Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA

Núm. 8732
Rectificació error publicació convocatòria bolsa de delineant de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text


Atès que es va patir un error en la transcripció de les bases aprovades per la Junta de Govern, en sessió ordinària celebrada el 13 de juliol de 2017, per a la creació d’una borsa de delineants per a la contractació de delineants dins dels possibles programes urbanístics de caràcter temporal que aprovi  l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia, es publica de nou el text correcta de les bases que es transcriu a continuació, concedint un nou termini de 10 dies naturals, des de la publicació del present anunci al BOIB, per a la presentació d’instàncies.

Dins el termini de 10 dies naturals per a la presentació d’instàncies, els aspirants que en el seu dia sol·licitaren participar a la convocatòria que va ser publicada en el BOIB núm. 91 de data 27 de juliol de 2017, podran adjuntar a la seva documentació mitjançant instancia presentada a l’Ajuntament, els mèrits i documentació, que en el seu cas hagin acreditat des d’aquesta data.

 “CONVOCATÒRIA PER A LA CREACIÓ D’UNA BORSA DE DELINEANTS PER A LA CONTRACTACIÓ DE DELINEANTS DINS DELS POSSIBLES PROGRAMES URBANÍSTICS DE CARÀCTER TEMPORAL QUE APROVI L’AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA.

Primera.- És objecte d’aquesta convocatòria la creació d’una borsa de delineants per a la contractació de delineants dins dels possibles programes urbanístics de caràcter temporal que aprovi l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia, amb les següents funcions:

-       Digitalització dels instruments de planejament i gestió urbanística aprovats.

-       Delineació de nous instruments de planejament i gestió urbanística.

-       Amidament d´edificacions i parcel·les sobre bases cartogràfiques i fotogràfiques.

-       Tractament de dades gràfiques (fotografies, plànols i altres referències geogràfiques) i alfanumèrics relacionats amb la cartografia.

-       Obtenció i interpretació i de dades a partir del Registre de la Propietat.

Segona.- Aquesta selecció es regirà per les prescripcions contingudes en aquesta convocatòria específica i en allò que no s’hi prevegi per la normativa general aplicable.

Tercera.- Requisits de les persones aspirants. Els aspirants que vulguin participar en aquestes proves selectives hauran de reunir en la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds els següents requisits:

a) Posseir la nacionalitat espanyola, sense perjudici del que disposa l’art. 57 del RD Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre del Text refós de la Llei de l’Estatut bàsic de l’empleat públic.

b) Tenir complerts 16 anys i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.

c) Estar en possessió del títol de batxillerat, formació professional específica de grau superior o equivalent a delineant conforme al que disposa l’efecte per l’Ordre EDU/1603/2001 de 10 de juny, per la que s’estableix equivalències amb els títols de Graduat en Educació Secundària Obligatòria i de Batxiller regulats en la Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’educació, modificada mitjançant Ordre EDU/520/2011, de 7 de març. En el cas de titulacions obtingudes a l’estranger s’haurà d’estar en possessió de la credencial que acredita la seva homologació o convalidació en el seu cas.

d) No patir cap malaltia i posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.

e) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a les ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que es desenvolupin en el cas del personal laboral. En el cas de ser nacional d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes, l’accés a la feina pública.

f) Relació de mèrits, a la data de finalització del termini de presentació d’instàncies que, si n’és el cas, que s’acreditaran mitjançant certificat original o vida laboral.

g) Estar en possessió del certificat B2 de català expedit per la Direcció General de Política Lingüística del Govern Balear. En cas de no estar en possessió de l’esmentat títol s’haurà de superar una prova de coneixements equivalent al nivell mínim exigit.

h) Resguard d’haver abonat  l’autoliquidació de l’Ajuntament, de 18,00 € en concepte de taxa per poder presentar-se a la prova.

