Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT

Núm. 8745
Licitació per a la contractació del subministrament d’equipaments i materials per als tallers de les famílies professionals d’Informàtica i comunicacions, la d’electricitat i electrònica, i la d’arts gràfiques de diferents centres de FP

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora. Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:

1.1. Organisme: Conselleria d’Educació i Universitat

1.2. Dependència que tramita l'expedient: Unitat Administrativa de Contractació

1.3. Obtenció de documentació i informació:

1.3.1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació

1.3.2. Domicili: C/ del Ter núm. 16-3r, 07009 Palma

1.3.3. Tel.: 971 17 77 60 Fax: 971 17 68 48

1.3.4. Correu electrònic: uac@sgtedu.caib.es

1.3.5. Adreça d'Internet del perfil del contractant: https://contrataciondelestado.es

1.3.6. Data límit d'obtenció de documentació i informació: l'assenyalada per a la presentació.

1.4. Número expedient: CONTR 2017/2935

2. Objecte del contracte:

2.1. Tipus: subministrament

2.2. Descripció de l'objecte: subministrament d’equipaments i materials per als tallers de les famílies professionals d’Informàtica i comunicacions, la d’electricitat i electrònica, i la d’arts gràfiques de diferents centres de FP

2.3. Divisió per lots i nombre de lots: 4 lots

2.4. Termini d'execució:

2.4.1. Tots els lots: Una vegada formalitzat el contracte, 60 dies naturals des de que el responsable del contracte autoritzi l’inici del subministrament

2.5. Admissió de pròrroga: No.

2.6. CPV:

2.6.1. Lot 1: 31700000

2.6.2. Lot 2: 31700000

2.6.3. Lot 3: 31000000

2.6.4. Lot 4: 30230000

3. Tramitació i procediment:

3.1. Tramitació: ordinària

3.2. Procediment: obert

3.3. Criteris d'adjudicació:

3.3.1. Tots els lots.

3.3.1.1. Oferta econòmica: 100%

3.4 Criteris especials d’execució del contracte de caràcter social segons la clàusula M del plec de clàusules administratives particulars:

3.4.1. Compliment de criteris ètics

3.4.2. Transparència i responsabilitat fiscal.

4. Pressupost base de licitació:

4.1. Pressupost de despesa màxima de la totalitat dels lots (IVA inclòs): 202.244,32 euros.

4.2. Pressupost de despesa màxima de cada lot:

4.2.1. Lot 1:

Pressupost de despesa màxima (IVA exclòs): 21.393,49 euros.

IVA: 4.492,63 euros.

Total: 25.886,12 euros.

4.2.2. Lot 2:

Pressupost de despesa màxima (IVA exclòs): 115.715,43euros.

IVA: 24.300,24euros.

Total: 140.015,67euros.

4.2.3. Lot 3:

Pressupost de despesa màxima (IVA exclòs): 21.684,23 euros.

IVA: 4.553,69 euros.

Total: 26.237,92euros.

4.2.4. Lot 4:

Pressupost de despesa màxima (IVA exclòs): 8.350,92euros.

IVA: 1.753,69 euros.

Total: 10.104,61 euros.

5. Garanties exigides:

5.1. Provisional: no

5.2. Definitiva: 5% de l'import d’adjudicació, (IVA exclòs)

 6. Requisits específics del contractista:

6.1. Classificació: no

6.2. Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: clàusula F del plecs de clàusules administratives del contracte

7. Presentació d'ofertes:

7.1. Data límit de presentació: 16 dies naturals des de el dia següent al de la publicació de l’anunci de licitació en el BOIB. Hora límit: 14:00 h.

7.2. Modalitat de presentació: D’acord amb la clàusula 12 del plec de clàusules administratives.

7.3. Lloc de presentació:

7.3.1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació de la Conselleria d’Educació i Universitat

7.3.2. Domicili: c/ del Ter nún. 16-3r, 07009 Palma

7.5. Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: 15 dies.

8.Obertura de les ofertes:

8.1. Adreça: la mateixa que la indicada per a la presentació a l’apartat 7.3

8.2. Data i hora: es comunicarà el dia i l'hora mitjançant telèfon, correu electrònic, fax o qualsevol altre mitjà que es consideri convenient.

9. Despeses de publicitat: màxim 500 euros.

Palma, 2 d’agost de 2017

El secretari general

 Francesc Gálvez Capellà

Per  suplència

La  Directora General de Personal Docent

Rafaela Sánchez Benítez

(BOIB nún 118, de 6 d’agost de 2015)