Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 8428
Acord d'aprovació i exposició pública de l'expedient de contractació del Servei de Suport Familiar
Informació pública dels plecs de clàusules administratives particulars i de prescripcions tècniques que regiran la contractació per procediment obert, subjecte a regulació harmonitzada, del Servei de Suport Familiar
La Junta de Govern de Palma, en sessions de 12 de juliol de 2017 i 26 de juliol de 2017, acordà:
“...
PRIMER.- Aprovar el inici de l’expedient per a la contractació del servei, mitjançant procediment obert subjecte a regulació harmonitzada, del Servei de Suport Familiar.
SEGON.- Aprovar els plecs de clàusules administratives i prescripcions tècniques per a la contractació del Servei de Suport Familiar, els quals s’adjunten a aquest Acord, juntament amb els informes favorables de Serveis Jurídics i Intervenció, com a documents annexos.
TERCER.- La despesa corresponent a la contractació del servei esmentat en els punts anteriors; ascendeix a la quantitat de 489.764,37 € (quatre-cents vuitanta-nou mil set-cents seixanta-quatre euros amb trenta-set cèntims) IVA inclòs; aquesta despesa es distribueix de la següent forma:
- 243.670,26 € amb càrrec a l’aplicació pressupostària 05.23120.22751- Interv. Familiar en situació de risc- del pressupost de despeses de Benestar i Drets Socials per a l’any 2018.
- 246.094,11 €amb càrrec a l’aplicació pressupostària 05.23120.22751- Interv. Familiar en situació de risc-del pressupost de despeses de Benestar i Drets Socials per a l’any 2019.
QUART.- Publicar el contingut d’aquest Acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears, als efectes de la seva exposició pública.
...”
De conformitat amb el que disposa l’article 141 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprovà el text refós de la llei de contractes del sector públic, es publica aquest acord als efectes de informació pública per un període de deu dies naturals, comptats a partir del següent a la seva publicació, per a que les persones interessades puguin presentar al·legacions.
Els plecs de condicions quedaran exposats al Servei de Benestar Social d’aquest Ajuntament, ubicat a av. Gabriel Alomar núm. 18, 1r pis (edif. Avingudes).
Palma, 27 de juliol de 2017
La regidora de l’Àrea de Benestar i Drets Socials
Mercè Borràs Dalmau