Quarta.- Presentació de sol·licituds. Les sol·licituds, dirigides al Sr. Alcalde-President, es presentaran al Registre General de l’Ajuntament de Sant Josep, o en qualsevol de les formes previstes a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les Administracions Públiques, durant el termini de 10 dies hàbils comptats a partir del dia següent al de la publicació de l’anunci d’aquesta convocatòria en el BOIB. En cas de presentar-se les sol·licituds per correu o en qualsevol altre registre que no sigui el de l’Ajuntament, els interessats estaran obligats, dins el termini d’admissió de sol·licituds, d’avançar el justificant del seu enviament al següent correu electrònic: secretaria@santjosep.org.. En aquest cas no s’admetran les sol·licituds dels aspirants que no acompleixin l’obligació anterior.

La resta d’anuncis es farà al tauler d’anuncis municipal i a la pàgina web.

Per ser admès i formar part del procés selectiu juntament amb la instància de participació a la convocatòria, s’haurà d’aportar original o copia compulsada del títol acadèmic a que es refereix l’apartat c) de la base tercera.

Així mateix, el sol·licitant haurà de indicar també, expressament, que compleix amb els requisits prevists a la base tercera.

La no presentació del certificat de nivell B2 de català dins el termini de presentació d’instàncies determina l’obligatorietat de realitzar la prova de coneixements de català de nivell B2.

Així mateix, els mèrits no aportats juntament amb la instància de participació al procés selectiu impedirà la seva aportació posterior.

Cinquena.-  Admissió dels aspirants, composició del Tribunal i fixació del dia de la prova. Expirat el termini de presentació de sol·licituds, l’autoritat convocant dictarà resolució en el termini màxim de 7 dies aprovant la llista d’admesos i exclosos.

L’anunci d’aquesta resolució recollirà el lloc, data i hora de l’inici de la prova de català i de la data del primer exercici del procés selectiu; tot allò es farà públic al tauler d’anuncis de l’Ajuntament i a la pàgina web municipal i s’atorgarà un termini de 7 dies per fer reclamacions.

Les reclamacions seran acceptades o rebutjades per resolució d’Alcaldia en la qual s’aprovarà la llista definitiva d’aspirants admesos i exclosos i es publicaran els membres que formaran part del Tribunal i la data de realització de la prova de català i de la prova escrita. La mencionada llista es publicarà al tauler d’anuncis de l’Ajuntament i a la pàgina web municipal.

Sisena.- Tribunal qualificador.- El Tribunal Qualificador d’aquest procés selectiu quedarà constituït en la forma que determina l’article 60 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de l’Estatut bàsic de l’empleat públic, el Reial decret 896/1991, de 7 de juny, i RD 462/2002, de 4 de maig.

El Tribunal qualificador estarà constituït per un president, un secretari i 3 vocals que hauran de tenir la titulació acadèmica igual o superior a la exigida per formar part del procés selectiu. El membres que formaran part del Tribunal es publicarà juntament amb la llista definitiva d’admesos.

El Tribunal no es podrà constituir sense la assistència de la meitat més un dels seus membres, titulars o suplents i els seus membres podran ser recusats en los termes de la legislació reguladora del procediment administratiu.

Setena.- Procés de selecció.

El sistema de selecció serà el de concurs-oposició.

1.- Prova de català

Prèviament a l’inici de les proves, els aspirants que no acreditin estar en possessió del nivell B2 de català hauran de realitzar la corresponent prova el resultat de la qual serà Apte o No Apte.

El resultat de la prova s’haurà constar mitjançant acta que es publicarà al tauler d’anuncis i a la pàgina web municipal amb l’atorgament de 3 dies per la presentació de reclamacions, les quals s’hauran de resoldre en igual termini de 3 dies.

2.- Prova escrita. (màxim 40 punts)

Serà de caràcter obligatori i eliminatori i consistirà en la realització dels següents exercicis:

Primera part de l’exercici

Consistirà en contestar un qüestionari de 20 preguntes tipus test sobre els temes del programa.

Segona part de l’exercici

Consistirà en la realització d’un supòsit relacionat amb les funcions a desenvolupar: mesurament de la superfície ocupada, la edificabilitat i l’altura màxima d’un projecte que es facilitarà en format .dwg o paper i s’entregarà en les condicions que prèviament estableixin els membres del Tribunal.

Per a superar la prova serà necessari obtenir una puntuació mínima de 20 punts.

