Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE CALVIÀ

INSTITUT MUNICIPAL D'EDUCACIÓ I BIBLIOTEQUES

Núm. 8425
Resolució de l´Institut Municipal d´Educació i Biblioteques (IMEB) per la qual s´anuncia l´exposició pública del Plec de Clàusules Administratives Particulars que ha de regir en la contractació del “Servei per a la formació de persones adultes de Calvià” així com la licitació d'aquest contracte pel procediment obert amb diversos criteris d'adjudicació

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:

a) Organisme: Institut Municipal d´Educació i Biblioteques (IMEB)-Ajuntament de Calvià.

b) Dependència que tramita l'expedient: IMEB.

c) Obtenció de documentació i informació:

Dependència: Oficina IMEB-Ajuntament de Calvià.

Domicili: C/ Julià Bujosa Sans, Batle, 1.

Localitat i codi postal: Calvià, 07184.

Telèfon: 971.13.91.39.

Telefax: 971.13.91.59.

Adreça electrònica: contratacionimeb@calvia.com.

Direcció d'Internet del perfil del contractant: http://www.calvia.com.

Data límit d'obtenció de documentació i informació: El 15º dia natural comptador des de l'endemà al de la publicació de l’anunci de licitació en el BOIB.

d) Número d'expedient: 23/17.

2. Objecte del Contracte:

a) Tipus: Serveis.

b) Descripció: Servei per a la formació de persones adultes de Calvià.

c) Lloc d'execució: Els determinats a la clàusula sisena del Plec de Prescripcions Tècniques.

d) Termini d'execució: Dos (2) anys.

e) Admissió de pròrroga: Sí, per dos (2) anys més.

f) CPV (Referencia de Nomenclatura): 80400000-8.

3. Tramitació i procediment:

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert amb diversos criteris d'adjudicació.

c) Criteris d'adjudicació:

- Avaluables de forma automàtica (50 punts): Oferta econòmica (46 punts) i Aportació superior a la requerida en el PPT (4 punts).

- Avaluables mitjançant un judici de valor (50 punts): Valoració de la qualitat tècnica de la proposta d´execució del servei (44 punts) i las millores i innovacions metodològiques proposades en la prestació del mateix (6 punts).

4. Valor estimat del contracte: 546.033,60 €, exempt d´IVA.

5. Pressupost base de licitació:

a) Import net: 260.016,00 €, exempt d´IVA.

6. Garanties exigibles

Definitiva: 5% de l´import d´adjudicació.

 

7. Requisits específics del contractista:

a) Solvència econòmica i financera: segons l´establert a l´article 75.1.a), o b) o c) del TRLCSP.

b) Solvència tècnica i professional: segons l´establert a l´article 78.1.a) i 78.1.e) del TRLCSP.

8. Presentació d'ofertes o de sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació: fins a les 14:00 hores del 15º dia natural comptador des de l'endemà al de la publicació de l’anunci de licitació en el BOIB.

b) Modalitat de presentació i lloc de presentació:

Dependència: Oficina IMEB-Ajuntament de Calvià.

Domicili: C/ Julià Bujosa Sans, Batle, 1.

Localitat i codi postal: Calvià, 07184.

Adreça electrònica: contratacionimeb@calvia.com.

c) Admissió de variants: No s'admet la presentació de variants.

d) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: dos mesos.

9. Obertura d'Ofertes:

a) Descripció:

b) Direcció: Oficina IMEB-Ajuntament de Calvià. C/ Julià Bujosa Sans, Batle, 1.

c) Localitat i codi postal: Calvià, 07184.

d) Data i hora: s' anunciarà al perfil del contractant.

10. Despeses de publicitat: a càrrec de l' adjudicatari (Import màxim: 300,00 €).

11. Altres Informacions:

a. El Plec de Clàusules Administratives Particulars s'exposarà, a l'efecte de reclamacions, simultàniament a l'anunci per a la presentació de proposicions per un termini de deu (10) dies naturals comptats a partir de l'endemà al de la publicació de l'anunci en el BOIB, en compliment de l'Art. 188.3º de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears”

 

Calvià, 26 de juliol de 2017

LA PRESIDENTA DE L´IMEB,
Natividad Francés Gárate.