Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'HISENDA I ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

Núm. 8486
Licitació del Contracte privat centralitzat de servei de mediació d'assegurances i assessorament previs a la formalització de contractes d'assegurances privades, així com la posterior assistència al prenedor, assegurat i / o beneficiari de l'assegurança de l'administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears i del seu sector públic instrumental

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació

a) Organisme: Conselleria d'Hisenda i Administracions Públiques

b) Dependència que tramita l'expedient: Central de Contractació.

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència: Central de Contractació.

2) Domicili:  C/ Palau Reial, 17, planta baixa.

3) Localitat i codi postal:  Palma  07001 

4) Telèfon: 971 177101

5) Telefax: 971 176334

6) Correu electrònic: centraldecontractacio@caib.es

7) Adreça d'internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es

8) Data límit d'obtenció de documentació i informació: 14 de setembre de 2017.

d) Número d'expedient: CC 4/2017 CC

2. Objecte del Contracte

a) Tipus: Serveis

b)Descripció: Contracte privat centralitzat de serveis de mediació d'assegurances i assessorament previs a la formalització de contractes d'assegurances privades  privades, així com la posterior assistència al prenedor, assegurat i / o beneficiari de l'assegurança de l'administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears i del seu sector públic instrumental.

c) Divisió per lots i número de lots/Nombre d’unitats: No

d) Lloc d'execució/lliurament: Illes Balears

e) Termini d’execució/lliurament: 2 anys

f) Possibilitat de pròrroga: Si

g) Establiment d’un acord marc: No

h) Sistema dinàmic d’adquisició: No

i) CPV (referència de nomenclatura): 66519310-7 (Servei d'assessorament en matèria d'assegurances),  66518100-5 (Servei de corretatge d'assegurances).

3. Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:

a) Tramitació: Ordinària

b) Procediment: Obert

c) Subhasta electrònica: No.

d) Criteris d'adjudicació: els indicats a la clàusula 18 del PCAP.

4.Valor estimat del contracte: 5.259.227,60 €

5.Pressupost base de licitació: 00,00 €

6. Garanties exigides:

Provisional: No

Definitiva: 5% que resulti d'aplicar el % de comissió ofert per l'adjudictari a l'import de 1.095.672,42 € (Clàusula 28 PCA).

7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació: No

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica o professional: Veure clàusula 15  PCAP.

c) Altres requisits específics: Veure clàusula 14 a  17 del PCAP.

d) Contractes reservats: No.

8. Presentació de les ofertes o de sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació: 15 de setembre de 2017 Hora límit: 14:00 hores

b) Modalitat de presentació: Presencial o per correu.

c) Lloc de presentació: Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques.

1. Dependència: Secretaria de la Central de Contractació.

2. Domicili: C/ Palau Reial, 17 planta baixa. 

3. Localitat i codi postal: Palma 07001.

4. Adreça electrònica: centraldecontractacio@caib.es

d) Nombre d’empreses a les que es pretén convidar a presentar ofertes (procediment restringit): No

e) Admissió de variants: No

f) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: 2 mesos des de la data de l’obertura de les proposicions.

9. Obertura de les ofertes:

a) Adreça: C/ Palau Reial, 17

b) Localitat i codi postal: Palma, 07001.

c) Data i hora: Es comunicarà per fax o correu electrònic.

10. Despeses de publicació dels anuncis: A càrrec de l’adjudicatari.

11. Data enviament de l’anunci de licitació al DOUE:  25 de juliol de 2017

Palma, 31 de juliol de 2017

La Secretària de la Central de Contractació

Assumpta Iturbide Bernaus