Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció I. Disposicions generals

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 8516
Registre de Personal. Creació d'un lloc de treball de cap de Secció de Qualitat i Atenció a la Ciutadania. MF 421

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Registre de Personal i Informàtica

Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 19 de juliol de 2017, es va aprovar el següent:

“Primer.- Aprovar la proposta MF-421 que figura a l’annex adjunt de creació del nou lloc de treball cap de Secció de Qualitat i Atenció a la Ciutadania (F22150111), atenent a la petició realitzada per l’Àrea de Funció Pública i Govern Interior en data 15 de març de 2017. La creació d’aquest lloc de feina es fa sense dotació pressupostària i, per tant, la seva futura dotació suposarà en tot cas la corresponent modificació de la RLLT.

Segon.- Aprovar les funcions genèriques establertes pels caps de secció i les funcions específiques que a continuació es relacionen per al lloc de cap de Secció de Qualitat i Atenció a la Ciutadania (F22150111):

- Controlar i supervisar el sistema DMS.

- Elaborar i publicar els informes relatius a la DMS.

- Elaborar i publicar els quadres de comandament integral.

- Elaborar publicar els informes de satisfacció ciutadana.

- Gestionar la impressió dels tríptics de les Cartes de Servei i altres

Tercer.- El cost d’aquest lloc de feina per una anualitat és el següent:

Retribucions anuals                  34.148,70 €

Seguretat social                          8.605,47 €

Total cost                                42.754,17 €

Quart.- Establir com a data d’efectes la del dia següent de la seva aprovació per la Junta de Govern.

Cinquè.- Notificar el present acord a l’Àrea interessada i publicar el contingut de l’Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.”

Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.

 

Palma, 24 de juliol de 2017

 

Cap de secció del Registre de Personal i Informàtica

p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014

(BOIB núm. 30 de 04/03/2014)

Francisca M. Matas Escobar

       

PROPOSTA 421 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI

ÀREA:

AFP

ÀREA DE FUNCIÓ PÚBLICA I GOVERN INTERIOR

ÒRGAN:

AFP001

DIRECCIÓ GENERAL DE FUNCIÓ PÚBLICA I GOVERN INTERIOR

UNITAT:

AFP0015000

DEPARTAMENT DE QUALITAT I ATENCIÓ A LA CIUTADANIA

LLOCS DE TREBALL DE NOVA CREACIÓ

CODI

LLOC DE TREBALL

NL

TL

CD

CE

FP

ADM

GR

TJ

TH

ESCALES

PLACES - DESCRIPCIONS

REQUISITS

CAT

OBS

F22150111

CAP DE SECCIÓ DE QUALITAT I ATENCIÓ A LA CIUTADANIA

1

S

21

120

C

AJP

C1

JG1

H1

AG

3053 - SUBESCALA ADMINISTRATIVA

1 ANY D'EXPERIÈNCIA EN LLOCS DE L'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES DELS QUALS TENGUIN RELACIÓ AMB LES DEL LLOC DE TREBALL O 100 HORES DE FORMACIÓ EN MATÈRIES RELACIONADES AMB LES FUNCIONS ESPECÍFIQUES/COMPETÈNCIES PRÒPIES DEL LLOC DE TREBALL I 50 HORES EN FORMACIÓ D'EXCEL AVANÇAT

C1

LLEGENDA

NL

NÚMERO DE LLOCS

TL

TIPUS DE LLOC

S

SINGULARITZAT

CD

COMPLEMENT DE DESTÍ

FP

FORMA DE PROVISIÓ

C

CONCURS

ADM

ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

AJP

AJUNTAMENT DE PALMA

GR

GRUP

TJ

TIPUS DE JORNADA

JG1

JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS

TH

TIPUS D'HORARI

H1

HORARI D'ADMINISTRACIÓ

OBS

OBSERVACIONS

CE

COMPLEMENT ESPECÍFIC

120

  15.237,12 €