Els aspirants disposaran d’un màxim de dues hores per a la realització de la prova.

Una vegada donat el resultat de l’exercici es realitzarà una entrevista personal als aspirants que l’hagin superat.

3.- Fase de concurs de mèrits.

Valoració de mèrits: Es valoraran els següents mèrits que hauran de presentar els aspirants juntament amb la instància (màxim 10 punts).

1.     Experiència professional:

- Per serveis prestats com a delineant en l’Administració pública: es valorarà amb 0,10 punts per mes treballat, fins un  màxim d’1 punt.

-       Per serveis prestats com a delineant en l’empresa privada: es valorarà amb 0,05 punts per mes treballat, fins un màxim d’1 punt.

2.     Cursos de GIS i de generació o tractament arxius .gml

-       Fins 10 hores: 0,30 punts.

-       Fins  24 hores: 0,60 punts.

-       De 25 a 49 hores: 1,20 punts.

-       De 50 a 74 hores: 1,80 punts.

-       De 75 a 99 hores: 3 punts.

-       De 100 a 199 hores: 4,50 punts.

-       De más de 200 hores: 6 punts.

3.     Cursos de formació directament relacionats amb les funcions de la categoría convocada. Es valoraran cursos, jornades, seminaris de formació i perfeccionament, títols oficials o relacionats amb la delineació o el planejament urbanístic excepte els assenyalats a l’apartat anterior, homologats per un centre oficial (universitat, administració autonòmica…)

-       Fins  24 hores: 0.20 punts.

-       De 25 a 49 hores: 0.40 punts.

-       De 50 a 74 hores: 0.60 punts.

-       De 75 a 99 hores: 1 punt.

-       De 100 a 199 hores: 1.50 punts.

-       De más de 200 hores: 2 punts.

Vuitena.- Llista provisional d’aspirants aptes: Finalitzat el procés selectiu es publicarà al tauler d’anuncis la llista provisional de la relació d’aspirants aptes que per ordre de puntuació integraran la borsa de treball de delineants,  concedint un termini de tres dies hàbils perquè els interessats puguin presentar, si ho estimen oportú, al·legacions a la puntuació obtinguda, després del qual el Tribunal en el termini màxim de set dies naturals es reunirà per resoldre les al·legacions presentades. En cas de no presentar al·legacions la llista provisional s’elevarà a definitiva i es publicarà.

Novena.- L’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia, segons les seves necessitats i per ordre rigorós de puntuació i en crida única i individual, oferirà les places que s’hagin de cobrir el programa temporal.

Si, oferida una plaça, la persona interessada no es presentés o no completés la documentació requerida en la base 3a, en els terminis que en cada cas se li comuniquin, s’oferirà la plaça al següent de la llista, es consumirà el seu torn i s’extingirà el seu dret, si a això donés lloc.

En el que no estigui previst per aquestes bases, s’estarà al que es preveu al Reglament de Funcionament de Borsins de personal de l’Ajuntament de Sant Josep, aprovat pel Ple de la Corporació Municipal en data 25 de febrer de 2016.

Desena.- Recursos i impugnacions.

La present convocatòria i tots aquells actes administratius que se’n derivin i l’actuació del Tribunal podran ser impugnats en els casos i formes previstos en la Llei.”

La qual cosa es fa pública perquè tothom en prengui coneixement.

Sant Josep de sa Talaia, de 7 d’agost de 2017.

L’Alcalde

 Josep Marí  Ribas.

ANNEX I.- TEMARI

1.     Conceptes de cartografia. Plànols i mapes. Escales. Projeccions. Projecció UTM.

2.     Consulta i interpretació de dades en les webs del cadastre, muib i ideib.

3.     La cartografia de las Normes Subsidiàries de Sant Josep de Sa Talaia.

4.     Els instruments de planejament en la Llei 2/2014, de 25 de marc, d’ordenació  i us del sòl de les Illes Balears.

5.     Conceptes sobre les edificacions i conceptes sobre els còmputs en el Pla territorial insular.

6.     El territori de Sant Josep de Sa Talaia.