Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'HISENDA I ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES
Núm. 8486
Licitació del Contracte privat centralitzat de servei de mediació d'assegurances i assessorament previs a la formalització de contractes d'assegurances privades, així com la posterior assistència al prenedor, assegurat i / o beneficiari de l'assegurança de l'administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears i del seu sector públic instrumental
1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació
a) Organisme: Conselleria d'Hisenda i Administracions Públiques
b) Dependència que tramita l'expedient: Central de Contractació.
c) Obtenció de documentació i informació:
1) Dependència: Central de Contractació.
2) Domicili: C/ Palau Reial, 17, planta baixa.
3) Localitat i codi postal: Palma 07001
4) Telèfon: 971 177101
5) Telefax: 971 176334
6) Correu electrònic: centraldecontractacio@caib.es
7) Adreça d'internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es
8) Data límit d'obtenció de documentació i informació: 14 de setembre de 2017.
d) Número d'expedient: CC 4/2017 CC
2. Objecte del Contracte
a) Tipus: Serveis
b)Descripció: Contracte privat centralitzat de serveis de mediació d'assegurances i assessorament previs a la formalització de contractes d'assegurances privades privades, així com la posterior assistència al prenedor, assegurat i / o beneficiari de l'assegurança de l'administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears i del seu sector públic instrumental.
c) Divisió per lots i número de lots/Nombre d’unitats: No
d) Lloc d'execució/lliurament: Illes Balears
e) Termini d’execució/lliurament: 2 anys
f) Possibilitat de pròrroga: Si
g) Establiment d’un acord marc: No
h) Sistema dinàmic d’adquisició: No
i) CPV (referència de nomenclatura): 66519310-7 (Servei d'assessorament en matèria d'assegurances), 66518100-5 (Servei de corretatge d'assegurances).
3. Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:
a) Tramitació: Ordinària
b) Procediment: Obert
c) Subhasta electrònica: No.
d) Criteris d'adjudicació: els indicats a la clàusula 18 del PCAP.
4.Valor estimat del contracte: 5.259.227,60 €
5.Pressupost base de licitació: 00,00 €
6. Garanties exigides:
Provisional: No
Definitiva: 5% que resulti d'aplicar el % de comissió ofert per l'adjudictari a l'import de 1.095.672,42 € (Clàusula 28 PCA).
7. Requisits específics del contractista:
a) Classificació: No
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica o professional: Veure clàusula 15 PCAP.
c) Altres requisits específics: Veure clàusula 14 a 17 del PCAP.
d) Contractes reservats: No.
8. Presentació de les ofertes o de sol·licituds de participació:
a) Data límit de presentació: 15 de setembre de 2017 Hora límit: 14:00 hores
b) Modalitat de presentació: Presencial o per correu.
c) Lloc de presentació: Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques.
1. Dependència: Secretaria de la Central de Contractació.
2. Domicili: C/ Palau Reial, 17 planta baixa.
3. Localitat i codi postal: Palma 07001.
4. Adreça electrònica: centraldecontractacio@caib.es
d) Nombre d’empreses a les que es pretén convidar a presentar ofertes (procediment restringit): No
e) Admissió de variants: No
f) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: 2 mesos des de la data de l’obertura de les proposicions.
9. Obertura de les ofertes:
a) Adreça: C/ Palau Reial, 17
b) Localitat i codi postal: Palma, 07001.
c) Data i hora: Es comunicarà per fax o correu electrònic.
10. Despeses de publicació dels anuncis: A càrrec de l’adjudicatari.
11. Data enviament de l’anunci de licitació al DOUE: 25 de juliol de 2017
Palma, 31 de juliol de 2017
La Secretària de la Central de Contractació
Assumpta Iturbide Bernaus