Directora General de Personal Docent
Rafaela Sánchez Benítez
(BOIB nún 118, de 6 d’agost de 2015)